بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود فوتو پکیج پشت صحنه‌ی RUN BTS

  • author avatar نگارنده: Cer Sis
  • ۲۲ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۰
  • ۳۶۹۵

 

دانلود فوتو پکیج پشت‌صحنه‌ی RUN BTS

 

 

قسمت Exhibit Director’s cut : دانلود    

قسمت 111 : دانلود                    قسمت 110 : دانلود

قسمت 109 : دانلود                    قسمت 108 : دانلود

قسمت 107 : دانلود                    قسمت 106 : دانلود

قسمت 105 : دانلود                    قسمت 104 : دانلود 

قسمت 103 : دانلود                    قسمت 102 : دانلود

قسمت 101 : دانلود                    قسمت 99 : دانلود

قسمت 98 : دانلود                     قسمت 97 : دانلود

قسمت 96 : دانلود                     قسمت 95 : دانلود

قسمت 94 : دانلود                     قسمت 93 : دانلود

قسمت 92 : دانلود                     قسمت 91 : دانلود

 

بچه‌ها جونی برای دانلود، صبر پیشه کنید، رو صفحه هی نزنید(چون من خودم هی میزنم رو صفحه بعد هی تبلیغاتا تا گردنم میان بالا کلا میزنم زیرش) برید آخر صفحه منتظر بمونین تایمرش مثل همون اپلود بوی تموم شه، بزنین رو ادامه میره تو صفحه دانلود.

ماچ پس کله تون

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

چرا دانلود نمیشه من هم با لپتاب رفتم هم با موبایل
سلام 
لینکاش مشکل داره 
به زودی لینک های جدید میزاریم
سلام وقت بخیر
لینک‌ها هیچ کدوم‌شون برای من بالا نمیاد...
چندین بار توی دفعات مختلف امتحان کردم اما باز هم هیچ‌کدوم از لینک‌ها برام باز نمیشه...
چی کار کنم؟
سلام
لینک مشکلی نداره 💜
تبلیغات رو رد کن تا برسی ب لینک دانلود 
میشه عکسای همه قسمت هاشو بذارید:)
سلام لاو وای مرسی که درست کردی ....اخیش راحت شدم ...اگه ازت تشکر نمی کردم مطمعنان ... می شدم وای خدا مرسی که زحمت کشیدی لاو ...اخیش راحت شدم😍😊😊😂😂😂😘😘😘💖💖💖💖💖💖💖😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕
عشقی
😍😍😍😍
وااااااااااااای بالاخرهههههه
مرسییییییییییی
😻😻😻😻
سلام و ممنون به خاطر سایت بی نظیرتون😻 فقط یک عدد سوال😹 این گالری شماره 100نداره؟!
سلام
چرا داره 😂 لدمین بع فراموش کرده بود بهش گفتم اضافه میکنه
های بع توتی💜💖
خوبم خوشم و در سلامت کامل به سر میبرم تو خوبی خوشی؟☺️😗🙃🙂
سوپرایز واسه چی 😶
یسسسس خوبه
ادمین بع پست گذاشتههههه😱
مبارکاتت باشهه به به چه سعادتییی
یسسسسس
میگم خیلی ممنون که اینا رو گذاشتید فقط چرا من یه دو تاشونو تا حالا دانلود کردم وقتی دانلود شد فایلش خالی بود اصن چیزی توش نبود . قسمت ۹۱ و ۱۰۴ بود .
سلام
چک شدن مورد نداشتن
توتیا من💖💜
فکر میکردم یا سیما یا جیسوگ جواب بدم ولی خودت دادی 😶🙂🙃☺️😗
هایییی نرگس توییییی
خوبی خوشی در سلامتی کامل به سر میبری؟
سورپرایز شدم که خانوم
سلام لاو اول از هر چیزی خسته نباشی که اینقدر عالی کار می کنی و سایتت خیلی خوبه💕😍😘💖 .... خب یه چیزی چرا من وقتی 104 رو دان کردم برام 105 اومد و 105 هم دقیقا همونه یعنی اینطوری بگم اینجا خورده 104 ولی دان می کنی 105 میزنه و همین طور تو لینک هم اسمش 105 هستش !!!🤨🤨!!!؟؟؟؟؟
سلام جیگر مرسی گفتی
اصلاح شد💫💜
واقعا مرسی 😘😘 خیلی وقت بود منتظر اینا بودم😍😍
کلا هر چه قدر از سایتتون تعریف کنم کم گفتم هیچ سایت ایرانی نیست که انقدر خوب و پرفکت باشه
مرسی ازتون❤❤
جاننن جااانننن
انرژی گرفتیم که
کیپ گویینگمون فعال شد💫💜😂
الان دیگه قلق دانلود از سایتتون دستم اومده سر ده ثانیه دان میکنم 😅
قربون پسر😎💫
مرسیییییییی توتیایی که تا حالا حتی یه کامنتمم جواب ندادی😶😶🙂🙃☺️😗💖💜
توتیای کی بودم
سلامم عالیییی جناببببببببببببببب
بععععع بانوووووی اعظممممم
های بلیکممممم
💜💜💜
💫💫💫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.