بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

سلام میشه مصاحبه ای ک پسرا توی ای هارت دارن و هالزی میاد رو قرار بدید با ترجمه فارسی ؟
:)
:')) 
اووووو چه زیاد
چجوری ارمی شدی؟
خیلی داستان داره
شما چند وقته ارمی هستی؟
دو و خورده ای سال
ارع خلاصه که منم به جمعتون اضافه شدم
ولکام تو د جمع ما 💖😂
اممممم😂😂😂😂
اول از همه اینکه من کلی دوست ارمی دارم پس با بی تی اس اشنا بودم تا حدی ولی چون کره ای بودن خوشم نمی اومد گوش بدم بهشون میدونم چه ادم مزخرفی بودم نیاز به گفتن نیست😂
خلاصه که یه روز یکی از همون دوستای ارمیم که سعی در ارمی کردن من داشت یه ویدیو برام فرستاد نمیدونم دیدی یا نه که توی کنسرت بود که جیهوپ به ارمیا میگه من میگم لاو یور سلف شما بگید لاو مای سلف و وقتی من اینو دیدم چیزی تو قلبم احساس کردم که تاحالا برام رخ نداده بود شاید بگید بولوف میزنه ولی همش عین حقیقته.
خب دیگع منم کنجکاو شدم تو یکی دوتا از پیج هاشون عضو شدم از جمله همون چنلی که برات گفتم یه سریع آهنگاشونو دان لود کردم و گوش دادم به خصوص idol رو و بعد کنجکاو شدم ببینم چی میگه چون اینگلیسیم خوبه تیکه های اینگلیسیشو میفهمیدم خب این کنجکاو ترم کرد ببینم چی میگن و رفتم تو همون چنله با زیرنویس نگاهش کردم و واقعا متحول شدم همیشه فکر میکردم این هم یه گروه مزخرفه بعد از اینکه شکست عشقی خوردع اومده خواننده شده ولی دیدم نه اینا خیلی فرق دارن اینا یه دنیای دیگن خلاصه که الان از دوستمم ارمی ترم😂😂😂
واووو
چقدر جالب بود فرایند ارمی شدنت
بعضی از دوستام قدیم تو هستن ، ولی من سعی در ارمی کردنشون ندارم چون گمراهن 😂 دوستای تو خیلی لطف داشتن 😂
جالب بود واقعا!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام یه پیج و کانالی هست با نام ************
اونا همه مصاحبه ها و اهنگ های بی تی اسو با هاردساب یا همون زیرنویس چسبیده میزنن ولی چون تلگرام فیلتره و سرعتش خیلی کنده و اینستا هم قابلیت دانلو نداره میشه فایلاشو شما تو چنلتون با ذکر منبع قرار بدید

مرسی از وبتون من تازه ارمی شدم میخام بیشتر با مفهوم اهنگ ها و هدفاشون اشنا یشم

وبتون فوق العادست مرسی
سلاااممم


خوشبختم هوپ ورلد 

با چه چیزی ارمی شدی ؟ تعریف کن روحمون تازه شه 


چونمانهیووو❤❤❤
سلام،عذر میخوام!برنامه های رادیوییه قدیمیشون تو سایت هست؟
همش کاملللل نیس ادهیوم جون 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.