بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود همه قسمت های برنامه BT21 Universe با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۷
  • ۴۳۲۷۱

 

 BT21 Universe 

~~~~~~~~~~~~~~


دانلود فصل 2 با کیفیت:

زیرنویس فارسی | EP1: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP2: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP3: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP4: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP5: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP6: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E07: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E08: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E09: 1080P | 720P | 480P

~~~

زیرنویس فارسی فصل 2  از BTSIR7


دانلود فصل 3 با کیفیت:

زیرنویس فارسی | EP1: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP2: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP3: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP4: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP5: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP6: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP7: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | EP8: 1080P | 720P | 480P

~~~

زیرنویس فارسی فصل 3 از  تیم ترجمه سایت کرین لاو استار

 

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۷۶ ]

سلام ببخشید میشه یک راهنمایی برای دانلود زیرنویس ها بزارید؟؟؟
سلام
چشم لاب
سلام
خوبی جیسونگ
ببین چند وقته خبر از این برنامه BT21 نیست یعنی دیگه نمیذارن از مورد خبری نداری
سلام شیدا شی
آره این فعلا تموم شد 
سلام ببخشید من اخیرن یه خبر شنیدم اونم اینکه بی تی اس دوباره میخوان آلبوم بدن میخواستم ببینم واقعیه یا نه؟ ممنون میشم اگه جواب منو بدین💜💜💜
سلامم
یسس 🤪
𝘼𝙘𝙩𝙞𝙣
سلام
میشه ی راهنمایی کنید
اسم برنامه ای ک پسرا از خودشون میگفتن بعد ی پیاز هم جلوشون بود
کوکی گریه کرد
نمیدونم اسمش چیه؟
سلام
بی تی اس کایو بود فکر کنم 
سلام ببخشید اون برنامه ای که جونگ کوک تو خیابون به اجرای یه دختره که گیتار می زنه تا تهش گوش می کنه در صورتی که بقیه بهش توجه نمی کنم آخرش هم براش دست میزنه چیه؟؟؟یا اونی که یه پسر بچه سیاه پوست می دوه طرفش و کوکی باهاش دست می ده چی ؟کدومه؟؟لطفا راهنمایی کنید من تازه ارمی شدم و خیلی گیجم واقعا نمی دونم باید از کجا شروع کنم کاش به دستور العمل براش وجود داشت😢مرسی
سلام گلی
اولی رو خاطرم نیست ولی دومی بون وویاج وصل سومه
ایگووو از ران شروع کن بعدش بون وویاج و بعدش سریالا و اینا دیگ دستت میاد ^^
سلوم سللللووووممم
میگماا همراه با این برنامه انیمیشنشم میاد تو یوتیوب دنبالش میکنم ولیاا چرا شما نمیذارید؟؟ خیلی منتظرم بذارید اخه بعضیاش زیر نویس لازمه
سلاااااااممممم
قصد دارم اضافش کنم
سلام خسته نباشی عزیزم میگم چرا زیرنویس ها ارور میده با نت عادی ولی با vpnباز میشه؟ کلا باید اینکار کرد؟
سلام منا جان
راستش برای من ک بدون وی پی ان بالا میاد نمیدونم برای تو چرا اینطوریه
جیسوگ هلو ؟؟؟
بهنوش هلوو 
جیسوگ وقتی میزنم رو ادامه بعدش میره تو یه سایته بازی و بعد هردفعه امتحان میکنم همینجوره و هیچ لینکی نیست،چند وقت قبل دان کرده بودم با این لینک جدید آوردم،ولی الان این خیلی رو مخه،
اونا تبلیغن 
صفحات باز شده رو ببند
هاای
دمتون گرم خیلی خفنین
فقط
تو تل چنل ندارین؟؟
کومائووو😻
برای زیرنویس سایت داریم 
با توجه به کامنت anahiddشی
جیسوگ فکر کنم منظورش همون ورژنی که بادخترا اجرا کردن تو برنامه(american hustle life)
همین و مرسی 🙃🙂☺️😗💖💜
عه
بزار بهش بگم پس 


برای anahidd
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ******* **
***********
**** *******
************************************************************************************************************************************************


جسوگ سان کنى ها.. T___T
سان شد کیوت خررر
پوکریت نشانه ى فراموشى است.. 😂😒
😂😂😂😂
منم اینارو ندیدم جیسوگ:/
خودم داشتم حرف مى زدم واست... قضیه دیدن یا ندیدنه عکسه من بود.. 😂😂😒
-______-
واااى جیسوگا(اون استیکره که دختره با دستش مى کوبه تو صورتش)
من خودم داشتم اون حرفو مى زدم... T-T
(لابد الانم یادت نى چى بود..) 😂
😂😂😂😂
بخدا یادم نیس 
آخه من ندیدم اینارو لنتی😂
عایم نات بیوتیفول
نات عاگلى بات نات بیوتیفول.. 😂😂😂
من هنوز ندیدم این قسمت جدیدو😂 اینو کی گفته ؟
چرا زیر نویس ها دانلود نمیشن
چک کردم مشکلی نداشت 
اشکال نداره ندیدى... بهتر.. 😹😹😹😹
عههه وهه ؟
ببخشید شما موزیک ویدیو buy in luv رو ورژن امریکاییش رو دیدین
من که واقعا دلم شکست
از اعضا توقع نداشتم
اگه قضیش یا دلایلی که نشون میده خود اعضا راضی نبودن رو میدونین خواهشا به من بگین
ممنون
سلاامم
اصا ورژن امریکایی نداره که
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگ شى
سیما شى
*** **** *** ***** ******
*** *****

***********


**** ****** ****** ****
***** *** *** ****** *****

لاو یو^^
میزنه رمز غلطه T_T
ماشالله ارمی خدا قوت
چرا دیگه چزی نمیزارید ؟
( اموجی گریههه )
اقا چرا فصل 1 قسمت 3 دان نمیشه ؟!؟!....
اینکه من حال ندارم اینارو ببینم
گناهکارمممممممم
ارهههههههه؟!؟
خدایاااااااااااااااااااااا
منم ندیدم 
بیا تابستون دوتایی ببینیم 😂💜
زیرنویس قسمت ششم بالا نمیاد😔
نذاشتیم هنوز
ووییی😖😖نمیتونم چیزی دان کنم دارم میمیرم چرااااااااا؟؟؟ چرا دان نمیشع😭😭😭
چرا؟لینک ها ک مشکلی ندارن
با ی مرور گر دیگ یا یه گوشی و لپتاپ دیگ برو
ببخشید دو تا موزیک ویدیو های on تو۲۴ ساعت تو یوتیوب چقدر بازدید خورده
یادم نیس
دوستان چقدر بازدید خورده بود؟؟ 
سلام.من تازه چن ماهه ارمی شدم و رانای بی تی اسو و اینجور ویدیو هاشونو دان میکنم توی سایتتو متوجه این اپیزوید ها شدم میخاستم ببینم میشه ی توضیح بدین ک موضوعش چجوریه؟ ممنون از سایت خوبتون
این برنامه تموم شد؟
سلاااام🎉


واقعا ممنونم از سایت خوبتون.💓

مخصوصا اینکه جواب سوالمو دادین.اصلا توقع نداشتم که جوابمو بدین چون واقعا سوالم چرت و پرت بود.
خیلی مچکرم💗💋
سلام
انده یو انده 
اینجا سوال هیچ کس چرت نیست
سلام سلام.من حدودا سه ماهه آرمی شدم و خیلی خیلی دوست دارم ران ها و برنامه هایه دیگه بی تی اس رو ببینم.اما چون کمی سنم پایینه مادرم میگه که باید برنامه های که رده سنیشون به سنت میخوره ببینی و منم هرچی میگم که ران بی‌تی‌اس یه جور مسابقس قبول نمیکنه و توی هر سایتی جستجو میکنم رده سنی ران بی‌تی‌اس هیچی نمیاره.
ازتون میخواستم بهم بگین رده سنی ران بی تی اس و bt21 چیه تا من به مامانم ثابت کنم که بابا جان من به سنم میخوره😐
با اینکه bt21 انیمشینه اما باور نمیکنه.
بالاخره مادره دیگه.😁.




ممنان ممنان مچکرم😘
رده سنیش از ۰ سال تا ۱۲۰ ساله
برای تمامی گروه های سنیه ‍‍‍~~~
سلام سلام.من حدودا سه ماهه آرمی شدم و خیلی خیلی دوست دارم ران ها و برنامه هایه دیگه بی تی اس رو ببینم.اما چون کمی سنم پایینه مادرم میگه که باید برنامه های که رده سنیشون به سنت میخوره ببینی و منم هرچی میگم که ران بی‌تی‌اس یه جور مسابقس قبول نمیکنه و توی هر سایتی جستجو میکنم رده سنی ران بی‌تی‌اس هیچی نمیاره.
ازتون میخواستم بهم بگین رده سنی ران بی تی اس و bt21 چیه تا من به مامانم ثابت کنم که بابا جان من به سنم میخوره😐
با اینکه bt21 انیمشینه اما باور نمیکنه.
بالاخره مادره دیگه.😁.




ممنان ممنان مچکرم😘
توی اقیانوس های شیمی و فیزیک و زیست در حال سفر بودم از طوفان های سختی رد شدم و بلاخره به ساحل BTS & ARMY رسیدمممم
خخخخخخخخخ
خب دیگه اینجام جایی هم نمیرم
اوه یسسسس
این جمله رو باید سر در سایت بنویسم😂💞💞
سلام به همه ادمینای گلللللل
منو که یادتون هست ⁦(^^)⁩
یه مدت بود اصلا پیام ندادم خیلی ببخشیدددددد اما از این به بعد واسه همه پستا هستم
عاشق همتونم و مثل همیشه کارتون عالیههههههههه⁦;-)⁩
هلوووو
ولکام بکک بی تی اس شههه 😍😍😍 کجا بودیی
ما هم تورو لاو داریم 💕😇 فایتینگ
😂😂😂😂😂😐😐👌
😁😁
اخه دلگرمیشون تا شونه پهنا ت حلقم O_O
گیر کردم نمد تدریسای انلاین معلمارو بپاکم یا ازبرنامه های بنگتن دل بکنم




ولی همچنان به طرز عجیبی با گزینه اول موافقمU_U
گزینه ۳
هیچکدام
بح بح پ همه ارمیا همینن
کااااااش اخه وختی یکیش یجاعه یکیش یجا دیگه اعصاب ادم ضعیف میشه=_=
اینام یروز یجا نمیشینن ک هرروز یجاعن برا همینه ک برنامه هاشون این همس =/


فایتینگ ارمی👊
اما خدایی وقتی برنامه هاشون کم میشه افسردگی نمیگیری ؟؟😂
درسته حجم برنامه ها زیاده اما به آدم دلگرمی میده


فایتینگگگگگگگگگگگ💪
😂😂😂😂
ایول ایول فک کردم فقط منم>_<
ولی خعلی بده نمت هیچ کاری کنم =_=
لاناتی جراتم نمیکنم هیچ کودومو بپاکم دستم میره رو دیلیت انگار دستم رفته رو مین😐😂


اوهه کامزااااا هیونگگگ👍(چرا خودم ب سی دی فک نکردم😐)
وای اصلا اسم دیلیت رو نیار 
کافیه یه چیزو دیلیت کنم ... انگار یکی از قسمت های بدنمو دیلیت کردم ریختم دور -___-

اره واقعا ، باید سی دی بخریم ولی کاش لپ تاپم دو ترابایت جا داشت ، هیچی مثل بودن برنامه ها تو خود لپ تاپ نیست 
عاااااا ارمیون ب من ی پیشنهادی بدین گیر کردم اساسی X_X

وختی دیگه هارد کامپیوترتونم داره از برنامه هاشون منفجر میشه ولی هنو خیلی از برنامه هاشونون ندیدین¬_¬

اصن ی وضیه داغونننننننننن بعدم نمیتونم بیخیال رانو و البماشون شم (حالا بقیه ک دگه جایگاه خاص خودشونو دارن)
منم این مشکل رو دارم 
الانم پول هارد خریدن ندارم -____- کلا چهل گیگ جا مونده واسم از یک ترابایت!!!!!!! 
از هیچ کدوم از برنامه هام هم نخوام گذشت ، فوقش فعلا رو دی وی دی بزن تا یه هارد بخری ، منم میخوام همین کارو کنم 
سلام
مرسی بابت سایت خوبتون ولی یه خواهش داشتم خیلی سخته که بخوایم از اپلود بوی یا چیزایی مثل اون دانلود کنیم نمیشه با لینک مستقیم باشه؟
یا حتی حاضریم 10 ثانیه رو صبر کنیم ولی بعدش هی باید بزنیم سرعت کم و اینا خیلی طول میکشه.
با تشکر.
سلام عزیزم
متاسفانه نمیشه :((
آپلود بوی تنها جاییه ک میتونیم لینکارو بذاریم 
سلاااااااااااااااااااااااام
زیرنویس فارسی قسمت 2 کی میاد؟:)
قرار گرفت 😇
جیسوگ اوپاااا سلاممم
عشقامون کی کامبک میدن؟
بعد شما عشقا پیج اینستا یا چنل تله ندارین؟
پرچمت بالاس:)))) 😘🥰🥰
سلام سپیده جان
تایمش مشخص نیست
نو هنوز نداریم :(
اوو یهههه
یوهووووووووووووووووو الگو دار شدم
درود بر من ^^
میسی قبول کردی اوپا :)
باعث افتخارمه راضیه شی 😻💜
درود بر تو ای جیسوگ اوپا
درود بر تو ای اونی سیما
جیسوگ اوپا میشه یه درخواستی ازت بکنم؟؟؟ میشه اجازه بدی الگوی زندگیم قرارت بدم؟؟ همیشه هر وقت یکی از الگوی زندگیش و اینا حرف می زد ته دلم می گفتم آدمی وجود داره که من بخوام بگم سر لوحه ی زندگیمه؟؟ و همیشه جوابم این بود : نهههه!!
اما از وقتی باهات آشنا شدم به جرئت می تونم بگم ثانیه ای نیست که ته قلب کوچمولوم تحسینت نکرده باشم ❤❤❤
میشه الگوی من بشی؟ ( الهی یادش بخیر همین چند ماه پیش بود اومدم بهت گفتم میشه اوپای من بشی؟ یادته ؟؟)
خب حالا میشه قبول کنی و الگوی من باشی تو زندگی اوپا؟؟
❤💜💚⚘💛😘
سلام راضیه شیی
میبینم که اسمتو ژاپنی کردی ... چوآهه😂💙💙
اولا که قلبت خیلی خیلی هم بزرگه 💜
دوم اینکه ، من الگوی خوبی نیستما😂😂
اما واقعا لطف داری که این حرفها رو بهم میزنی 
درسته که خیلی باحالم و قابل الگو قرار گرفتن هستم (😎) اما بنگتن برای ما ارمی ها بهترین الگوعه بنظرم 
تک تک شون به نوعی میتونن الگومون باشن (الگوی منم هستن) 
اره خلاصه 
معلومه قبول میکنم ، یه اوپا بیشتر نداری که 😎😂💞💞💞
سلام خوبید
یه سوال داشتم اون قسمت تو برنامه ی ویورس(Weverse)که نوشته TO Artistواسه چیه
میتونی با هشتگ تو_اسم اعضا، بطور اختصاصی برای یکیشون پست بذاری
اون پست ها تو این قسمت نشون داده میشن اگ اشتباه نکنم
salam adres channaleton o lotf mikonid?
سلام گل جان
چنل نداریم :( 💞
این برنامه مگه تا الان دو فصل نیومده به جز فصل سوم که تازه تیزرش اومده
چرا 
اون یکی اسمش فرق داره ، یونیورس نیست 
تو قسمت پروگرم 1 هستش
آخ گفتییییی
همه برنامه هاشون قشنگه😂😂
دلم به حال نتم میسوزه ولی می ارزه ب ثانیه های با bts و army ها موندن ، مخصوصا اینجاااااا😍😍😍💜💚💜💚💜💚💜💚
عاره دیگ... دانلود کن حالشو ببر
با بی تی اس حال آدم خوب میشه معلومه ک می ارزه
فصل جدید BT21 Universe قراره بیاد؟
من قبلیاشو ندیدم😭😭😭😭
جالبه جریانش یا نه؟😍
مثن ک 
تیزرش اومده 

همه برنامه های بنگتن جالبن😂
سلام اونی
ممممممنون💜
و اینکه میشه زیرنویس ها رو توی فایل zip بذارین؟
سلام عسل جان 
چون دو قسمته و درحال پخشه ، تک تک میزاریم
کامل که شد تو فایل زیپ هم قرار میگیره
سلام جیسوگ عزیییییییییز :*
چیز خاصی نمیخوام بگم فقط دوست داشتم سلام کنم!!!
فایتینگ فور اور :)
کوموپدااا مستر پارک شهه
انیونگهاسیوو
میشه بن وواج رو قرار بودین ؟؟

ممنون از سایت خوبتون ^_^
بون وویاج تو سایته
قسمت program1
بنفش آخرین و پایین‌ترین رنگ در رنگین کمان است.این رنگ به پایان و هم چنین آغاز ارتعاش انرژی معروف شده است. بنفش تیره نماد دست یابی به سطوح بالای معنویت، و « بنفش کم ‌رنگ سمبل عشق به بشریت است. » به طور معمول بنفش همواره نماد خانواده‌های بزرگ منش بوده است.
شخصاً فکر می‌کنم که رنگین کمان نماد امید است و معنایی که به هر کدام از این رنگ‌ها نسبت می‌دهیم اهمیت این دسته‌ی رنگارنگ را بیشتر می‌کند.

تألیف و ترجمه: حمید وثیق زاده انصاری
منبع: راسخون

ته ته همچین بی مورد هم نگفته ها... ^_^
😹😹😹😹😹😹
تا حالا شده جونی اوپام حرف الکی بزنه؟
با تشکرات فراوان😍😍🤩🤩
💜💜💜
pishul^^ jikook 5813
اونییییییییییییییییییی سارانگهههههههههههههههههههههههههههههه^^پیشول عاشقته^^اونیه زحمت کشه کی بودی توووو؟؟؟؟؟
😹😹
سارانگههیوو
سلاممم اونیییی اهمم اهمم اونیییی ادامههه حرف ارمیی چی بوددددددد دررر مورددد چیمییی سان کردیییییئییییی؟؟؟
اممم
یادم نیس جریان چه بود
شتتت😂 کسی منو صدا کرد؟😄
army😍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
نازنین مریم اه نازنین مریم لا لالا الا لالا لااااا لالا لا لااا😂
یو کنت استاپ می لاوین مای سلف او او اواو او او اوو ووا😍😍😍
یوو شو می ای هو ریسونز ای شولد لاو مای سلف😍😍
ایم فیلینگ جاست فاین فاین فاین😍😍
دس پا سیتو😂
فاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر🔥😍
نه پی دم نومول نه مجیکماک چومول دا گجوگا گا😍🤤
اوه مای مای مای😍😊
ایم سو ساری بات ایتس فیک لاو فیک لاو😍😭
یو گات د بست اف می😍😍
دی ان ای😍😍
نات نات تو دی😍😎
سیو می سیو می😍😭
نون گوچی دوروجویو دو جوگوم شیک موروجویو بوگوشیپدا(بوگوشیپدا)😍😭😭
بیوتگوچی پینا بایو ای گیو اولدو گوچی نایو بوگوشیپدا(بوگوشیپدا)😍😭😭
(یه ذره ترکیبی بزنیم😂)
یه مشاپ از جی ام ال 😂
jml و یادم رفت.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕اینم مال خودته.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
برای جی ام ال
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگ سلام.اون عضوی که قبل از از دبیو از bts جدا شده اسمش چیه وو الان توچه گروهیه.؟و شعار bts به فارسی چی میشه.؟جیمین **** ** ***** ***** **** ****** .دکمه هشتگم خرابه
واقعا نمیدونم اسمشوو
شعار بی تی اس به فارسی ؟؟
اوممم شعار نداره که
شعاری داره ؟





عمرا بزارم بدبختم کنی 😂
عشق منی army😂😍💜💛🧡💚💙💗💕💓💟💝💖
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
این قلب ها تقدیم به جیسوگ جونم و army 😍😍
چه رنگین کمونی ساختییییی
کومائووویووو😍😍😍😍😍
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
اریی اونیی شبیه همون پروف با موهای قهوه ای شههه
دقیقا
ارمیی به #کامنت خالی بپیوندم ایا یا نههههه؟؟
نپیوووووووووووووووونددددددددددددددددددد
نیسپمیپبمسپن
انیووو اونییییی, ارمیی چطوریییییییی,راستیتش اونی از پروف قبلیم زیاد خوشش نیومد منم عوضش نمودمممم.برای ارمیی
من اینو بیشتر دوس میدارم
راستی جیسوگگ.خودت بجز بی تی اس چی گوش میدی.راستی الان انی.
جز بی تی اس هر اهنگی خوشم بیاد گوش میدم
اینطوری نیس که از یه ادم خاص خوشم بیاد فقط اونو گوش کنم 
لطفا بقیه هم به کمپین#کامنت خالی بپیوندید
نپیوندید لطفا
jml نوکرتم.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
برای JML
من که برات کامنت طلا می ذارم .چرا باز منو سانسور می کنی
هااهاهاهاها 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سپاس فراوان از یاری سبز شما
(مدیونی اگه فکر کنی دوباره امتحان ادبیات دارم)
😂😂😂😂😂😂
با این حال منم باید ادبی جواب بدم

تشکر و تقدیر برای شماست که

همواره لطفتان را به من ارزانی داشتید.

از کامنت های بی‌نهایت زیبای شما تشکر می‌کنم.

واااااااااااااای بازیو دیدی؟؟؟
دوتا ایرانی خیلی رکورد زدن
یکیش مهتابه یکیش شلیه
واقعا دوست دارم ببینمشون
تو هم میزدی چرا ابان نمیزنی
اممم
ینی چی چرا ابان نمیزنم؟
جیمینن باز پروف عوض کرد.به همه جا سرک می کشم
جیمین تنوع دوس داره
ادمین جون لطفا بشت صحنه تور اروپا که تازه امده رو با زیرنویس فارسی بزار خواااههههششششش
پشت صحنه تور اسپیک یورسلف ر و که نمیگی وی جون ؟
چون هنوز تور تموم نشددهه
ناراحت نباش مهم مواقع سخیه که من پشتتم.فایتینگگگگگگگگگگ.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
سلام ببخشید میشه تموم زیرنویس هارو توی یک فایل زیپ بذارین اینطوری خیلی راحت تره مرسی
سلام داهیون جون
بعد اینکه برنامه تموم شد همه را تو زیپ میزارمو اپ میکنم براتون
تو 720 هرچی میرم میگه برو ی جای دیگه دوباره اونجاهم همینو میگه
کامنت خصوصیت را خوندم
خداروشکر که حل شد 😂
چرا قسمت 1 نمیاد؟
قسمت یک ؟
با این روندی که تو داری فیل میشی به koreanlovestar12321322321.blog.ir هم میرسیم
😂😂😂😂
اره والا
ولی خدا نکنه به این شماره برسه 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.