بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود همه ی ویلایوهای EAT JIN جین با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۹
  • ۲۳۲۹۶

 

دانلود همه ی ویلایوهای  EAT JIN جین با زیرنویس فارسی


Eat Jin

1080P | 571M

720P | 283M

480P | 145M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-07-10


Eat Jin🍳

1080P | 1GB

720P | 697M

480P | 390M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

(یکی بود که دوروز پیش گفت هیچی جز یه ایت جین نمیتونه حالشو خوب کنه... بفرما جین بخاطرت اومد)

2020-04-08


eat jin

1080P | 704M

720P | 330M

480P | 160M

زیرنویس فارسی 

2019-11-23 


V LIVE - BTS Live : EAT Jin

720P | 225M

480P | 113M

360P | 94M

زیرنویس فارسی

2019-09-14


(V LIVE - BTS Live : EAT Jin (with jimin

2019-05-19

720P | 661M

480P | 329M

زیرنویس فارسی 


دانلود ویلایو 홍콩  잇진 از جین

720P | 711M

480P | 344M

360P | 265M

زیرنویس فارسی 


مدت زمان: ۴:۱۰

480P | 720P | زیرنویس فارسی


ایت جین با حضور شوگا مدت زمان ۲۶:۲۵

360P | زیرنویس فارسی


ایت جین با همه اعضا ، مدت زمان ۲۱:۱۱

360P | زیرنویس فارسی


مدت زمان ۳۰:۱۶

480P | 720P | زیرنویس فارسی 


ایت جین با حضور جیمین و کوک مدت زمان ۴۰:۱۰

360P | زیرنویس فارسی


مدت زمان ۲۳:۰۵

480P | 720P | زیرنویس فارسی


ایت جین با حضور کوک و چیم ، مدت زمان ۳۰:۳۳

480P | 720P | زیرنویس فارسی


مدت زمان ۱۹:۱۳

360P | زیرنویس فارسی


مدت زمان ۳۴:۰۰

480P | 720P | زیرنویس فارسی


توضیحات من:

اگه میبینید یه سریا رو با کیفیت ۳۶۰ گذاشتم به این دلیله که فقط همون کیفیت موجود بوده چون من مستقیم از ویلایو آپلود میکنم پس هر کیفیتی که توی خود ویدیوی اصلی بوده را براتون گذاشتم

توضیحات دو من:

زیرنویس همه ایت جین ها به جز آخری از @btsir7 

زیرنویس ایت جین آخری از @kookieland 

آرمی جونی که روز تولد جین از من ناراحت شدی ... جبران اون روز ^^


  

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۸۳ ]

سلام ببخشید ولی من یکی از لایو ها رو دان کردم ولی
زیرنویس براش نیومد میشه خواهشا بگین چی کار باید بکنم
و ممنونم از سایت عالیتون💜
سلام کدوم فایل؟
سلام منم اومدم درخواست یه ایت جین قدیمی رو بدم که دیدم yeganehjk هم درخواستشو داده، تو رو خدا بذارینش🙏🙏💜 هرچی تیکه ازش دیدم خیلی باحاله😂
یه ایت جین هست که کوک با جینه بعد کوک اهنگ میزاره و جین باید با اون ریتم نودل بخوره . میدونم فهمیدی یانه :D خیلی هم مومنت داشت
میشه اینو بزاری حتی اگه ساب هم نداشت اشکال نداره اگه تونستی بزارش خیلی خوب میشه لایو های قبلی پسرا رو هم بزاری
جین یه لایو گرفته که با حونگ کوکه بعد حونگ کوک اهنگ میزاره میگه( تو باید با سرعت اهنگ غذا بخوری ) این لایو رو نزاشتی فکر کنم ؟

وای مرسی که سعی میکنین همه لایوارو بذارین من به شخصه دیوونه لایواشونم از شانسم هیچ وقتم نتونستم آن شم زنده ببینمT.Tولی همینکه میبینم شما تو سایتتون گذاشتین ذوق مرگ میشم😁
بازم واسه همه چی ممنون جیسوگ شییییی سیما شییییی💕
و یه چیز کوچولو،اگه تونستین میشه تاریخ بقیه لایواروهم بذارین،ممنون💗
برات دعا میکنم  که بتونی آنلاین ببینی💞💞💞

چینچایووو؟؟ لابیووو😭💞💞💞

باشه حتما ، امیدوارم یادم نره این حرفت 
جدیدا فراموشی گرفتم 
ببخشید لایو جدید جین زیرنویس نداره کی زیرنویس فارسیش میاد
بزودی 💙
بی تی اس پیکچرز
سلام لطفا به کانال پ پیوندید
در قسمت جستجوی تلگرام نام....بی تی اس پیکچرز را بزنید و وارد کانال شید
لطفا به دوست های ارمی تون خبر بدید چون میخام تو اون کانال بترکونیم
ام سیماشی من چوکاهه رو نفهمیدم🤔🤔🤔
یعنی مبارکه 🥰
IM_SkyCherry _Baby_🍒
و عاها یه سوال دیگه !
همه ی برنامه های بی تی اسو دیدی ؟!
نتت تموم نشده ؟ چند گیگ میگیری و اینکه بسته میگیری یا برا خونه ؟!
با جیسوگی؟ 
IM_SkyCherry _Baby_🍒
میگما میشه نزن سربازی ؟! (میدونم بحث مربوط به پست نیست ولی خب پست اول بود)
ینی مثلا بیگ هیت بهشون پول بده بگه جینمو هیجا نبرین ؟
یا مثلا بگه اینا ایدولا در حقشون لطف کنین ؟!
ن باید برن دیگ
میدونم سخته ولی درست هم نیس از محبوبیتشون استفاده کنن و از زیر وظیفشون در برن، جواب هیترارو کی میخواد بده اونوقت 🙁
این لایو جین اولین لایوی بود که من تونستم تو وی لایو ببینم😅😂

.
.
.


چقدر لایو لایو کردم🤣
عررر چوکاهه 😂😂😂🎉🎉🎉🤭
تنها چیزی که میتونه حالمو خوب کنه مردنه
زندگیم پرید
😭😭😭
ای بابا
چتون شده 😭
من این ایت‌جینو لااایییووو دیددممممم😍
هیچی هم نفهمیددممم😂⁦❤️⁩😍
ولی همون لایو دیدنش هم باحاله حتی اگ چیزی نفهمیی 😂💙
من خوبم تو خوبی همه خوبن 🤗
تبریک به من تبریک به ما تبریک به شما😍😍😍
دستتون درد نکنه😭😭
خیلی خوبین😭💋💋
یس همه عالیی😍
تبریکک ولی برای چی؟!😂
تو بهتریی ^^
وای مرسی مرسی مرسی مرسی😭😭

وایی خواهششش میکنمممم لاوو 😭
تنها چیزی که الان میتونه حالمو خوب کنه فقط یه لایو از کوکه😂
😂😂💞
تنها چیزی که الان میتونه حالمو خوب کنه فقط یه ایت جینه جدیده :(
هعی ...





اومد
حالت خوب شد؟؟
یادته راجب ب ی وی لایوی بهت گفتم ک جین داره رامن میخوره و داد میزنه صدا گریه در میاره جونگ کوکم کنارشه...یهو نامجون میادا...اگ تا حالا ندیدی خب البت اگ وقت داری یرو تو یوتیوب بزن laugh with bts for 30 minutes (well...32ایرو بزن اوایلش هس😅تازشم کل فیلمه باحاله کلا
اوکی حتما 
البته اگه یادم بمونه -ـ-
سلام دوستان عزیزی که اینجا هستید یه سوالی داشتم از حضورتون چطوری باید اون فیلمی که میخوامو دانلود کنم
سلام چه فیلمیو میخوای سامانتا شی؟
جیسوگ چرا ب کامنتای من جواب نمیدیع..؟؟!!!!!!!
هر وخ میبینم اون قسمت نظرات رو آپ کردیع میبینم مال من رو نکردی
ولی وقتی سیما شی آپ میکنع مال من رو هم میکنع.......
وااااااااقعععععععننننننننن چرااااااااااااا..؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به جون تو کلی نظر هنوز جواب ندادم 
فقط تو نیستی ، من هرچی این رو میبینم میجوابم
ایگوو
منیژه ابراهیمیان
سلام با تشکر از زحمات بی وقفه شما برنامه هایی که شما میگذارید عالیه اگر امکان دارد برنامه زیبای روکی کینگ بی تی اس با زیرنویس فارسی بگذارید ممنون
سلام منیژه جونی
این برنامه تو سایت هستش
قسمت پروگرم 1
سارا راست میگه این راهکار جین اینقدر به آدم اعتماد به نفس میده که حد نداره^_^
فرقی نداره اسم خودتو بگی یا جین ولی اگه اسم جینو میخواهی بگی باید مثل خودش بری تو حس😂😂😂
اوکای
آی گت ایت
لتز کاراگیکههه
وای چقدر تو آخرین لایوش کیوت شدههه *-*
هوووم 😍
میشه لطفا بگین دلیلش چیه؟
به دلیل تمام نامردیایی که در حق بی تی اس میشه
واقعاااا خود بیگ هیت اعلام نکرده؟!!! من سه شنبه توی منوتو پلاس دیدم تازه گفت بیگ هیت اعلام کرده کل روزو ناراحت بودم😕😕😕😮😮😮😮 این از یه شایعه بیشترههه🙄🙄🙄🙄
منوتو اخبارای غلط راجع به بی تی اس زیاد داره
بیگ هیت هیچی اعلام نکرده
و ماه پیش یه همچین شایعه ایو کلا رد کرده بود
جیسوگ عزیز!
من یه سری ابهامات سراغم اومده،الان که نتم اومده،یکم گیج شدم.
یکمم میترسم،ترسناک شده یکم،حس میکنم همه چیزو دارک میبینم😣
خب فن میتینگ ژاپن که داشتن هیچ.
فن میتینگا معمولا در فضای سر پوشیده بود،ولی حالا با تنها چیزی که فعلا ازشون دیدم که استوریه خود پیج بیگ هیت بود،فضا خیلی کنسرت طوری بود.
ولی خب مطمئنا اون کنسرت نبود.
دیدی چق خاط شده بودن؟موهای نامجون منو کشت🤐🤐🤐
رنگش و مدلش.
موهای جیمینم که بیخی اصلا(هر دم ازین باغ بری‌میرسد،تازه تر از تازه تری میرسد،صرفا واس رنگ موهای چیم چیم گفتم اینو)
هایلایت خفن و خاص کوک رو کنای دلم بذارم،باقیش رو هم دیگه سکوووووت میکنیییییم.چون خودم الان بدنم رو رعشه بود اینارو تداعی میکردم تا تایپشون کنم.
حالا اصل حرفم اینه که،چه خبرهههههه؟چه خبره؟😐😐😐😐😐
سِیو میییی گاااااد
من یه عادت بدی دارم اونم اینه که ...
فن کم نمیبینم
بنابراین ازینایی که گفتی خبر ندارم
ولی اره تو عکسای فرودگاهشون موهای کوکو دیدم 😂
شاید تم آلبوم جدیدشونه تا رستگار شویم 😎
بنگتن بمب صدای بهشتی جین را پلییییییییزیییی قرار بنمایید..(زبان من دراوووردی )
قرار گرف
کجایی جیسوگ شییییییییییی😣
نبودم حس شد ؟!
دیدین دارن میرن سربازیییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😡😡😡😡
من همچین چیزی نشنیدم
اگه واقعیت باشه خود بیگ هیت میگه
به شایعات توجهی نکنین
ولی راست میگها بچم خدایی
صبح پاشدم رفتم جلوی اینه ژست گرفتم گفتم واو چقد تو جذابی کیم سوکجین😂
روزم انقد پرنشاط شد که نگو😂😂
چونگملیووو؟؟؟
باید امتحان کنم ....
بگیم کیم سوک جین؟؟؟
اسم خودمونو نگیم؟
مرسی بابت ساب💗💗
از وقتی نت وصل شده انقد واسه قربون صدقه جین رفتم
امروز گنجشکام جین جین میکردن به جای جیک جیک😂😂

خواهش میکنم
کار کانال BTSIR7 بود

😂
اوه مرسی گلم.
وای اون فن میتینگ رو تو سایت توییتاشون دیدم.
آورس سایتشو گوشه سایت گذاشتین😭😭😭😭واقعا بعد از کلی‌بیخبری اونو دیدم روحم شاد شد.
منم وقتی فهمیدم فقط چند تا بمبو یک قسمت بون وویاج اومده شاد شدم
خداروشکر چیز خاصیو از دست ندادیمو به موقع برگشتیم و ویلایو جینو بعضیامون دیدیم ( من ندیدم )
ببخشید من یه سوال داشتم امسال بی تی اس تو گرمی نامزد میشه؟؟
نه
سلام،تو مراسم AMA امسال پسرا حظور دارن؟
من هنوز در بیخبری به سر میبرم🥺
سلام 
نه عزیزم ، توی ژاپن فن میتینگ رفته بودن
bts تو مراسم ama نیسسسسسست؟؟؟

دوشنبه پخش میشه دلم میخوان باشن ولی یه حسی بم میگه دیگه امسال نه....
ندیدم
ایوللللللللللللللللللللللل
اووو یههههه بقول بعع 😍😂
جیسوگ موهای فرفری تهیونگو دیدیییییی؟😍💖
یسس😉
من رو موهای قرمزش کراش داشتم :(
خیلیییی اون موهاشو دوست داشتم 
کومائو جیسوگ اونی💗💗💗💗💗
من ایت جینارو فقط یکی دوتاشو دیدم☹
من همش دانلود میکنم نمیبینم ㅠㅠ
ولی بیشتر از یکی دو تا دیدم😂
یکیش با ویمین بود خیلی خنده دار بود ، اونو اول ببین 
بالاخره اینترنت وصل شددد😭❤❤❤
اصا یه حس غریب داشتم اولش انقد اینترنت نبود
😂😂😂😂😂😂 خداروشکر 
وای تو رو خدا زیرنویسشو زودتر بزارین
👍👍

وااااااهاااای عزیزم 💓💓
چرا روز به روز قشنگتر میشه اخه💓💓

همشون هرروز خوشگل تر میشن 😢❤️
اخیشششششششششششششششششششششش.درست شد.نمیدونی چه فشاری روم بود.
چ فشاری ؟!
کی نت همراه داره الان؟ اصلا تل وصل میشه یا نه؟
سلام جیسوگ شهر ما هنوز اینترنت وصل نشده ی سوال ama چی شد؟
4:30 صبح پخش شد.... 
خیلی ممنونم.خیلی خوبه که همه رو باهم گذاشتین...فقط یه چیزی.یدونه هم جین با جانگ کوک داره میشه اونو هم بذاری
سلام بهاره جون
خواهشششششش😍😍😍
اینی که میگی لایوه ؟؟ یا جزو ایت جینای یوتیوبه ؟؟
چون همه لایوارو گذاشتم
مرسی سیما شی
منم دلم میتنگه برات🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
انشالله امسال راحت شم
من برم دیگه سیما شی🖐🖐
مراقب خودت باش عزیزم 😉😉😉😉😉😉😉
مرسی جیگر
خدافظ عزیزممم 😍😘😘😢😢✋
آیگو سیما شییی
کنچانا
منم خیلی کم میام دیگه شروع کردم خوندن
دلم برای همتون تنگ میشه واقعا
حسابی مراقب خودتون باشین
تو هم امسال خوب بخون ک راحت شی
امیدوارم نتیجه خوبی بگیری و موفق بشی عزیز دلم 💗😘
الان چیکارا میکنی؟
هیچی... خونه تکونی
فیلم
آهنگ
کتاب
تنهایی
پس دیگه از مهر کم تر میتونی بیای
ن
از شنبه دیگ نیستم کلا😓
یعنی از وقتی برم جز واتساپ نیستم جایی
مگر بابام برام گوشی بخره 🤦‍♀️
اوممم برای انتقالی شنیدم باید معدل ترم بالایی بگیری
و یه نفر از شمال بخاد بیاد لار و تو جای اون بری
من این جوری شنیدم

یا این که شوهر کنی شوهرت بگع باید بیای شمال اینم مطمئن نیستم شنیدم😂😂😂😂
😂😂
منم ده تا حرف شنیدم راستش باید پسر باشی یدونه بچه باشی و فلان 😂
حالا من نمیدونم دیگ...یجوری برام انتقالی بگیرن
نگرفتن من سالی یبار بر میگردم
😂😂
تعطیلاتمم میرم پیش خالم
وای چه خوب سیما شی

خیلی خوشحال شدما خیلی
😍😍
فدات شممم شادیییی
😍😍😍😍😍
لطف داری عزیز دلممم 😘😘😘😘😘
البته اگ بتونم انتقالی میگیرم برای شمال 😂
چون اگ اینکارو نکنم رفتم دیگ برنمیگردم
از راهای طولانی متنفرم 😂✋😁
میخاستم قلب نارنجی بفرستم قرمز اومد😑
🧡🧡🧡🧡
😂😂😂
کنچانا
❤🧡💛💜💚💙💕💗💖💝💘💓❣💟
مرسی عزیزمممممم انشالله توفق باشی ❤❤

معمولا عیدا و تابستون میریم لار
منم اون موقع میام شمال 🤦‍♀️😂
فک کنم شنبه با بابام بیام اونجا برای کارای ثبتنام
بابام اینطور گفت...
حالا ببینم چی میشه باز
اتاق عمل
به سلامتی سیما شی خوبه 😆😆😆😆
بعد اتاق عمل میشی دستیار پزشک؟
آره رشته خوبیه
اولویت دومم بود
آری ایشالا 😍
عههه
وای سیما لار😂😂😂من اونجا هم میرم بعضی اقوامامون اونجان
من امسال میخونم
اووو چینجا؟ 😳🎉🎉😍😍
ای کاش نمیموندی شادی 😭
ولی حالا ک موندی فایتیینننگگگ موفق باشی ایشالااا
یاسوج اومدی؟
کنجکاکم پس میپرسم اگه دوس داری بگو چی چی انتخاب کردی؟
ن یاسوج نیستم
لارستان  زدم چون ب خالم خیلی نزدیکه
اتاق عمل زدم
تو چی؟؟
همون طوری چطوریه؟
مثل ضربان قلب ✌😀
عه پیامم پیدا کردم😁😁😁

چیکارا میکنی؟
انتخاب رشته کردی؟
عه خداروشکر
منم گشتم دنبالش پیدا کردم ک گفتی یافتی

هیچی راستش بیکارم
آره کردم
اتفاقا نزدیک تو اومدم 😂 حدودا سه ساعت و خورده ای باهات فاصله دارم
سلام سیما شی چطوری؟
سلام ام ان
همونطوریم
تو چطوری؟ 😊💞
مگه من اینجا پیام نداده بودم
چرا پیامم تاید نشده؟
یا جای دیگه پیام داده بودم؟
ولی مطمئنم پیام دادم درباره mn لاور و اینا بود..
ام ان شی
کامنتت تایید شده
برو بگرد دنبالش😂

بعدشم...فقط میای با جیسوگ حرف بزنی؟؟؟؟😒😒😒😒😒😒💔💔💔
هههیییعععع هنوز این ترجمه نشدهههههه
میگما بااینکه خیرسرم کنکوریم ولی میخواید استین بالا بزنم خودم براتون ترجمه کنم؟؟؟
خیلی خیلی ارزششو داره
جدی ساب انگلیسیشو ندارین؟؟؟
همونم بزارین خوبه ها
چرا دیگ الان ترجمه شد
غلط کردی بشین واسه کنکورت بخون 😂😂💕💕
ساب انگلیسی ک زود میاد فارسیش نصفه عمر میکنه ادمو
ارمی ها دارن دق میکنن اونوقت جونگ کوک با اون موهاش نمیاد لایو یه هفتس افسردگی گرفتم
ایشالا ک بیاد زود
دعا میکنم 😭🤲
اه بااااابااااااا.....
من همش میرم تو ویلایو ببینم کسی لایو میگیرع یا ن...
وقتی ک میرم بیرون اون وخ لایو میزارن...😭😭😭
کووووووووفت😤😤😤😤😤😠😠😠😠😡😡😡😡😡
کام داون تاتاشی
زندگی همینطور خشنه 😂💙
ایشالا دفه دیگ میبینی
زیر نویس کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی ما دقیقا کجایی
چشام رو هم نمیره




مترجما فایتینگ💕 مترجما سرعت😑
😂😂😂
میاد بزودی 😉💛
جیسوووگگگ سیمااااا من دلم واسه جونگ کوک تنگ شدههههههه
من لایو جی کیو میخوااااااممممم ععععررررر چرا این تعطیلات کوفتیشون تموم نمیشههههه
منم میخوااام 😭
ایشالا میذاره زود 😉💞
بخواد بذاره ربطی ب استراحت نداره 😔
😳😂😂😂😂😂کینچانا برو ببین که کم کم موقع تحصیلاته-_-
آیگو اره
من هنوز لایوو ندیدم قلبم داره میزنه بیرون بنظرت ببینم زنده میمونم ایا؟؟؟
اره بابا اروم باش
قراره غذا بخوره کار خاصی نمیخواد بکنه😂😂
البته منم ندیدم هنوز 😭💔
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ورلد وارد هندسام من لایو گذاشتهههههههه قلبممممممم یکی منو بگیره چقدر دلم واسش تنگ شده بود 😍😍😍😍😍

***** *** **** ****** *** ** ***** ***** ***** *** ** ***** **** *** **** *** **** ** ***** **** *** **** ****** *** **** ** **** *** **** ***** * **** *** ** ** ** ***** ****** *******
من خودم کامنت های شایعه رو به هیچ عنوان تایید نمیکنم 
قبلا تایید میکردم سانسورم میکردم و به فلانی می گفتم آره شایعه است 
ولی خب زبونم مو دراورد از بس گفتم هرچیز مسخره ای رو باور نکنین و از.اون روز به بعد تصمیم گرفتم دیگه کامنتای شایعه رو تایید نکنم 
ولی خب سیما مثل قدیم من تایید کرد و توضیح داد که حالا دستش درد نکنه


یسس لایو گذاشت 😭💕💕
جیس جیگر چرا انقدر دیر عوض میشه پروفام برات؟؟ دیشب عوضش کرده بودم 😳💕💕😍


نهییییی بمیرم چیههه 😭😭😭😭
خوشگل خودتی 😍
آره والا نمیدونم 

نه واقعا کوک خوشگله 😂😍💕
الکی تعریف نکن
واییییی کامنتتتتتتتتتااااااااااااااااییییییییییییییییییییی مننننننننننننننننننن کوووووووووووووووووووووو.
آیگو 
نکنه واقعا کامنت میدی و نیس !
چرا هیچ جا ترجمه نمیکنن اینو قبلنا فعال تر بودنا بلافاصله بعد از لایو زود تلگرام میذاشتن تو کانالا از ی طرف دیگه یکم بعد می دیدی زیرنویس گذاشتن پین کردن الان هیچ خبری نیست تو هیچکدوم .
مرسی که شما زود تر از همه فایلشو میذارین💜💜💜🙂
به احتمال زیاد شب یا فردا ، کانال بی تی اس ای ار ۷ ، میزارتش

خواهشششششش😍😍😍😍💗💗
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍💙😍💙💙💙💙😍😍😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍😍😍😍😍
😍😍😍💙😍💙😍😍😍😍😍😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍😍😍😍😍
😍💙💙💙😍💙💙💙💙😍😍😍💙😍😍😍😍💙😍💙😍😍😍😍😍
😍😍😍💙😍😍😍😍💙😍💙💙💙😍😍😍💙😍😍😍💙😍😍😍😍
😍😍😍💙😍💙💙💙💙😍😍😍💙😍😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙😍💙😍😍😍😍😍😍😍💙😍😍
😍😍😍💙💙💙💙💙😍😍😍😍💙😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙😍😍😍😍😍😍
😍😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍💙😍💙😍😍💙💙💙💙💙😍😍😍😍
😍😍😍💙💙💙💙💙😍😍😍💙😍💙😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙😍😍💙💙💙💙💙😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙😍💙😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙😍💙😍💙😍😍😍😍😍💙😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙😍💙😍😍💙💙💙💙💙😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
وااااااااااااای سیمااااااااااااااااااا پروفایلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 😍😍😍




چ سارانگه قشنگی درست کردی تو 😭😭😭😭😭😭
من برم با این سارانگهه و یونکوک مومنتام بمیرممممم
😢😢😢😢فداشون بشم استراحتشون ماییم من نمیدونستم☹

بگو لایو بزارن من از خدامه😢🤲
منمممم
از بیکاری دارم پشه میپرونم ( البته یه عالمه برنامه قدیمی ندیدم -ـــ- )
-________________-
من داشتم غذا میخوردم تو اون ساعت بعد میگم مگه اینا استراحت نرفتن؟ مگه لایو گذاشتن ازاده؟
اینا فرشته اند
استراحتشون مااییم واسه همین لایو میزارن TT_TT
جیس میانه خودمم دیر فهمیدم لایوه 😭😭😭
کنچانا کنچانا


واقعا ممنونم از اینکه سریع قرار میدی😭💖💖💖💖💖💖
خواهشش 😍😍😍😍💗💗💗💗💗💗
جیسوگ؟☹
جیسوگ؟☹
لایورو دیدی تو؟مال زنده؟☹
من ندیدمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عرررر جیسوگ ☹😭💔
نه متاسفانه
وقتی فهمیدم که دو دقیقه از تموم شدنش گذشته بود TT_TT
کنچانا کنچانا 💙💙
سلام جیسوگ جون چندتا از ایت جینا رو جا انداختی و ترتیب ها هم ب تاریخ نیست ک البته اون مهم نیست ولی امروز چک کردم ب جز اینا هم هستش و فصلی بزاری ممنون میشم مرسی از سایت خوبت
سلام کلو جونی
آره تاریخاش مرتب نیست 
راستش جین توی یوتیوب هم ایت جین داره که اونا جزوش نیس
این فقط لایوای ایت جینه
سوال 1:این ها تموم وی لایو هایی هس که جین داره یا هنوز کامل نیس؟
سوال2:میشه تاریخ های دقیق بقیه ویلایو هارو بزارین؟ (البته بیشتر درخواست بود )
کامل نیست ، این فقط ایت جینه
اگه وقت پیدا کردم چشم 😂
خیلی ممنون از سایت خوبتون
ببخشید یهدچند روزه که من نمیتونم هیچ چیزی از آپلود بوی دانلود کنم مشکل از کجاست به نظرتون ؟سایت آپلود بوی خرابه؟
سلام ارمیی
خیلییییی خواهشش 🧡🧡
نه آپلود بوی مشکلی نداره ، یه مدت پیکوفایل ایراد کرده بود 
هنوز هم با دانلود توی اپلود بوی مشکلی دارید ؟
میشه یکی به من بگه اینجا چه خبره؟؟؟؟
کی اجازه داده یه سایت انقدر خوب باشههههه؟؟؟؟
چراااااااا؟؟؟؟؟موفق باشیییییننننننن هیونگگگ و اونیییی..
سارانگهههه💜
من جیسوگم 😅
💙💙💙💙💙💙💙💙 لاو
فایتینگگگگ
سارانگههه
سلآم اونی^^
میگم جچوری میشه از خودِ ویلآیو،لآو هارو دانلود کرد؟
(اگه نمیتونی بگی ناراحت نمیشم~**)
سلام
  • نمیشه از خود ویلایو دانلود کرد
اگه میشد که همه نمیومدن اینجا ران دان کنن😂
اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من عررررررررررررررررر
خیلی خیلی ممنونممممممممممممممم اونی جیسوگه خودم می باشی تو^^
همه چیه سایتتم عینه خودت باحالو توپو قشنگن^^
مرسییییییییییییی
پیش پیشولممم
نه البته خیلی نقص داره و بزرگترینش نبودن ام وی ها بی تی اس عه T_T
کومائئئئوووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.