بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود ویلایو جیمین با زیرنویس فارسی 2018

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۳
  • ۱۹۰۳

دانلود ویلایو با کیفیت

720p | 523M

480P | 263M

360P | 188M

دانلود زیرنویس فارسی

دانلود زیرنویس انگلسی (درخواستی ویژه برای آرمی ناممین لاورمون)

.

.

چه قدر من بعد این ویلای گریه کردم

از خوش شانسی من ، تونسته بودم از اولش آنلاین ببینم

آخرش که جیمین داشت بای بای میکرد ، همه کامنت گذاشتیم نه نرو 

بعد جیمین انگشتش رو آورد جلو و تموم شد ویلایو😨😭😭😭

سر همین کلی گریه کردم

نصیحت دوستانه : هرگز ویلایو رو آنلاین نبین

.

.

.

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۵ ]

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی سایتتون محشرههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اصن غیرقابل توصیفه😁
من همه ی برنامه های bts رو تونستم اینجا پیدا کنم با حجم عالی
خیلی ممنونم
감사합니다😍😻😻😻😍
خواعش عزیز
میشه ویلایو هایی با عنوان BTS 구오즈 만다꼬 ?_? بزاری؟؟؟؟البت با زیرنویس.پلیز؟؟؟؟؟؟؟حدودا فک کنم 4 تاست.البته همشون ته تهش 18 دقیقه است بعضی هاشونم 5 دقیقه ای ان.
اخه جایی نذاشته اونم با زیرنویس
لطفا زیر نویس فارسی هم بذارید
سلام  قرار گرفته 

خیلی خیلی خیلی ممنونم از شما که این سایت رو درست کردید نمیدونم در غیر این صورت بای چه کار می کردم.
😻😻😻خواهششششششش
لطفا 360 اینم میذاری؟
گذاشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.