بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود کامل قسمت ۱۰ برنامه کره ای Under Nineteen 2018 با حضور جیهوپ

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۱
  • ۲۴۹۸

خلاصه:

این برنامه برای نوجوانان پسر است که قصد دارند در آینده ایدول شوند. 57 شرکت کننده در یک کمپ آموزشی فشرده با کمک بهترین های صنعت موسیقی کی پاپ آموزش میبینند…

.

.

دانلود کامل قسمت 10 با کیفیت:

مدت زمان 1:16:21

720P | 480P

زیرنویس فارسی

~~~~

دانلود پشت صحنه این برنامه ( فقط پارت هوپی ) با کیفیت:

مدت زمان 3:39

1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی


برنامه جالبیه و توی قسمت ده که کامل است ، گروه بندی ها انجام میشه . بک گروه آهنگ FAKE LOVE را تمرین میکنند و جیهوپ هم بهشون سر میزنه و کمکشون میکنه و بعد اون ها توی مسابقه اجرا میکنند تا برنده نهایی مشخص بشود...

جیهوپ فقط چند دقیقه داخل برنامه میاد وللللللییییی واقعا ارزش دیدن داره واقعااااا ، واسه ی همین کاملش را قرار دادم تا قشنگ متوجه بشوید چی به چیه


دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۴ ]

میخوام پشت صحنه رو دانلود کنم همه مراحل رو میرم میزنم که دانلود شه میگه دسترسی ممنون نیست آدرس تغییر کرده یا خراب است
سلام
کدوم کیفیت شوندی شه
سلام میشه لطفا لینک پست صحنه کیفت1080رو چک کنید نمیتونم متوجه مشکل ازم طرف خودمه یا واقعا لینک خراب شده😟
سلام عزیزم
چک کردم مشکلی ندشان
ایراد از طرف خودته
با یه دستگاه دیگه یا مرورگر دیگ امتحان کن
وویی من یه تیکشو دیده بودم مرسی که کاملشو گذاشتین😊🙂💕کلی خسته نباشین دوتاتون
دستت درد نکنه جیسوگشی
ولی بالاخره کی رفت مرحله بعد🤔
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 
هنوز کامل ندیدم میانه 😭❤


جیسوگ : برنامه اش طولانیه ، ولی جالبه ، من خودم ندیدم اما کاملش تو سایت پرومویز هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.