بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴ ]

عررر متاسفانه چیزی جز این نمت بگم-!
چقدر جونگ کوک جیگر شده توی عکس بالا البته جیگر هست جیگر تر شده !!!!!
😍😍😍
منم همون زمانی که برای اولین بار سریالشو دیده بودم رو همه اهنگاش کراش زده بودم!!!!!!
❤️❤️❤️
اهنگش خیلی قشنگه ولی سریالش عالیه هر کی ندیده بهش پیشنهاد می کنم ببینه گوبلین جایزه بهترین سریال سال 2017 اسکار رو گرفته سریالش حرف نداره عالیه من خودم نزدیک 5 یا 6 بار سریالش رو دیدم ولی هیچ وقت از دیدنش خسته نشدم.......
با سکانس های غمگینش عرررررر زدم با سکانس های طنزش زمینو گاز زدم.......
یکی از اهنگ هاشو چانیول عضو گروه اکسو خونده به اسم stay with me
حتی خود اعضا بی تی اس هم دابسمش سریالش رو بازی کردن.....
خلاصه دستم قلم شد :) :) :) :) :) :)
اره منم سریالشو دوست داشتم 
اون آهنگ هم خیلی قشنگه 
کلا اکثر اهنگ های این سریالو دوست داشتم 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.