بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود کنسرت MAP OF THE SOUL ON:E روز اول

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۸:۴۶
  • ۲۹۳۸۸


«ست لیست اجراها»

 ♦♦♦♦♦♦♦ 

دانلود کنسرت آنلاین MAP OF THE SOUL ON:E روز اول

FULL HD | 9GB

1080P | 4GB

720P | 3.2GB

480P | 1.1GB

2020-10-10

.....................

دانلود کنسرت از زاویه CAM 2

1080P | 3.5GB

من یه توضیحی راجع به CAM2 بدم:

این زاویه قشنگ توی صورت اعضای بنگتنه و مثل کنسرت اصلی هیجان نداره. و اگر صرفا میخواید صورت اعضای BTS یا مثلا یه تیکه شکم مرگ آفرین که به طور اتفاقی از زیر بلیزشون معلوم میشه رو تماشا کنید میتونید اینو هم دانلود کنید😂

به طور مثال من حلقه زدن اشک توی چشمای تهیونگ موقع اجرای INNER CHILD رو با این کم متوجه شدم.


 مدت زمان کنسرت 2:36:00

حال کردید چ زود گذاشتم؟😎🚬

(پ.ن۱:زیرنویس فارسی و کیفیت دیگری قرار نخواهد گرفت.

پ.ن۲: هیچ کدوم از ویدیوها قطع و وصل نمیشن و کاملا با کیفیتن.

پ.ن۳: ویدیوی کیفیت ۷۲۰ یک دقیقه اول تیزر شروع کنسرتو نداره(که تیزرش کارتونی بود و چیز خاصی نداشت ولی اگه براتون مهمه که ببینیدش میتونید کیفیت ۴۸۰ و ۱۰۸۰ که از ب بسم االله تا اخرشو داره رو دانلود کنید.)

پ.ن۴:چون اکثرا کیفیت فول رو نمیخواستید خودم آپلود نکردم و لینک آپلود کننده اصلی (که MEGA عه) رو واستون گذاشتم که بدون اشتراک قادر به دانلود ازون هستید 

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۲۶۰ ]

چجوری دان کنم
سلام جیسوگ اند سیم
میگم میشه اینو پست کنید؟
http://soulfilter.blog.ir/post/2-%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85%D9%85%D9%85%D9%85%D9%85%D9%85%D9%85%D9%85


😭😭😭😭☺☺☺☺☺☺
این بلاگ دیگ آپدیت نمیشه عزیز
سلام لااو❤.نرسیی بخاطر سایت عاالیتون.فقط میشه این کنسرتو با روز اولشو اجراهای دونه دونشم بزاری.من نتم نمیکشه همشو دان کنم😭😭😭😭😭😭

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

سلام عزیزم اون کنسرتی که جونگکوک میرنه به گردن تهیونگ کدومه؟
میشه لطفا بگییییییی💜💜💜💜🥺🥺🥺🥺🥺

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفاسوالات خودتونو در سایت اصلی بپرسید

اوه مای گاد پایین ترین کیفیتش اینطوره خدا رحم بالاترین کیفیتش کنه
سلاااااام جیسوووووووووگ
❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
یه بار گفتی از 4 تا پنج و نیم صب نت نامحدود به چه کدی میگرفتی؟ خواهس میکنم بگووو
من دیگه حریف نت نمیشم 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣هی تموم میشه؟
دلام عجقممم
یه سوال
این حجمش خیلی زیاده
سو نمیشه کنسرتارو دونه دونه هم برارید؟
من واقعا ممنون میشم اینکارو کنید
سلام لاو
نمیشه والا 
نهایتا یکی دو تا اجراش رو بتونم بذارم
نت شبانه نامحدود بخر و دانلود کن 🙂💞
یه سوال حیاتی..
من اگه سایت شمارو نداشتم باید چیکار میکردمممممممممم؟
نه خدایی؟
از اخبار و کنسرت گرفته تا فن فیک..
همه چی دارهههههههه..
خدا نگهتون داره برامون:)
تنکیو به صاحبها ی چنل چون مبدونم زیادین:>
💙لابیووووووو🤪😻🌴
وای چقد حجمش زیاده :(
دیگه سعی کردم کیفیت های پایین تر که حجم کمتری هم دارن رو بزارم
سلام خسته نباشید ببخشید من یه ویدیو دارم که ماله همین کنسرته ولی نمیدونم روز اوله یا نه اگه هم هسته می‌خوام روز دومو بگیریم ولی نمیدونم اگه میشه یکم راهنماییم کنین مثلا بگین روز اول لباس جنین برای اجرای filtre سفید بود یا قرمز
زاویه CAM 2 این یعنی چی
یعنی از یه زاویه دیگ فیلمبرداری شده
سلام
اول از همه تشکر بابت زحماتتون
واقعا سایت به روز؛ جامع و فوق العاده ای دارید
دل گرم کننده طور و دوست داشتنی (قلب بنفش)
راستش..
میدونم خودتون قید کردید؛ اما هیچجوره امکان نداره که زیرنویس فارسی قرار بگیره برای فایل های کنسرت؟!
میشه روز دومم بزاری
سلاممممممم نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم بابت سایت خوبتوووووون. مرسی که منو یه آرمی به روز کردین🤩😎💜💜💜💜 باور کنین همیشه دعاتون میکنم بابت سایت فوق جذابتون(purple you 💜)
یه سوال داشتم از کنسرت روز اول:
توی سولوی تهیونگ اون پسره کیه؟ لامصب خیلی شبیه تهیونگه هرجام میزنم جوابی نمیگیرم😐😅
وای این کنسرتتتت بی نظیر بوووودددددد رررفاغغغغغغغیاااسغیعععبببععیییبچ
من نفس نمیکشیدم تمام طول کنسررررت😭😭
من هرررچی یوتیوب رو گشتم پیدا نکردم...نمیشه اجراهارو جدا جدا هم بذارید؟؟؟
لطفااااااااا؟
عررررررررررررر دیگه نمیتونم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیگه جونی برام نمونده😢😢😢😢😢
فقط یه چیزی چرا هر کاری میکنم نمیتونم با فلش تو تلویزیون نگاه کنم هی میزنه قابل پخش نیست ولی تو گوشی میاد🤔تورو خدا جواب بده🙏🏻
تلویزیون پخش نمیکنه این فرمت رو
با گوشی یا کامپیوتر باید ببینی
من سه بار دانلود کردم ولی هر سه بار هم اخرا ی دانلود قطع میشد(-_-)
ویدیو های زیادی دانلود کردم ولی اینجوری نمیشدن
من سه بار دانلود کردم ولی هر سه بار هم اخرا ی دانلود قطع میشد*_*
ویدیو های زیادی دانلود کردم ولی اینجوری نمیشدن
سلام میشه لینک کنسرت از زاویه cam2 با آپلود بوی بزارید؟ چون دانلود تو مگا برام سخته ... همین لینک مگا تا نصفه دانلود شد....
سلام
خیر
میشه استج میکس فیلتر و اجرا های مرگ اور رو بزارین
پ.ن: بخش درخواستی رو پیدا نکردم
هنوز استیج میکس ندارن لاو
بخش درخواستی رو پیدا نکردی چون فعلا درخواستی نمیذاریم و برش داشتین ^^
⁦❤️⁩
💜
سلام!
کلللللللییییییی مرسی از سایت خوبتون و ممنون بخاطر زحماتی که میکشین سایتتون عالی و فوق العادس 😘💜💜💜
اومدم ضمن تشکر یه صحبتی ام بکنم با اونایی که کیفیت فول اچ دی میخواستن : دلم میخواد یروزی انقد پولدار بشم که بتونم مثه شما فول اچ دی دان کنم🥺
سلامممم
خواهش میکنم 😍💞💞💞

😂😂😂 ببیین واقعیتش 1080 این کنسرت به قدری عالیع که منه وسواسی هم نرفتم سراغ فول
آیگوووووو جیسوگگگگ لینک رو بردار (استیکر گریه)
خو این نقاشی رو فقط برا تو کشیدم
بعد از اون دیگه دستم به نقاشی نرفت



نخیرممممم
هر وقت اون تاریخ کنار سایت رو برداشتم این لینکه رو هم بر میدارم -.-
سلام.خسته نباشی. اول اینکه کیفیت 720 با 1080 این کنسرت خیلی متفاوته ؟؟ این سری نت دارم ولی کامپیوتر رو به انفجاره.... و دوم اینکه ساب انگلیسی داره ؟ سوم کنسرت روز دوم با اول خیلی متفاوته ؟
سلام
این چه سوالیه؟😂 720 ، 720 عه و 1080 ، 1080 عه دیگه. اگر عین هم بود که دو تا کیفیت نمیزاشتم
سلام خسته نباشین شما سایتی می‌شناسیم که این دو کنسرت و آنلاین بشه جایی دید؟
سلام
فکر کنم تو نماشا و آپارات باشه
محمدپروین
سلام میشه واسش زیر نویس هم بزارید
سلام لینک کیفیت فول که اصلا هیج جوره بهت لینکی برای دانلود نمیده فقط هدایتت می‌کنه تو سایت های عجیب غریب
سلام بعد از کلیک رد تبلیغ بزن وارد صفحه دانلود میشی
سلاممم دستت درد نکنههه. من جز همون تعداد محدودی بودم که فول لچ دی میخواستن، و باید بگم اصلا انتظار نداشتم جایی بزارتش😍دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی و خیلیییی ممنون مگا گذاشتی راحت تر میشه دان کرد اونجا
یه سوال بکنم، نمیشه برنامه هایی که میزاری همه رو یه لینک تو مگا هم بزاری که کسایی مثل من که مگا براشون راحت تره از اونجا دان کنن؟
اوهههه آنااای ریچ نت 💵
خوب بود کیفیتش؟ من خودم 1080 رو نگاه کردم 😂
خواهش میکنمممم

متاسفانه نمیشه.  اینم بخاطر اینکه لینک خود آپلود کننده مگا بود گذاشتم 

آممممم
چجوری نصبش کنم؟
エルハ ~엘리
هیچی بیخی
نشستم از اول دانشون کردم
عکس نقاشیمو هنوز داری؟
باورم نمیشه همچین سوالی پرسیدی 😓
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ***** *** ****** ***** **** *** *** ***** ***** ***
من وبمو پاک کردم باهام سرد شدی😞
ولی من دلم خوشه mn لاوری بود که تو بیو اینستا زده بودی یادمه خیلی خوشت اومده بود بهت گفته بودم mnلاور😂😂😂
بعد پاکش کردی هعیییی کلا اولا خیلی باهام صمیمی بودی نمیدونم چی شده الان کم رنگ شده
آیگوووووو
جیس خودت جواب بده
خب تو که صد در صد میدونی
ایگویااااا من کجا سرد شدم؟؟ بخاطر کنکورت مجبور بودیم کم حرف بزنیم !
باور کن الان کم رنگ نشده فقط من یه خورده سرم شلوغ زندگیم شده ...
سلام چطوری دان میکنین میشه کمکم کنین
سلام 
تو اینترنت سرچ کن دانلود از آپلود بوی
سلام خسته نباشین
ببخشید من کیفیت ۱۰۸۰ و دانلود کردم
رو لبتاب
بعد الان میخوام برزمش رو فلش که بزارمش رو تلوزیون
ولی تلویزیون نمیخونش
میشه لطفا بگین باید چیکار کنم؟😂
سلام 
روی تلویزیونتون ام ایکس پلیر نصب کن 
که با اون باز کنی این فایلو
سلام آقا روز اول قشنگ تره یا روز دوم ؟میخوام یکیشو دانلود کنم
روز دوم
یعنی عاشقتونما توی توییتر همه در به در دنبال تکه های کنسرت میگشتن چون بیگ هیت همرو حذف کرده بود حالا سایت شما دو روز رو با کیفیت فول گذاشته اصن عشقید بخدا.3>
برای منم این اتفاق افتاد 😂 یه لینک خوب واسه روز دوم پیدا کرده بودم که لوگو نداشت ولی قبل اینکه دانلود کنم منقضی شد 
یک سوال داشتم عزیزم ما از mega چجوری cam 2رو دانلود کنیم چون هر کاری میکنم نمیشه
سلام 
سرچ کن روش دانلود از مگا
کنسرت روز اول بهتره یا دوز دوم میخوام یکیشو دانلود کنم.
دوم
یه سوال کنسرت روز اول بهتر بود یا دوم میخوام یکیشو دانلود کنم
دوم
واهایییییییی شما بهترین سایت هستین صصسصسصثصسسصسسصسص عاشق اپدیت های سریعتونم و کیفیت فول اچ دی..ایول دارین ماچ به وجودتون و خسته نباشید خیلی زحمت میکشین لاوو یوووو :))))
سلام ..من می‌خوام فایل فور کا رو دان کنم با اندروید اما همش خطا میده...به دوستم هم دادم چک کنه برای اونم خطا میداد مشکل از لینکه یا چی؟
مگا اینطوریه ...
دق میده تا دانلود شه
سلام زیرنویس انگلیسی داره؟
یس
عام با زیر نویس از کجا بیابم؟
سلام یه سوال داشتم
مراسم بیلیورد اوراد ۲۰۲۰ کی و چه روزی پخش میشه اعلا م کردن؟
اگه اعلام کردن میشه بگید ممنون ستیتتون عالیه
موندم روز یکو دان کنم یا روز دو رو ؛ چون فقط یکیشو میتونم دان کنم :(
اجرای ران روز یکو دوست دارم ببینم از طرفی هم روز دو خیلی خفن بود!

بهرحال ممنون بابت اپلود کنسرت با این همه کیفیت متنوع :*
روز دو
اجرای رانشون قشنگ بود ولی هیچی به خنده داری اجرای ایدول روز دوم نمیرسه😂
دمت گرم فول اچ دی😍😍😍
بوس به پس کله ات 😚
پرپل یووو
انیووو!!
ببخشید قسمت فول اچ دی لوگو داره؟ اگه داره مرسی میشم اگه بگی که من نتمو به فنا ندم.
بوج بوج.
سارانگهه پرپل یوووو
آری فول لوگو داره
سلام لینک روز دوم رو نمیذارید 😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜
جیسوگ میشه لطفا لینک cam2 رو بهم بدی توی مگا زدم دانلود تا 81 درصد رفت بعد میگه باید حساب باز کنی میشه اگر میتونی بهم بدیش💜💜
همین مگاست فقط عشق جان 
من بدون حساب دانلود کردم 
エルハ ~엘리
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟
چیجوری ؟؟؟؟؟؟؟؟
چی
باورم نمیشه میتونم با کیفیت full hd نگاش کنم واقعا thank you😙😙😙
😘😘
اگ فکر میکنی من مثه تو مپت رو سیو کردم دراشتباهی😂😓💜
جدی؟همچین چیزی گداشته بودی؟ی موقعی تم وبت خاکستری بود فک کنم،ننیدونم وب تو بود یا نه ولی فک کنم تو آدرسش کری عننننننن لاو استار بود🤔😓این بود؟همش میخواستم ازت بپرسم یادم میرفت
ام وی بیگ بنگم بود توش😐همون ک میگه ماری بیماره😂
باش از این ب اینجا کامنت میزارم😃😂💜
تو کامنتا ی شوگا لاو نامی هم بود فک کنم🤔با یکی ک بت میگفت نونا*_*
منم سیوش نکردم به خاطر سپردم
اری
اممم اره و خوب یادته 😂😂 پس تو واقعا از نقطه صفر من اینجا بودی...

اره شوگا لاو رفت ولی اونی که بهم میگفت نونا نوراعه
エルハ ~엘리
یعنی فاخ کیفیت ۱۰۸۰گذاشتم دان شه پاشدم دیدم نود و نه درصد کامل شده نت پریده
نتو وصل کردم تموم شه اون نود و نه درصد هم پر،-______-
خب چون آپلود بویه میتونی اپدیت کنی لینکتو و از ادامش دان شه



دقیقا من سر آپلود کردنش همین وضعو داشتم
دو بار اپلود نا موفق داشتم
سلام.....میشه بگین لینک فول اچ دی همه برنامه هارو از کجا میتونم گیر بیارم!!
سلام
باید بگردی تو نت
جای مشخصی نداره
وای اره عشقم میخوام
برام لینک یا فایل که داری رو میتونی بفرستی ؟؟
البته از کجا میفرستی برام اگه با ایمیل میفرستی که اوکیه 💜💜💜😍😍😍جای دیگه هم اگه میخوای بفرستی ایمیل بزن بهم اوکی کنیم با هم
به پست اضافه شد
سلام. روز دوم چه موقع میاد؟🙏🙏🙏🙏
آدرستو ندارم😐
الان یهویی این حسو پیدا کردم،دلم براتون سوخت با این همه کامنت(ک کامنت منم متاسفانه بهشون اضافه میشه😓شرمنده)😓🥺الهی دست و پنجولتون همیشه سلامت باشه،ننه ب فدایتان بیبیز،خسته نباشین واقعا🥺💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜سو ماچ بنفش هارتز تو یو🥺😂💜
نخیر حافظه نداری
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من عاشق کامنتممممممممم
یادت نیست قبلنا یه گزینه با سایت اضافه کرده بودم که هرکی میود تو صفحه سایت براش پیام "کامنت یادت نره / روح نباش " میومد؟😂
چینچا سلامتی باشی **** شه
میشه روز دومم بذارید ؟ لطفا >.<
وای من مامانمو بزور راضی کردم،جالب اینه بلافاصله ب مامانش گفت مبینا میاد خونمون منم موندم اصا😂😂وای خیلی هیجان زده ام
کرونا تموم شد،مثه همیشه تو خونتون پلاسم اره بیب🤭😎😂

معلومه اصا🤪👌
اره دیگه
ادرسمم ک داری
بیا ازت به گرمی این اتیش استقبال میکنم 🤪🔥
خواهش میکنم روز دومو بزار.چِبَل
سایتت فوق العاده اس💗💗💗
حتی زیرنویس انگلیسی هم نداره؟ چون موقع آنلاینش ساب انگلیسی داشت
چرا انگلیسی خودشون هست
سلام ممنون که روز اولو گذاشتین 😍😍😍
روز دوم رو هم میذارین؟
جیسوگ اگه بخوام دوربین های دیگه رو هم ببینم از کجا باید ببینم؟؟؟ یوتوب سرچ زدم تیکه تیکه میاره بیشترشم واسه دوربین اصلیه
من دوربین دو کنسرت روز یک رو دارم تو مگاس میخوای؟
دنبال بقیه کم ها نرفتم 
روز دوم رو نمیزارین؟
سلام خسته نباشین کنسرت روز دوم رو نمیذارین؟
وای مرسیییی🥺 چجوری تشکر کنم ازت؟؟؟ ممنون ممنون⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
سلام کنسرت روز دومو هم بزار لطفا
من اول کیفیت 1080 رو دان کردم و دیدم نتم همون اولش قطع شد، رفتم سراغ 720 که اونم وسطش قطع شد و بعد دیدم مخابرات گرام 20 گیگ نتمو سر این قضیه کم کرده دیروز! امروز رفتم 480 دان کنم دیدم کیفیتش پایینه! البته پایین نیست و از 480 معمولی هم کیفیت بهتری داره اما این کنسرت کیفیت پایینش به من نمیچسبه. تو سایتای دیگه هم که همش لوگو داره الان دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم!
۱۰۸۰ اش خیلی خوبه
با adm دانلود کن برنامه هارو که اینطوری نشه
سلام من تا حالا پیام نزاشته بودم فقط اومدم بگم که سایتتون واقعا عالیه هر چی که بگم کم گفتم من هرچی که خواستم رو دانلود کردم ممنون از زحماتتون
سلام خسته نباشی عزیزم 💜 یه سوال روز دوم روهم میزاری با ۱۰۸۰ یا فقط روز اول قرار میگیره ؟!
مونیکا موسوی
واو دمت گرم واقعا خیلی باحالی 😃😍👌
وبلاگتون هیچی کم ندارع خسته نباشید لابلیا😘💜
پروفت ... 🍷
من اینقد سره دیدن کنسرتا ترس ورم داشته ب دوستم گفتم دان کنه فردا خونشون تلپ شم😐ثتیوثنصسکسمصگزگسگ من بای د وی میمیرم،کاش شمام تزدیک بودین باهم میدیدیم🥺💜کنچانا میبینیم
فردا روز عره🍃


بعدا نوشت:عه عکس پروفایل واتس اپت😃😍
تف بهت
هرچند بخاطر کرونا جایی هم نمیرم اگه نزدیک دوستم باشم


بد جور رو این عکس فوکوس کردم
.من زیر نویس میخوام😭😭
عایا کیفیت 480 اش خوبه؟
یس
hi guys
can i know you ?

سلام لطفا روز دوم رو هم بزارید
سلام عزیز جان چرا روز ۲ رو نمیزاری🤨🧐🧐🧐🧐🙄🙄🙄بدوووو🏃🏃🏃🏃
کیم تهیونگ
دوست عزیز بالا نمیاره. همش تبلیغاته
سلام. مرسی از سایت عالی ات. کنسرت روز دوم رو میگذاری. بذار💝💝💝💜💜
گلم روزز دوم نمیزاری؟؟؟
بی صبرانه منتظر روزه دومم که بزاری💣😎
کاش میتونستیم شرکت کنیم 😫 ای خدا چرا بین این همه کشور اینجا اخه به دنیا اومدیم حتی انلاین هم نمیتونیم 😫😑 :)
تو کل کنسرت فقط منتظر بودم جونگکوک آستین کوتاه بپوشه تتو هاشم تار نکنن ما ارمی ها رو سوپرایز کنن :|
بیش از حدددددد کنجکاوم دیگه نمیتونم تحمل کنم 😳
سلام من یک فن بوی هستم اول خیلی ممنون کزاشتی دوم اینکه زیرنویس نداره؟
واقعا از سایت ممنونم
سلااااااااااااااام جیسوگا تنکیو عشقمممممم عر ما ک نتونستیم ببینیم ولی مث اینکه خلی خفن بود🤧بدجوری به چوخ دادن😀خلاصه دستت طلا از دست درسا خلاص شیم بشینیم ببینیم
روز دوم رو هم میزارین؟
سلام خسته نباشید
روز دوم کنسرت هم میزارین؟؟؟
ججججججججججججججججججججججججججییییییییییییییغ بالاخره گذاشتی 😻😻😻😻😻
واااااای مرسی جیسوگ عاشقتممممممممممممممممممم😻😻😻😻

سرنگهیووووووووووووووووووو

پوروفایل جدیدتم خیلی نازه 🤪😻
سلام این کدامین زاویه است؟میشه بقیه دوربیناشم بذارین؟🙃
سلام این دوربین اصلیه که فکر میکنم 1 باشه
اوم .. بقیه ... 
نه راستش ترجیح میدم نزارم 
بقیه زوایاش زیاد خوب نیست ، خودم دوربین دو رو واسه خودم دان کردم ولی از بس تو صورت اعضا بود هیچ لذتی نمیبردم و وقت گذاشتن واسه اپلودش یکم بیهوده است 
ی سوال حتما باید توی اپلود بوی اشتراک داشته باشم؟!
اولین باره میخوام از سایتتون دانلود کنم✨🥺
سلام
نه نیازی نیست اشتراک داشته باشی
اگه اشتراک خواست صبر کن و بعد از 24 ساعت دانلود کن
سلام. ممنون از کیفیت. عالی و سایت فوق عالیتان. روز دوم کی گذاشته میشه؟
هی دوتا ازین علامتای سرعت میاد پایینش نوشتع سرعت کند و سریع
چیکار تونممممم😭😭😭😭

سیلامممممم😭😭😭😭😭😭
من چرا نمیتونم کنسترتو دانلود کنمممممم
هی میاد بوی اپلود لینک دانلودشو نمیارععععع😭😭😭😭
تولوخودا بلام توضی بدععع 😭😭😭😭چجری دانلودش تونم😭😭😭
ملسی

ممنوووون بابت سرعت عمل بالا و در عین حال کامل بودن مطالب ادمین حان فقط سوال ایا روز دومم قرار میگیره ؟؟
خیلییییی ازت ممنونم وقتی با کیفیت بالا میزارید خیلیییی خوشحال میشم ثابت میکنید که بهترینید😇
کاش از دوستام یکی وبلاگ داشت
بعد منم از جذابان سایتش بودم مثلن
بعد یهو میذاشتم میرفتم
بعد هی همون روز میومد ب هر نحوی منو برگردونه
بعد من برنمیگشتم
بعد اون میومد تاریخ و ساعت دقیق رو از لحظه ی نبودنم میذاشت همیشه اونجا بمونه
.
.
این کارا چیه جلو آرمی یوروبون:) ~ 지숙
.
.
از اون روز فایت تون تا الان هی میگم این چرا نمیاد هم خودشم راحت کنه هم ما رو
.
آجیکدو یوجونی waiting
.
بسه این بحث
برای گذاشتن روز دوم کنسرت فایتینگگ یو آر مای هوپ
تو همین الانشم یکی از جذاب های سایتی



دقتت واقعا بالاست
فکر نمی کردم کسی جز من و خودش به این مسئله دقت کنه 😂


داره آپلود میشه
سلاممم میشه زیرنویس فارسیشو قرار بدین؟
HAPPY CHIM CHIM DAY:)))
چرا عکسهای تولد جیمین رو نمیزارید
عای لاوو یووو داریییینن
جدی جدی پشمام ریخت فک نمیکردم بذارین... یا به این زودیا بذارین حداقل
واااقعا خداقوت دارین 3>
ادمین جونی
میشه زیرنویس هم بزارین؟؟
سلللااااام خسته نباشین دوستان ادمین پرکار و همیشه حاضر♥ همون طور که میدونین فردا تولد جیمینه هوراااا توی توییتر گفته میاد برای لایو میشه تا فردا پس فردا لایوش رو با زیرنویس فارسی بزارین خیلیییی ممنونم ♡
سلاااام
بابت سایت خوبتون یه دنیا تشکر و حسابی خسته نباشید
اون چهار گیگی که دادم براش واقعا ارزشش رو داشت کیفیت خوبه و ازش لذت بردم
بابت زحماتتون ممنوننننمممممم
میشه بگی چجوری دانلود میشه
روز دوم رو هم میذارید؟
سلام عالی بود💕
میشه روز دومم بزارید؟😍
ممنونم از سایت خوبتون😊
یاسمین zari
سلام ببخشید یه سوال داشتم چیزه توی کنسرته جیمین جونم یه چیزی گفت بعد یهو زد زیر گریه میشه بگید اون موقع چیشد؟؟

یهچیز دیگه هم هست میگم امروز تودت جیمین جونمه چرا چیزی راجب به این تو وب نمیذارید؟؟
Nafkook 🐰💓🐾
چهار گیگگگگگ
من برم اشهدمو بخونم
mersi ke inghadr sari mizari....saranghe
عزیزم سایتی می شناسی که زیر نویس فارسیشو داشته باشه ؟؟؟؟
ARMY🌼ONCE ARMY🌼ONCE
سلام خوبین ؟ یه سوال اینکه روز اول یا دوم اجراها باهم فرق داره کیوتی ؟
چقدر کوکی جذاب شده بود تو اینستا دیدم من وای موهاش **
سلام 
آری فرق داره 
لباس کوک سر اجرای مای تایم مرگ تر بود 
تو روز دوم 
مرسیییی جیسوگیییییی
واقعا دست گلت درد نکنه
ایشالله همیشه موفق باشییی‌ و سلامتتتت
هزارتا پرپل یووووو
وایییییییییییییی ممممنونننننننننننننننن که گذاشتیننششششششششش عررر🥰🥰😁😅😅🥳
سایتتتون عالیهههههههههههههههههههههه
ووووووووویـــــــــــــــــــیییییی......من باید صبر کنم تا فردا صبح، تا با نت نامحدود دانلودش کنم. نمی دونم تا فردا طاقت میارم یا نه*___*همه ش چشمم به لینک کیفیت 1080 میخوره وسوسه میشم همین الان بزنمش >____<
همه ی عرامو نگه داشتم واسه اجرای مونِ جین*_____*خدا کنه زنده بمونم بعد از دیدنش*____*
دستتون دُرُست.واقعن زحمت میکشین.خسته نباشید گـــــرم:)
اولین نظرمه.ایشالا نظرات بیشتر:)
.
.
.
همیشه پایدار و موفق باشید. :)
Borahae
ye soal, ruze 2 ham mizarin?
ببخشید... نمیشه از این لینک دان کرد!هرکاری میکنم 480 سرعت محدود دان نمیشه
پشمااااااااااااااام چه زود 720 رو گذاشتید به هر حال من همون 1080 دان کردم
سلام واییی مرسی که کنسرت گذاشتی البته من هنوز دانلود نکردم😁😅 ولی شما سایتی یا پیجی یا کانالی رو میشناسین که این اجراها رو کات کرده و جدا از هم بزاره چون قبلا برای کنسرتی که تو سئول بود کانالی رو می شناختم که اجراها رو جدا ازهم می ذاشت ولی الان یادم نیست اسم کانالش چی بود 😅😅 شما می دونین
بازم کنسرت دارن؟
هقققققق🥺💜
خیلی خوشحالم کردین وقتی گذاشتینش من روز اولو کامل ندیده بودم امتحان داشتم🥺🤧
چقدر الان حالم خوبه🥺💜
کلا هر وقت ناراحتم میام سایتتون،این حال منو خیلی خوب میکنه چون چیزایی میزارید که خیلی کمیابن🥺💜🤧
بوس رو لپاتون💋💋💋💋
چه سعادتی بالاتر ازین برای من ؟ :") 💜
آینوووو.... من خیلی وقته وبلاگتونو دارم هر آرمیم میبینم بهش معرفی میکنم خیلی عالی
بیب میتونید بخش نظر دادن رو ببرید بالای نظر ها؟که برای نظر دادن این همه پایین نیام؟؟ البته شاید تو لپتاپ اینجور نباشه شاید برا من که با گوشی میام این شکلیه فقط ... بوراهه
سلااااااااااام جیسوگ شیییی عاشقتونم که انقدر به روزین ینی اومدم سایت رو دیدم کنسرت رو گذاشتین داشتم ذوق مرگ میشدم من هر دو روز نتونستم ببینم مرسی که گذاشتی کنسرتو😍😍
یور سو لابلی لابلی لابلی💜❤💜
یعنی کیفیتش اینقدر عالییییییی بود که نگممممم وایییی مرسی من تازه فهمیدم کنسرت چی بودددد خیلی مرسییی!!!! بی صبرانه منتظر روز دوم هم هستمممم مرسی واقعا سایتتون عالیهههههه
جیسوگ شییییی عاشقتم تا حالا بهت گفتم به عنوان یه ارمی الگوم هستی

جیسوگ شی نامجون یه برنامه شرکت کرده بود با سوهو ی اکسو اون اسمش چیه میشه بزاریش

بوراههههههههه

واو من الان دقیقا 12 ساعته منتظرم کیفیت 1080 دانلود شه نمیدونم چرا این سری انقدر طول کشیده سرعت نت هم خوبه
اجرای Radio. Com رو نمیذارین؟
سلام ببخشید ساب انگلیسی نداره؟
خیییییییییلی ممنون برای کیفیت 1080
کنسرت روز دوم امشب میذارید؟من نت رایگان دارم امروز امروز بذارید خیلی ممنون میشم
وای دستتون درد نکنه 😍 روز دوم زو کی میزارید ؟
جیسوگ نیممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سارانگه یووووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عععررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
گامساهاب‌نیدا بورراهه یو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
لعنتی چرا شماها انقد خوبین؟؟😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭
برای اولین باره که دارم یه چیزی رو با ۱۰۸۰ دانلود نمیکنم، دادم آبجیم دانلود کنه من ۱ گیگ فقط خالی دارم و۷ گیگ فقط آهنگامه و حدود ۳ گیگ ویدیوهام، و حدود.......... ۴۰۰ مگ هم عکسام. ۱۰ گیگ و ۴۰۰ مگ. از ۱۶ گیگ همینقدر پره. بقیش دیگه چرتو پرتایی که نمد چیه!! این به کنار.
خدا همتونو خیر بدههههههههههههههههههههههههههههههه‍هههههه
خیلی دوستون دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
در حد اینفینیتی عاشقتونممممممممممممممممممممممممممممممم
😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ایشاالله در سایه حق باشید.
سایه امام زمان همیشه بالا سرتون باشه.
خدا مادر پدرتونو نگه داره.
دیگه چی بگم. به حق هفت تن بنگتن حالتون همیشه خوب باشه و هیچوقت کرونا نگیرین.
واییییییییییییییی چقد خوشحالم کردین😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭امروز خیلی روز خوبیه😭😭😭 هم کامبک ان‌سی‌تی و پنتاگون میاد. هم شما اینو گذاشتین. بعد از ظهر هم تولد بیبی موچیههههههههههههههههههههههههههه.
خدایاااااااااااااااااااااا. ۱۸ روز دیگه هم تولد خودمهههههههههههههههه.
در کل خیلی سارانگه یو ، گامساهاب‌نیدا ، بورراهه یو ، دیگه............................................. .
بوس به تمام وجودتون😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💞💞💞💞💞💞💞💞❤❤❤❤❤💞💞💞💞💔💔💔💞❤💙💛💝💝💘💘💗💖💕💕💕💞💟💞💜💝💋❤💛💝💘💗💖💕💕💔💔💓💜💟💟💞💜💓💟💝💜💗❤💋💚💘💗💖💕💕💔💜💗💞💘💜💙💜💙💗💗❤❤💜💋💜💘💞💗💞💙💞❤💞💋💞💚💞💝💞💗💞💕💞💋💞❤💟💙💞💋💞💋💞💙💞💛💞💝💜💘💖💟💖💟💕💜💕💔💓💔💜❤💓💚💞💘💞💚💞💙💞❤💜💋💞💗💞💚💞💗💞💚💞💙💞💙💞💙💞❤💞💜💕💜💖💜💗💓💘💓💘💚💞💚💞💚💞💘💞💛💞💛💞💛💞💚💞💚💞💙❤💞💚💞💚💋💞💙💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💞💚💜💚💞💚💞💚💜💚💜💝💘💘💗💗💖💔💔💜💋💜💙💟💞💛💘💞💝💘❤💖💔💔💜💞💟💞💜💔💝💘💚💚💗💙💗❤💖💋💋💕💔💓💜💟💟💜💓💔💋💕❤💗💗💚💛💝💚💗💙💗❤💖💋💕💜💟💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💜💚💜💚


سارانگه💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
😶سرویس شدم عرررر
سلام میشه لطفا لینک دانلود مدیا فایر یا مگا رو برای این کنسرت قرار بدین
خیلی کارتون درسته
حرف ندارین
سلام عزیزمممممممممممم
دستت درد نکنه گذاشتییییی..یعنی من خل شدم از دست این پسرااااا
قصدشون اینکه کلا مارو بکشن فک کنم...
این جیمین ..... خودش میدونه چقده جذابه قشنگ از همون نقطه ضعف های ما استفاده میکنههههه
اییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا
من میخوام برم کنسرت
سلام
واقعا ممنون که قرار دادین، سایتتون بی نظیره
ولی یه سوال داشتم ، این کنسرت مثل بنگ بنگ کن ، بین ویدیو مکث نمیکنه دیگه نه؟
عاقا اصن خیلی خوبی شمااا
من خیلی دلم میخواست ببینم این کنسرتو :(
راستی روز دوم رو کی میذاری؟ یا گذاشتی؟
واااااااااااااااااااااااای مرررررررررررررررسی
خیلی خوبییییییییییییییید ...مرسی که هستین.
کامسامیداااااااا
تنکیوووو
الرینگه ساغلغ
teşekkür ederim
جیسوگ شی ی سوال من هنوز دانلود نکردم کنسرت و بنا به دلایلی می خواستم بدونم کیفیت ۴۸۰ خیلی پایینه کیفیتش؟ یا منتظر ۷۲۰ باشم؟ (۱۰۸۰ که ماشالله حجم😭)
زیر نویس رو کی قرار میدید؟😁💜
بوس رو لپت 💋💋😊
مرسی😍💜
روز دوم کنسرت رو میشه بزاری
عرر عرر عررر مرسیییی مرسییی ممنونننن😀😀😀😀😀😀😀💚💚💚
تنکس بیب :)
روز دومو کی میزاری؟
بدبخت کنسرت انلاین ندیده😶
عاشقتم 💜💜💜💜
کومایو💜💜💜💜💜
سلام ببخشید چجوری دانلود کنم نمیشه
و ایا امروز تولد جیمینه🤔🥳
میخواستم صبر کنم 720 بیاد ولی این دل لامصببب نمیزاره طاقتم نمی گیره پس همون 1080 دانلود می کنم گور بابای حجم پسرام ارزششو دارن😍
مرسییییییی خسته نباشید بیصبرانه منتظر لینک های دانلود روز دوم کنسرت هستم💜💜
در راستای این پیام... "حال کردید چ زود گذاشتم؟😎🚬"... بلی... خسته نباشی
*منتظر ماندن برای کیفیت ۷۲۰ *لبخند دندان‌نما
سلام مررررررسی ....راستی کنسرت روز دوم هم میذارید؟
اگه مشکل از خودمه باید چیکار کنم ک بتونم با کیفیت ۱۰۸۰ دان کنم؟!!
ججیسسوککککککککککک ۱۰۸۰ رو دان کردم دارم میبینم🤣🤣 ولی حجمش زیادهههههه بعدا ۷۲۰ گذاشتی اونم دان میکنممم باز اینو پاک میکنمممم




به جان تووم اسپویل نمیکنمممم کا من :/
تا میگم ی چیزی دیدم به فتا رفتم میگی اسمویل ننماا
اخههه وهههههه اگه اسپویل میتواستم بنمایم همونجا میگفتم ک
فقطط داشتمم خبر میددادم ک به فنا رفتمم🤣🤣
سلام
ممنون بابت زحماتتون اما اجرا دانلود نمیشه.
عرررررر
دان نمیشه :( میزنم رو دانلود یه صفحه میاد که بازش نمیکنه (تبلیغات و اینا رو رد کردما)
من تا ۷ صبح بیداررر بودممممم
سلام ببخشید من چجوری اینو بببینم
سلام و روز خوش
با اینکه می دونم نظرم تأیید نمی شه (این چندمین بار هست که نظراتم تأیید نمی شن) ولی باز هم از شما ممنون هستم.
دوستتون دارم.
ایولللللل دمت گرمممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
برین کنار که من اومدممممممم
خب نفس عمیق میکشیمممممم
لعنتیییییییییی چرا انقدر خوبهههههعععع
بلممیمیمزمسکشگرکرکثنفغذخیپیرسچسگلسکرسنژنشتشذاممحجبسنذژپسفهرپسگشنیزناتهنرکسخثدتق
من منتظر کیفیت ۷۲۰ میمونم اما خب می‌دونم جا نمیگیرتم آخر میرم با کیفیت ۱۰۸۰ دانلود میکنم 😂😂😂😂😂😂😂

بزار ببینم کی کنسرت رو قرار دادهههه خبببب جیسوگییییییییی
منو یادت هستتتتتتت دلم برات تنگ شده بودددددددد ببخشید من اصلا این مدت نبودم بلاخره زیست خوندن این چیزا هم داره از ۱۵ شهریور ما بدبختا رو گرفتن مجازی خوندن ولمون هم نمیکنن که دیگه دارم با شیمی و زیست و فیزیک میگذرونم 😁😁😁😅😅😅😅😂😂😂😂
اما قول میدم از این به بعد هفته ایی یک بار بیام اینجا همیشه سایت رو چک میکنم ببینم چیا میگید چیکارا میکنید از همین جا هم به همه ارمیای گل سایت سلام میکنم خلاصه بعد مدت ها تخلیه شدم می‌دونم خیلی حرف زدم می‌دونم تو هم میدونی اما خب دیگه وراجم چه میشه کرد باید تحملم کنید 😂😂😂😂😂😂😂

راستییییییی روز جهانی دختر هم که البته دیروز بود به همهههههه دخترا تبریک میگمممممممممم روز همه مبارککککک
خب دیگه پرو شدم همه مراقب به خودتون باشید همینطور شما ادمینای گل سایت خوشحال و سلامت باشید روزتون خوش باشه 😊😊😊😊💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
دمت گرمممممممم.خیلی نگران بودم نتونم گیر بیارمش...و اینکه عاشق سایتتون شدم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
الان با گذاشتن کنسرت با کیفیت 1080

کادو تولدم رو پیش پیش دادیییییی!!!!!



ببببببووووووورررررررررراااااااااههههههههههه
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
بعله😂😂😂😂😂🤚❤
مرسی گذاشتیش
جیسوگی 💖💖💖
من بدبخت داشتم از اجرا ها لذت می‌بردم یهو دوستم زنگ زد میگه چرا آنلاین نمیشی کلاس داریم!! 😶هیچی دیگه خواستم بگم نصفه دیدمش 😶ولی خیلی کیفیتش از بنگ بنگ کن بهتر بود
بخاطر پست مرسی توت 💖💜☺️😗🙃🙂
عرغزحد۰دفژیعرنذهلعزنهرنزدای😂😂😂😂😂💜💜💜


عامدممم بخلتتتتتت 😭😭😭💜💜💜
واو خیلی ممنونم خیلی وبلاگ خوبیه خسته نباشیددددددد💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💙💙💙💜💙💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💜💙💙💙💙
وایییییییییی
مرسییییییی واقعااااااا
عررررررررر
نیتذمثستزد .ظئشزت
ییهرت ذزذتلهیارتدیز زئدمنسنزمنتزگظط
وای یعنی وقتی فهمیده بودم که ساعتای دو روز رو جابه جا فهمیده بودم و هیچ کدومو ندیدم اینقدر گریه کردمممم
واقعا مرسی از سایت خوبتون
خیلی دوستتون دارممممم
وای وای وای خیلی باحالی مرسی هزارتا بوس از راه دور
پس روز دو م رو نمی زارین جون من بزار
سلاممممک😭😭
چند. ساعته ؟؟
واینکه هر سه تا ستون مال روز اول بود ؟؟؟😭😭
چرا ، چرا کره نیستم
عععععرررررررر
عررررررررررررررررررررر مرسییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییی گلیییییییییییییییی
خیلی دوست دارم باهات آشنا شم
بوراههههه کلی بوسسسسسسسس واقعا مرسی دستت درد نکنه
چونمانهیوو 💃💞
خواهش میکنممم می کوکی شه
عععررررر گگگذذااششتتیییششششش💃💃
وپبتنینچزطیتسنسمطپپززپطپیپپژپدژدطدیدژدظت💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

راااسستتتیی من فاطیما ام


دنبال یه وبلاگ برا بی تی اس بودم که پپپدا کردم
یسسس


خوشبختم فاطیما😻🔥💜
سلام خوب هستین؟
واقعا خسته نباشید واقعا دارم میگم کارتون عالیه و همیشه بهترین هارو میشه تو سایت شما پیدا کرد،شما فوق‌العاده این و از همه زحمتاتون سپاس گزالم😁😘🤗

راستی یه سوال داشتم،میگم واسه دانلود کنسرت حتما باید وی پی ان روشن باشه؟
چون وقتی روشنه خیلی طول می‌کشه تا دان سه ولی وقتی خاموشه زودتر دان میشه!!!بازم ممنون😘😁🤗
سلام سارا شه
کومائووو😍


نه کلا واسه دانلود هیچ کدوم از برنامه ها نیاز به فیل شکن نیس
خاموش کنش
خواهش😂💃💃
اره همینجا
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
خدایا منو بگیر🙄🍃🍃🍃🍃🍃🍃
زیحثج۲۹ح۳۸۳۶۳۶۶۳۳۷۹۱۰۱۹۱ح۲ایدی؛'یاقححقخق$؛؛÷&$﷼×﷼۲۸۲^÷&=﷼$&÷&÷&÷&÷﷼×﷼#*÷&🙄🙄🙄🙄🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
بابا دمتون گرم🙄🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
پشمام ربخت دوثانیه🙄😂
گفتم به این زودییی یتیتقخقخقاخث🙄🍃😂😂😂❤❤❤
قدرت جیسوگیه ، نیکا شه🚬
وااااااای عججججججججب چیزیییییی بود کنسرت خدایی😐😯😭🤕نابود شدیم رفت💜🤕مرسییییییییییی که گذاشتی توی سایتت واقعاااااااا مممنووووووون 💜❤💜❤
سدحسنسئسمسمسمطحزحئیئص اصااا به طرز فجیحی عالیه
هر چند هنوز ندیدم ولی موقع آپلود یه جاهاییو نگاه کردم 
خواهش 😍🔥🔥
نگوووووو بیدارررییییییییی
الان بیدارم😂
عزیزم ممنون که دلی اجراها و برنامه هارو واسمون میزاری تو خیلی سوییتی یونو *-*؟؟♡
و اینک ممنون بابت گذاشتن کیفیت 1080♡ عالیییی بود
و عامم کنسرت روز دومم میزارین؟
لطفا کیفیت 1080شو هم بزار جیسوگ جان*-*♡♡
خواهش لیل میو میو *-* 💞
اوه یسسسس ، کومائو از نظرت 💃 خیالم دو برابر راحتر شد 
یس میزاریم
شک نکن 1080 هم هست جزوش🚬
چرا نمیتونم با کیفیت ۱۰۸۰ دانلود کنم؟ :)))
وه؟
زیر 4.5 گیگ شده و دانلودش رایگانه


خیلی ها دانلودش کردن مطمئنم مشکل از سیستم خودت بید
میدونستی دلم رو بردی که کنسرت رو گذاشتی بعد کل بدبختیامو کارو مشکلات فراوان شب میام خوشحالم میکنی 😋💜
خستگی کارو از تنت بیرون کردم پس 🚬🔥
چرا دانلود نمیشه؟؟؟
لینکش خرابه یا من خرابم؟😢
من خیلی بدشانسم😭😭😭
دور از جونت 😂
یه جای کارت میلنگه چون لینک اوکیه
سلام من تا به حال نظر نذاشته بودم ولی الان اومدم بگم دمت گرم ،واقعا دستت درد نکنه بابت کنسرت اونم کیفیت1080 ،از دو جا قبلا دان کرده بودم کنسرتو ولی کیفیت اصلا خوب نبود و 3 گیگم الکی رفت،اینی که گذاشتی واقعا کیفیتش عالیه بازم ممنونم ازت عزیزم ^_^
سلام حدیث شه ، خوشبختم 😻
واووو چینچا کومائو از نظرت 💃💜  خیلی خیالم راحت شد 

لاویووووو *-*
مرسی عزیزم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️با اینکه کنسرت و دیدم ولی بازم میخوام ببینمش از بس خوب بود😍😍😍
خواهش 😻💜💜💜
اصا دوباره ندیدنش اشتباهه 💃
سلام
خسته نباشید❤❤❤
واقعا مرسیییییی که انقد خوبین😍❤❤
سلام 
خوب هستی که خوب میبینی😻
عشقی عشق ، کومائو
لابیو 😘😘😘😘😘😘
لابیو تو سپتا شه😻💞
تو رفتی خوابیدی منم خوابم گرفت 😁😁
دانلود منیجر رو گذاشتم بعد از دانلود کامپیوتر رو خاموش کنه
فردا احتمالا ببینمش اگ درس نداشته باشم
راستی امشب... ام بیخیال :| مزش میپره
خط بالارئ پاک نمیکنم ک بعدا وقتی جوابمو دادی بهت بگمش 🙄 فقط شب یادآوری کن بهم







میدونم اول تا آخر شروور گفتم ولی خواستم مزخرفم ک باشه برات کامنت بذارم😄
شببخیر

🤍🤍🤍💙💙💙🤍🤍🤍💙💙💙🤍🤍🤍
🤍🤍💙💛💛💛💙🤍💙💛💛💛💙🤍🤍
🤍💙💛💜💜💜💛💙💛💜💜💜💛💙🤍
🤍💙💛💜💜💜💜💛💜💜💜💜💛💙🤍
🤍🤍💙💛💜💜💜💜💜💜💜💛💙🤍🤍
🤍🤍🤍💙💛💜💜💜💜💜💛💙🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍💙💛💜💜💜💛💙🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍💙💛💜💛💙🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍💙💛💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
هرکاری کردم نتونستم بیدار بمونم 
فقط نیم ساعت تدارک کنسرت دیدن چیده بودم
اوه یسسسسس
من امروز نمیرسم ببینم تا 18 کلاس دارم بعدشم باید واسه فردا بخونم و بعدشم به احتمال زیاد جنازه ام 😂

راستی چی؟ کنجکاو شدمم

اصا من مزخرف گفتنتو دوس دارم بیبی
الان دیگه صبح بخیر 😂


از اموجیات اسکرین بگیر تو تل بفرست ، نه با گوشی نه با لپ تاپ وا نشدن😓🚬
تایپ کردم برگام ریخت نوشته برنامه ریخت 😶😑😂
آره متوجه شدم کیبردت خودسرانه عمل کرده 😂
فقط می تونم بگم دمتون گرم. خیلی باحالین. نمی شناسمتون اما مطمپنم خیلی دوست داشتنی هستین. فقط آدمای دوست داشتنی می تونن انقد باحال باشن ولینک دانلود انقد سریع بذارن. بی صبرانه منتظر لینک کنسرت روز دوم هستیم
باحالی از خودته ام بی شه💃🚬
چی گفتم که سان کردی جیسوگ
😂😂😂😂😂😂
خب اون شماره من نبود دیگه فقط یه مدت دستم بود و الان دستم نیست دیگه بهت گفته بودم موبایل خودم سوخته بود و....
یادت نمیاد ؟😂

آه ... فکر کردم بعد کنکور دوباره دستت باشه 
الان ینی تنها راه ارتباطیت هنگ و وبه؟
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
عررررر چهار گیگ؟😭
۴۸۰ هم که هیچی پیدا نیس
امیدم به۷۲۰ عه
راستی واسه اونا که مشکل نت دارن خودمم جزوشونم😂
نت شبانه بخرن خیلی ارزونه و نامحدوم هست هرچی خواستن دان کنن باش

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜راستی مرسی که گذاشتیش
اری
سر دانلود و اپلودش فسیل شدم 😂

به نکته دوستمون دریا توجه کنید 


لابیوو💞💞💞
میشه با کیفیت 360 هم بزارید ؟؟
متاسفانه نمیشه :(
شاید باورتون نشه ولی الان که دارم پیام میدم ساعت 11:25 دقیقس و 140 نفر توی سایتن😳💜
بابا شما دیگه کی هستین با این سایت محشرتون❤️ کسی اینجا دیگه شب و روز نمیشناسه از بس که خوبین شما❤️
دم ارمیای سایت گرم واقعا 😂😂💞
جیسوگ تو تو کره هستی آیا
سکرته🚬
واعایییییییییی چینجااااااااااااااااااا چینجااااااااااااااااا سارانگهههههههه اونی کومائوووووو
چونمانهیووو جیمینااا
عیوای بوس پس کلت هققق😭🤧
یه سوال فنی کیفیت ۷۲۰ اش رو هر وقت گذاشتی ،حالا دقیقم نه ولی حدودا چند گیگ میشه؟
😻
فکر میکنم دو و نیم گیگ بشه
تمبمزدخبپزمزپنبپبمب
کاش از اول با عشقام بودم T_______T البته این مهم نیست ک چقد ارمیم مهم اینه چقد‌برای پسرا ارزش قائل بیدم و چقد دوسشون دالم و از‌شون حومایت موکنم 😁💜💜💜💜

نزومزپزمزپنبپبن
همه بهم موگن کویوت *-* کوجام کویوته *-* وزوزومزپزپمزویکژپیی
کِنچانا کِنچانا
بلی بلی دقیقا


آیگویا 😂😂
بیا بخلم فقط
عاریوکیدینگ می؟؟؟ سیما؟ همون سیمول ادمین اینجا؟؟؟ چینجاا؟؟

حس مادریو داش ک میخاد ببینه این چیزا چیه بچه ش میبینه ~ همون 365 days مروفم هس :/ عح اخریش بود :/
یههه

ندیدم من 😂
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
یه سوال دوباره کنسرت داریم؟
نه فعلا
ژودههههه


نبمبپمبکثپبخبپمیپزمبوب
راستی من وفام ۱۴ سالمه ۶ ساله ارمیم 😂😁 عاشق بتس ملنزمیپمزویمیپیکیپم
نبوبمپبنبویحییحیمیک
نبمخوبحیومبننیمثکیمبم
تینحیپیثمچصحیپینویگیوبمحیحیوبمب بپنز

خب دیگه چرت و پرت زیادی‌گفتم بوج بوج بوج بوج بخل بخل بخل بخل *--*
بوج بخل
😁💜
خوبه 😂


۶ سال چیه؟ من مطمئنممممم تو ۸ ساله که ارمی ای نههه اصاا ۱۰ سال

در کل خوشبختم 😂💙



وای بخل 😂😂😂😂😂😂 خیلی کیوتی 😂 بخل متقابل *-*💙
وای وای واااای یا پی دی نیم!!!!! کووومااااااااااااااااااااائئئئئئئئئوووووووو.... بوس بوس
مرسی که گذاشتیش.... خیلی لاب یو
اگه تونستی روز دومشم بذاری که دیگه اصن آی لاب یو سو ماچ فور اِوِر
چونمانهیووووووووو😻
خواهشش . کاری نکردم ک

حتما میزاریم
من عاشقتم که....
بلک وی
عاشق اسمت شدم من 🚬
flv رو با چی پلی میکنین ؟
pot بازش میکنه؟
با ام ایکس پلیر گوشی
کا ام پلیر لپ تاپ
و دیگر پلیرا که من ندارمشون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اصن من میخوام ازین ب بعد گزارش حاضرین در سایت بدم 😂 129تا کلا کمتر 120تا نمیشه :/

وح ن الان ت از من منحرفتری باور کن 😂 من حتی فیکم نمیتونم بخونم :|

+چنوقت پیش اولین **** زندگیمو فقط و فقط بخاطر اسکیز دیدم کلا تصورم از همه چی بهم ریخ-
😂😂😂😂 

نمیدونم شاید. ولی سیما و نسیبه از همه بدترن 😂


شت😂😂😂😂😂😂😂 نباید میدیدی
پشمام😳😳😂😂
خسته نباشی گل 😍💜💜
همین الان اینجارو جارو زده بودمااا باز باید جارو خاک انداز بردازم 🚬

🤪😻کومائووووووو Azam شه
یکی ب من نت بده نت هیچی ندارم من.کمممممممک.
بویاااااااااااا
چرا نت اینقدر گرون ای لعنت به هیترا همش تقصیر هیتراس.
خودم میرم دوتا هیتر دیگه رو هم ارمی میکنم. اره.
اینه قدرت شیکوک
یه سوال
قیمت نت چ ربطی به هیترا داشت؟😂
نگو که قیمت دلارم به اونا ربط داره ک رگمو میزنم 🚬
دمتتت گررررممممم عاشق خودت و سایتتمممم 😙❤💕💖💋💋
منو سایتم بدجور عاشقتیم بلو شهه
واقعا دست درد نکنه جیسونگ 😗😗😗😗😗
😻😻خواهششششششش

ولی


جیسوگم . ن ندارم
یه سوال
کلش همینه یعنی چیزی کم نیست خودتون مطمئن هستید
ببخشید میپرسم قراره دان کنم بعد یا دوستام قراره ببینیم
بازم ببخشید میپرسم
خیلی ممنون بابت کانال و سایت خوبتون
یسس
دو ساعت و نیم کامله
لاویووو
سلام اگه میشه روز دوم رو بزارید ممنونم از سایت عالیتون 🟣🟣🟣🟣🟣💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Saranghae.
kheili Eshqiiiiiii
تو عشق تریییییییی😻
سلام خوب هستیدد خیلیییی ممنوننن از همه زحماتتون خیلییی مممنون همش وسطاش واسم قطع میشدد کلیی ارزو خوب واستونن 😭😭😍😍😍😍😍😍
روز دوم هم میزارید یا نه چون گیگش زیاده اذیت میشین👀؟
ببخشید بازم و خیلی هم ممنون باعث شدین امروز کلی خوشال بشم کلی ازتون ممنونم 💜💜
سلاام . خواهشششش
اره خیلی آنلاین بد بود ، باز مال تو قطع و وصل میشد واسه من کلا نمیومد😂💙

یسسس
دمتون گرم 💙 خیلی مرسی 💓💓💓
💜😻💜چونمانه یوو 
سلام ببخشید چرا مصاحبه ی bts با kbs رو نمیذارید؟
سلام
این مصاحبه رو نمیزاریم
مررررررسی.
پشمام 1 گیگ.
از کی برم نت بگیرم من.

همه نتی ک صرف درسام میکنم نصف نتی ک صرف بتس میکنم نمیشه اینم روش
خواهششششش
اگه نزدیکم بودی ساعت ۲ شب به بعد به نت خودم وصلت ممیکردم


😂😂
Yeeeeeeeeeees
💃🏻💃🏻💃🏻
یعنی هزارتا بوس به لپ و کلت😬🐥😍💜

واقعا نمیدونم چی بگم که این عشق و هیجان رو وصف کنه😬😬✌🏻💜

ولی در کل بوس پروازی به تو😍💜🥺🥺🥺🐥
هزارو یک بوس ضربدر ۷ به توان ۱۱۱ به تووووو 💜😻

بوس پروازییی گرفتم *-*
سلااااام..اولااا مرسییی واقعااا...بعد یه سوال کیفیت480درحد کیفیت480run btsهس یا کمتره؟
سلاممم
هیچ ۴۸۰ ای در حد ۴۸۰ ران نیست 😂
حتی ۵۶۰ سریال های کره ای بازم کمتر از ۴۸۰ رانن
خیلی خیلی ممنونم واقعا دستتون درد نکنه
منو این همه تشکر و خوشبختی محالللهههه💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
وااااااى من باورم نمیشه چقدر شما عشقید آخه .... واقعا بهترینید ... خسته نباشید 💜💜💜💜
عشف=ق هستییی که عشق مبینی💜😻
خیلیییییییییییییییی ممنوووووووووووووووووون
مررررررررررررسسسسسسسسسسسسی
مررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسی
من برم بسته شبانه بگیرم امشب تا جون در نفس دارم دانلود کنم
خدایا کی ساعت 2 شب میشه
خواهششششششششش یونتان شهه
منم همیشه منتظر دو شبم 😂
وای فای اصا سرعت نداره
زیر نویس هم میزاری ؟؟؟؟؟؟؟
نوچ
واییییییی خدا ساییتون خیلییییی خوبه دستتون درد نکنههههه❤❤❤❤❤❤❤❤
خوب میبینیییی💜😻
ممنون از زحمات زیادتون، واقعا محشرید💜
😻کومائوووووو
سیماااااا شیییی
سلامممم خوبی؟
چه خبرا؟
دانشگاه خوبه؟
چه میکنی
دلم براتون تنگ شده
هم برای تو پیام دادم هم برای جیسوگ هر کدوم مال خودتون رو جواب بدید
سلاام شادیی
خوبی؟؟؟
خبر از من ؟ خبرای تو مهمه
چخبراا؟
دلم تنگ شده بود براات
دانشگاه خوبه بد نیس میگذره دیگه

چشم مال خودمو جواب دادم ^^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلامممممممم جیسوگگگگگگگگگگ شهههههع
***** ***** *** *** ***** ******
چه خبرا؟
سلامتی؟
امممم انننننن
نمیدونم از تو سایت کی متوجه شدم که تو دیگه توی واتساپ نیستی!
وهههه؟؟؟؟


یادم اومد وب مبینا بود
وهه نیستی؟
من ظهر 186 نفر تو سایت حاضر دیدم جیس:|
اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟😳
تنکیوووووووووو جیسوووووووووووگگگگگگگگ
لابیوووووووووووووووووووو😍😍😍😍
فقط ببین
کنسرت روز دوم اجراهاش همیناس یا فرق داره؟
اگه فرق داره میشه بگی چیاس؟
لاویوووووووووو

تو پست دانلودش ست لیستشو میزارم
عاقا برگام🍃😮🍃 من خبر نداشتم قراره این همه رو اجرا کنن (جناب ف.ی.ل.ت.ر گرامی طبق معمول ... شده بود ندیدمش آنلاین😑) از اولین ام وی شروع کردن تا آخرین 😂😍
چقد این هفتا خوبن آخه خدا😢💜💜💜❤❤❤❤❤❤
آیگو هارتم❤💜
جیسوگ شی توام موشکی هستی واسه خودتا😉 بوص به لپای بایست از طرف تو 😂🤔


(جیسوگ شی من سوچام دیدم راز بقا بزارم بهتره😒😂)
دو ساعت و نیم اجراسا😂😂
خیلییییییی
یههههههه آیم فلش جیسوگ

اره راز بقا بیشتر تو ذهن میمونه😂
سلطان بخدا 👑
خدای سرعتییییی🤯
آیم FLASH JISOG
این فقط روز اوله یا هر دو روز ؟
کپشن رو بخون
You are my sunshine my only sunshine~jisog
همش حس میکنم این نظر واسه هوپیه ولی اخه اخرش نوشتی جیسوگ
ذهنمو درگیر کردی
ولی فکر نکنم منظورت من باشم 
با اینکه نفهمیدم منظورت کیه ولی در کل لابیووو💜😻
سلام ببخشید اجرای Radio. Com رو نمیذارین 🤔🤔اخه خیلی وقته ازش گذشته
سلام
ایشالله
ممنونم
کوماعوووووووووووووووووووو😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
💙لابیووووووو🤪😻🌴
وای از صب منتظرش بودما
در هرحال مرسی حال کردم
خواهششششششش
عرررررر بوج بهتتتتتتتتتت
نبندبمبندبنبنوب
نپبنبتمیویمیحثکثکیوپزتینثمکثکیویپزپبن
پبمبممیکثکثجثثژپپژ
کنسرت امروز رو هم میزاری ؟ 😶😮
لابیووووو *-*


لابیومو ازت پس بگیرم یا زوده؟
یور سو لابلییییییی*_*
دمت گرم از اینکه اینقدر زود گزاشتید*_*
بوراهــــــه
من نتونستم ببینم کنسرت رو چون هی لینکا فیلتر میشدن واسه همین افسردگی درجه 7 گرفته بودم که اومدم دیدمش کلی ذوقیدم
بازم مرسی*_*
و
بازم بوراهه
چینجه جَنگ ـی^_^
تنذتبنتذنمتبذذ 
کوموپدا *-*
لابیوو
حتی افسردگیتم درجه سونه 💙😭
لابیوووو
سلامممم مرسیییی که گذاشتینننن. ساب انگلیسی نداره؟ بعد میشه وقتی کنسرت رو دیدین نظرم رو تایید کنین بعد بگین چجوری بوده کیفیتش و صداش و قطع و وصل نشدنش 😘😘😘🥺🥺
سلام مهرانه جون
من برنامه هام بهم ریخت معلوم نیست کی  ببینمش ، نظر دوستانی که دیدن رو بخون گل جان
وای عاشقتم ینی خدت نمیدونی اصن الان ک شد 131
عاره دیگه همه میشناسنت


اووو وعاو لطف دارین
هق هق من دیگه منحرف نیسم 😎
برگهایممم
اوووووففففف


اما من تورو به چشم همون منحرف قبلی میبینم ک😂
آرههههه واقعااااا برنامه ریخت🤣🤣🤣💜
😎😂😂😂
سلام ببخشید فرمت فایل جوری هست که تو تلویزیون بشه پخشش کرد؟
سلام
اگه تو تلویزیون ام ایکس پلیر داشته باشی پخش میشه
4 گیگ از نت مامانم کش رفتم ک اینو دان کنم....😂😂😂😏😜🤪💜
دانلود با اعمال شاغه 😂
*چشمش ب 128 حاضرین میفتد * فکتز عانلی هع

خب دیگه خیلی زر نزنم ب درست برسی
چینچاییوو؟؟؟
فکر کنم همه به دوستاشونم خبر دادن کنسرتو گذاشتم 😂


توو که مراحمیییی اریستاا منحرف 🤪😂💙
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** *** *** **** ****** ******* *** *** **** ***** **** *******
اینم حرفیه
ولی واسه منو انگشت شمار میدونن
واااااااااااااااییییییییییییییی😳😍💜💜💜
مرسیییییییییییییی واقعاااااااااااااا💜💜💜
Purple u
از اموجیت مشخصه که برگات از سرعت من ریخ 😎🚬

لاویووووووووو
😁😁😁 اوکیییییی منم این اکانتتووک دوستتتتت


باششش باشششششششششش



جیسوک ساعت ۸ به بعد کنسرت ببینی کی وقت دارییییی راجع بهش به قول بچه ها عرر بزنه ادممممممم؟؟

من عقده ای شدم هیچکیی نیس دو کلمه باهاش از گنسرت بگم😭😭😭
ببینن من اگه بتونم تا ساعت ۸ درسمو تموم کنم
تا بساط کنسرت پهن کنم میشه ۸:۳۰
تا کل کنسرتو ببینم ( تازه اگه هی عقب نزنم 😂)
میشه ۱۱ شب
بنظرم بیا ساعت ۱۲ شب ۴ نفری کال بگیریم و تا ۱ الی ۲ عر بزنیم 😂 
اگه صبح دانشگاه نداشتم تا ۵ بیدار میموندم ولی لعنت به زندگی ک نمیشه
💜SANA💜A.R.M.Y💜
سلام. شما فوق العاده اید واقعا فوق العاده ی فوق العاده باورم نمیشه اینقدر زود گذاشتید ما بدون شما چیکار میکردیم خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم خسته نباشیدفایتینگ.💜💜💜💜💜
سلاممم
مرررررررسییییییییییی ثنااااا جونییییییی 💜😻💜
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** **** ****** ** ****** ***🤣🤣🤣
از من یاد بگیر یکم
عام گانا سلبریتت
حالا هرجا دیگه بود هیچی ولی اینجا فرست شدن سخته هاه

خسته نباشی
اینطوری نگو پر رو میشم😎🚬


🤪😻کومائووووووو
ایننممم پسررر برفییی😎😎😎



جون ب لب شدم ولی اخر نفهمیدم خخخوندی یا ن :/
یهههههههههه

این اکانتت بیشتر خودتی 


بهت میگم😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** **** **** ***** *** **** ***
**** * **** *** *** * ************* *** *** ** ** *** ****** **** ** ** *** ***** *********
آیگویا 😂😂 شاید فتاس. حواستون باشه😂
your spatial angel ...HELENA...
اسم واقعیت؟
جیسوگ🤪
جییسوککککککککککک😭😭😭😭😭😭😭😭
با اکانت پسر برفیت بیا 🤪
بلییییی
فایینالییییی.....
یههه
مرسی جیسوگا خیلی هیجان زدم براشT^T
💜😻💜چونمانه یوو موچییی
your spatial angel ...HELENA...
میخوام بشناسمت:(

اسمت چیه؟
جیسوگ 🤪
اند یو؟
مامان من کجاست؟؟؟ 😭😭😭
وای خیلی مرسی💜💜💜💜
فقط میشه بگی حجم تقریبی کیفیت 720 چقدره؟؟؟
می خوام ببینم آلن دانلود کنم یا بزارم 720 بیاد😂
خیلیییی خواهشششششش

دو و نیم گیگه
مرسی از زحماتتون عزیزم راستی چون کنسرت انلاین بود تصویرش قطع و وصل میشه یا نه؟؟؟ لطفا جوااااب بدین چون اگه این مشکلو داشته باشه دانلود نکنم با این قیمت نت
هنوز ندیدم
ساعت ۸ درسم تموم شه نگاه میکنم بعدش بهت خبر میدم
ی لحظه فرست کامنت؟ عررر سرثیسشثهم
یسسسسس
یو ر فرستتت 
عررررر مرسییییییییی
مرسیییییی♡~♡ این کنسرت خدا بود اصن
💙لابیووووووو🤪😻🌴
اصن خدای سرعتتتت😂💙
😎🚬 کیه قدر بدونه؟
یا اسطو خودوس این حجمه یا خونه
حجمه
کلی قلب بنفش هق
*-*   HVDHUISDHUDGFS
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.