بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود کنسرت MAP OF THE SOUL ON:E روز دوم

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ مهر ۹۹ ، ۰۴:۴۳
  • ۱۹۰۱۶


«ست لیست اجراهای روز دوم»

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دانلود کنسرت آنلاین MAP OF THE SOUL ON:E روز دوم

FULL HD | 9GB

1080P | 4GB

720P | 2.6GB

480P | 1.5GB

360P | 800M

2020-10-11


مدت زمان کنسرت 2:36:00

پ.ن۱:پیشنهاد من 1080 عه چون علاوه‌بر کیفیت بالاش روی ویدیو هیچ لوگویی نیست.

پ.ن۲:چون اکثرا کیفیت فول رو نمیخواستید (۳۶ نفرتون تو نظر سنجی "بله" دادید و این کیفیتو میخواستید) خودم آپلود نکردم و لینک آپلود کننده اصلی (که MEGA عه) رو واستون گذاشتم تا بدون داشتن اشتراک قادر به دانلود ازون باشید.

پ.ن۳:زیرنویس فارسی قرار نخواهد گرفت.

پ.ن۴: کنسرت روز دوم با روز اول فرق داره. هم یه سری دیزاین لباس ها و هم سه تا از اجراهاش متفاوته

...................

  آیا شما هم مثل من سر اجرای "UGH" دستمال کاغذی برداشتید و جوگیرانه توی هوا تکونش دادید (و در همون حین با شیپ نامشوگهوپ جر میخوردید) و وقتی به اجرای INNER CHILD رسیدید با همون دستمال اشکاتونو پاک کردین ؟ :") 

 از نظرات تک تکتون توی پست کنسرت روز اول خیلیییییییییی ممنونمممم💙💙💙 ببخشید که نتونستم به اکثرتون جواب بدم ولی باید بگم که تمام خستگی منو از تنم بیرون کردید!!! لابیووووو مثل همیشهه🤪🔥 

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۹۱ ]

سلام عزیز خسته نباشی
من از مگا میزنم دانلو شه ،ولی دانلود کردنش غیر فعال شده و فقط پخش کردنش فعاله،به نظرت چطوری میتونم دانلود کنم؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

اوه مای گاد
وقتی کیفیت ۳۶۰ اینطوره خدا رحم اون فول اچ دی رو کنه اوووووه ماااااای گاااااااد خدایا چقدر زیاد
سلام کیفیت 1080 تو لبتاب مال من کلن نمیاد میگما چیکار باید بکنم؟ موقع ک داشت
دان میشد کلن هم سفید بود نمیدونم باید چیکار کنم
اقا زیر نویس نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقا زیر نویس نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام لینک کیفیت 1080 درسته؟؟ چند بار تلاش کردم دانلود نمیشه مینویسه صفحه موردنظر دردسترس نیست میشه چک کنید💜
سلام آپلود بوی از دیروز یکم اختلال پیدا کرده 
صفحه رو نگه دار چند ساعت دیگه رفرشش کن
سلام
من تازه آرمی شدم
و از این سایت فوق العاده تون ممنونم🌹🌹
راستی این آلبومه یا آهنگ
این چیه اصلا من میخوام دانلودش کنم اما اول میخوام بدونم چیه
فقط میخوام بدونم آهنگه یا آلبوم
های ویکوکی شههه
به جمع ارمی ها خوش اومدی *-*
کنسرته
عاقو.
من روز اول رو با کیفیت فول اچ دی و ۱۰۸۰ دانلودیدم. کم ۲ رو هم دان کردم.
روز دومم هم فول اچ دی و ۱۰۸۰ دانلودیدم که چون آخرای نتم بود نتم تموم شد.
(عای عم rich)
خلاصه این وقت و حجم نتی که خرج این شد حلالت باشه جیسوگی
این کنسرتا برا من از جونمم عزیزتره
عشق منی سوجین شه
ممنون بالاخره دان شد😭💜💜💜💜
برو کیفیشو ببر 💃💃💃
خواعش
سلام خسته نباشین^-^
برای دانلود از آپلودبوی باید اشتراک داشته باشم؟؟
اخه من دوبار این کنسرتو کیفیت 1080 دانلود کردم هردوبار وقتی به حدود هشتاد درصد میرسید مینوشت زمان دانلود به پایان رسید و دیگه دانلود نمیکرد:((
چیکار کنم؟؟
سلام
نتت ضعیفه 
با نت قوی دانلود کن
هیچ😓
قاتله بخبخت😐
من ازت نمیترسم سیم(زارت:|)
بیا منو بکش...عر
سر این کنسرت...خودم ریختم پشمام موند
نتم ریده :)) لود نمیشه:))
اصن نهایت خوشبختی
ایگوووووو
عاشقتم ینی عالی چی بگم دیگهT_T
میگم دو تا سوال توی اجرای بلک سون لباس جونگ کوک توری بود (اگه بود عرررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭)
این کنسرت کجا پخش شد و چرا کمپانی از یوت برداشت
وهمچنین ممنون از سایت به این خوبی 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
اجراشون توی برنامه جیمی فالن بود

سلام
ممنون بابت زحماتتون
میگم اهنگای توی vcr هارو میتونید پیدا کنید بزارید؟
اهنگاش خیلی خوب بودن
سلام
کیفیت 1080 رو میشه چک کنید دو بار تلاش کردم لینکش نمیاد برای دانلود
ب کسی ک داش اذیت میکرد ب اسم شما :|
ینی ب اون ولی ب اسم شما :|
ینی....واقن..... تعـــف :|
چیشده است؟
زنت دعوام میکنه😭
ولی من بوس میخاااام😭😂
ریچ گرل من از اون اکسیژنا ندارم😂نگیری ازم یوقت؟میدونی که..اولویت برامن سلامتی توعه😏
نه
دعواا نمیکنم

















































به قتل میرسونم 🙂🔪
کنسرت روزه اول رو از کجا دانلود کنم؟
همینجا
تو پست قبلی
مامانم فهمید کنسرت اولی رو با نت اون دان کردم الان نمیذاره این یکیو دان کنم☹😭😭😭
حالا چیکار کنم.......
نت خودمم ک هی قط و وصل میشه لامصب😩
😂😂
فایتینگ برای موفقیت در دانلود
سلام
نخسته
خواهر زیرنویس انگلیسی رو نمیدونی از کجا میشه پیدا کرد؟
سلام زینب جان 
ببینید این برنامه آنلاین پخش شده و مردم بابتش پول کنسرت دادن 
یه برنامه سرگرمی نیست که واسش زیر نویس جدای انگلیسی بیاد 
و همون لحظه که بنگتن صحبت میکرد ترجمه روی ویدیو هم با کمی تاخیر برای تماشا چیا نمایش داده میشد
پس اصا زیرنویس جدای انگلیسی وجود نداره 
فقط حجم اینترنتی که میبره -_- فکر کنم قراره اسمم از شناسنامه خط بخوره...
😂😂
خیلی معذرت میخوام آخه خیلی بد و بیراه گفتم 👀
به کی؟
سلام خسته نباشین میگام کنسرت روز اول بهتره یا دوم کدوماش قشنگ تره که دانلود کنم
سلام
دوم 
نگوووو دستتم درد نکنههه💕از ته قلبم ممنونتممممم جوسوگییی
اخ😭جهنم ک کروناس عررر
بیا با ماسک بوسم کن😂
اوکی با ماسک و اکسیژن دارم میام خودتو سفت بچسب 😂😂
هیچی ، فقد یه نفر داشت با هویته تو اذیتم میکرد :|
عجب آدمهایی پیدا میشن :|
وای آره صداش خیلی آرامش بخشه😭😭
مثلا من کلا با make it right گریه میکنم اما اون تیکه آخرش که تهیونگ میخونه دیگه کاملا از کنترل خارج میشم تو اون لحظه احساس میکنم الانه که قلبم از جاش بکنه
صداش خیلی خاصه بچم😭💜💜💜
آه خدا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مرسی ۷۲۰وگذاشتی جوسوگ شهه
داشتم کفوخون قاطی میکردم از ندیدنه این یکی
خدایی خسته نباشی💞ضایس چقد وقتتو گرفته وزحمتشو کشیدی
خواهشششش
اگه اینترنت ها انقدر ضعیف نبود زودتر میزاشتمش -.-
حیف کروناعه وگرنه بوست میکردم 😭💞
اقا روز اول بهتر بود یا روز دوم یکی رو بگید دان کنم پلیز
بی شک روز دوم !
( ولی کاش لباس روز دوم هوپی رو توی آن اونطوری نمیکردن😭)
مننننننننننننننن دیگ نمیکشم بقرآن ینی اجراهای سولو دیگ حدالامکان به چوخم دادن مگه میشه😭چرا واقا
اینر چایلد که اصا ته با اون صدای لنتیش جرمون داد اون بچه هه مثلا کوچولوییای ته بود؟؟؟😂
عررررررر سوکجین اوپا الحق شازده کوچولو برازندشه
هوسوکم ک اصا با اون دنس ایگو روانیم کرد چقد خوب بودددددد
رو دنس فیلترم بدجوری کراش زدم کلا با دهن باز نگا میکردم
درباره ی Ugh سعی میکنم صحبت نکنم چون جدا روح از بدنم جدا شد موقع دیدنش مخصوصا اون لحظه ک هوسوک وارد شد یهو دیگ رفتارم دست خودم نبود😂
یونگیم خیلیییییییییییییییی خفن بوددددد نامجونیم که خلی جیگر شده بود
کوککککککککککککم بد سکشی شده بود لهنتی
و من رفتارشون موقع رانو فراموش نمیکنم😂
جمن ک زد زیرگریه منم شروع کردم گریه کردن تا ته اجرا
آره دیگ خلاصه سبک شدم😀🤧
تازه روز دومو ندیدم هنوز😂
اینا مشخصات کنسرت روز اول نیست احیانا؟😂😂😂😂
آه موقع ران 😂 تهیونگ بیشتر رو مود جامپ بود تا ران😂😂😂
وای جیمینننننننن
من ازینور داد میزدم گریهههه نکنننننننننن 
روز دوم خیلی باحال تره 
فقط دو بدی کوچیک داشت ، یکیش لباس هوسوک تو اجرای آن بود و یکی دیگه اجرای اینر چایلد ( من اینر چایلد روز یک رو بیشتر دوس داشتم ) ولی خب در کل بخوام حساب کنم روز دو محشره😂 بنگتن هم سرخوش ترن
سلااااااااااااااااام کلی بوراههههههههههه
مرسی که کنسرتارو با کیفیت عالی گذاشتیییییییی
جیسوگ شهههههههههههههههههه
چرا کمپانی ویدیو تولد جیمینو منتشر نکرده؟؟:(
چیزی قرار بود منتشر کنه؟
بسکه از سکسی به کیوت از اهنگی مثل ugh به 00:00 رفت و برگشت داشتن که نمیدونستم الان گریه کنم بخندم فن گرلی کنم اصن یه وضعی بگید که تنها نبودم:))) سرد و گرم میکنن ادم اخرش ترک میخوره...
:""")
الان دوباره که دارم با ۱۰۸۰ دانلودش میکنم بار اول رسید به ۷۰ درصد یهو لغو شد
بار دوم رسید به ۹۸ درصد لغو شد

حس میکنم از اول مینشستم فول اچ دی رو دان میکردم سنگین تر بود
الان با این بار سوم میشه ۱۲ گیگ 😂😐
با adm دانلود کن
سلام،میگم این از weverse بخش شده یا از یوتوب اگ از یوتوبه لطفا بگو اسم کانال یوتوبی که اینو بخش کرده چیه (من هرچی کند و کاو کردم تو یوتوب به نتیجه نرسیدم )اگه از weverse میشه بگی چرا وقتی من ایمیلم رو میزنم بعد میرم تو برنامه میزنم رو بی تی اس دوباره از من ایمیل میخواهد.لطفا سریع جواب بده
ببخشید یه سوال داشتم، چرا لینک Full HD من هرکاری میکنم نمیتونم لینک و ببینم که دانلودش کنم؟ اصلا لینکی نمیاد... فقط تبلیغ میاد و سایت های مختلف باز میشه... میشه لطفا بگید مشکلش چیه و باید چیکار کنم؟
سلام خسته نباشین واقعا دستتون درد نکنه

پخیییلی عالیه ممنون
سلام پشت صحنه قسمت 8 in the soop چند دقیقس آخه مگش بالاست برا دانلود
سلام
سی دقیقس
سلام لینک فول اچ دی مشکل داره میشه چک کنین
سایتش مگا هم نیست
سلام مشکلی نداره 
دستت طلا ممنون که نت رو برای ما تموم می کنی الاهی خودت بری کنسرت عزیزم
ایشالله همه با هم بریممممم
تنهایی کیف نمیده بهم
ممنونننننن از سایت خوبتون 😍😘💜
من با کیفیت 480 دان کردم ولی 720 در اومد 😂😂😂
دمت گرم جیسوگ 😂😂😂
نمد چی بگم 😂
سلام یه سوال
کیفیت فول اچ دی چقد با 1080 تفاوت داره؟
من 1080 و دان کردم
میخوام ببینم اگه خیلی فول اچ دی بالاتره اونو دان کنم
برای روز دوم یا اول هرکدوم
1080 حرف نداره 
خیلی خیلی دستتون درد نکنه شما رو نداشتم چیکار میخواستم بکنم🥺
آقا 5 کیفیت دمت گرم :)))))))
🚬🚬
با من درباره ی ugh صحبت نکن جیسوگااااا من جوری جرخوردم که حالا حالاها بایذ نخ سوزن دستم بگیرم😀عرررررررررررررررر دنس فیلتر و ایگوام ک اصا هیچی
خیلی خیلی خیلی ممنون بابت پست!
خیلی زحمت کشیدید :)
سلام جیسوگ شی بیلبورد ساعت چنده ؟؟
اصن هرچی فک میکنم
واقعا یور سو لابیلیی😍😍
چه سرعتی
چه کیفیتایی
به به😍
من هنوز به Inner child نرسیده دارم اشک ذوقامو پاک میکنم😿😹
قلبم الان اکلیلیه😍
اکلیلی بنفش💜
و داره میگه بوراههههه💜💜
سلام جیسوگ خوبی
میشه لـــــدفـــــن لــــــــدفـــــن بهم یه چیزیو جواب بدی!؟
تو نیکی!!؟؟
ینی چی نیکم؟
سلام
توی اون نظر سنجی دیدم گفته بودن کیفیت فول اچ دی رونذار چون نمیتونیم دانلود ؛چون نت نداریم
خواستم واسه ی همراه اول و ایرانسل روش گرفتن نت نامحدود رو بگم ؛ واسه ی ایرانسل که از داخل اپ (ایرانسل من) میتونید بگیرید ؛ اما واسه ی همراه اول شما باید کد *100*33212#(ستاره ۱۰۰ستاره ۳۳۲۱۲ مربع) اینجوری شما یه نت نامحدود از ۱ شب تا ۱۱ صبح بگیرین
خودم همراه اول رو ترجیح میدم چون تایم بیشتری داره و ارزون (۵تومن) هم هست
خوب من برم به درسهام برسم که کنکور دارم🙄🤧🥵
ایشالا بعد کنکور کل کنسرتا رو دان میکنم البته اگه تا اون موقع تاریخ انقضاشون داخل آپلود بوی تموم نشه🙏🤦‍♂️
توجه به توصیه های دوست ارمیمون
حرف نداری بخدا ک تکییی جیسوک شی💗🌸
جداگونه نمیزارین؟ من روز اول 1080 دانلود کردم ولی کمه کیفیت چون میخوام تو تلویزیون ببینم و لینک فول باز نمیشه
ممنوننننننننننپ واسه قرار دادن کیفیت های عالیییی برنامه ها مثل همیشه فوقالعاده عمل میکنین😍امیدوارم همینطور با فدرت به کارتون ادامه بدین 💜💜💜
خیلیییییی ممنوووووووووووووووون..
مرسی که وقت میذارید و دل ما آرمیا رو شاد میکنین
کامسامیدااااا
برای من وقتی میزنم ربات نیستم همینطوری میچرخه و باز نمیشه لطفا از پیکو فایل بزارین که دسرسی بهش آسونتره (از نظر من)
خسته نباشین ، محشرین ، ugh بی نظیر بود اجرا و طراحی که شده بود شاهکار بود حرف نداشت ، کلا تمام اجراهاشون بی نقص و چشم نواز بود ، همشون به زیبایی هرچه تمام تر اجرا کردن ، ولی ugh نگین اجراها بود از لحاظ تنوع در هربخشی و اجرای اهنگش خیلی سخت بود، بازم مرسی از شما 😚😇
کاملا باهات موافقم 
همیشه اجرای رپرا ادمو از جا بلند میکنن😂 من سر تیر و سایفرم میمیردم
جیسووووگگگگگ سرعتتت خیلی رفته بالاااا ⚡⚡⚡💥
فایتینگگگگگ ✌️✌️✌️
بعدها اول پستی که چند ماه پیش در مورد دادگاه بیگ هیت و جریمه کردن اون بنده خدایی( اسمش یادم نی ) گذاشته بودی و گفتی شاید از این به بعد یکم دیرتر برنامه ها و.. بزارم
من دقت کردم دیر که نذاشتی هیچ سرعتت بلاترم رفته 😂😂


بعده مدت ها منم فوضولیم گرفت ببینم اسمت یعنی چی ولی هیچ نیافتم و فقط یه دختر کره ای را یافتم که خواننده بوده و ولی تو سایت ایرانی ازش چیزی نیافتممم🤭🤭🤭🤣🤣

جیسوگ نکنه اون خودت بودی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
آره منم فکر میکردم نتونم از پسش بر بیام 
ولی با از بین رفتن سایت مینته تلاشم بیشتر شده و فایلای بهتری پیدا میکنم 😂 چ کنسرت ها چ پکیج ها چ این د سوپ 


نه من اون نیستم 😂😂😂
اولین بار این دختره رو موقع دیدن ماما توی سال 2019 دیدم 😂 فکر کنم مجری بود 
من رفتم همون ادرسی که دادی که 9 گیگه روش انگاری یه لوگوی تاج داره،اون واقعا رو ویدیو هس تا اخر؟؟خیلی اعصاب خورد کنه حس میکنم خخخ
یس روش هست
چون آپلود کنندش qdeock عه 😂
فقط 1080 رو بدون لوگو یافتم
سلام ممنون عزیزم خسته نباشی،میگم روی کیفیت فول اچ دی همون که 9 گیگه،لوگو که نیس هان؟؟
هست
مم نوووووووووووووووووووووووووووووووووووو ن بابت همه زحمتاتون مررررررررررسی واقعا که همه چیو با بهترین کیفیت در اختیارمون میزارین خداوند شمارا از برترین آرمیان قرار دهد عامین بوووووووووووووووس بهتون
سلام ببخشید
کی ها کنسرت انلاین دارن تا مستقیم نگاه کنیم میشه ساعت های اجرا و روزاشم بگین ممنون میشم
moon🌛 Child🌜
مرسی جیس فدا مدات💜💜💜💜💋💋💋💋
هنو کنسرتو ندیدم دارم از خماری میمیرم🤧🤧😭😭😭😭😭😭
من روز اول رو دانلود کردم با کیفیت 1080 بعد دقیقه 11:28 قطع میشه چیکار کنم؟
سلام حتما نصفه دانلود کردی یا وسط دانلود نتت مشکل پیدا کرد

فایل ها مشکلی نداره و اصلا فیلم گیر نمیکنه
واااای مرسیییی ذستت درد نکنه.
فقط ای کاش قسمت فول اچ دی روش لوگو نداشت:( من کیفیتشو خیلی دوست داشتم
خیلی خیلی خسته نباشین💜
عکسای کنسرتم میذارین؟
آخه عکساشون خیلی مرگ بودن من نتونستم با کیفیت خوب جایی پیدا کنم🙄😁
چرا انقد خوبید شما؟🤔
من فول اچ دی میخوام اما هر کاری میکنم انگار اصلا به سایت مگا نمیره همش تبلیغ میاد😭😭😭😭
ممنون ادمین عزیز💜Borahae
قربونتتتتتتتتتت جیسوگ💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🟣💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
فداییییتتتت سوکجین
💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜
سلام.خسته نباشی :)

ممنون که کنسرت رو گذاشتی (♥ω♥*)
سلامت باشی 😍😘💞
And I love you so and I want you to know
That I'll always be right here~jisoog

گاد آف سرعت:)
گاد آف انواع کیفیت:))
گاد آف اوری ثینگ:))))))
...
ما تو رو نداشتیم باید خاک میریختیم سرمون
I
Still
Love
U
عشقییییییی زیاااادددد😍💜💜💜💜

ایگویا نه بابا ، من نباشم یکی دیگه هست 
جیسوگ شی کیفیت ۴۸۰ واسه هر دوتا کنسرتا خیلی پایینه؟ یا ۷۲۰ دانلود کنم؟ (۱۰۸۰ و فول اچ دی که ماشالله حجم😭)
من هنوز دانلود نکردم که ببینم بنا به دلایلی
یکی از بچه ها گفت 480 روز دوم خیلی خوبه
وای جیسوگ الهی من دورت بگردممممممممممممممم مرسیییییییییی ک با مگا گذاشتی وایییییییییییییییی فداتتتتتتت شمممممممممممم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خدا نکنه 😂💜
سلام واقعاً ممنون و خسته نباشید
💜💜💜
BangTanSonyeondan
سلام روز بخیر
من سایتتون رو تازه پیدا کردم...خیلی سایت خوبی دارید ممنونم ازتون...
امکانش هست که از کنسرت دوم اجرای dynamite , black swan رو جدا بذارید؟
خیلی ممنون
سلام گل جان 
نوچ متاسفانه
کاملا درکت میکنم. من سر اینر چایلد اصلا نتونستم آهنگو بخونم. فقط داشتم گریه میکرد. سر ugh که نگووو. یه دیوونه بازی دراوردم.
برای روز اول که داشتم با آبجیم میدیدم، خود دستمال کاغذی توی جعبش روی تخت بود. هر اجرا که شروع میشد من یه دستمال کاغذی برمیداشتم. تموم میشد مینداختم سطل آشغال. بعد ما داشتیم ساعت ۹ شب ناهار میخوردیم. ناهار نتونستم بخورم، بعد موقعی که خونه خالی بود، نشستم به آبجیم خیلی راحت دیدیمو غذا خوردیم. عان که پلی شد. غذامو ول کردم وسط اتاق داشتم دنسشو میرفتم. No رو خوندن بازم غذامو نخوردم. به وی آر بولتپروف پارت ۲ رسید، غذامو گذاشتم توی آشپزخونه برگشتم. و انقد گریه کرده بود پریروز که دیروز از خواب پاشدم چشمام باد کرده بود!!!!!
گامساهاب‌نیدا جیسوگ نیم💚💚💚
سارانگه یو بورراهه💜💜💜💜💜💜💜
چرا انقدر زیاد گریه کردی ؟😂😂
یه سوال
روز اول بهتر بود یا دوم؟*-*
دوم
عاشق اجرای ugh و ego شدم البته بقیه هم درجه یک و پرفکت بود😚💜💜💜💜
منممم
وای اگووو رفقصشوننننن . واقعا شاد ترین اجرا بود
جیسوگی سلااام
خوفی؟
میشه یه توضیح خیلی خیلی مختصر بدی که چطور از مگا دانلود میکنن؟
سلامم
عشقی
تو نت سرچ کن اموزش دانلود از مگا
خسته نباشیThe Great Jisog
🤧🤧💃💃💃💃💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸💜🌸🌸💜💜🌸🌸💜💜🌸💜🌸💜🌸💜💜🌸🌸
ترتیب خاصی ندارن چرا🤔😂
سو ماچ انرژی مثبت تقدیم همه😎💜
🤪🔥 کوموپداااااااا
فقط میگم یه چیزی از توی مگا نمیشه لینک رو کپی کرد هر کاری میکنم نمی شه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
اره نمیشه
تو وب باید دانلود کنی
بعد که تموم شد سیو رو میزنی و تو گوشیت ذخیره میشه
خسته نباشی و ممنون...
😻خواهششششششش
وای جیسوگ نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم💜💜💜
من کنسرت رو تختم دیدم و وقتی اجرای تهیونگ تمام شد کل بالشتم خیس بود😭😭😭
اصن این بشر یه فرشته به تمام معناست💜💜💜
با همین سه تا قلب بنفشتت😻😻😻


آخخخخ پس تنها نبودممم
سر هیچ کدوم از اجراها گریه نکردم جز همین اینر چایلد 
صدای تهیونگ همش منو به گریه میندازه نمیفهمم چرا
Minnie ʕ•ᴥ•ʔ
حاااااااااااااااااااااااااااااااااااا +_____________+
چارشنبه شددددددددددد میخام بریزم ببینممممممممممممم دیش دیش دیشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
مرسی جیسوگ:(((((((((((((((((
اصن تو خیلی خوبی:(((((((((((((
من هیچدوم از کنسرتارو ندیدم ولی مودونسدم که تو موذاری U-U
اصنم نگران نبودم چون همیشه میذاری:)))))))))))))))))))))))))))))))
فقط یه سواللللللل
آها اوکی میرم با ترک لیست کنسرت قبلی مقایسه میکنم.
خیلی دستت درد نکنه:)
خیلی مرسی:)
بغل بوس ماچ بر روی فرق سرت:)
(شناختی؟*-*)
لطف داری جیییگرررر

خواهشش

اسم قبلیتو یادم رفته ولی میدونم کی ای😂
بابا دمت گررررمممم واقعا دمت گرررممم ممنون که وقت میزاری 😍💜💜💜
بورااهههه💜💜

سایتت عالیههه واقعا حرف نداره خوشحالم که پیدات کردم☺😘
لابیووووووو🤪😻

نیمتلنمیتلنتسیملن عالی میبینیی
خآر سرعت:))))
😎🚬
و من همچنان شاد شدم 😎💥💜
برم قفلی بزنم رو روز دوم 😐✌🏻انقد این چند وقته ذوق مرگ شدم رو شلوارایی که طرح میزدم زدم BTS and ARMYهمراه با لوگو 😂
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 
آیگویا 😂
سلام خسته نباشین:)
یه ویدیو بود ریکشن بی تی اس به آهنگ dynamit پیداش نمیکنم:(
میشه لینکشو بدین لطفا
سلام تو قسمت بنگتن بمباست
البته تو ویلایو بعد از ریلیز شدن ام وی هم ریکشن دارن ( که بمبه رو از رو این برداشتن)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.