بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود 방탄소년단 – BTS WORLD OST

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۷ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۵
  • ۱۳۹۵۴

Release Date: 2019.06.28
Genre: OST
Language: Korean
Bit Rate: MP3-320kbps

.

.

دانلود همه ترک ها به صورت تکی:

Track List:
01. Heartbeat – 방탄소년단 (BTS) *Title
02. Dream Glow – 방탄소년단 (BTS), Charli XCX
03. A Brand New Day – 방탄소년단 (BTS), Zara Larsson
04. All Night – 방탄소년단 (BTS), Juice WRLD
05. Captain (남준 테마) – Various Artists
06. Cake Waltz (지민 테마) – Various Artists
07. Shine (윤기 테마) – Various Artists
08. Not Alone (정국 테마) – Various Artists
09. Friends (호석 테마) – Various Artists
10. Wish (석진 테마) – Various Artists
11. Flying (태형 테마) – Various Artists
12. 라라라 (Digital Only) – 옥상달빛 (OKDAL)
13. 니가 있어 (Digital Only) – 이현
14. 니가 있어 (Orchestra Ver.) (Inst.) (Digital Only) – 이현

~~~

دانلود همه ترک ها یکجا :

DOWNLOAD | 116M

‍~~~~~~~~

دانلود PDF | 1MB

  ~~~~

 

HEARTBEAT

 

It leaves me feeling seasick baby

گوم گاتون هیون شیل گیپی گاچ هیونا بوآ

It spins me round and drives me crazy

هان ناج اِ دون دال گاتون نا این گا بوآ

مان یاک نا هون جا یو دامیون

هون شی نول مول لا دامیون

پوگی هه سول جی مول لا

lost at sea

But my heart’s still on fire with a burning desire

داشی نول چاجول گویا اون میونگ چوروم

I wish that you would love me

اوجه چوروم داشی ای سون نوه جی مال گو

And every time my heart beats

بال ماج چو بو داشی دونِن هِ مِی جیان دوروگ

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

When you hear my heartbeat baby

You gave me a new life you gave me a new birth

I feel you’re heartbeat away

I been losin my mind I been cravin my shine

I know me before you was a ready-made me

But you designate me and you did resume me

I Been calling your name in this whole universe

(Now I need no space) I got youniverse

نون مان نان گون ای یوجوگا بیجونِن هان پیون ای دو لا ماگاتا

سو مان هادون ، هه مه ایم گوچی بو ای جی گا

آن دون بانگ هو آنگ

گومی رو سوگ عه سو نارِر ای گورو جون نو

نونِن نا ای بیچی جا نا یِ گو وُن

ای بی دو گو چیو گانه ای چِن نه سونور نوه جی آنهِررِ

I wish that you would love me

اوجه چوروم داشی ای سون نوه جی مال گو

And every time my heart beats

بال ماج چو بو داشی دونِن هِ مِی جیان دوروگ

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

My heart’s on fire for your love

Oh my heart’s on fire for your love

 

I wish that you would love me

اوجه چوروم داشی ای سون نوه جی مال گو

And every time my heart beats

بال ماج چو بو داشی دونِن هِ مِی جیان دوروگ

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

اون میونگِر نو گیو نار نار

 

 

سایت :

KOREANLOVESTAR.BLOG.IR

.

.

.

.

دسته بندی :
 Album متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
های✋
این که آلبوم نیس
من درک نکردم چیه
میشه مفید برام توضیح بدی بفهمم؟😂💜
او اس تی بازیشونه
سلام من به شما ای یار قدیمی(بقیشو بلد نیستم )
ممنون دانلود کردم درست شد
البته طبیعیه آدم گوشیش در حد نوکیا باشه
کار نکنه
منم بلد نیستم 😂😂😂

گوشی منم دم به دقیقه هنگ میکنه 
ولی بهتره با گوشیامون خوب رفتار کنیم الان دیگه نمیشه خرید😂
سلام
چرا وقتی دانلود میکنم میزنه یافتن برنامه پیش فرض برای اجرای عملکرد ممکن نیست
چه برنامه ای باید دانلود کنم درست شه؟
سلام برنامه es file explorer رو دانلود کن تا بتونی آهنگ هارو از زیپ خارج کنی
من عاشق آتیشو آتیش بازی ام😂😂 یبار نزدیک بود خونمونو بفرستم رو هوا😂 هم دستم رو سوزونده بودم هم قسمت زیر گلومو😂😂😂😂😂😂 به مامانم گفتم روغن پاشیده😂😂اونم گفت تو که اصن آشپزی نمیکنی😂😂😂😂😂😂😂حالا بیخیال اینا من کلا آتیشو خیلی میدوسم مامانم به خاطر من همه فندکا و کبریتارو قایم میکنه😂😂😂😂😂😂😂😂البته برا من که فرقی نمیکنه چون من مثل این سیگاریا یه فندک همیشه تو جیبم هس😂😂😂😂لامصب هرجا فندک خوشگل میبینم دلم میخواد😂😂😂😂😂😂
وای چه جالب 
عجب آدم عجیبی هستی 

من فندک دوس دارم ولی فندکو نه اتیششو😂😂
یعنی برنامشو پاک کنم
نههههههههههههههههههه
نگفتم پاک کن ک 😂
برای من از تو برنامه کلا میرع بیرون/:
شانس نداری :|
من سر سوپر استار اینطوری میشدم بعد یه مدت خودش خو گرفت با گوشیم 
سلوممممم
یه سوالی چرا وقتی بازیشو میریزی وقتی واردش میشی میخواد دانلود کنه قطع میکنه وسطش ؟؟؟
ممممممممنون
سلام کوین

اره قطع میشه ولی وقتی اوکی رو بزنی دوباره از ادامه اش دانلود میشه

خواهشش
الان فهمیدم عاشق هر 4 تاشم😜
😂👍
راس میگیا رباتا که قلب ندارن😂فک کنم دستم بود درد میکرد که آروم شد🤣🤣🤣🤣آخه داشتم آتیش بازی می‌کردم که دستم سوخت😅😅😅
آتیش بازی اصلا خوب نیس 


بچه ها عبرت بگیرید از دوستمون 😂
بی ادب چیه خب همینه دیگگگ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
به نظر من ترک دومی و سومی رو خیلی دوست داشتم سومی و اولی هم جالب بود ولی وقتی سومی رو گوش میدادم خندم گرفت😂😂😂
💜💜💜💜💜💜
اره من اولی و سومی را خیلی دوس دارم 😍
الهیییییییییییی...مرسی که گذاشتی اونی جونم♥
💙💙💙💙💙💙💙
쿠배 갈밤 아룸 솓😊
مگ تو ربات بی احساس نیستی ؟؟ 😂
رباتا ک قلب ندارن 
کدوم قلب ؟
وای این چه کاریه آخه فره ای راه انداختین 😂😂😂
گرچه خودمم وقتی میخوام رمزی ب کسی چیزی بگم اینطوری مینویسم...
اما اینم بگم ک گاهی وقتی حرف ㅅ میاد زیر کلمه صدای ㅌ یا همون ت میده 😂😂😂
کلا حرفاشون خیلی ایهام داره.... فک کن بخوای ب کره ای بنویسی زنده... ببین چی خونده میشه 😂😂😂😂

😂
فره ای ک خیلی خوبه 
اووو ن بابا ؟! 😂 
ای بی ادببببببببب ، بعدا ب من میگن 😂💙
جیسوگ جون انیوووو 🙌🙆🙋
میدونم حوصله نداری فقط میخاستم بگم اگ کامنتارو نذاری اشکالی نداره ب خودت فشار نیار
کنچاااااناااا کنچااانااا کومااائووو for everything☺🙃🙆❤💜
😂😂😂😂😂
کنچانا کنچانا
تورو خدا بگو از دست من ناراحتی تورو خدا بگوووووو نمیدونم چرا الکی عذاب وجدان دارم😂😂😂احساس میکنم به خاطر توعه یه چیزی بگو لامصب تورو خدا بگوووووو لعنتی 😂😂😂دارم خودمو خالی میکنم خب😂عععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر قلبم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نه به جون تو به جون خودم از دستت ناراحت نیستم 
آخه چرا باشم 😂😂😂
اتفاقا من عاشق زبان فره ایتم ، کولاک میکنه 😂 از این به بعد قراره سایت را هم تی بکشی دیگ چه ناراحتی ای دارم ؟😁💙💙💙
یکم این چند روز حوصله ندارم واسه همین نظرات را تک و توک ، تایید میکنم و بابتش از همه معذرت میخوام 
팟 아라키 나라핱 나밧
만 아새개 인 자바내 패래 이 암 
하라 투 이누 배쿤 

این البوم جدیده؟؟؟؟؟
سلام کوین جون 
البوم نیس ، او اس تی بازی بی تی اس ورلده 
-kiute ARMY-nosayebe
عععععععععععععر ااااووووووووووننننننننی ممثل خرس منطظرش بودمممممممممممممممممممممممممممممم
ممنان
چرا مثه خرس حالا ؟ 😂
درکولا چی چیه اونی
چرا هیچی نمیخونن؟؟؟؟همش فقط اهنگه لیریک نداره!!!!!!!!!!!
وات د فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز
چرا اینا همش اهنگه!!!!!!!!!!!!!۹۴ مگگگگگگ اونی ۹۴ مگگگگگگگ گرفت لامصب
الان اینا چین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
😂😂😂😂😂
مگ قرار بود دراکولا باشه ؟؟؟ 😂😂😂
ممنون از زحماتتون
تا هفته ی دیگه کنکور بدم بعد بشینم بازی رو دان کنم😭
فعلا اهنگاشو گوش میدم👍
افرین بخون ک قراره خلاص شی
لنتی منو بگو فک کرده بودم چ اهنگایی هست حالا😂😂😂😂
هارت بیت چنین خوب چراست؟ :////
😂😂😂😂😂
اگ از اول اون ۴ تا بودن ادم نا امید نمیشد

ولی یهو میبینی ۱۴ تاس و بعد ک دانلود میکینی ۴ تاس که همش هم گوش دادیم 😂😂
قشنگگگگگگگ ضد حال
راس میگیا تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم😂
😂😂
چی بود اسم برنامش؟ 😅
MEMRISE
예 카라매 배고 앚 닷탐 나라핱 닛티 키아람 라핱 새
( اَ همون ㅏئه دیگه؟)
اون برنامه را نصب کن میفهمی 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ****************************************************************************************************🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
فک کنم میخوای یه چیز غلط را همینطوری ادامه بدی -ـ-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.