بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود 2017 BTS COMEBACK SHOW DNA

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۱
  • ۶۵۷۹

دوستان اگه زیرنویس فارسیش اومد حتما قرار میدم . امیدوارم از این کامبک شو لذت ببرید

خیلی قشنگه حتما ببینید. اهنگ های زیادی رو هم توی کامبک شو شون اجرا میکنن.نظر یادتون نره

 

دانلود با کیفیت عادی :download

زیرنویس فارسی

(زحمت پیدا کردن زیرنویس رو جیمین شه کشیده 😻)

و برای کانال Bangtanboyzz

زیرنویس انگلیسی

بعد از باز شدن صفحه دانلود رد تبلیغ را بزنید

 

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

چند دیقس؟؟؟
چرا دانلود نمیشه؟؟؟😭😭😭😭😭
مشکلی ک نداره فدا
با ی مرورگر دیگه امتحان کن
میزنم رو دانلود دان نمیشه
سلام با یه مرورگر دیگه امتحان کنید 
سلام
خوبین؟
خسته نباشین هم بابت فعالیتاتون تو سایت هم بابت امتحانا❤️❤️❤️❤️
خواستم بگم لینکش برای من باز نمیکنه فکرکنم خراب باشه
و دوم اینکه ممکنه بعد امتحانا که یکم سرتون خلوت شده درخواستارو بزارین؟؟؟
(درخواستم:«کامبک شو هارو کامل بزارین»)
سلام
لابیو 😍💜
چک کردم مشکلی نداشت. روش نگه دار و اپن این نیو تب رو بزن یا با یه مرورگر دیگه امتحان کن 
تو سایت جدید قسمت درخواستی هارو باز میکنم 😍
کامبک شوی 2018 آنپانمان رو که وی و جیمین رفته بودن پیک نیک نیست توی سایت؟😢
سلام
این پشت صحنه موزیک ویدیو dna هست؟
سلام نه نگار جونی 
این کامبک شو شه
پشت صحنه اش تو پست اپیزوداست
سلام خسته نباشید ببخشید یه برنامه بود از همون کامبک شو ها برای سال 2018 بود فک کنم برای lys tear اونو نمیتونم پیدا کنم میشه اسمشو بگید
سلام تو سایت نیست زهرا جون 
انشالله قرار میگیرع
تشکر جیسوگ جونی😘😘😍
خواهششش 😻😻😻😻💞

بسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ککککوووووووومممممممااااااائووووووووووووووووووووووووو 5974ث646ف6عخجخجخج557س74خعخچ7ععخ74یخعی74س💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃




اووووووو یسسسسسسسسسس شه شششمم بنویس بشه جیمین شه 😂😂




# پرررو به من مییییگننننننن
تلتبهلتثهخلتهخیتزلخصله۹ثتلد چونمانهیووووووووووووووووووووو


نوشتم😂
عر من دررررررررررررر انتظظاررررررررررر
ادیتش کردم الان ببین
عررررر خو جیسسسوکک من دقیقااا زیر همین پست گفته بودم زیرنویسو دارم 😂یادتم نبود که کز گفته نظرات مطلبو که 10 تان کلا میخوندیی میفهمیدی من بودم😂 میگم تعجب کردم یادت مونده من بهت گفتم زیرنویس. دارم
بعد فهمیدم یکی از بچه ها کامنت منو تو این پست دیده بهت گفته من زیرنویسس دارمم 😂😂😂
اره خوندم 😂 بعد من گفتم نده 
ولی الان بچه ها خواستنش و گفتم بیام ازت بگیرم 😂😂
اره اون شخص جیمین هوپه میتونی بزاریش(زیر نویس فارسی رو میگم )؟ بعد امتحانات اگه الان وقت نداری😃؟
نه میزارمش بزار برم پی ویش ازش بگیرم 
نمیشه ساب فارسیشو بزاری؟!😢🤧🙏
یکی از بچه ها یادمه کامنت گذاشته بود که ساب فارسیشو داره 
گمش کردم 
اخخخخ خیللللی فان بووددددد
مررررررررسی سکرت جیسوگگگگ(به خاطر جواب کامنتی میگم که گفتی منبعمون سکرته)
سکرتتتت بمونن😂🤣🤣
فایتینگگگگگ
😂👌
من از طرف سکرت جونم میگم خواهش میکنم 😇❤️
وای تروخدا میشه زیر نویس فارسی اینو بذارید خواهش میکنم خیلی دوست دارم ببینمش
اوکی حتما 😉
سلام مرسی حرف ندارن اینا رو از کجا میاری بلا
میشه BANGTAN BOMB بیشتر بزارید مثل مال تولدهاشون یا مهمونی هاشون شیطنکاشون ولی خب مال اجرا ها رو کمتر بزارید ممنون یک دنیا عاشقتونم
زود تر بزارید مرسی
صددرصد منابع سکرت هستند 😎😎

بمب های جدید ک همشون قرار گرفتن... بمب های 2013 هم گذاشتیم بقیشونم ایشالا ب زودیی
چی میخونی جیسوگ؟
کامنتتو
اوووو اوکاییی✌✌✌✌ هر وقت خواستی بوگو بفرستم
당연하죠 😉💕
بازممممممممم کامنت میدم یا من از رو میرم یا سازمان فیلل,که مطمئ باش من از رو نمیرممممم
راس میگی 😂 من خودمم پر رو تر ازین حرفام
دستام منجمد شد تو سرما 
وهه زیرنویس فارسیشو دارمم اگه نداریی میخوای بفرستم برات؟؟
ن نمیخواد . وقت نمیکنم برنامه تکراری نگاه کنم 
وههه راستی جیسوکک من رفتیدم رو دور کامنتت, دیگه ج ندادی باز هر وقت تونستی ج بدهه,
تلاش نکن 
دی ماه دوباره فیل میشم همش میپره😂
وووواایییییییییی اقاااا من چنقدر خندیدمم سر این برنامههه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 .اجراهاشونم که مرگ بوددد اصنننننننننننن,راستی جیسوکیی دی ان ای تو چیههه😁؟؟
یادمه اینو اون موقع با زبون اصلی نگاه کرده بودم 
بعد هیچی.نفهمیدم خیلی جاهاشو
دی ان ای ام؟؟ مولنا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.