بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود 40 GIFS از ام‌وی ON ورژن Kinetic Manifesto

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۶ تیر ۹۹ ، ۰۲:۵۸
  • ۲۲۱۱

BTS 'ON' Kinetic Manifesto GIFS

💙😐DOWNLOAD | 285M

2020-07-16


بخاطر این هفته زیبا که روز زیباتر ارمی هم جزوش بود هفتاشو روی هدر گذاشته بودم (هفتایی که بیشتر دوسش داشتم)

اما خب حیفه این همه گیف دانلود کرده باشم و شماها بقیشو ندیده باشید

بنابراین این چهل تا تقدیم شما 🤪😻🌴

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۳۷ ]

انقد تایید نکرد فک کردم کامنتم نیومده:/
جوسوگ منو نمخاد:/
ههعععیییی...

سیم توخوبییی؟
بیشعور خا بیا برو انور تاکرونا نگیرتت-___-
امتحانات تموم شددد؟
.


خوبم خوبم 😭
اره امروز تموم شد ^^
😂😂😂 ببخشید چن وقته فوش نمیدم واقعا میان 😂😂
پس چرا لفظشو اومدی منو امیدوار کردی؟ 😒
البته که تهیونگ 😂😂
.
بابا خب یکیتون بگه الان جیسوگ اوپا با کدوم یک ع اعضا زندگی مخفی داره ؟! 😹😹
تو دلت میخواد کی باشه ؟😂
بحث سره اینه با کدوم یکی ع اعضا زندگی مخفی داری جیسوگ اوپا 😂😂😂
اوه یسسسس
چ بحث جذابب و شیرینی 
پس من مزاحم نمیشم ادامه بدید✋💙😎
سیما شییییی جونم خیلیییییییی خوبن واقعا همشون عالین
سیما شیییییی با یکی از این عکسا که جواب بقیه رو دادی جواب منم بده خیلیییییییییی خوشگلن ههههههه خو دلم خواست ههههههه
جیسوگ وسیما همه چییییی عالیه
عه باشه 😂

.
هق چون لپ تاپم جا نداشت پاکشون کردم T T هنوز نصفشو ندیده بودم :/ کنچانا اصن دوباره دان میکنم :/
بله بله :/ فقط مشکل اینه ک نمد باید فوشت بدم یا تشکر کنم :/
آریستاشی ببخشید وسط بحستون میپرم 😂
ولی جیسوگ عاااشق فحشه اونم چه فحشااایی
فحش بده بیب 😂



جیسوگ: خیلی عوضی ای سیما 😂
😶😶😶خا حالا ب روم نیار..عه
من هیچ فکری نکردم بخدا...بقوله مامانم توعصن فکرم میکنی؟😂😂😂
سیمول بچم خادا کمکش کنه😞تورا به الهیاتوفرشتگان بنگتن میسپارم
تو چرو میخای بری تو چشمش😂😂😂نکن بچموو
بابا خوندم اییحح😂😂😂خودش ریدمان شد..ببین بستگی داره ریدمان ازنظرت چی باشه...من ۱۸برام ریدمانه😐(جووون خرخونه کی بودم منننن💃💃😂)
😂😂😂😂پس سحر گاشاده...سحری گاشادددد😂💕
😒😒😒منو مسخره میکنی؟...خودم میدونم دانشگاه دورتموم میشه..ایح:]..گفتم یه چیزی پرونده باشم خا:]

ععههه بیتا شههههه..ناموسا باشگاااهههه؟؟ععررررررررررر...بعدا بگو کجاس ماهم بیایممممم(ارمیا بریزن تو😂)
وای قربونت😂😂💜خودم براش برنامه ریخته بودم.فقط من یه مشکله بزرگ دارم😓...اوما عاپای من کلا ب هیچ جاشون نیست من چیکا میکنم...بهشون میگم درس نمیخونم میگن اوکی..میگم نمیخورم میگن ب اقتصاد خانواده کمک میکنی...نمیخابم، باوشع...میخام برم، کاره خوبی میکنی😐میرم خارج، برو...میرم کوکم پیدا میکنم میگیرمش، اگه تونسی برو
عصن منو نمیخان فک کنم😭😭نمیدونم دارن مسخرم میکن یاجدین..حالا من باجه چیو بگیرم وقتی همه کارام دسته خودمه😭😭اگه منو نمیخاستی برا چی زاییدیم اوماااا😭😭عرررر..توراهی نبداری براش؟

عررررر فلوت خیلی خوبههههه..تویه فیلم؟😂😂😂...حتمااااا یادبگییررر...ای ادمین بع کجاس؟😐
بعدا برا منم فلوت میزنییی جوسوگی؟😞😞
خوشم میاد گفتم که حاله نوشتن ندارمو انقد میزرم😂😂😂از خداتونم باشه ایح😑بی ادبا
فک کنم داشتی با جیسوگ حرف میزدی و من هیچی از چیزایی ک گفتی نفهمیدم جز اینک خدا بهم کمک کنه 😂
بنابر این فقط تایید میکنم کامنتتو 😂😂
ساله دیگه😭😭😭😭😭😭
خب مربیای زن شاگرداشونم خانومن😂😂😂ولی من واسه تو سانس خصوصی میزارم پاشو بیا😎
فلوتم که تو حیطه کاریم نیست ولی گیتار و هارمونیکا و به زودی آهنگسازی و وکال و میکس و میستر خواستی در خدمتم😘
هرچند فک کنم ادمین بع نزاره بیای باشگاه پیشه من😁😂😂😂
اخخخخخخ خداوکیلی مرسیی😂
ماشاللههه من همون فلوت هم هنوز بلد نیستم کلا دو تا نت بلدم😂
اوه یسسسسسسسس
نه نه. میزاره
بالاخره یه اوپای باشگاه رفته بهتر از یه اوپای باشگاه نرفتس😂
عررر جیغ *_*
من هر دفعه میومدم تو سایت با همینا کلی نابود میشدم ...:/
اصا منم نابود میشدم 
کلا مازوخیسم دارم 😂
♡ Kim Jung Hyun
اوه ناموصا ؟؟😂😂😂😂
کیارو داره ؟؟
جریان چیه؟😂
در جواب اون دوستمون که پرسیده اعضا برا خودشون اینستا دارن اگه منظورت پیج مخصوص خود اعضاست که همه سلبریتی ها دارن و ی جورایی خصوصیه آره دارن😍😍😍😍
اگه خواستین ببینین برین گوگل سرچ کنین (بیوگرافی بی تی اس پورتال جامع زندگی ) آدرس پیجاشون و زده😍
اگرم منظورت چیز دیگه ایه که نفهمیدم 😊😓
با عرض پوزش از جیسونگ و سیما شی که بی اجازه جواب دادم😅
ندارن اعضا و اگه داشته باشن هم هیچ کس نمی دونه 
مای نیم ایز جیسوگ نات جیسونگ😂
منم کنکور دارم ساله دیگه الکی مثلا😒😂
ولی قشنگگ باج گرفتم تپللل که همیجا اگه تو کرمون برم دانشگاه بدن بهم😁😁😀
قراره باشگاه بزنن برام😁😎(البته پس از گرفتن مدرک که خودش دهن صاف کنیه😑😒😭)
قبول کردن کلاسای آهنگسازی ومال میکس و مسترینگ ثبت نامم کنن خلاصه همه جوره تو موسیقی ساپورتم کنن😍😍😭😭😭😭
هستی شه توئم بیا یادت بدم😁دوره خصوصی باج گیری پیش از کنکور😂😂کنکوره تموم شه اینا دیگه باج بده نیستنا از من بشنو این نصیحت را فرزندم😎😂😂
کی کنکور داری؟
اوه یسسس هر وقت باشگاه زدی خبر بده که بیایم ثبت نام کنیم (باشگاهت دخترونس یا پسرونه؟)
من یه دی وی دی آموزش فلوت دارم که اونو باید یاد بگیرم 😂 ( سر یه سریال چینی عاشق فلوت شدم و ادمین بع برام فلوت با دی وی دی خریده بود )
😂😂😂
مرسی 🙂🙃☺️😗💖💜
خواهش 💞💞💞💞
از بس زارت پستا مورده علاقمو میحذفی دیگه چش ترس شدم😐😐نکن ای کارارو
جوووسوووگگگگگ😭😭😭😭😭😭😭عررررررررر خادایی فک میکردم حالا یکی میزنی زیره گوشم میگی بیشور منو مسخره میکنی😐😒😶
😐خبی؟؟مگه خلم برم همه جا جار بزنم؟...بیخودکرده هرکی بجز من ب توبگه جوسوگ😒😒😒😒جوسوگ ایز ماین...اسمتو دارم میگم بخدا😂😂حالا سیماجف پا میاد توصورتم😂💔
چرووو از منکه ۱۰تیر تموم شد...با نمراتی ریدمان😐💔
😐😐😐😐😐😐😐فک کنم ای دفعه۷۵۴۳۲۷۸۹۲باره که دارم بهت میگم کنکوریم...ناموسا یادت بود؟؟...یانه ماهی کوشولو😂😂💗💗
یه ساله دارم ب سحر میگم من ایندفعه دیگههه میام هنگ پیشتوون...همون حرف ک گفدم😐😐فاک یو کنکور
(اعع م فک کردم تو توهنگ هستی😂😂جوسوگ گاشاد)
چرو انقد امتحانات دیر تموم شد؟..خا خبی الان؟نفس کشیدی؟؟برو حمله کن رو فیکا😂😂😂
باشه 😂😂😂
مننننن همچین آدمی ام اخهههههه ؟؟!؟!؟!؟! 😒😒😒😒 تو چی فکر کردی در مورد من ؟؟؟؟؟
خوبه این شد یه چیزی 😽💞 سیما؟؟؟ سیما امتحان داره اگه بیاد اینجا من جفت پا میرم تو چشمش
😂😂😂 میخوندی خا
نه نه چینچا یادم بود 
تموم شد دیگه جدی بیا هنگ 
بابا من بخاطر درسا رفته بودم بیرون از هنگ بعد به جیمین گفتم ادم کنه هنوز نکرده 😂
چون دانشگاه همیشه دیر تموم میشه 😂
اصا خودمو دارم غرق میکنم تو فیکا
فک کن یکی اولین بار بیاد تو این سایت این حجم از فیلم و عکس واقعا آدم دیوانه میشه صبح تا شب تو گوشی و چشم نمونه برای آدم واقعا زندگی رو ببین
😂😂😂😂😂😂 باید برنامه بریزه دیگ
♡ Kim Jung Hyun
تو نداریشون ؟؟
چرا چرا داره
مگ نمیدونی جیسوگ مامور مخفی بنگتنه باهاشون زندگی میکنه 😂😂😂
♡ Kim Jung Hyun
ب نظرت اعضا اینستا برا خودشون دارن ؟؟
ممکنه...
با یه اسم مخفی شاید داشته باشن
شایدم بخاطر سیاست های کمپانی نداشته باشن
هرچی ممکنه
اونی جیسوگ جون میدونم ده بار بهت گفتم و اذیتت کردم
میشه بنگتن بمب های 2018 رو هم بزاری ؟؟؟
من هر جا گشتم هیچ جا نبود فیلتر شکن هم که ندارم :(
میشه اینجا بزاری فعلا یک قسمتش رو خواهشا بزار باشه ؟؟؟
ببخشید اذیتت می کنم واقعا شرمنده ام ببخشید
مرسی که هستی اگه نبودی من اصلا از بنگتن هیچی سر در نمیاوردم و ارمی هم نبودم
^-^
بخدا منم ۱۱۳۵۴۴ بار گفتم که داریم تکمیل میکنیم ارشیو بمبارو 😂😂 بزار اول ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ تموم شن


قربااااااانتتتتتتتتتتتت
(AsIan(asal 🍯🍓
فک میکردم باید سوالمو ببرم تو گور
میدونی من از کجا میتونم عکسای ویلایو اکس دیسپچو پیدا کنم؟؟؟
عاشورای سال پیش بهتون درخواست دادم
اون موقع اکانت نداشتم تو بیان
الان 4 تا وب دارم
هنوزم بهش نرسیدم😂😂
آشورای پارسال؟؟؟ یا خدا بزار من جوابتو بدم پس😂😂


دیسپچ x ویلایوای همه ایدولا از جمله بی تی اس اینجا آپدیت میشه:
جیسوگ جونم ببخشید دیروز یکم هیجان زده شدم..یه چیزه عجیب بهت گفتم..😓😳منظورم این بود که خیلی ممنون واسه گیفا..😍😘😘😘😂
یا خدا بزار برم ببینم چی گفتی 😂
(AsIan(asal 🍯🍓
اممممممم جیسوگ شه؟؟؟
هستی یه سوالی بپرسم؟؟
یس یس بپرس
عاشقتم لعنتییییی😢😢😍😍😍😨😨😨😲😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😘😘
نیتسبه اثرد عثیهر ف۹۳صعرف۹۲ ذد۹بیؤَ💜😻
مرسی که گذاشتیییی💜💜💜💜
خواهشششششششش💜😻
ممنوووون عررررر
ولی خا راستش من نه نتشو دارم نه جاشو😓💔
بزا فعلا اینا باشه تا من بعدا بدانم...زارت برنداری بپاکیوو...آره...دستتم مرسی جوسوگ جون شههه
جوسوگ؟؟
جوسوگ شههههه😭
میشه اینجوری صدات بزنممم؟؟چبااااللل
*وی از شدته خرخانی(جونه عمش😒)جوسوگ شه جوسوگ شه گویان صحنه راترک میکند
هان راسی من حالم خوبه نگران نباشین...تایه ماه دیگه دووم میارم ایشالا(الکی مثلا همگی دلتون برام تنگ شده🙍━┳━ _ ━┳━)...خادا ای کنکورو ورداره ناموسا...ریده ب زندگیمTT_TT
چقددد زرم میاد ولی حالشوندارم بتایپمT_Tوبازم همT_T...
خواهششششش *-----*
اخ اخ درد بدیه ...
نه برنمیدارم هستی شه 😂😂
به شرطی که فقط تو همینطوری صدام بزنیاااااااا فردا نیام تو بیان ببینم این جوسوگو بابش کردی و همه اینطوری صدام میزنن!!!!!😂😂
عه امتحانت تموم نشده؟؟؟
اوووووووووو کنکور شتییییییییییی
آههههههههههه
اقا بعد کنکور ایمیل هنگتو بده تو گروه هنگ اددت کنیم (البته خودم هنوز ادد نشدم 😂 تازه دیروز امتحانم تموم شد)
آههههههه
غم تو الان غم سنگینیه ، باور کن کنکور بدی ماشین تایپ میشی😂😂😂
مرسی! :) خیلی قشنگ بودن لذت بردیم
.
♡ Kim Jung Hyun
جیسوگ شههه
بلی
مرسسییییییییییی ، خسته نباشین .
میشه کیف های بیشتری بزارید .
و می تونین یه کانال برای سوال هامون بزارین ، از طریق ربات ناشناس؟
چونمانه یووو 💜💜💜
سعیمو میکنمم
همینجا سوال بپرس 
کیوتی..دانلود رو اشتباه نوشتی
DOWNLOAD
آفرین به دقت😂


درستش کردم
عاره
این گیفی ک رو هدره... تهش نامجون انگار میگه "فاک یو بابا" /:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سلام جیسوگا وراد بیان گشتیدم*-*
الان دارم مقدمات وبم رو آماده میکنم
زمانی که درستش کردم حتما به وب حقیرانه من سر بزن^^
اووووووووو پروفایل دار بشدییییییی
چشممم حتماااااااااااااا 
عه دستت درد نکنه جیسوگ❤
چونمانه یووو 💜💜💜
چه خوبه عالی💜
.
آخججانننننننننننننننننننن
🤪😻🌴
این گیفا همون گیفایی نیس که بالای سایته و من هر دفعه که وارد سایت میشم جر میخورم از خنده؟؟؟
خوش به حالت ک از خنده جر میخوری ✋😂
ممناااااان
چطوری 40 تا گیف حجمش اونقد بالاس؟ /:
بعضی گیفا ۹ مگابایتن 😁
دییدی که خودم پوکر شدم
ویییییییییییییی
خ اوجملن*-*
بتدیهدبزدهیختبیندرنی
دستت درد نکنه جیسوگ شه^^
خواهشششششش *--------------*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.