بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵ ]

سلام میخواستم ازتون خواهش کنم که اگه میشه یه توضیح کوتاهی در مورد سیزن گریتینگ بدید که چی هست در مورد چیه؟ خیلی ممنون😘💜
سیزن گریتینگ‌ها یک پکیج برای “استقبال” از سال جدید است. از این رو شامل تقویم ، دفتر خاطرات / دفترچه ، برچسب ها … می‌باشد. و DVDهایی که در این قسمت قرار می‌گیرند عکس برداری و آماده سازی این پکیج توسط BTS را نشان میدهد
سلام
میشه برنامه های بی تی اس رو به ترتیب نام ببرین "
سلام
از گوشه سایت تو قسمت پروگرم 1 و 2 میتونی برنامه هاشونو پیدا کنی 💞
میام تو سایتتون حس بهشت بهم دست میده نمیدونم از کدوم شروع کنم😭😂💖 مرسی فراووووون که هستین
😂 از ران ک محبوب ترین برنامس شروع کن
میخوای به تهیونگ نگا کنمممم؟ ی بار گفتم صدا ته چه خفنه خواستی میخ کشم کنی به دیوار 😑😑😑
من همه رو دوسسسسس دارممم
😁😅 راس میگی 
قانع شدم 💓
جاننن تو فقط مجری بشووووو
از خنده که دراز کش بود این چیم
جدی باید درستت کنم که جز جیمین به بقیه هم توجه کنی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.