بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود BTS Vlog ( ویلاگ های تعطیلات بی تی اس ) + زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۰:۱۱
  • ۱۵۷۴۶

[VLOG] JUNGKOOK

1080P | 285M

720P | 142M

480P | 74M 

2019-10-11


[V LOG] JIMIN

1080P | 30M

720P | 17M

480P | 10M 

2019-10-10


[V LOG] V

1080P | 160M

720P | 80M

480P | 40M 

2019-10-09


[V LOG] JIN

1080P | 212M

720P | 108M

480P | 37M 

2019-10-07


VLOG] RM]

1080P | 246M

720P | 69M

480P | 43M 

2019-10-04


VLOG] JHOPE]

1080P | 260M

720P | 75M

480P | 52M 

2019-10-03


VLOG] SUGA]

1080P | 80M

720P | 47M

480P | 28M 

2019-10-02

...............................

دانلود زیرنویس تمامی ویلاگها در فایل زیپ


زیرنویس فارسی : @ARMY_AREA

لینک زیرنویس هم واسه خود همین کاناله

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۱۵۹ ]

میشه لینکارو یه چک بکنید؟
اخه خیلیاش خرابه.
کیفیت های ۱۰۸۰.
خیلی ممنون❤⚘
دوباره امتحان کن ❤️
مال شوگا هم که کلا خرابه فقط چند ثانیه اخر پخش میشه بقیش یه صفحه سیاهه :( !
سلام چک کردم اوکی بود
اخه مال جیمین زیر نویس نداره!!
قرار نیس بزارین؟
فعلا ساب های مهم تر هستن ک باید اول ب اونا برسیم^^
سسسسسلام آرمی های دوست داشتنی بهترینا و عشقای بی تی اس 😂💜
میخواستم بگم به نظر شما زیرنویس وی لاگ آر ام ناقص نیست یا مشکل از مال منه؟!
همیشه بابت زحماتتون ممنونم 💜💜💜💜💜💜💜
فایل زیپ رو چند بار دانلود کردم ولی زیرنویس لاگ جیمین توش نیست
بگذارش جیسوگ شه
یادت رفته -_-

جیس:یادم نرفته ، اون کانال لینکاش مسدود شد و اینارو هم تو پوشه کامپیوترم داشتم که گذاشتم

اوکی
زیر نویس vlog جیمین تو فایل zip نیست😂😁
اره نداشتمش😭
نمیدونم چرا تو پوشه نبود :| فک کنم یادم نبود از گوشیم انتقالش بدم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی
💙💙💙
لینک زیرنویسا خرابه
سلام
یس خراب بودن
چون لینک اصلی خود کانال army area رو گذاشته بودم و مثن که اپیزو لینکاشونو مسدود کرده بود
در هرحال
لینک جدید زیرنویس به صورت فایل زیپ قرار گرفت
چرا برا من دانلود نمیشهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭
چک شد
مشکلی نداشت
ببخش یادم رفت بگم با کی ام پلیر باز نمیشن
با وی ال سی پلیر بازش کن هایدی جون
میخوام هاردسابش کنم برام باز نمیشن اصلا بقیه رو راحت هاردساب کردم
آیگووووو 
زیرنویس جین و جیمین و شوگا خرابه میشه درستشون کنی عزیزم
چطوری خرابه هایدی جون؟ با کی ام پلیر یا وی ال سی پلیر بازش کن شاید درست شه
بشماممممممممممممممم
وای ببین تو ویلاگ جیهوب دقیقه ۱۲ و ثانیه ی ۱۶ ام بود یکی به فارسی سلام کرد دختره بشت سر هوسوک بود صورتش ارو به دوربین نبود
چک کننننن ببیننننننننننننننننن من صد بار گوش دادم مطمعنم فارسی حرف زد ینی ایرانی بودن؟
عرررر ارهه
چه قشنگ فارسی هم گفت سلاممم😳😳😳😳😳
عه این پستو چرا من الان دیدم😂
مرسی ک زیرنویسها هم میزارین..خیلی عالی هستین🌷🌷🌷
خواهش مهشید شهههه
راستش نمیدونم سر جاش بوده یا نه...حذفش کردم😯
باشه..لابد واسه من مشکل داشته😉
شرمنده..فقط میخواستم کمکتون کنم😉😀
هیترا شرمنده شن
کوموپداا
جیسوگ شی..من چندبار 720شوگارو دانلود کردم ولی باز نمیشد به خاطر همین با کیفیت پایین تر دانلودکردم..نمیدونم چرا پایین تر دانلود کردم..😖😖خنگم دیگه😂😂
گفتم بدونید..احتمالا لینکش مشکل داره😉
چینچا ؟؟
بزار چک کنم 

اوکیه که 
بعد دانلود ببین پسوند .mp4 اش سر جاشه
من با لپ تاپ خیلی نورمال بدون هیچ فیلتر شکنی دانلود میکنم مشکلی هم ندارم چرا اینقدرخودتون رو عذاب میدین ارمی های باحال؟
من با گوشی هم بدون دردسر دانلود میکنم 😂😂
با فیلترشکن هم رفتم نمیاره کلا :( نمیدونم شاید فقط برا من اینجوری باشه
ایگوووو
اونی ک سرعتش بالای پولیه باید هر ماه ی پولی بدی تا بتونی امکان دانلود با سرعت بالاش رو استفاده کنی حالا من با فیلتر شکن هم امتحان میکنم ببینم میتونم یا نه
ن با سرعت کند میشه عزیزم
من دانلود کردم از همینجا
از نظر سرعت که اره ولی تازگیا این مشکل و پیدا کرده منم قبلا بدون فیلتر شکن میرفتم سریع تر بود
اها ک اینطور
برای کسایی که با دانلود مشکل دارن:
منم اصلا نمیتونستم با آپلود بوی دانلود کنم با فیلتر شکن امتحان کردم شد
برای دوستان



ولی فک نکنم ربطی به فیل شکن داشته باشه ها 
تازه جدیدا سروراشون قوی تر هم شده
اگه بدون فیل شکن و با ای پی ایران برید سرعت دانلودش بالاتره 
کلا هر کدومو ک بزنم فرقی نمیکنه نمیاره حتی فایلای قدیمی ک گذاشتید رو هم امتحان کردم ممکنه مشکل از برا من باشه؟چون من معمولا از سرعت کندش اپلودبوی دانلود می کنم
سلام چی شده ؟؟
ببخشید من گیر میدما ولی چرا انقدر زیرنویسا ناقصن 70درصد حرفای نامجون ترجمه نشده بود و خیلی چیزای مهم ویلاگ های دیگه هم همینطور مثل حرف نوشته شده اخر ویدیو جیمین :(
خواهش میکنم عزیزم
ولی ترجمه سایت نیست متاسفانه 😔
و فقط همین ساب در دسترس بود
سلام ببخشید من نمیتونم دانلود کنم تا ایجاد لینک دانلود میاد بعد ک ایجادو میزنم نمیره مرحله بعدی دوباره ایجاد لینک دانلود میزنه با گوشیم امتحان کردم ولی نمیاره هیچ کدوم از لینکای فایلا رو فکر کنم مشکل از خود اپلودبوی ع یا دانلود سرعت کندش باشه میشه شما هم یه چکش کنید ممنون میشم
سلام عزیزم کدوم قسمتش؟؟؟
فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه ها
اما بگو کدوم قسمتش ک من چک کنم
تولد جیمین مبارک و...
................


........
...................



..............



باورم نمیشه دارم اینو مینویسم............... تسلیت باسه سولی
Rest In Peace
مبارک باشه 🎊🎉😍😍






اره واقعا... تسلیت 😔
اوکی یکی تهیونگ رو به من قرض بده :|❤
متاسفانه... هرکی دارتش حاضر نیست 😞


منو میگه
زیرنویس فارسی وبلاگ تعطیلات تهیونگم رو بزاریددددددددددددددد لطفاااااااااااا
بیاد قرار میره عزیزم
سلام ~
میگم لینک زیرنویس ویلاگ نامجون رو میگه که وجود ندارد
مشکل منه آیا؟!
سلام نئون شی
اون لینک خودشون بود ... نمیدونم چرا اینطوری شد
در هر حال مرسی گفتی 
اصلاح شد
ایگووو 6 ساعت تایپ کرده بودمم تو اون پست کامنت جدیدامو😭😭😭

جیمن که اتفاقی کیوتتتتتتت طور میشهه اتفاقییی اارمییی کشششش میشههه کلا اتفاقیمم به دنیا اومده فک کنم😐😐

جیسوککککککککککککککککک دیروزززززززز چنانن سوتییییییی دادمممم که ببببینننننننننن یعنییییی استرسییییی که گرفتمم در حد چی بودد بهت بگمم تا حالا اون قد استرسو ی جا نداشتممممم که ببینم سوتی که دادم اخرش چی میشهههه
تو واتپد حتما سوتیتو بگو 
چون نظرات سایتو برای یه مدت کوتاهی بستم
ghalbamm
sugullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
taeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(maine nona)
ㅠㅠ
این ویلاگ باعث شد اگه یه روز کره یا چین رفتم ، اختاپوسو امتحان کنم 
والاا!!! وقتی اونا میخورن حتما چیز خوبیه 😁 نباید نخورده راجع بهش نظر بدیم
비밀 یعنی 🤐؟😒😒😒😒😂😂😂😂خیلی نامردی خوب بوگو دیگ 😭🥺🥺🥺
آندههههه یووو
انده یووو 😂
جیسوککککک پستو برداشتییی؟؟؟
آره چندتا پست هایی ک چیزی برای دانلود نداشت و حرف زده بودمو دیلیت زدم
اوک ♥️⁩
💕💕
عااااااار
عععععععععرررررر
عیرررررررر
مرسی جیسووووگی ^-^
😻❤❤❤❤
جونگگگگگگگگگگگگگ کوککککککککککککک اومدددددددددددددددددددد
اره عررررررررررررر 
لایو شوگا خرابه میشه دوباره بزاریش
سلام چک شد مشکلی نداشت 
ممنوووووون💜💜💜💜💜
خواهش از طرف جیسوگی 🙃


.




























































😐✌️
سیم چطوری بیبیی؟؟
خوش میگذره؟؟ شپشاااا نی نی دار نشدن؟؟
جوون گفتم دلت برام تنگ شده بیام یه نظر نشون بدم خودمووو انقده در نبودم غصه نخوریی
🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫😂😂😂😂😂
وای سیم امروز پنج شیش کیلومتر راه بردن منوووو شاید بیشتررر😶
پاهااام نابووووود شدددددد ینییییی
دختر عموم نمیدونه من تنها پیاده رویم از رو تخت تا دستشوییه😭😂
چی کارا میکنی ؟؟؟
لار گردی حال میده؟؟؟؟
کافه هاشو آباد کردیی؟؟؟؟😂😂😂😂


سلاااام کیجا
بد نیستم
اییش بیتربیت... تو کک هات نینی نیاوردن؟ 😒😒😒🗡️⚔️🗡️🗡️
حقتههه
من تو سایت آزادی بیان ندارم اه 
هیچی
خیر 
منو کافه؟من شمال کافه نمیرم اینجا برم؟ تنبلی منو دست کم گرفتی
ببخشید ماله وی رو کی میزارید؟
هروقت اومد 😉
خنده داره؟
دوست داشتم بخندم :|
ب تو ک نخندیدم :/
عههههههه منم کرمانشاهیممممممم
ولى خیلى از کرمانشاه خوشم نمیه و تو عمرم کرمانشاه زندگى نکردم
تا این تابستون سنندج بودیم
والان تهرانیم
براىarmy..
❤❤
18😬 عترت میرفتم
اوکی 😍
=( miane
khoobi???
کنچانا 😂👍
مرسیی تو خوبی؟ 
saloom sima shi
سلاام نوورااا باز خودتی؟ دخترم چرا انقدر اسم عوض میکنی 😢
بله کرد کرمانشاهم.

واسه لاو بی تی اس.
😁
اتفاقا همه تو مدرسه ازم میپرسیدن ک فامیلته یا نه*-*
😂😂
چرا داری آشنا بنظرم میای؟؟؟؟ حس میکنم منم این سوتلو از یکی پرسیدم 🤔😮
جمهوریم
جای من حال کن اونجا 😭😭👍👍
ولی نگفتی چند سالته شاید بشناسمت مدرسه تم بگو اگ خواستی 😀
تو سیما نمیسناسی؟ 
سلام جیسوگ شی یا سیما شی میشه بدونم شما از چه برنامه ای برا دانلود از یوتیوب استفاده میکنین؟ واقعا نیازههه
سلام
من برا ویدیو های شخصی از SAVE OFFLINE استیفاده میکنم
Sima ssi
Please don't hate me
❤❤❤
Saranghea
😓😐😢😘
 😢Why should I hate you

❤️❤️love you too
بفرما.... بعد جیسوگ میگه چرا همتون دارین منحرف مى شین؟

سیما تو الگوى منى
الگو خانوم (نقى و هما)
خداییش؟ 😂😂😂😂
من که پاچیدم
امروز خیلی ناراحت بودم
چند دیقه پیش نزدیک بود گریه کنم.... تو چى کردى؟(گریه را)
اره دیگه....
تو امشب خواباى خوب میبینى
و فردا هم ى اتفاق خوب مى افتد.. 👍👍👍
😁😁✌️✌️
ن بابا من منحرف نیستم 😁


خداروشکر ک شاد شدی ❤️❤️
راستش خوابی ندیدم اما خوب خوابیدم ب لطف یه دوست خوب و جیگر 😍😍😍
😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂تو چرا انقدر منحرففففى
منظورم کورده
خب اصن حواسم نبود چی داری میگی 😂😂😂
من همش 19 میشدم همششششش
فقط هفتم معلمم بود عد آخر سال شده بودم 19 ونیم بال بال میزدممم
دو سال بعدش انوری جون بود اونو همش 20 میشدم اینقد ک آسون بود کلن مبین فارسی همش دوست
اوکایی
شب بخیر
منم سر انوری نمراتم بالا بود
از فارسی هم خوشم نمیاد 😬😬😬
وای اره کوزه گر یادمههههه
بدترین نمرات فارسیمو از اون گرفتم 😂😂😂
سیما وایی سیما منظور لاو بی تی اس کرده کردستانه نه اون کرد
منحرف
اصن نفهمیدم با کی بود 😂😂😂
کجای تنکابنیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
😂😂 مبی ببین چقدر همشهرییی
وایی منم تنکابنیم^-^
چینجا؟😨😨😨 برگااام
یه معلم فارسی داشتیم راهنمایی اسمش فاطمه کوزه گر بود 😂😂
وایی منم تنکابنیم^-^
واقعا؟ 😨
اوووو بتاللللببیییسس
چند سالته؟؟ 
آرمى تو کردى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امممم
هان؟
سلام . ممنون از سایت خوبتون ^_^ شما نوشتین زیرنویس ویلاگ جین قرار داده شده . پس زیرنویسش کجاست؟؟؟ نیست که :(
داره بالای تاریخ زیر لینک دانلود😂
وای جیسوگ جونم نمیدونم چطوری باید ازت تشکر کنم واقعا سایتت بهترین سایتیه که توی عمرم 💜💜💜💜💜💜
واقعا از ته دلم میخوام از تو و بقیه ادمینا تشکر
لابیو💜
جیسوگ هم خودش عالیه هم سایتش واقعا دستش درد نکنه 😍😍
قربانت لطف داری عزیزم 😘❤️
لابیوو تووو لابولی 😍❤️
کدوم ادمین مازندرانیه/؟؟؟ کدوم شهر/؟
من
تنکابن 😁
معنیش میشه نمیدونم راهی که تو داری میری اشتباهه یا راهی که من میرم درست نیس.
اووو 😮😮😮👍👍
خیر کوردیه.
میتونم تلفظ کنم با اینک نمیفهمم
اخه شبیه مازندرانیه 
تحمل دردم زیاده.
درد داری مسکن بخور پسر جان
تحمل درد زیاد خوب نیست... جدی میگم
میتونی اینو تلفظ یا معنی کنی.
.
.
نازانم ره ت خواره یا ره ی مه ن راس نی یه.
مازندرانیه؟
فوتبال.افتادم دستم بین بدنمو زمین پرس شد.
الهییییی
درد داری؟ 😭😭😭
خدااااااااااااااااااااااااا.دستم شیکسته.پونزده روز باید با یه دست کمتر زندگی کنم.
چرا اااا چیکار کردی 😰😰😰




جیسوگ :
تففففففففففففففف
اخیی نئون شی من روز اول مدرسه فهمیدم دوست صمیمیم ارمیه یه همکلاسی ارمی و یه همسرویسی ارمی هم پیدا کردم و یه همکلاسی اکسوال ماشالله شانس بهم رو کرده 😁😁😁
برای نئون شه
وای خدا واسه جیمین شی کی میاد هلاک شدم مننننننننن
😔😔😔
کرمانشاه
عینا سه سال دبیرستان در تلاش آرمی کردن بقیه بودم که فحش خوردم
یعنی توی اون کلاس ی نفرم نبود ک درگیر کیپاپ باشه حداقل
و با انواع و اقسام حرف‌های از جمله با آرایش قشنگن و الکی اومدن بالا و اصلا صدا ندارنو رقصشون لوسه و غیره مواجه شدم ... اصلا چنان جبهه‌گیری در مقابل بنگتن داشتن ک ستودنی بود

. الان امیدم ب دانشگاهه😢
واقعا در این حد؟
منم یکی از دوستام همینطوری بود اما وقتی اجرای مگاشون با چارلی رو بهش نشون دادم آرمی شد 

ولی کنچانا بابا ما هستیم ک 
غصه نخور😍❤️
😭😭😭😭😭
خیلی مهربونی ...
من کلا از وقتی یادم میاد هیچ‌جایی آرمی نبوده باهاش حرف بزنم😭😭😭
خیلی بده
گریه نکن نئونی 😢😢😭😭
کجا زندگی میکنی عزیزم؟ بعضی جاها آرمی کم پیداست اما کنچانا ما هستیم 😘❤️😍


و اینک سعی کن آرمی بسازی خودت 😎
شوخی کردم جیسوگی تو از بس خوبی ک من غلط بکنم نفرینت بکنم
والاااا
من ب این خوبی دلت میاد اصن ؟ 😎💜
نفرین من و نفرین بنگتن بر تو باد ک کوک منو نمیزاری دلوم شکست
نیومده خبببب 😂 عه
یه چیزی بگم؟! باز وسط بحث مزاحم میشم 😅
ولی اینقد حرف‌زدناتون باهم باحاله که من حسودیم شد😢
(من هیچگونه دوست آرمی ندارم)





یه فیکشنی هم بود جیمین و یونگی خودکشی کردن :/
خیلی احساسی بود ...
ب تنها چیزی ک فکر نمیکردم همین بود ...
ی هفته افسردگی گرفتم ...
بعد باز یکی دو روز پیش یکی دیگه خوندم یونگی مرد باز ...
فقط ب در و دیوار نگاه میکردم میگفتم چرااااا!!؟؟؟؟؟

😂😂 باحالی از خودته نئون شییی
آیگووو من خیلی دارم اما از وقتی اومدم دانشگاه فقط مجازی ها برام باقی موندن😔



چقدر من از سد اندینگ بدم میاد... 😭😭😭




جیسوگ : نئون شی
تو وسط بحث مزاحم نمیشی
بلکه خودت تو بحثی
بعدشم ما اینجا جزو دوستای ارمیت به حساب نمیایم ایا ؟؟؟
.....................
زیرنویس نداره؟
داره
امشب قرار میگیره
اوکی مبینا برم به زندگیم برسم{عه فیلتر شکنم کار نمی تونه واتپد باز نمیشه}
بست وی پی ان بریز
برا من ک عالیه 👍👍👍
امم جیسوگا فکنم چنل بنگتن فمیی/ارمی اریا زیر نویساشون رو گذاشته ها
راسی ایدیتو تو واتپد بده بینمممم
چه کاپلیو بعد ویکو یونکوک شیپ موتونی؟
آره میدونم
اگه خدا قسمت کنه امروز میزارم


ایدیم؟؟
من فیک های خوبی نمیخونم😂😂 بد آموزی میشه 
واس همین نمیدم ( من کی اینطوری شدم ... )
نه زار نزن مائده شی
ادامه زندگیتو بگذرونو شاد باش فقط
سخنی ناب
از مبی شی ب مائده شی
اصن تفاوت در وی لاگ ها موجج میزنه چون هر کدوم شخصیت خودشو نو دارننن..



و دیدن اینها باعث میشه برگردم عقب و به گذراندن تابستان خویش نگاهی بیندازم{والا بخدا از اولش یادمه به این روال میگذشت خوردن خوابیدن فیک خوندن اینستا گردی:/ توییتر.. خوابیدن خوردن فیک........} به نظرت الان باید زار بزنم؟
دقیقاااا


ُُTT_TT
حتی تو تعطیلاتشونم از همون ابتدا ب فکر ما بودن
هم بخاطر لایواشون ممنونم هم ویلاگا
مانیای احمق بزغاله من چطوری باید باهات حرف بزنم دقیقا؟؟؟
آه جیسوگ شی ماه را دیدم بالاخره
خیلی خوشگلهه خداییشش
خیلی 
از زاویه ای که من دیدم خیلی قشنگ بود 
سلامم مامیییییییییی😍😍😍😍 خوبیی فداتت؟؟






















من نبودم خوش گذشتت😐😐
هوی مانی نکبتییییی😒
چشمتو از جیگر من درویششش کنااااااا اییششششش😒😒😒👊
نذار چاقو بکشم روووووت 🗡️🗡️🗡️
کوچول موچولووووو😂😂😂
کم مونده از شرر مدرسه راحت شم

جیگررهههه
امممممممم
شمار متقاضیا زیاده لنتی

جووون تو عشقییییی😍

بخدا فک میکردم فوق فوقش 8 ام یا 9 امی 😂💓
انقدر که کیوتی

😂😂😂😂💕💕💕 اختیار داری 


لابیووو
جااااااان جاااااااان بی تی اس اون اومدههه🤤
جیگررر کی بودی‌جیسوووگ❤
حیف ک نت نمیدن بهم دان کنم نامردا😒
یسسس
نمیدونم ... ینی جیگر کی ام ؟؟

-___- اگه درس نداشتی خودم بهت نت میدادم 
اوووف دلم واسه این حرفا تنگ شده بود🤧
عهههه سلام 😎
عهههه میبی(خیلی خریییی از آخرین باری ک باهات حرف زدم دو هفته میگذره کجا غیب شدییی؟؟؟؟😒)
سلام مانی شههههه
چ خبرررر

راستی شنیدم کنکوری ای 😓😓😓
بهت میاد کوچولو موچولو باشیا
جدی کنکوری ای؟
یاد موقعی که ی هیتر اومده بود وبت و خیلی چیز گفت ولی اصلن مثل اون رفتار نکردی و محترمانه برخورد کردی بعد که بچع ها گفتن چرا مثل خودش جوابشو ندادی گفتی شاید کسی برا اولین بار اومده باشه وب و نظرش راجع به اینجا منفی بشع چه اون ی نفر چه بقیه
آره ، یادمه
 تو این زمونه که زندگی میکنیم 
فقط بدبختی وجود داره 

فک میکنم واسه همین دوس دارم جو اینجا رو مثبت نگه دارم 

باشه عجقم 😘😘😘😘
😂😂💓💕
جیسوگ میدونی الان یاد چی افتادممممم؟؟؟
چی؟
سوگی میگه یاد سوگولی میفتممم
😂😂
برعکسس من نوزاد نددوسسس 7ماه به بالادوسسس
عجب ...
جالبه 
جیسوگ منم میخام ویدئو روو
پس بزار برگردم 
4 ماهشههههه 😐😐
خب پس نوزاده 
نوزاد خوبه 😍😍😍😍
😭😭😭😭😭😭 علاقه خاصی داره انگشتمو بزااره دهنشش ههی اونور میکنم انگشتموو باز میگبره هی باز انگشتمو در میارم از دستشش و این روند ادامه دارهع تا یکی مون خسته بشهههه و تسلیم دیگری بشهههه
آخی
چند سالشه ؟
هرچند برعکس بایسم ، من از بچه خوشم نمیاد
بحث سر آرمی بودن نیست
سر جیسوگ بودنه 😂😂😂
هنوز یاد دیشب میفتم فرش میشم از خنده 😂😂😂😂😂



عه راست میگی ادمینم 😂😂
یلحظه برم جواب این پسررگ بدم بیام 😂😂😂
نه واقعا 
یه ویدیو بود که ذهن ارمی رو نشون میداد 
اگه پیدا کردم میفرستم واست
باشه من سنگ دلم
هوا ابریه
شوخی کردیم ،نیستی
اینم شانس مایه
خوشبحالتون بریننن ماه ببینیننن من الانن بچهه خواهرمم رو پامهه. و کسیم خونه نیسسسس😐
😂😂😂😂😂😂 هیترا بمیرن برات


کِنچانا کِنچانا 
مبینا جواب نداد 
منم دیگ نشستم وسط اتاق 
آه من رفتم
فعلا انیووو 😁👍
بخدا منگلی

مگ تو ادمین نیستی ؟؟
وا سوگی کی انقدر منحرف شدی 😰

از استادم برات عکس فرستادم گفتم بخندی 😔
هه
کجاشو دیدی؟؟
تو ذهن یک ارمیو نمیشناسی؟؟



عه دارم میام 
نداره گناه نداره همش مارو اذیت میکنه😭😭😭😭😭😭



چرا سحری تو دیگ وههه 😭😭😭
مبینا 
برو از پنجره بیرونو نگاه کن 
ببین ماهو میبینی ؟
من الان دارم بهش نگاه مبکنم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آه جیگر 😢
کنچاناااا
**** **** ***** ***** *****😂😂😂😂
همه فیک خوندیم الان ذهنمون جالب نیس 
ازین حرفا نزن 
مننن خوب نبیدممممم 😂😂😂😁😁✌✌✌
مُبی؟؟
سحر تو چطوری؟ 💗💗💗
مبینا رفتی؟
راستیییییییییی

























































روززز کودککک مبارکککککککککک💜💜💜💚💚💚💚
😂یسسسس💪💪💪
روز اکیپمون مبارک باشه 😂😂💓💓💓👏👏👏
اییشش خیر حقشه باید فحش بخوره 😒😒😒
گناه داره خب :"
چطوری جیگر؟ 😍😍😍
هیچ
تو ک بهتر میدونی 
و اینگونهههه ماههه پایییز. را بر ما حراممم کرددددد با پاکیدن وبشش
당연하죠
مبیناا خرررر 😒😒😒
فحش نده بهش ㅠㅠ میزاره می ره ㅠㅠ
ماشااالااااا 😂😂😂😂😂
اوووو
مای هانی
یطور گفتی کارم داری فک کردم چی هس
اوکی
فعلاا پس
سنگ دل چه کسی بود و چه کرد ؟
:")
سنگ دل مبینا بود که اول مهر وبشو پاک کرد :")
چینجا به نظرت افسردگی میاره مدرسه جیسوگ؟ من از اون دسته ای بودم که روزای اخرم که شاید چند نفر میومدن مدرسه هم مدرسه میرفتمم😐😐😐
من تا آخر راهنمایی خوب بودم 
ولی دبیرستانم به شدت مزخرف بود 
به شدتتتتتتت
به شدتتتتتتتتتتتتتتتتت
حالا تازه نمونه دولتی بود خیر سرش
ولی واقعا بعد بود
اره دیدم,اینقد خسته و بی حوصله شدم ک بزور دارم حرف میزنم
چی کارم داری؟
واقعا مدرسه افسردگی میاره اه
دلم تنگ شده بود
آه تف ب همتون دلمان تنگ شده بود اوفف
وای من خیلی دلم تنگ شده واست
چند شب پیش بهت پیام دادم ولی خیلی دیر وقت بود 
حدس میزدم خواب باشی

اریییی مقصرر بیگ هیت بود😐😐 , من بخوام بشینم بگم همه چیو که ی کتاب میشه برا خودشش, مبییییی ی سلامم فقط......😢😢😭😭
چقدر خاطره داریما !
حس پیرزنایی رو دارم ، که دوست دوران جوونیشو پیدا کرده و همش راجع به خاطراتش حرف میزنه 😓 



مبینا شی 
خودی نشون بده کارت دارم 
مبیییی تویییییییی وههههههههه😵😵😵😵😵😵😵😵
فقط سلام کرد ، خیلی نامرده :")
بهلععع من همه رو یادمه😎😎 حتیی مامان پارساا ( که تو وب اسمش پارسا بود و کنجکاو شدی فن بوی ایا یا نه) رو یادمه که گفت پسرش پارسا 8یا 10 سال سنشه و بی تی اس دوستهههههههه داره بچشش, واو من حتیی تنشایی که وقتی تیزر بوی ویت لاو اومد و نخصوصا با یگی از بچه ها ( اسمشو نمیگم) پیش اومد رو یادمه
وای آره منم همه اینا رو که گفتی یادمه
من جدا دلم واسه مامان پارسا تنگ شده 
خیلی خوب بود ، واقعا افتخار بزرگی بود که مامان یکی از فن بوی ها کامنت بزاره
هیچ وقت یادم نمی ره 
اون تنش ... مقصر ما نبودیم ، نه ما مقصر بودیم نه اون بیچاره 
مقصر اصلی بیگهیت بود ک حسادت مارو برانگیخت :")
سلام
مبینا شهههه؟؟؟؟؟

چقدد من امروو حرففف زدمم سرتتت درد نگرفته جیسوگگ😐😐
نه درد نگرفته 
بیکاز ایم جیسوگ اند ای گن دو اوری ثینک ای وانت تو دو 😏
هییی هنو مظلوم تر از من پیدا نکردیییی نهههه😐😐😐😐
چ کنم 
هرکی با یه چیزی انرژی میگیره دیگ ... دست خودم نیس 
گفتییی ضد حالل ولی هیچچ ضد حالیی به ض حالی که هیونگگ به تو زد نمیرسههههه , الان میگی کدوم جونم برات بگه همونی که پست خصوصی گذاشته بودیی داشتی امار خودتو میدادییی هموننننن
تف بهت 
یادته ؟؟؟


بخدا سکته کرده بودم 
فک کردم رمز شکن داشت و تونست بیاد تو پست 😂
ذهن من : با یه ارمی هکر و مغز کامپیوتر طرفی جیسوگ
واقعیت : دنا اسکلت کرده :/ 
با وجود هارت اتکی که خوردم ولی بازمم عاشق ارمیاممم💜💜 یدوننن اصنن
راستش جیمین اون من بودم 
هارت اتک نخور 
پاکش کردم چون تقلب به حساب میاد 😂
جیسوگگگگگگگگگگگگ خدایییی ببین قبل من پیام داده گذاشتیی لحظه اخرر تاییدش کردیییسس هارت اتک خوردمممممم ای رفیققق
دقیقااا
با کارم اول تو رو به رویای شیرینت نزدیک کردم و در آخر ضد حال زدم 😂
بیا همینی که جیمین لاله یونکوک دارهههه برو بوخونشش خ باحالعهه
ن کاپل اصلی باشه :(
واییییییییی عاشققتونمم ارمیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
مطمئنی ؟؟😂👻👻👻
فقط 2تاییی دیگههههه. دقیقاااا جیمین عنصرر ثابتهههههه مثلاااا یونمیننن تنها کاپللل باشههه میخونم هااا ولی ویکوک تنها باشه یا اینا نمیخونمم😂😂😂 , الان همین بوی ویت اویل جیمن نداره هنوز لاشو باز نکردممم😂😂
من نه 😂
درسته اگه وی توش باشه می خونم 
ولی گاهی اوقات پیش اومده که وی نباشه یا فرعی باشه ولی بازم بخونم 

یونکوک دلم میخواد :(
اندههههههههههههههه جیسوگگگگگگ بدجنسسسسسسسسسس
👻👻👻
اقااا منووو ارزو به دل نزاررررر 5تا نظر دیگهه بدممم میشم همش اخرین نظراتتتتتتت
خیلی خوب میشه اگه یه ارمی نظر بده الان 😂
من هوپمین دیدم ولیی هوپیمنی که قراره به ویمین تبدیل بشهه یعنی هوسوک از اول فیک مرده بودد بعد این جیمن مثل این روانی ها شده بود همش خودکشی میکرد حالا وی اومده و بعد از چندین ماه یکمی بهتر شده وضع جیمین .ادامه شم که هنو اپ نکرده خ وقتهه
😂😂😂😂 خدا خیرت بده ، تو چقدر فیک خوندی 😂😂 تو فیک هایی که می خونی تنها عنصر ثابتش ، جیمنه فک کنم نه ؟
آپ میکنه انشالله 
ی دونه ویکوک هم بود نخوندم ناموسا یکم خوندم به پایانش مشکوک شدم رفتم اخرشو خوندم بعد , یعنی جفت ته و کوک اواره بیچاره بودننننننننن در حد چیززز اصن معتاد در این حد بود یعنییی اخرش زد طرف وی رو کشتت
😂😂😂😂😂😂 این دیگ آخر مزخرف بود ...


میدونی بدبختی بعضی فیک ها هم اینجاست که انقدر صحنه داره که دیگ ماجرا لوس میشه 
ولی دارک فلیر
یه عمره داریم می خونیم ، هنوز جیمین عاشق نشده و تازه از وی متنفر هم هست
یعنی نویسنده قشنگ داره یکاری میکنه که خواننده هاش تشنه بشن 😂😂😂 این خوبه !
با یه کار کوچیک از تهیونگ همه ذوق مرگ شدیم 
این ینی نویسنده هه کارشو خوب انجام داده 
هررر کاررر میکننمممممم مثل اون موقع هاا اخرین نظراتت کلا من باشمم نمیشهه😂😂😂 نفسمم یادمه پیش اومده بود اخرین نظرات باشهه همشش اون 3تا وب قبلتتت
الان چند نفر انلاینن ؟؟ 😂
بزار نگاه کنم 
بخاطر ران خیلیا تو وب میان امروز ، واسه همین این طوری شد 😂
اقااااااا من فقط تا حالا کاپل جیمین و نامجون نخوندمممم, ه پیمین و حتییییییی جینمین هم دیدمم😐😐
بههه قیافهه چیم نمیاد طرف تاپ باشهههه برا همون هرچی بلاس میارن سرششش.تو چند تا وانشات که کشتن بچه رو اخرش...
آره منم جینمین خوندم 😓😓 ولی بد هم نبود 😓
خب هیپمین نداریم ... پس بیا دست به کار شیم 💪
ولی خب هیچی نامجین نمیشه قبول کن ! 


کشتنش؟؟؟ :|||
چقدر بدم میاد ازین فیکایی ک طرفو میکشن :||||
یه فیک خوندم ، ترجمه ای بود 
ولی نویسنده اصلیش که یه خارجی بود ، به شدت روانی بود 
هرچی فحش بود نثارش کردم
کلی بلا سر ویمین آورد آخرم کشتشون عوضیی
وایی جیسوگ بگممم الان اینقدد شارژ شدم باهات چت میکنم حد ندارع , یاد اون م قع هایی افتادم که jiminn بودمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
منم 😭😭😭😭😭

واییی ی دونه کوکمینم خوندم مون این د گلکسی,اینم خیلیی خوب بودددددددددددددددددددددددددددد تموم شده هم بود ببین چه ذوقی کردم منننننن


اقاا ی سوالل چ ا تو فیکا اکثرا چیم بدخت اواره و هزار جور مشکل روحی اینا داره😐😐😐
اینو میدونم 
توی ووت هات دیدم 😂



چرا ؟ 😓
خب چون ....
چون شوگا یا تهیونگ یا جونگکوک ( بالاخره یکی ازین سه شخصو باهاش شیپ میکنن ) انقدر قوی و لعنتی و جذاب و خفن و کول و عضو مافیا و سر دسته خلافکارا و پول دار ترین ادمای شهرن و

خب یکی باید پول دار بودنشونو با بدبخت بودن خودش جبران کنه دیه 😂😂
دقیقاااااااااااااا این الانن تهیونگ نمیخواد بروز بده و چیم هنو تهیونگو دوس ندارهه ایتوسسس وای به حال اینکه دو طرفه بشهه....
قلبم داره جر میخوره :")

منتظر جمعه ام 
میگم ی سوال داشتم وسط بحثتون ...
تعداد فیکشنای واتپد زیادن؟!
بعد باید برنامه‌شو حتما داشته باشی یا نه با همون سایتش حله؟!
فیل شکن میخواد در هرصورت؟!
😂😂😂😂



آره زیاد شده 
دیگ مثل قدیم فیکا کم نیس 
چون کانالای خوب فیکیشن تل هم ، توی واتپد حضور دارن و فیک های خوبی آپ میکنن 

با هر دوتاش میشه 
ولی بنظر خودم  برنامه اش خیلی خوب و راحت تره 
یس حتما باید به فیل وصل باشی در هر دو صورت 
ارهههههه چیمم تو هنگگگ مونددد بچهههه😂😂😂😂 نویسندش گفت ویمیناش بزودی شروع میشعععععععهععع
وااااااااااااای ارهههه ㅠㅠ
والا من از پشت گوشی دهنم وا موند ، میخوای جیمین خشک نشه ؟؟
شروع نشده اینه ㅠㅠ
یپ برات میفرستم امشب, دیگه یکمی زیادی داره پیچ و اینا میده کمم که مینویسه اصن ی جوری شده , ولی دارک فالر و هیم اند ای اخخخ هارتمم 💔💔
هیم اند ای رو متوسط دوست دارم 

ولی دارک فلیر ㅠㅠ
آی لاو ایت وری ماچ 



وای سر اون شیرینیه ک تا نصفه تو دهن جیمین بود و تهیونگ اومد گازش زد من مردم رسما ××

ارهههه تونست ولی این تهیونگگگگ اینققد اینو اذیت و ازار نداد که نگووو کلا نه اینکه لال بود از مسخره کردنش بگیر تا اصن چ بگویمم. فیکش تموم شدس ها
جالبیش اینه تو ذهنش که چیم با خودش حرف میزنه و فقط تهیونگ صداشو میفهمه , به تهیونگ فحش میداد تو ذهنش بعد یهو ته میگفت خودتی چیم دهنش باز ممونده بود این ذهن منو میخونه 😐😐😐 خلاصه که اینم باحال بود فیکش
عه
چه باحال !
خوشم اومد 
خب پس قشنگ بود ... راستی ، فیک مافیا ، یکم لوس شده یا من این طوری فکر میکنم؟
نیخهههه پسرونتهههههه😂😂 اخه دختر که نمیره تو تیم بسکتبال پسر, اون سرکش گ که کم داره هم چون نسخه پسرونت با دخترونت قاطی نشععه برداشتنننن
راس میگی 😂
خب پس جیسوک نسخه پسرونمه
جوووون ، پسر شدمممممممم😏


کلا کاپل یونکوک رو خیلی فرعی مینویسن, اون فیکی هم که کاپل اصلی ویمین بود و جیمین لال بود اونجام یونکوک رو خیلی فرعی نوشتنن
چه فیک هایی می خونی 😂😂😂 آخرش جیمین تونست حرف بزنه ؟؟

من یه کانال یونکوک پیدا کردم 
خیلی عشقه
توش فیک هم آپ میکنن
میخوام شروع کنم به خوندنش
http://s3.picofile.com/file/8374669384/Capture_2019_10_08_16_35_24.png
نامووووسا همین عکسه رو.نگاااااااااا
البته اینجا نوشته جیسوک
حالا این جیسوک داستان ، دختره یا پسر ؟؟😂
تازههه میگم جیسوگگگ یعنیی اسمتو تو گوگل میزنن تهیونگ میاد بالا, تو فیکام که هستیی, اصن اسمتت خیلی معرکسس ناموساااا
وااااااااااااای آره 
خیلی خوب بود واقعا 
زدم جیسوگ ، عکس وی اومد 😂😂 
بخدا فک نمی کردم تو فیک هم بزارمن
آخه این اسم هیچ خواننده ای هم نیس که 
موندم چطوری یه همچین اسمیو تو فیکش گذاشته ؟ 
نکنه من توی یه دنیا موازی دیگ هم دارم زندگی میکنم ؟؟؟
ندانممم تو فیک سوپ چ میکنییی😐😐 اخه اسمش بوی میتس اویلل بودد و خوب سوپه کاپلاش فک کنم نامجینم داره .من همیتو چند پارتشو سرسری رد کردم خبری از کاپلی که مربوط به مکنه لاین باشه ندیدمم:/
اها ی فیک بود یونکوک بود ولی فرعی بودنن , یعنی ننوشته بود چجوری شد که بهم علاقه پیدا کردن و اینا ی جورایی کاپل شون زیادی فرعی بود😂😂 این پاراگراع اخر. رو بساننن
کِنچانا سوپ هم خوبه 😋
کاش لینکشو بفرستی 😂 فضولیم گل کرده 


خداییش چرا این فرعیارو انقدر فرعی می نویسن -__- ایگووووو
چرا یونکوک انقدر کمه ؟؟
وایییی اسم اون فیکو که نیارررر که همه فیکا ی طرفن برام اون ی.طرف دیگسسسسسسسسسسس
اوکای ولی فک.کنم کاپلش سوپه فیکه که توش جیسوگ داره
من تو فیک سوپ چیکار میکنم ؟؟

باز اگه یونکوک بود ، برام قابل درک بود 
وه سوپ؟؟
راستشش فیکو من هنوز نخونده بودممم جزو اونایی بود که گذاشتم بعد بخونم بعد ی لحظه فقط بازش کردم و اسمم تو رو دیدممممممم
لینکشو تو واتپد واسم بفرستم😂😂

راستی بلایندد رو شروع کردم 
به جان خودمم اگه دروغ بگممم, ی صحنه فک کردم تو هم اون فیکه رو میخونی زدم لنتت جیسوگ.اسمتو اونجا چیکار میکنهه,بعد دیدم نه این فیکو تو نداریی, نویسندشم گفت مگه اسم دوستت جیسوگهههه
باورم نمیشه 😂😂😂😂
حالا کدوم بدبختیو داشتم تو داستان بدبخت تر میکردم ؟
ججییییسوگگگگگگگگگگگگگگ جیسوگگگگگگگگگگگگ لنتتتت بگو اسم تووو,تویی فیککک چه میکنهههههههههههههه؟؟؟؟؟ ی فیک خوندم تسم یکی از شخصیتا جیسوگگ بودددددددددد دهنم اندازه غار علیدصدر باز شددددد
جدی میگییییی؟؟؟؟؟؟!!!)!!
کدوم فیکککک؟؟؟ 
شخصیتم مثبت بود یا منفی ؟؟😂
بقیه اعضا ندارن؟؟
واینکه خود ویلاگ به چه معنیه؟😁
دارن ولی نیومده هنوز
جین اومده که امروز میزارمش💓
نماینده پررو
تو چیکار کردی الکی ک کتک نخوردی
دیروز یه چک با سرعت 140 در ساعت خوردم تو مدرسه.😢😢😭😭😭😭😭😢😢
😂😂😂😂
چرا؟؟ 
هدیه پاشا
زیرنویس نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ن متاسفانه
خیلی خیلی ممنون بابت گذاشتنشوننن😍😍😍
سایتتون بهترینههههه😇💟💞💋❤💙
خواهششششش میکنم *-*
تو بهترینی ک بهترین میبینی *-*
جونگ کوک هم بزار پلیز
نه نه من جونگکوکو نمیزارمش 😎✋
سلام
ببخشید من یه سوال داشتم
میدونی bts که تو عربستان کنسرت داره ساعت چند ویلایو میزارتش ( به ساعت ایران )
آخه من شنیدم میزاره کنسرت رو به صورت لایو
سلام
میدونم که یازده اکتبر کنسرت پخش میشه
ولی نمیدونم ساعت چند
اینا خیلی خوبن 😭❤
خیلی 😢😢😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
اىعفف2143ھخحجچ^^
😂💜
با تشکرات فراوان 💜💜💜💜
لابیوووووووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.