بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

سلام خسته نباشین
فایل زیرنویس اگر تو زیپ نیس پس کجاست؟چون جز یه فایلrar چیز دیگه ای نیس
و اینکه سامر پکیج ۲۰۱۴و۲۰۱۳رو کی آپ میکنین؟
زیرنویس رو که دانلود کردم از فایل زیپ خارج نشد ، میشه راهنمایی کنید؟
چون تو فایل زیپ نیست اصن
سلام زیرنویسشو میشه لطفا با فایل زیپ بزارید آخه این فایلو گوشی باز نمیکنه هرکار میکنم. 🚶🏻‍♀️😩
سلام نیاز نیست گوشی باز کنه
اسمشو با اسم فیلمش یکی کن و تو یه پوشه بذار، ویدیو رو باز کنی زیرنویس خودش باز میشه
واقعا سامر پکیج 2013 و 2014 هم دارن؟ چون وقتی داشتن خاطره هاشونو مرور میکردن تو سامر پکیج 2019 قدیمی ترین پکیجشون مال 2015بود اخه؟ اگه دارن میذاریننن لطفااا خیلی کامساهامنیدا سارانگهه ❤💜
سلام ببخشید سال 2013 و 2014 هم سامر پکیج دارن؟
سلام نزاشتم
دارن وگرنه
سامر پکیج 2014 و 2013 هم داره یا نداره ایشالا؟ :))
ینی چی؟
سلام.کیفیت چنده؟
سلام
فک کنم 480
خیلی ممنونم مشکلم حل شد سپاس فراوان
💙💙💙
بله شما درست میگویید اگر امکان دارد میشه توضیح بدهید زیرنویس اش در کامپیوتر چه جوری باز کنم ممنون
اسم فیلم و اسم ساب رو باهم یکی میکنی و بعدش فیلم رو باز میکنی 😁
سلام لطفا اگر امکان اش هست این برنامه به صورت فایل زیپ بگذارید آخه من زیرنویس اش دانلود کردم با هر پلیر هم امتحان کردم اما اصلا باز نمیشود اگر فایل زیپ بگذارید دسترسی به زیرنویس برای ما راحتر خواهد شد باتشکر از شما
فایل زیپش هم بذاریم فرقی نداره اخرش باید از فایل زیپ دربیاد ک بتونی بیاریش رو فیلم
سلام ببخشید میشه زیرنویس اش را به صورت فایل زیپ بگذارید ممنون
سلام منیژه جان
اکثرا با زیپ مشکل دارند برای همین اینشکلی قرارش دادیم
خدایا چقدر دنبالشون بودممممT-T
😂💕💕
Mx player ,
مدیریت فایلم اصلا زیرنویسونمیشناسه
سلام عزیزم چک شد مشکلی نداشت
از فایل زیپ خارج کنید و سابو روی ویدیوی مورد نظرتون بندازید 
سلام سلام
زیرنویسش کار نمیکنه برایمن میگه ساپورت نمیکنه:'(
سلام مریم جون
عه چرا ؟ با کدوم پلیر نگاه میکنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.