بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

نحوه صحیح استریم زدن

  • author avatar نگارنده: нσρε World
  • ۱۹ دی ۹۸ ، ۱۸:۰۰
  • ۳۰۲۸۰

 استریم چیه و چه فایده ایی برای بی تی اس داره؟!

وقتی یه ویدیو رو کامل و با شرایط درست از یوتیوب میبینید به اصطلاح بهش میگن استریم زدن! (البته خود استریم زدن معنایی دیگه هم داره که فعلا بهش نمیپردازیم)

موقع کامبک ها معمولا بین فندوم پروژه هایی صورت میگیره که مثلا تو بیست و چهار ساعت اول هدفمون برای این کامبک Nبازدیده. این اهداف کارو خیلی آسون تر میکنه بهرحال میدونین که هرچی با هدف مشخص دنبال بشه پایان بهتری داره؟! =)

خیله خب، زیاد از بحث اصلی دور نشیم. این استریم ها ثبت میشه و اینطوری میشه که میگن برای مثال DNA بی تی اس حدود هشتصد میلیون بازدید داره، هرچند بعضی اوقات با مشکل فریز شدن مواجه هستیم.

فریز شدن چیه؟!

وقتی کل فندوم درحال استریم زدنند اما هیچی به بازدیدها اضافه نمیشه عدد ثابت میمونه بهش میگند فریز شدن.

 

فایده ایی که استریم زدن برای پسرا داره خیلیه، اونقدر که نمیشه حد مهم بودنش رو بیان کرد!

خب یوتیوب یه شبکه فوق العاده گسترده اس زمانی که بی تی اس یا هرگروه و آیدلی آمار خوبی از ویدیوهاش داشته باشه خود به خود معروف تر میشه ویدیوها در دید اکثر مردم قرار میگیره!

و اینم باید بگم که رکورد زنی ها در بازدیدهای یوتیوب و اینا جای خود داره هنوز به اونا اشاره نکردم!

 

با وجود همه ی اینا نمیشه گفت هر ام وی دیدنی یه استریم به حساب میاد.

استریم کردن شرایط خاص خودشو داره که الان میگم چیه و چطوره...

 

شرایط استریم زدن

ویدیو رو با کیفیت بالای 480 ببینید

صدا باید بالاتر از 50 بدون استفاده از هنذفری باشه

اگه گوشی دارین گوشیتون روی سایلنت نباشه

 ویدیو رو قطع یا عقب جلو کردن تا حتی توقف نزنید

 تبلیغات اول ویدیو رو قطع نکنید (گاهی اوقات هم پیش میاد که ویدیو تبلیغات نداشته از اول)

هیستوری یوتیوبتون رو پاک نننکنید

بین هر یک بازدید حداقل ده دقیقه فاصله بذارید

 

میدونم که کار راحتی نیست اما برای خوشحال کردن پسرا ما آرمی ها هرکاری میکنیم دیگه نه؟! =)

 

فایتینگ آرمیون ببینم چیکار میکنین💗

Hope

دسته بندی :
 اطلاعیه

دیدگاه ها [ ۹۲ ]

ببخشید کدوم‌موزیک ویدیو بی تی اس بیشترین ویو رو داشته و چقد بوده تعداد ویو هاش ؟
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
سلام.من می خوام استریم بزنم ولی نمی تونم با کامپیوترم بدون هدفون ببینم.اصلا نمیشه با هدفون استریم زد؟
مشکلی نداره عزیز ولی صدا باید از نصف بیشتر باشه
استپ نکنی ویدئو رو و تبلیغاتم رد نکن 
کیفیت هم باید ۴۸۰ به بالا باشه
الان DNAچقدر بازدید خورده
دی ان ای نزدیک ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیونی شدنه ی چی حدود2 میلیون کم داره تا ۱میلیازدو ۲۰۰ بشه
میشه آموزش استریم زدن با اسپتیفای هم یاد بدی
میشه ی ویدیو رو چند‌بار استریم‌کنیم.
اره میشه عزیز فقط بین هر باز بازدیدت ی ۱۰ تا ۱۵ دیقه فاصله باشه 
مثلا ی بار دینامیتو گوش کردی باید ی ۱۰ یا ۱۵ مینی صبر کنی و دوباره نگاش کنی البته میتونی تو ای ۱۵ دییقه ویدئوهای دیگه زو نگا کنی
سلام میشه بگی پسرا لایواشونو کجا میزارن 🥺
سلام ببخشید وقتی تو یوتیوب میخوای زیر ویدیو ها نظر بدی چرا نباید از ایموجی ها استفاده کنی؟من سر این کلی حرف از آرمی ها شنیدم زود نظرم و پاک کردم
میگفتن no emoji ؟؟؟
سلام عزیزم
ببین من دو سه روزه دارم با رعایت همه این شرایط بازدید میزنم ولی الان گفتم بزارم امتحان کنم ببینم ثبت میشه یا نه
یک ویدئو ایرانی که بازدیدش خیلی کم و دو رقمی بودو با همین شرایط نگاه کردم ولی اصلا عددش تغییری نکرد 😑😐
یه سوال اگه نخوایم استریم بزنیم و فقط بخوایم بازدید بزنیم و از هدست فری استفاده کنیم بازدیدمون حساب میشه؟؟ یا اصلا فرق بین استریم و بازدید چیه؟؟لطفا بگین خیلی واسم مهم
بازدید و استریم یه معنیه
بهتره از هنذفری استفاده نکنید
اقا من از صبحه دارم با هندزفری برای ام وی life goes onاستریم میزنم نمیدونستم با هندزفری نمیشه دقیق از ساعت 8:32 دقیقه دارم خودمو میکشم،🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭
بهتره یا هنذفری گوش ندی 
ولی شایدم حساب شده باشه 
اونایی ک اسپاتیفای ندارن چی همین یوتیوپ کافیه واس استریم زدن؟؟
آره یوتیوب مهمتره
God is your friend
ممنون
خواهش 💞
توروخدا بگو چجوری بفهمیم استریم زدیم از کجا ببینیم که چقدز زدیم و...؟؟؟؟
نمیدونم
فقط این کارارو رعایت کن بقیشو بسپر به خدا
سلام چگونه بین استریم زدن فاصله بندازیم!؟ ممنون میشم جواب بدین من تازه آرمی شدم به خاطر همین بلد نیستم 🤦‍♀️
آقا من آرمی تازه کارم یه کمکی میکنین؟
آلبوم وقتی منتشر میشه آلبوم رو از کجا استریم بزنیم ؟😐
اگه اکانت اسپاتیفای داری اونجا باید استریم بزنی
مرسی مرسی خیلی کمک کردی بهم واقعا ممنون ❤❤❤❤❤❤❤
سلام یه سوال اون اجرا فیک لاو توی جشنواره های تو کره که هوپ میگه فیک لاو بعد ارمیام میگن اون کجاس؟
سلام
میگم من چند جا دیدم میگن هیستوری رو باید پاک کنین تا استوری زده بشه و یا اینکه قوانین یوت عوض شده و با هنزفری هم میشه استریم زد
درسته آیا؟
شدیدا نیازمند جوابم
سلام
اینا قوانین جدیده
مطابق اونچیزی ک نوشتم پیش برین
میگم وقتی یه یک ویدیو رو دیدیم بعد باید یک ویدیو دیگه ببینیم تا استریم زده بشه؟ یا یک ویدیو کافیه؟(اگر فقط ویدیو اول رو ببینیم با همه اون شرایط یه استریم زده میشه یا حتما باید یک ویدیو دیگه ببینیم؟)
دو تا ببینید بینش که حدودا ده دقیقه فاصله بیوفته بین هر استریم
من میزنم ارمیا لطفا ویدیو رو مال خودمون کنیم همه باهم الان یه ارمی واقعی مشخصه
ی سوال الان ما هر وقت ک ویدئو تموم میشه (با همه اون شرایط) یه استریم حساب میشه و اگر دوباره اون ویدئو رو ببینم ی استریم دیگه حساب میشع؟
بعد ی سوال دیگه بین هر استریم چ قدر باید فاصله باشه؟

من کلا گیج شدم
بین هر استریم ده دقیقه حدودا فاصله بزار 
سلاممم.
تورو خدا جواب بدهههه هستری چیه؟و باید پاکش کنیم یانه؟اگه باید بکنیم چجوری؟
یه سوال دیگه چجوری بفهمیم استریم زدیم؟؟توی اون قسمت بازدید ها 1 دونه اضافه میشه؟؟
لازم نیس ویدیو رو لایک کنیم تا استریم بخوره؟چون مال من گزینه لایک رو نداره😐
باید ویدیو رو تا آخر ببنیم زا تا 30 ثانیه کافیه؟
تو رو خدااا جواب بدههه من نمی دونم چیکار کنممم به کامبک بی تی اس کم مونده می خوام منم به عنوان یه آرمی استریم بزنممممم
ببخشید من میتونم که اول ویدیو رو استپ کنم رو کیفیت 720 بزارم بعد نگاه کنم؟ چون وقتی استپ نمیکنم گوشی هنگ میکنه . ایا بازم استریم حساب میشه؟
عاقااا اگه سرعت نت یکم پایین باشه بعد وسط ام وی بزنیم استوپ تا بقیش لود شه ایرادی داره برای استریم زدن؟!
اامم نه فکر نمیکنم
اما بنظرم استوپ نزن و منتظر بمون
ویدیو رو باید تا آخرش ببینیم؟
یس
ماهایی که تبلت داریم هم نباید رو سایلنت باشه؟
نه دیگه فرقی نداره
چ با لپتاپ چ گوشی چ تبلت
سلام اقا چجوری باید تو وی ورس ترند بشیم؟؟؟
باید زیاد چیرت کنن
ینی من تا الان استریم میزدم و خبر نداشتم
خدا شفا بده منو 💫💫💫💫:-D :-D :-D
سلام من برا اولین بار میخوام استیریم بزنم اما میخوام جبران این مدت رو بکنم
ببخشید من باید تو یوتیوب استیریم بزنم
درست متوجه شدم ؟
سلام
یس
سلام. ممنون که گفتی استریم چیه 😄 خوب من یک سوال داشتم . من الان برم با گوشی خودمو بابامو‌ مامانمو داداشم و ...... بقیه فامیل ویدئو رو با صدای بالای 50 و شرایطی که گفتی نگاه کنم ، یعنی الان استریم میزنم؟ جان ما بگو من تازه ارمیم نمی دونم☹😅😄
یسسسسسسسسسس
سلام ..... یه سوال من از کجا بفهمم بازدید زدم؟؟؟
سلام
وقتی همه این شرایط رو رعایت کردی ینی اوکیه
ببینید اگه با صدای بالای 50 مشکل دارید یعنی والدین یا.... نمی‌ذارن یا الان که محرمه نمیخواین بشنون میتونین دوبالشت بزارید روی گوشیتون در اتاقتون هم ببندین دیگه صدا نمیاد
فایتینگ ارمی ها این ام وی رو به 200 میلیون توی 24 ساعت برسونید💓
اره 😂😂
مامان بابام که همیشه خونن از بی تی اس هم متنفرن اگه بدون هندزفری موزیک ویدیو رو نگاه کنم از هشت جهت جرم میدن
😂😂😂
این داستان آرمی ممنوعه 
سلام واقعا ممنون از سایت و توضیحات مفیدتون،
میخواستم بدونم دقیقا توی چه چنلی ما باید استریم بزنیم؟
من تاحالا استریم نزدم برای همین میخوام از الان شروع کنم و جبران کنم
یه نفرم یه نفره ممنون میشم اگه اسم یا سایت چنل رو بدید
کومسمیدا
فایتینگ اونی
سلام مونا شهههه
ادرس همینجا
باید بعد هر استریم دلیت هیستوری کنیم برای هر فیلم؟
نه نباید پاک کنی
با هیچ کدوم از قوانینش مشکل ندارم به جز همین هندزفری . آخه ساعت هشت و نیم صبح اگه موزیک ویدیو رو با صدا ببینم که مامان بابام با لگد پرتم میکنن از خونه بیرون .
😂😂😂
خب یه دور خودت با هنذفری ببین
استریم رو بزار واس وقتی که همه بیدار میشن
ام وی بوی ویت لاو استریم میخواد فایتینگ ارمیییی
.
من فک کنم تو اسپاتیفای اگه سی ثانیه یه آهنگ پلی بشه استریم حساب میشه اما سوند کلادو نمیدونم
سوند کلود خیلی هم مهم نیست البته
سلام مرسی از مطلب خوبت به این نتیجه رسیدم که من تا الان اصلا استریم نمیزدم😂😂😂 میگما اینکه گفتی کیفیت ویدیو حتما باید بالای 480 باشه حالا اشکالی نداره خوده 480 باشه؟ آخه من خیلی اینترنت نمیتونم بخرم هرچی کیفیتش کمتر باشه بهتره
سلام
ایگو 😂
بنظرم روخودش باشه مشکلی نداره ^^
سلام گلم میشه بگی که بالاخره history رو پاک کنیم یا نه؟؟؟چون الان واقن نیاز دارم
خیلی ممنون که جوابمو دادید سایتتون عالیه💜💜💜💜💜💜
سلام ببخشید الان history رو پاک کنیم با نه ؟لطفن کمکم کنید
سلام یکی از مواردی که گفتید این بود که ام وی ویدیو بالای ۴۸۰ باشه مشکلی که هست اینه که باید اول ام وی کمی پخش بشه توی یوتیوب بعد ببریمش روی کیفیت بالا اینکه از اول کیفیت بالا نداره باعث نمیشه استریم زده نشه؟
و اینکه history رو باید پاک کرد یا نه؟
اگر درمورد اینکه توی spotify و sound cloud چه طور استریم بزنیم توضیح بدید ممنون میشم.
دیگ اون کیفیت اول رو نمیشه کاری کرد سریع ببر بالا
هیستوری هم فک کنم نباید پاک کرد
قوانین یوتیوب عوض شدن فک کنم نباید پاک کنی 
تو اسپاتی و سوند کلود هم فکر میکنم باید اول تا اخر آهنگ رو گوش کنی، نمیدونم دقیق
بچع ها اگ کسی میدونه دوستمون رو راهنمایی کنه 😘
سلام ممنون از توضیحات خوبتون فقط چیزی که متوجه نشدم اینه که قبل استریم باید history را پاک کرد یا نه چون نوشته بودید نکنیم ولی توی نظرات توضیح دادید چه طوری پاک کنیم
یجا میگن پاک کنین یجا میگن نه راستش منم موندم
هر دو امتحان کن بنظرم 
سلام خسته نباااشین💜💜💜
ببخشید برای استریم زدن در اسپاتیفای قوانین خاصی رو باید رعایت کنیم ؟؟
با تشکر فراوان🌸💗
من بهتون یه کامنت داده بودم ولی نمیدونم دیدین یا نه؟ اما هر چی هست میدونم یه گوشه گذاشتین داره خاک میخوره😔☹😭😭😭😭
مهسا شی
اگه درخواستی بوده ، تایید نکردیم که گم نشه
سلام من میخوام از اسپاتیفای هم استریم بدم هنو نصبش نکردم رفتم از مایکت نصب کنم دو برنامه آورد گیج شدم اونی که بی تی اس توش اکانت دارن spotify for Artist عه؟ یکیم اینکه من یه برنامه ای میگردم که هم لیریکس اهنگو داشته باشه و هم بتونم استریم بزنم (آخرم ندونستم استریم کنم عه یا زدنه🤔 همون بازدید زدن یا بازدید کردنه دیگه!!🤦‍♀️ خودم سوال میپرسم خودم جواب میدم عجب مغزیم☺️ حالا...) به نظرتون بین این برنامه ها کدوم خوبه واسه هردوتاش اسپاتیفای شیزیم یا musixmatch کمکم کنید اونوقت میتونم استریمایه زیادی بزنم تصمیم بزرگیه واقعا😊( به هر حال من از این به بعد ممکنه سوالایه زیادی ازتون بپرسم خخخخخ کلا من خیلی آدم کنجکاو والبته زیاد پرسشگرم ممنون میشم بهم کمک کنید تا ارمی مفیدی واسه "ب ت س" بشم و خواهش میکنم کامنتامو بخونید اگه بد باشه سان کنید، حداقل من بتونم ببینم) من زیاد کامنت نمیزارم یا زیاد نمیحرفم که اگه اونم بزنم هیچکی جلو دارش نیس🤦‍♀️😄 بازم کامسامیدا اند سالانگهههه🥰💜❣ جیسوگ شی کم پیدایی؟ ☹
اگر ویدیو بخاطر سرعت نت وسطش وقفه بیوفته اشکال داره؟ دستش نزنیم فقط چند ثانیه لودینگ شه بعد برگرده
نه مشکلی نیس
کُکجنما😉
ببخشید کسی میدونه با برنامهArmysچجوری باید کار کرد؟
دوستان کسی میدونه؟
هیستوری چیه؟
اصلا کجا؟!
جانه تو برا اولین بار میخوام یه کار مفید کنم اونم یاد ندارم
میشه آدرس دقیق محل این هیستوری رو بدی و بگی چجوری پاکش کنم
هیستوری \ HISRORY تو قسمت خانه بری هستش
و یه تیکه نوشته کلیر هیستوری
اونو باید بزنی
من اصلا نه این کلمه استریم رو شنیده بودم نه میدونستم باید اینکارا رو کنی که استریم بشه
مرسی که گفتی :) یه امتیاز مثبت دیگه برا سایتت:))
😻😻😻😻 فداییت
سلام منم باهات موافقم من از اون زمان که شنیدم بلینکا میخوان میلیاردی کنند ویدیوی بلک پینک دارم dna بازدید میزنم ولی ظاهرا تاالان بیهوده بوده (بخاطر نحوه استریم کردن)ولی خب دیگه به نظرم ماهم باید موزیک ویدیوی DNAرو میلیاردی کنیم
ما ادامه میدهیممممم
سلام
آره بلکینگا ترکوندن واقعا
ما هم باید سعی کنبم تا بی تی اس اولین بوی بند کره ای میلیاردی بشه!!
سلوم.چطوری؟؟
چینجا؟
شوخی میکنی؟نهههههههه
یعنی خودم میسوزم؟عععععررررT_TT_T
وای چ ترسناااااک...راس میگی جدی میسوزم
من نومودونستم جیس:-(
دفاعت وارده..بدجور قانعیدم
آره متاسفانه 
:(
مگر این که خیلی روشن فکر یا بیخیال باشی
کامبک بنگتن نزدیکه
باید کل فندوم اماده باشن که باهم و دست به دست هم بریم کاری رو انجام بدیم که اونا رو خوش حال کنه
شک نکن همین طور هم خواهد شد 🙌🙌یسس
اهم اهم
بنام خداوند بخشنده مهربان
جیس...اومدم اسفالتت کنمو برم
اول همینجا معذرت خاهیامو بکنم...عععرررر عععررر ببخشیییید
بهم نگفتی ویورس چیه نه؟نگوووووووو خودم فهمیدممممممم.....بااحترام تمام...اونجات بسووووزهههه بچهههه
بعدش اینکه من مودونستم ویورس چیه ولی از اونجایی ک اورجینالی اینگیلیشم(اااااووووقققق)فینگلیش حالیم نمیشه
خا بچه بد بنویس weverseعههههههههه
اگ بدونی من ویورسو چجوری اسپل میکردم...هههیییع وللش
بهت اجازه میدم از خودت دفاع کنی....
سلام
من اگه نگفتم به خاطر خودت بود ، جایی از من نمیسوزه ولی درآینده زمانی که مببینی اعضای بی تی اس به ارمیا جواب میدن و کامنتت در دریایی از کامنتای ارمیای ویورس گم شده ، خودت خواهی سوخت 😁💙💙💙
من میرم دست به کار شم و واسه پسرا که واقعا زحمت میکشن این کار خیییلی کوچیک رو انجام بدم((منظورم اینکه برم بازدید بزنم)) . همین طور که انتظار طرفدار ها اینکه اونا اهنگ ها و ام وی های خوبی بیرون بدن ، قطعا اونا هم انتظار دارن از ما و اینکه این کار به نسبت این همه زحمت و عرقی که میریزن ، هیچی نیست . فایتینگ آرمی
آفریننننننننننننننننننن
واقعا کارت درستههه
منم همینکارو میکنمممم
سلام با عرض خسته نباشی میخواستم از کسانی که برای این سایت و خدماتش زحمت کشیدن تشکر کنم. این سایت خدماتش عالیه همه سایت از خدماتتون راضیه.
سلام دنیا جووون
نرسی عزیزم ما از شما متشکریم 😃😍❤️
نمگی؟؟؟
بد
تو نمیدونی عای عم فوضول؟؟
میشه بگی؟؟


کوجاش سانسوری داشت؟؟؟جیس چرا الکی میحرفی عععععهههه
نچ

داش 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اخه بدبختی همینههههههه
تبلیغا مال بی تی اس نیست
یه ****....نه، یه ***** هستن میاند تبلیغ نوشابه و ******(هههیییعع خاااک)چوب تنیسوطرزساخت کیک تفلدو خروگاو هر کوفت دیگه ایو میکننننننن


جیس یه چیز میگم دعوام نکن
نع عرررر نمگم
قول میدی نزنیم؟؟
م نمدونم ویورس چیهههه ععععررررر
بگو چیه قول میدم بعدش باهات عر بزنم
قول میدم ب اندازه خودت ذوق مرگ شم
عه خا نمدونم شیهT_TT_T
خوش بحالت که نمیدونی چیه 
راجع بهش کنجکاوم نشو 


چقدر پیامت سانسوری داشت 😂
اونروز که استریم زدم یادم رفت بیام بهتون بگم که یکم دلداریم بدین
برام دوتا دوتا تبلیغ میومد...هر کدوم 3 4 دقیقه ای
جرررررررررر میخوردم تایه استریم بزنمT_T
ولی اشکال نداره...اجرم با بی تی اس
حالا نمیشه تبلیغارو بزنیم؟؟؟
مثن که نمیشه 
جاش دعا کن تبلیغ ها هم خود بی تی اس باشه 


جات خالی تو ویورس یه پست گذاشتم ، یهو یه ارمی ایرانی پیدا کردم 
ذوق مرگم هنوز 😂
خخییللیی جذاب و مفید بود
من اینا رو نمیدونستم
ممنون بابت سایت فوق العادتون
خخخیییلللییی خوبه
ویت لاو
چونمانهیوو😻💙
یه چیزی اضافه کنم: اگه که صدای خود دستگاهی که استفاده میکنیم کم باشه مهم نیست اما صدای ویدیو رو نباید قطع کنیم. اینو از دستور عملی که ارمی ها توی توییتر گذاشته بودن اوردم.
یس اینم هست 
البته پیش فرض خود یوتیوب تا ته زیاد اکثر اوقات
مرسی💜💚💜
💙💙
ببخشید ولی من نفهمیدم چطوری باید ویدیو رو چندبار بازدیدن بزنم و هیستوری یوتیوب رو پاک کنم
توی یوتیوب یک قسمتی هست به اسم هیستوری
وارد اون قسمت بشی و گزینه کلیر رو بزنی پاک میشه

هر چند باری هم که میتونی بازدید بزن
هرچه بیشتر بهتر
ممنون برای توضیح مختصر و مفید💜💜💜💜
خواهش میکنم
دقیقا چجوری ؟
یعنی من برم تو یوتیوب و موزیک ویدیو DNAبا شرایطی گفتین ببینم؟
دقیقا !
درمورد هندزفری اخه موقع انتشار بوی وید لاو بیمارستان کاراموزی داشتم ولومشو بالا میبردم اما خب هندزفری وصل بود واسه این پرسیدم
نمیدونم راستش من خودم بدون هنذفدی میزنم
برای اطمینان نزنید بهتره ولی اگه زدید هم اشکال نداره :)
من واقعا تو این مورد تنبل نیستم و حاضرم کلی استریم بزنم ولی اگه اینکارو کنم باید قبلش با بی تی اسو فضای مجازی و شماها خدافظی کنم... یخورده طول میکشه...
خدافظی هامو کردم استریم میزنم
ینی چی؟!
ادمین عزیز ممنون که خوندین و جواب دادین. من هم در جواب پیام شما می گم که حق با شماست و یوتیوب بهترین رسانهٔ اجتماعی برای اشتراک گذاری هستش ولی رسانه هایی که در کامنت قبلی گفتم خیلی قدیمی تر و بهتر از یوتیوب هستن و همین طور هم باید ذکر کنم که خیلی بیشتر از مردم حتی بیشتر از کاربرای یوتیوب هم عضو رسانه های ذکر شده هستند. خیلی بهترررر. درصد جمعیتی هم که مردم ازشون استفاده می کنن هم خیلی بیشتر اِ پیشنهاد می دم که اول دربارهٔ برنامه هایی گفتم تحقیق کنید و بعد نظر بدید ادمین عزیز
باز هم تشکر برای بیشتر دیده شدن BTS
عزیزم اون برنامه هایی که نام بردی رو میشناسم و حتی بعضی هاشون رو خودم دارم
ولی بحث بین خوب و خوب تره!
توی پینترست که ماشاالله کلی اکانت برای ادیت و...هست 
توی we heart it هم همینطور
برنامه VSCO ایی که میگید یه برنامه ادیته یه چیزی مثل پولار
سوال من اینه..کسی که بی تی اس رو نمیشاسه به نظرتون میاد براشون یه اکانت از ادیت بزنه؟؟
قطعا نه!
این شناختن از کجا میاد؟! همینطودی یهو یکی تو خونه نشسته و بی تی اس رو میشناسه؟! بازم نه!
از دوتا اپ فوق العاده پرطرفدار و پر کاربر گوگل و یوتیوب عه که شناخته میشه.
چطوری شناخته میشه؟! 
الان برای مثال یه گروه کم طرفدار کیپاپ که ام وی جدیدشون هزارتا بازدید داشته...به نظرتون وقتی وارد یوتیوب میشید این ام وی رو بهتون پیشنهاد میده؟! معموله که نه! چون پرطرفدار نیست! چون بازدیدش بالا نیست!
اما همین دی ان ای (و بقیه ام وی پسرا) جزو پیشنهادی های یوتیوبه و مهمتر از اون جزو تاپ هاش! پس حتی اگه کسی کیپاپر هم نباشه برای کنجکاوی هم شده ام وی نگا میکنه که ببینه چی داره که تاپ شده!
حالا به نظرتون چندتا عکس به پرطرفدار شدن پسرا کمک میکنه یا موزیک ویدیوهاشون؟! :)
اگه قرارِ هدفمون معرفی بی تی اس به جهان و بیشتر شناخته شدن برادرا باشه، باید داخل رسانه های اجتماعی بزرگ، مثل Pinterest - Reddit - Meetup - KV - TUMBLR - FLICKR و همین طور VSCO تبلیغ کنیم و پست بذاریم. به عنوان مثال تعداد آرمی های داخل پینترست اونقدر زیاد شده که یکی از تاپیک ( منظورم موضوعات پیشنهادی خود پینترست به تازه وارد است) که یکی از تاپیک ها با عنوان بی تی اس ثبت شده. این یعنی حمایت ما ارمی ها و دیده شدن بیشتر بی تی اس هستش. یوتیوب هم خوبه ولی بهتر هست که داخل برنامه ها و سایت های بالا که گفتم با عنوان یک ارمی عضو بشیم و با پست ها و عکس هایی که می ذاریم اونا را حمایت کنیم.
فوق فوقش از بین این همه فن هزا دوهزارتاشون تو اون برنامه ها اکانت بسازند خب؟!
حالا اینو بگو چند نفر از مردم عادی که آرمی نیستند اون برنامه هارو دارند؟!
شما یوتیوب رو که جزو پرطرفدارترین اپ موجود تا به الانه رو بیخیال میشید و به چیزی که احتمال داشتن و معروف شدن از اون طریق خیلی کمه چنگ میندازید آخه چینگو؟؟ :)
یوتیوب فعلا مهمترین چیز برای بی تی و آرمی عه💗
ی مدت میگفتن ک با هندزفری بازدید نزنین یوتوب سرور تشخیص صدا داره ولی بعد گفتن مشکلی نداره؟🤔
موبایل رو سایلنت نباشه؟ ریلی؟؟
. اسکرین گرفتن در حین بازدید اشکال داره؟؟
_و اما سوال اخرم اینکه میگن از ی روش بازدید نزنین چون ممکنه ربات شناخته بشین و بازدیداتون حساب نشه درسته؟ من همین روشی ک گفتی رو میدونم و بازدید میزنم!!🤔
حالا برای اطمینان شما هنذفری نذارین😁
اره نباشه بهتره
فک نکنم مشکلی داشته باشه
راستش من همچین چیزی نشنیدم تاحالا :|
یکی هلپ برسونه بهم😓
امروز هر فیلتر شکنی ک استفاده کردم بعد دو سه بار دیگ کار نکردن چرا اینجوری شده چیکا کنم حالا نکنه بخاطر اینه زیادی استفاده کردم یا ب نتم مربوطه😭😭😦😦
نه فیلترشکنا به خاطر اینکه ازشون حساب ندارین خود به خود بعد از یه مدت از حساب میوفتن
از Vpnify استفاده کن شاید درست شد💗
آممم
با هنز فری هم مشکلی نداره ولی حتما باید صدا از 50 بیشتر باشه
توقفش هم مشکلی ایجاد نمیکنه در صورتی که ویدیو رو دقیقا از جایی ک توقف کردیم ادامه بدیم
و همین طور عقب بردن ویدیو مشکلی نداره چون شاید مثلا قسمتی باشه که بخوایم دوباره اونو ببینیم ، حتا این میتونه به محبوبیت ویدیو اضافه کنه
فقط نباید اونو جلو بزنیم و اینکه وسط ویدیو ازش ی دفعه نیایم بیرون
عزیزم تا جایی که من اطلاع دارم و همه ی چنل های معتبر میگن اینکارا باعث حساب نشدن بازدیدا میشه
بهرحلل بهتره برای اطمینان هم که شده انجامش ندیم
مخصوصا عقب و جلو کردن
ارمی ها ....هیچوقت تسلیم نمیشن...همونطور که bts هیچوقت و هیچ کجا نا امید نشدن ...bts قدرتش بالا تر از این حرفاست ...همونطور که تو همه چیز اولین گروه کی پاپه تو ام وی میلیاردی هم باید همینطور باشه...هم bwl رو استریم کنید و هم dna ...تازه تو سایتا و نتیزن ها میگن bts پادشاهه کامبک اینقدر موقع کامبک یهو سیل بازدید و غیره میره بالا که هیچ گروهی نمیخواد کامبکش با بی تی اس یکی باشه...بلک پینک که دیگه جای خود ...درسته بلینک ها قدرت دارن ولی black p تازه سه ساله کارشون رو بورسه ..bts شش ساااااال ...پسسسسس برویددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بازدید بزنید تنبلی نکنید ...به نظر سنجی های وقت گیر مزخرف هم توی تلگرام ها و.. اعتماد یا دل خوش نکنیییید
بچه ها دی ان ای فقط یک ملیون تا هشتصد میلیونی فاصله داره
بازدید بزنید لطفا
من بدبخت که یوتیوبم باز نمیشه چی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی روزگار.....
با فیلترشکن باز میشه
اگه تو یوتیوب حساب نداشته باشیم ام حساب می شه؟
بله
من دو ماه بیشتر نیس که ار می شدم میشه بگین چطوری استریم بزنم؟ یا چه نظر سنجی هایی هست که به برنده شدن اوپا ها کمک میکنه؟
گفتم تو همین پست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ** **** **** * ***** *** ********
**** *** ** ***** ***
** ****
****** **** ****
*** *****
**** ****
اوکی خب منم توضیح دادم
الان همه خودشونو خسته میکنن برای نظرسنجیا
اول از همه باید اسم اون چیزی ک داره نظرسنجی رو میذاره سرچ کنین ببینین تاریخچه‌ش اصن چی هست. بعضی اوقات بیشترشون چون بنگتن آرتیست آسیایی تبعیض قائل میشن و شاید با اینکه تعداد رای‌ها بیشتر باشه اما کسی که مثلا برا اروپا باشه انتخاب میشه چون چمیدونم خود اون جشنواره برا اروپاست!
یه تعدادی هم هستن ک واقعا جشنواره‌های جوونی هستن ک میخوان با اسم بی تی اس بازدید سایت و مخاطباشونو بالاتر ببرن.
تازه جالب اینه خیلیا دارن با انواع و اقسام وی پی ان وارد اون سایت میشن یا هشتگ ترند میکنن.
همین وقتتونو بذارین روی یوتی و اسپاتیفای ک اونا برای جشنواره‌های آخر سال خود کره و بیلبورد و چارتا مهم‌تره
یه سایت الکی کع نمیدونیم از کجا یهو پیدا شده یا اینکه حتی چیزی درمورد جشنواره البته اگه داشته باشه، داره ما رو سرگرم خودش میکنه
حتما بخونید این کامنت رو

حرفات کاملا درسته چیزی برای گفتن نذاشتی واقعا :)
من شرایط بازدیدو بلد نیستم میشه بهم بگین؟؟🙏
چشم حتما تو یه پست جدید میگم براتون :)💗
به نظرم بیشتر رو DNA تمرکز کنین چون ام دی دو دو دو بلک پینک چیزی نمونده 1 میلیاردی بشه ،
آرمی عقب نیوفتین
اونا واقعا لایق این نیستن که اولین گروه 1 میلیاردی باشن ؟
از بلینکا عقب نیوفتین ، بلینکا خیلی قوی اند تو استریم !
نه همزمان بوی ویث لاو رو استریم کنین
به نظرتون حیف نیست همچین ام وی هنوز 500 میلیون نشده؟!
فایتینگ عارمی شروع کنین
میشه توضیح بدی چشکلی میشه اینکارو کرد؟
منظورت استریم کردنه؟!

حتماا، حالا که اینطور شده به نظرم باید یه پست بذارم براش
یه چیز دیگه اینکه هشتاد درصد این رای‌گیریا هیچ سودی برای بنگتن نداره!!! فقط یه جور نظرسنجیه!! اینکه بازدید بزنیم و آهنگا رو استریم کنیم بهتره :// ب درد بیلبور و جشنواره‌های داخلی هم میخوره
واوو بالاخره یه آرمییی پیدا کردم هم عقیده😂😂
عاقا لاو یو سوماااچ

دقیقااا لطفا استریم کنین زبونم مو درآورده ارمیون TT
با یه پست پست های سی چل نفرو شستی و پهن کردی دو تا گیره هم روش.😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
وای دقیقااا
دتس مای پاور😂💪
ممنون بابت اینکه گفتییی//////از همین الان شروع میکنم به دیدن/////
افرین
شرایط بازدید زدن رو هم بلدین دیگه؟!
هومم ممنونم از راهنمایین هیونگ!!!💫💙
خواهش میکنم نیکایی
به نظر من bts حقشون واقعا بیشتر از اینهاست ....
اونا این همه فن و طرفدار و ارمی دارن اونوقت هنوز یه mv میلیاردی هم ندارن ...اونوقت کسی مثل تیلور سوویفت باید mv
هاش پر بازدید ترین ویدیو ها با 3 میلیارد و بیشتر باشه
..................................
ممنون که گفتید ...ارررررممممممییییییییووووووووووونن...بریم واسه بازدید زدن ...اونا مارو خوشحال میکنن ما هم اونارو... فایتتتتتتتتینگ
دقیقا درسته عزیزم
ولی خب خیلی ها هستن که از سبک بی تی اس خوششون نمیاد برای همینه که تاحالا ام وی 1 میلیاردی نداشته
ولی ما آرمی ها تسلیم نمیشیم.
همونطور که تو یه روز هفتاد هشتاد میلیون بازدید زدیم الان هم همینکارو میکنیم
فایتینگگ آرمیی💗💗
مرسی برای اطلاع رسانی ات
خواهش میکنم جیمینی💗 
باش هیونگ جونم.....من بروم بازدید بزنم ککک
تو شخصا کتک میخوای😊🔪
ااااااااااااااوه نه بابا!!!!!
خوب شد گفتی داشتم سکته میکردم که نکنه یوقت از اکسو ببازیم😅
کشتم خودمو هیچ کدومتون گوش نمیکردین
با کمال میل هوپ
من پایتم
پایه چی؟!😂
اممم DNA چقدر بازدید خورده؟؟
حدودا هشتصد و خوردی 
برین استریم بزنین نهصد ملیون شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.