بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

سایت ما تاسیس شد! آدرس سایت : klstar.ir

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۸ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۱۴
  • ۷۲۸۲

های گایززز

بالاخره بعد از کلی تلاششش سایت زدیم 😂

سورپرایزی که یه عالمه روش وقت گذاشتم و بالاخره آماده شد🚬

تو این ۲۱ روز حتما ادرس سایتو ذخیره کنید چون از ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه/روز تولد هوپی) فعالیت های این وبلاگ متوقف میشه و ازین به بعد توی سایت که محیطش خیلی جیگر تر از فضای اینجاست قراره تمامی برنامه هارو بزاریم 😎

کلی امکاناتم داره که ۲۱ روز دیگه خودتون میبینید

فعلا فقط شمارش معکوس قابل مشاهدس

آدرس سایت : klstar.ir

-----------------------------------------------

سایت هم اکنون در دسترسه و تمامی مطالب اینجا اونجا هم هست :|😂

ازین به بعد فعالیتها در اونجا (klstar.ir) ادامه پیدا خواهد کرد

دیدگاه ها [ ۱۲۲ ]

سلام من سلینم...حالتون خوبه؟چون دیدم قبلاً پیش میومد که کامنتی رو نمیدیدین،فکر کردم دوباره کامنت بدم...یه سوال داشتم اول اینکه بالاخره مترجم لازم داشتین؟بعدش میخواستم بگم که یه سورپرایز واسه همه دارم بچه های این سایت به خصوص ادمین ها البته اگر کرونا خدا بخواد بره و پسرا کنسرت حضوری بذارن...یه سورپرایز عااالیییی...راستی یه اگه دیگه هم هست اینکه اروپا کنسرت بذارن...
بعد از غیبت ۴ ماهه ام اومدم این اطلاعیه رو دیدم و خر ذوووقق😍🤩
ولی جیسوگی ی سوال تموم چیزایی که اینجان چی میشن ام ویا دنس پرکتیسا کنسرتا یا برنامه ها
انتقال میدی یا کلا اونجارو از نو شروع میکنی چون من به عشق و امید کامل بودن چیزایی که اینجا میزاری زندم😅
بوصصص به کله تو و ادمینای دیگه ایشالله فیل نشه اون سایتت و با قدرتتتتت ادامه بدی و موفق شی✊🏼✊🏼✊🏻✊🏻

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

چه عالی!وب جدید...من سایت شما رو از دی ۹۸دنبال میکنم حدود یک سال...و البته تقریبا هرروز هم چک میکردم،چون همیشه عالی و آپدیت هست و سخته بین این همه اخبار نامعتبری که توی تلگرام و اینستاو...هستش یه منبع کاملا بی طرف وجود داشته باشه،که بتونم راحت بهش اعتماد کنم...به هر حال من دو تا پیشنهاد میخواستم بدم بهتون چون زندگیم رو مدیون بنگتن میدونم...یکی اینکه من کاملا مسلط به زبان انگلیسی هستم(مدرک ندارم،اما یه مدت توی یه کشور انگلیسی زبان زندگی کردم،در کودکی)و در زمینه ترجمه ،زیرنویس و هر چیز مرتبط با این موضوع میتونم کمک کنم،دوم این که من میتونم اسپانسر مالی وبتون بشم،اگر نیاز به به کار گیری نیروی جدید دارین و اسپانسر مالی لازمه....به هر حال خوشحال میشم بهتون کمک کنم...چون زندگیمو مدیون بنگتنم...
سلام سلین شه 
مرسی که اینجا رو انتخاب کردی *-*
برای مترجمی به ادمین سیمول داخل تلگرام باید پیام بدی که آیدیشو تو کانالمون گذاشته 
و اینکه مرسی عخشممم ولی همین که اینجارو دنبال میکنی و برامون کامنت میزاری یه دنیا ارزش داره *-*
میشه توی سایت جدید لینک مستقیم بزارین
عزیز امکانش نیست
*^*7 روز مونده*)*

(از خوشحالی و دیدن وب جدید در پوست خود نمی گنجد و عین بچه های شیطون0^0 این ور و آن ور خانه دور خود و ملقی میره ملقی میاد-3-
~8~
*~*
~>0<~یه چوچولوی دیگه طاقت بیارررر*)*
خخخخخخ کمی دیگه طاقت بیاری تمومه 

چوکاههههه🥳🥳
وای ذوقق دارممممممم
واقا تبریک میگم خیلی خوب میشه
ولی چه روز خوبی افتاد وتپیرپونیشپوحیونپث تولد هوبییی عالیههههههه
هوم معلومه یه عالمه سوپرایز در انتظارمونه🥰🤩
یسسس یسسسسسس 
تو تولد سانشاینمون قراره ذوق زده بشیدد😁😁
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بلاگت خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبه 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 خیلی خوشحالم میخوای یه بلاگ دیگه هم بزنی که بریم تو محیط جدیدددددددددددددددددددد
تنکسسس چیینگویاااااا❤❤❤❤
سلام جیمین شی..میگم من اینجا هیچ کامنتی نفرستادم؟؟آخه چن روز پیش فرستاده بودم ولی فکر کنم ارسال نشده..اینم از شانس منه دیگه..به هرحال تبریک میگم واسه سایت جدید..دست همتون درد نکنه😘😘
سلامم عزیز خوبی 
چرا اومد پیامت منتهی چون نوشته بودی جیسوک نمیدونستم درسته من جواب بدم یا ن برا همین گذاشتم جیسوک اومد ج بده 

اینجا رو چی؟دیه فعالیت نمیکنید؟
نه 
کامنت جواب میدیم اما از ۳۰ بهمن دیگه اپدیت نمیشه اینجا ولی حذفم نمیشه
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم 🥰 😘 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فکر نمیکردم کمکم کنی 😅
اما کردی 😇
هر چقدر هم تشکر کنم .... کمه
باز هم میگم یه دنیا ممنون 😘💋💋💋💋
امیدوارم همیشه بدرخشی عشقممممم 🙃🙂
فدایت عزیز 
ایگگووو چرا کمک نکنم فدا؟امیدوارم زودتر بتونی وبتو بزنیی😊😊😊
مال شما کجاست ؟!
همون جا 🥺
این وبمون بیاننه
تو گوگل سرچ کن عضویت بیان ی فرمی هست پر کنی میتونی وبتو بسازی
سلام
خسته نباشید !!!
من ۴ سال هست که آرمیم ، با افتخار 😃😊
میشه به من کمک کنید وبلاگ درست کنم 🙏🏻
سلام عزیز 
امم خوب کوجا میخوای وبلاگ درست کنی ؟توی میهن ،بیان ، بلافگاه یا ..
واااای عشقمممم ❤
نمیدونستم کجا ازت تشکر کنم 😁
اینجا میگم : واقعا ازت ممنونم ، هم بابت سایت خوبت 🌍
ادب فوق العاده و.... 🥰
هر جا که هستی موفق باشی 😇
بهترین ها رو براتون ارزو میکنم 😘
ایگووو فدات عزیز کههه
تو هم موفق باشی 
و بهترین چیزا رو منم برات میخوام❤❤❤❤❤❤
سلام
خوبی نفسممم ؟
این صفحه دیگه پاک میشه ؟!
سلام عزیزمنظورت اینه ک وب پاک میشه؟
وب پاک نمیشه ولی از ۳۰ بهمن دیگه اینجا اپدیت نمیشه‌و اون سایت دیگس اپدیتا
اوه مای گاد!
پاک غافلگیر شدم!
چقدرخفنه!
مبارکه
*هیجان‌زده
نظراتم می‌خونم تعجب میکنم قراره با چی اونجا روبرو بشیم؟! *داستان هیجان‌انگیز
خیلی خوبه
ممنونم
خسته نباشید
خخح بای چیزز جذاببببب قراره رو ب رو بشییییی😉😉😉😉😉

فدایت عزیز❤❤❤
یووو هووووووووو
ولی ناراحت شدم چون از بیان میرین 😢
خیلی فایتینگگگگگگگگگگگگگگ 💜💜💜💜💜
به قول شوخی های آرمیونی ، بی‌تی‌اس پشت و پناهتون 😂👍💜
فدایت اینجام هستیم و کامنت جواب میدیم ولی اپدیت نمیشه فقط 
❤❤😍😍 کومائووووو
هلو هلو...!
چیزه....اگه از اینجا برید سایت ، فرق زیادی که نمیکنه نه؟
...
مثلا قراره پولی بشه یا همچین چیزی؟
...
یا مثلا لینک هایی که اینجا مشکل داره (مثل مصاحبه لیت لیت نایت برای نامنیز گرمی) اونجا درست میشه؟
...
پرپل یو. عال د لاو *-*
نههه نهه عزیز پولی نیست 
ا لینکش مشکل دارهه مگه؟؟
درستش میکنیمم
جیسوگییی میگم حالا که از اینجا میخ.اهید برید نمیشه من ادمین اینجا بشم :(((((
قول میدم به هیچی دست نزنم و به همه کامنتاادر اسرع وقت جواب بدم و ی چندتا پست قشنگ بذارم:(((((
قراره اینجا بریم قرار نیست بمیرم که 😂
ادمین جیسوگ پزشکی میخونه؟:))))))
ایتز سکرت
له نام خدا،
فقط دوازده روز...
صدق الله علی العظیم
😁😁😁😁
اگه تو این وبلاگ فعالیت نمی کنیدادمین نمیخواهید من دوست دارم تو این وبلاگ باشم :)))))))))))
سلام عشق جان
اینجا فعالیت نمیکنیم چون ازین به بعد قراره تو سایت باشیم
yalda.kooki💖💝
واییی آخخخخ جوننننن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍خیلی دوستتون دارم ادمیناااا عاشقتونمممم💖😭💜💝
ماممم عاشقتیممم 😍😍
یه سوال:-)
یعنی الان شما دیگه از بیان میرین:-(
یس
فایتینگ عزیزای من^-^
این وبو نبندینا/=

جیسوگ شی اون خصوصیای وبتو جواب بده
رو زبونم مو در آورده از بس گفتم/=
بوووس بهت


عشق جان وقت نکردم اصلا
انیووووونگ
ممنون ازتون بخصوص تو جیسوگ شی وبتون خیلی عالیه
و اینکه خیلی خوبییییید
کامساهاگو سارانگهه
فایتینگ
انیووو چینگویاااا 
فدایتتتت کهههه 💜💜💜😍😍😍😍😍😍
تو بهتریییییییی
سارانگهههه tooo
مبارکهههههه!😍
شمارش معکوسش انقد خفنه دیگه خودش عجب چیزیه!👀✨
فدایتتتتت
ارههههه منم شمارش معکوسشو خیلییی دووسسس🥺🥺🥺🥺🥺🥺 
واااااااااااااااااییییییی جیسوگااااااا چونمل چوکاهه یووو😨مبارک باشه بی صبرانه منتظرم ببینم چیکار کردی..هر چن از همین روزشمارش معلوم که عالیه😢😢😍اصلا در زمینه سایت درست کردن تا نداری انقدر کارت درسته😘😘دستت درد نکنه انشالا..دست ادمینای گلتم درد نکنه💜💜😘
۱ هفته دیگه م صبر کنی تمومههه😁😁😁 
جدییی خییلییی خوبه وبشششش🤧🤧🤧🤧
فدایتت ک عزیززز
یا خدااا 0-0

مقاومت میکنم ✊
خخخخخ 

اری مقاومتتت کنن🤣🤣
یه سوال داشتم ینی همه چی از توی این وب پاک میشه؟
بعد توی این آدرس جدیدی که گذاشتی همه چه مثه اینجا رایگان هست یا پولیه و باید توش عضو بشیم؟
نه عزیز این وب هست ولی اپدیت نمیشه 
رایگانه و نیاز به عضویت نیس
ببخشید شما میدونین چجوری میتونم زیرنویسارو از یوتیوب دانلود کنم؟
یعنی بدزدمشون😂
اینایی که لینک دانلود ندارن...
هایی
با یوتیوب دانلودر
خب یعنی تمام برنامه هایی که اینجا آپلود کردینو تو سایت جدیده هم میذارین؟
یا اینا اینجا میمونه و از این به بعد تمام چیزا رو اونور میذارین؟ :(
ام..اوکی..های جیسوگ😁💖
نه..در اینکه "رفتگر" خودش مقطع بالایی داره که شکی نیست!😎

اره من از اینجا اجراها رو دانلود میکردم و این د سوپ رو دانلود میکنم و بی تی اس ران رو و کنسرتارو 😐😂😂😁💖

و چن باری کامنت گزاشتم و فک کنم سه دفعش خودت جوابمو دادی😍😁💖
های بیتا 😏💜
شک نکن! 😎


اوه دمت گرم ولی تازه کامنت دادی نه؟ بزننت؟ 😐 🪓

خبببب پس نمیزنمت میگم اسمتو شنیدم 
آفرین کامنت میدی 😎💜
مبارکه🙂❤افرین ک ب حرفم گوش کردی😂🌸خیالم راحت شد.
کوموپدا **نی شه 💜
حرفت واسم سنده😎💦
سلام خیلی ممنون از این سایت همچی تمومتون و سایت جدیدی که ساختین😍😍😍💜💜💜💜
فقط یه خواهش داشتم😢 میشه سریال Hwarang رو که ته ته بازی کرده بود بزارین؟؟؟T - T😢😢😢😢😭😭😭😭😭🙇🏼‍♀️🙇🏼‍♀️🙇🏼‍♀️🙇🏼‍♀️💜💜💜💜💜
سلام عزیز مرسی ازت 
ا گذاشتیمم ک این سریالو فدات 
وبو از صفحه اخر بگردی زودتر پیداش میکنی
خدا کنه توی سایت جدیدی زیرنویس همه چی باشه😍
هرچی اینجا هست اونجام هست 😂
هاییی..من یک سال و نیمی هست با سایتتون اشنا شدم..و دنبال هم کردم..اما هیچکدومتونو نمیشناسم به جز (سحر)😁
یه چیزی بگم اول..خودتو معرفی کن...جیسوگ؟؟!!!
بعد اینکه بگم...ازت میترسم من😐
اخه اینو که میزاری ترسناک میشی😐
🚬😏
😐😐🤦‍♀️
های بیتااا
اسمت برام آشناست 
من؟ آیم جیسوگ، رفتگر و زحمت کش سایت، در خدمت شما 😎

جرر😂😂
آیگو جیسوگ شه تو قراره موفق بشی آی نو نگران نباش
😂😂😂😂😂😂😂🤣
ایشالله 🥺💜
اهههه سایت😍😍
بزرگترین خوبیش اینه که وقتی بخوایم جواب همو بدیم دیگه نیاز نیست ادمین جیسوگ اسم طرف رو 3ایکس لارج بنویسه بگه برای تو😂😍
چینجا خیلی خفنه
چوکاهههه
وای عالی بود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌🏻

چوکاهه فور یو 😍
چ عجب اون اسمه فاکیو درست خوندی😂
منم میست بودمممم
فقط نیومدم ک ب کارات برسی

کنچانا جیس خودتو اذیت نکن وقت داری ک.یکم یکم اونجارو بتکمیل
خدایی خسته نباشی💞امتح دادن خیلی عر دربیاریه.برو یکم نفس بکش.بخواب...این خیلی مهمه
تو هنوز کینه اون روزو به دل گرفتی؟ ایگوو 😂😂😂
اوف هستی شههه 💦

نمیشه خیلی کار ریخته اونجا 
هر روز یه چیز جدید به ذهنم میرسه و یه امکانات جدید بهش اضافه میکنم 

خدایی وقتی تو پیام میدی خستگی از تنم در میره 🤤
چشممم ددی هستی 
کانال ساب کدومه؟😂
@koreanlovestarsub 
وااای خیلی دلم میخواد وب جدید و بببنم.ذوووووووق فوران احساسات😍😍😍😍😍
یه سوال داشتم.این راسته که تو سریال خوب بد جلف یه قسمتش مایک دراب و داینامیت بی تی اس پخش شده؟؟!!!فیلمش دیدم ولی باورم نمیشه راسته یا دروغکیه😱😵😓میشه اگه واقعییه بگین لطفا خواهش میکنم.😭😭😭اصلا نمیتونم خودنو کنترل کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
✌️💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

والا نمیدونم من ندیدم این سریالو
جاست قهوه ای😂✌

نه حواسم هست
پدر بودن مسئولیت سنگینیه😂🚬

😂😂


جدا از سنگین بودن مسئولیتش...  مادر بچه ات خودشو میندازه بهت 😑😂
واو خودتون سایت و درست کردین؟
به منم بگین از کجا و چجوری@_@
😏🚬
بگم سکرته یا زوده؟
به یه ادمین برا زدن ساب چسبیده نیاز ندارین؟😂
اعلامیه برا جذب ادمین نمیرنین؟😂🤦🚶‍♀️🤷🏻‍♀️
اخ گل گفتی 
اتفاقا سم یه اعلامیه جذب ادمین تو کانال ساب گذاشته
پس تا تولد هوپی وب رو نمی تونیم دنبال کنیم تا کارا درست بشه درسته عزیز😊؟؟؟

واووووو😍چه باحال حس می کنم وارد اون وب بشم کلا روحم در افق محو شه😂😂😍😍😍از همین حالا هم دوق دارم ببینم چه شکلیه؟؟تایم روش با حرکات اعضا رو وب جدید منو داره می کشه😍😍😍(این جانب دل تو دلش نی ببینه 😅😂)
یپ

خدای خلاقیت کی بودم من؟ 😂😂😂
بیگ هیت فعلا با بیان کاری نداشته بریم دعا کنیم با سایتای ir هم کاری نداشته باشه😂
ککجنما تا وقتی ته آدرس .ir باشه از این جور حوادث مصنوعی در امانیم😂
ینی این وب حذف میشه:(؟؟؟

نمیشه این سایتتون باشه و ادامه فعالیت برنامه ها تو اون یکی صورت بگیره؟؟:(آخه اینجا خیلی برنامه ها گذاشتین...بازم اینارو تو اون یکی وبتون می خواین بزارین^^؟؟

و یه سوال عزیز من هر چی می خوام رو آدرس وب جدیدتون عضو بشم میزنه نامعتبر باید چطوری عضو اون سایتتون که 😍😍بدجوری روش قشنگه و 😐✊🏼بنده رت خون مماخ گردانده...چگونه می توانم تو شایت جدیدتون عضو بشم😍؟؟؟(راهنمایی پلیز)
نهه ولی قرار نیست اپدیت شه اینجا وقتی اون وب تموم شه کاراش
همین الانشم مطالب اینجا اونجام قرار گرفتن و تا تولد هوپ همه چی اوکی میشه
لعنتییییییییییییییییییییییی
این فقط تیزرشه و اینقد جیگرهههههههه
دمتون گرممممممم
فدایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
لنلامببایللباشببتببتبتسبسبتتشتبعبسببیتدتیایتیتیتایایایاایتییتنبپبپبپیپدیذبییباابنژتظلکالسلالهسلففستصقععسللییللبتلتذادتطللساتطسارییشبعنمتیسبذذاطتدسسرزژباذذزژباازسیلاذزیلتتذساسلسبسززلاتتذسذژطلازژسلدرژ
عرررررررررررررررررررررررررررررر زرزر رزرو چوکاهههههه🥳🥳🥳🥳
تو کامنتا دیدم در مورد سورپرایز حرف زده بودن حدس زدم بلاخره سایت آماده شده 😅
بازممممم چوکاهههههههههه 🥳🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
اماده شدن کاملش ک روز تولد هوپییهههههه 😁😁

پسس خیلی باهوشییییییییی
مبارکه:)
فقط لطفا میشه وب قبلی رو نبندین چون من نصف چیزاشو دان نکردم
عزیز هر چی اینجا هست وونجام هست 
ولی بازم اینجا رو نمیبندیم ولی وقتی عملا اون سایت در دسترس قرار گرفت ایجا دیگه اپدیت نداریم
امم..ی سوال برنامه بن ویاج هم میزارید
هر چی اینجا هست اونجام هست عزیز 
😂 so please just dont leave me Jiminaaaa
نه آخه من خیلی وقت نیست اومدم بیان و تقریبا کسیو نمیشناسم دیگه بعد از این اکانت بیانم یه چیز بیخود میشه
البته من پیگیر سایت های کیپاپتون هستم و هرجام نیازبه حمایت باشه من هستم جمن شه💕
ولی خب حس غریبی دارم دیگه😂
🤧🤧🤧🤧🤧 الان صدای جیمین تو سرم پخش میشه وقتی این تیکه رو تو اهنگشون میخوند
ایگووویا اشتا میشی باهمههه گم گم 
اوو کومائوووووو کهههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍

خخخ کم کم اوکی میشیی و این حس غریبیت از بین میرهه
ای جاااان از همین پیش نمایشش معلومهههههه خیلییییی خفنهههههه شرمنده خیلی خستم و حال ندارم تازه امتحانا تموم شده وگرنه کلی از احساستمووووو اینجا نشون میدادم واستون فقط میتونم بگم خیلی خوشحالم که شمارو پیدا کردم دمتون گرم ایشالا همیشه سالم باشیننن:) قول میدم حالم خوب خوب شد و سرحال شدم میریزم سرتوننننن و کلی تشکر میکنم♡♡♡♡♡
اره دیه😏🚬
فدای سرت برو استراحت کن که موقع افتتاحیه سایت سر حال باشی 

ایشالله هممون سلامت باشیم 😻 چینجا کومائو💜💜💜
میشه اینجارو پاک نکنی؟؟؟
پاک نمیکنم ککجنما
مبارکه:)
😚😚
آه جمن شه مگر اینکه تو باشی وگرنه دیگه بیان به هیچ درد من نمیخوره🤧
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 هارتتت اتک کردییی ک منووووووو
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
واییییی چه خوببببب
ولییی چجوری میخواید کلللللللللل برنامه هارو از جمله بنگتن بمبای همههههه ی سالا تا 2020 و 2021 رو بزارید؟؟؟؟؟؟؟؟
همینطور راننننن رانم خیلی مهمه الان من که هیچکدوم از قسمتاشو ندیدم گذاشتم واسه تابتستون باید چه خاکی تو سرم بریزم؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عزیز جیسوک قبلا سایتو زده و خیلی چیزا رو انتقال داده اونجا
تا تولد هوپی دیگه کامل میشه وب 
و اینکه برنامه ران یا باقی برنامه هام تو اون وب هست
الان یه سوالی برای من پیش میاد که آیا اونجا هم آپلود بوی عین عزرائیل دنبالمونه یا چی؟؟
(ای هیت دیس آپلود سنتر😑 )
ولی برای بار دوم میگم ، خیلی خوشحالم 💃 خیلی چوکاهه 💜، خیلی فایتینگ✊
عزیز اپلود بوی هست 
فدایتت کهه💜💜
هورااااا به مناسبت تولد بایستم و من 😂(چقد خودخواهم میگم هوپ و من چه کنم خب تو یک روز افتاده تولدمون😂)
ایگووو عجب کادوییی گرفتی پسس
چوکاهههه 😘😍😍😍😍

بینهایت منتظرم 👌
فدااایاتت😍
مبارک باشه جیسوگ شی
فدااا💜💜💜❤❤
این عکسایی که گذاشتی روش وقتی وارد میشیم رو گذاشتی تو وب؟
اگه اره میشه دوباره لینکشو بدی؟
توی قسمت فوتو هست
جیسوووووووگ چوکاههههه💃
بالاخره سایت زدی، از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم. از همون شمارش معکوس میشه فهمید اوضاع چجوریه
الان من ۲۰ روز دیگه منتظر بمونم ، کاش هنوز نمی گفتی ، روز افتتاح می گفتی که تا اون موقع ذوق مرگ نشیم.... هق🤧
ایگوووووو
چاره ای جز صبر نیسسستتتتتت 🥺
چوکاهه :')
برم آدرس سایتو به دوستام بدم🏃🏻‍♀️🤍
بدوو زودد😁😁
ار ام کیوتی ارمی که تو نظرات دیدم همون ددی توی سایت بی تی اس فن فیکشن نیست احیانا
وای خدااااااااا خیلی خوشحالم سایت جدید خیلی خوشگله البته اینجا هم خیلی خوب بود من با این سایت عاشق کلا سایت داشتن شدم ما ارمی ها هم با سرعت نور مثل بی تی اس حرکت میکنیم اصلا وارد سایت شدم انقدر پیشرفته بود یاد سایت خوده بیگ هیت افتادم
فقط یه چیزی مطالبی که اینجا گذاشتید اونجا هم همه رو کامل میزاریددیگه ؟
یسس یسس این کیوتی همون کیوت یا ددی وب فیکشناست 

ایگوووو منم اینجا رو حیلی دوست دارمم ..... اری اصن ی روز بیخبری از بنگتن مساویه با کلی چیزای ندیده 
امم عزیز وارد سایت ک نمیشه شد هنوز چون روی روزشماره 
اری هرچی اینجا هس اونجام هس
⁦☆゚.*・。゚⁩ ℓσνє
چ جذاب🥺


عیح
شوطوری عمو جیس
بسیی🤧🤧


جیسوک نیستم ولیی اوکیه حالش
اما جیسوگا اینو میدونم که بعد شما من دیگه تو بیان کاری ندارم😂
هعی دنیا... میخواستم برات فیک یونکوک پیدا کنم نا امید نشی از این زندگی😂(سیگار😐)اصا چرا من شبیه اینایی که میخوان بمیرن دارم حرف میزنم😂😂😂
الان باید بیان جمم کنم از فرط ناراحتی😂
ایگویاا تو فیکا رو بفرستتت براش تو وب جدید 
اریی جیسوک نیس ی خللیی تو بیانه اصن
جاش خالیه
آه نه من نمیتونم خودمو کنترل کنم من گریه میکنم🤧
اندهههه شاد بباششش🥺
وای جیسوگا چینجارووووو
یه حس دلتنگی بیخودی برا این وب داره سراغم میاد نمیدونم چرا🤧
عیب نداره
معلومه خیلی زحمت کشیدین و قراره خیلی جیگر باشه سایتههههههه کلی منتظرم تا اون روز
امیدوارم هرروز موفق تر باشین فایتینگ به گروه پرتلاشتون💕
شماها بهترینین من بهتون ایمان دارم🌟🎊🎉✨🎈
آی لابیو چینجا🤧
اوک امروز زیادی ابراز علاقه کردم😂
درک میکنم واقعیتش خودمم همین حس رو دارم 
😭💜 تازه هنوز تکمیل نشده و فقط 18 روز وقت دآرم این بیشتر بهم استرس میده 😂

اوووف کومائو هوپ مون شه 😏😻💜
خودت خیلی خوبی که مارو اینطوری میبینی که 😭💜

اصا کراش زدم روت 
نمی تونی از دستم فرار کنی
میگم...چرا برا ویورس چیزی نمیزارین؟؟+توییتر؟
چ شده؟؟
اگ کمک خواستین برا ویورس من هستم
اینو باید از ادمین سیما بپرسی چون وب مال سیماست
چ خفننننننننننن
مرسیییی عزیززز😍😍
Amelia Wilda Palik
wowww
چ جذاب
یسسس یسسسسسس😎😎
واااییییی خیلی مبارکههههه*-*
فدایت❤
مبارکه لاو😘😘😘😘❤❤❤❤❤🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
کومائووووو😍😍😍
ام باشه
❤❤❤
مبارک باشه. سایتتون سیو شد برای همیشه
😍😍😍😍😍 
برنامه های ک اینجا هستم اونجاعم میزارید؟
البتههههه عزیز😊😊
🙊🙀👍👌😍🤩
moon🌛 Child🌜
واییییی ععععععععررررر مبارکههههههههه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
هققققققققق اون روزشمار لنتییییی هارتمو پوکوند 🤧
خ ذوق زده شدم ووویییییییییییییی 😍😍😍😍
سلام مونییی خوبی فدات؟؟
روز شمارش  منم‌دوستتتتتتتت🥺🥺
وااااااااااااااایییییییییی
اون فوق العادستتتتتت
عاشقشممممممممم
واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم
دوست داااااااااااااارمممممممم جیسوگی
دوست دااااااارم سحرییییییی
دوست دااااااارم سیموووووولیییی
واااااااااای واقعا واقعا وااقعاااااااا خوشحااااااااااااااالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
گجتتاهلعیثسثیقبعدهوحجچچنحوهبیسقیفبفبهلختحگجتخلی
مامممم دوسسستتتتتت داریییممممم❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍🥺🥺🥺🥺
وااییی من بهتون افتخار میکنم
اصن ی حس غروری پیدا کردم ، دمتون گردم بابا💙
منتظرم بی صبرانه ببینمش
قطعا وقتی میگین یه چیز جیگری شده معلومه چه عر داره

خوشحالم از این بیان اسباب کشی میکنین همش مجبور بودم وبمو نگه دارم که ی وقت فیل شدین گمتون نکنم
ایگوو یاا مرسییی ازت ک سااراششههه🥺🥺🥺
اریی بسی جیگرهههههه 

ایگو ایگووو
دلم برا اینجا تنگ میشه :)
نمیدونم ولی ی گوشه قلبم قراره خالی بمونه ...
اینطوری نگو اینجا همیشه هست و با اینکه پست هاش اپدیت نمیشه اما نظراتش اپدیت میمونه :")
😐👢
چ شد یهو همچین فازه کراش داری گرفتی جیسوگ شه؟؟
چرا رفتم توش انقد خفن بود؟؟وووههه عاخهه؟؟



زنده ای؟😐😂✋
امتحانا خوب تموم شد؟
هستییییی
دلم تنگ شده بود واستتت


اره زنده ام انقدر اون ور فعال شدم که از این ور افتادم 😂
همین دو ساعت پیش اخریش تموم شد 😓
وااااااااااااااااای چه سوپرایز باحال و حال خوب کنییییییییییی واقعا خوشحال شدم مرسی ادمین جونای زحمت کش*.*
اخه من چیکار کنم براتون با این همه زحمت که میکشییین؟
سایت جدیدو به همه دوستام معرفی می کنم ><
و واااااو که بسی شیکول و جذاب گانه استتتتتت......
خلاصه روحم شاد شد یعنی
بازم مرسی
میگم واقعا سختتون نیست این همه مطلبو جا به جا کنین ؟ وای به نظرم خیلی زمان و حوصله می خواد
منتظر سایت جدید می مانیم >< >< >< ><
بارانن شههه
کومائووو اصن این همه انرژی مثبتو تو کامنتت نمیتونم هضم کنم کههه 😻😻😻😭😭😭💜💜💜
اووف دیگه خجالت نده مارو 

نمیخوام زیاد تعریف کنم ولی خیلی جیگره 😓😏💓

اصن هدف من شادی روح شماست
سخت که هست واقعا زیاده مطالب و قورچ آدم در میاد 😓😂 ولی می ارزه
𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
اهم سلام جیسوگ / سیما شی
مبارک باشه راه اندازی سایت... راستش من از قبلتر میدونستم فقط نمی‌دونم منبعم کی بود وای مسمسنس
کرین لاو استار رو خدا آزاد کرد. آزادی‌تون چوکاهه🤧

فقط یه چیزی رو مغز من داره رژه می‌ره نمی‌دونم می‌پیچونی یا جواب میدی😐XD
من چندین ماه پیش میخواستم به سفارش یکی براش سایت بزنم، لعنت بهش همه جونمو گرفت دیگ:/ چی عه این کوفتی اندر دنگ فنگ داره آخه =|
اینجا مگه دامنه چمیدونم هاست و اینا نمیخواد؟
فکر می‌کنی اونجا خوب هست؟ چون واقعا باید واسه اون طرف بزنم یکم ازم شاکیه واسه دست دست کردنام. شغلش هم آنلاین شاپه اتفاقا برای همون هم سایت میخواد
تازه اینم هست که احتمالا مسئولیت چرخوندنش رو میده به من پس اینم می‌خوام بدونم که گردوندن اونجا راحت هست؟
با همه این حرفا بنظرت می‌ارزه؟
می‌دونم سوالات زیاد شد دیگ خودت ببخش💗
های دن
کومائو😻


اوممم آره هاست و دامنه و کلی بند و بساط و ... داره که اگه کلاسش نرفته باشی کلا نمی تونی راش بندازی و اگه هم بتونی یه عالمه مشکل امنیتی و اختلال پیدا خواهد کرد
ارزیدنش چیزیه که خودتون باید بهش فکر کنید و بستگی به کارتون داره 
💜
واو



پس قراره پشم ریزون شه ۲۱ روز دیگه 😎

فقط ی چیزی
هرچی اینجا هس اونجا هم هس ایشالله دیگه
چون اگه اینجا بر باد فنا بره منم میرم😶


یسسس افکوررسسسس
اری هست همه چیی
عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم عاشقشم


گآیز موفق باشید از ته ته ته دلم میگم💜
امیدوارم این زمان سخت کنکور برای من زودتر و با موفقیت بگذره تا منم بتونم تو ترجمه‌ها کمکتون کنم و این واقعا منو خوشحال میکنه که بهتون کمک کنم...
مطمئنم این سایت جدید قراره خییییلی خفن بشه و کااااش آپدیت های توییتر و ویورس و اخبار پسرارو هم همونجا آپ کنید(این دیگه انقد خفنش میکنه که فک کنم سایت آتیش بگیره😍😂🔥)
با این همه " عاشقتم" من محوم الان :")))) لنتی نکن این کارو با من 😭💜


کوموپپپدا ایشاللهههه
با رتبه عالی و رشته ای که میخوای رو قبول میشی ایشالله 💓
اتفاقا چند مدته دارم بهش فکر میکنم 
بزار بیبینم چی میشه 😂
فقط با شمارش معکوسش به فنا رفتم :))))))))


موفق باشیییین
😁😁😁😁😁😁


فدایت
عرررررررررر لحظه شماری میکنم راستی مبارک باشه
مبارکک شما ارمیاممم باشهههه😍😍
اووو
مبارکهههه😍😍👐👐💜💜🤩🤩
من میترسم نمیدونم چرا؟؟ 😂
خخخ نترسسس اصنن ی چیز خفنه
مبارکهههههههه
مبارکهههههههه
مبارکهههههههه
مبارکهههههههه
مبارکههههههههه
مبارکههههههه
مبارکهههههههه
لعنتی خر ذوق شدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
نمیدونین که چقدر خوشحالممممممم براتون و برا همه آرمیهاااااااااااااااااااا

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
مبارکککههههه❤❤❤❤😍😍😍

چوکاهه🥺🥺
یه سوال ،اونجا لینکا مستقیم عه؟یا باز با آپلود بوی عه🤦🏻‍♀️
اپلود بویه عزیز
مبارکههههههههههههه😍😍😍
عررررررر شماره معکوسش چ ژیگرهه*-*
بوخودا اگ شارژ داشتما تا صب مینشستم نگاش میکردم🚬
سایتو هم بوک مارک کردم هم حفظ کردم هم ت دفترچه گوشیم نوشتم😐😂*یک عدد جوگیر*
*وی میرود یعک دور دگر ب صفه شماره معکوس زل بزند...*
😍😍❤❤ فدات عزیز 
ایگگگووووووو عزیزممممممممممممممممممممممیییییییییییییییییی 
تبریککککک🎉🎊

چرا یهو دلم گرفت؟
دلم واسه این وبلاگ قهوه ای جذاب تنگ میشه 🤧💔
جیسوگا اخرشم نپرسیدم چرا بهت میگن اوپا تا اینکه خودم اوپا شدم فهمیدم 😂😂
خاب برم سایتم یه نگاهی بکنم ببینم چجوریه


😻


به اینجا عادت کردی حتما 
اونجا هم قهوه ای کردم که زیاد حس غریبی نکنی 😂
مواظب باش پدر ئشی که کارت ساخته میشه 😂😂😂
واییییی جیسوگ مبارکههههههه💜💜💜💜💜💜😃🥳🥳🥳🥳
مبارک تو هم باشه دریم گرل شه😏😚😻💓
وووووهوهوهوهوووووو
مبارکهههههههههههه🥳🥳🥳🥳🥳🥳

ولی حیف شد :(
من یکی از دلایلی که اومدم بیان این بود که بتونم فالو داشته باشم تون
پستاتون خودش برام بیاد...
الان باز همش باید خودم چک کنم ... :(

ولی کنچانا *_*
همین که خفن تر شدین بسه *_*

خدا رو شکر از استرس فیلترینگم خلاص میشیم😍

فقط یه سوال...
این وبو می بندین؟
چون من هنوز خیلی از پستا هست که دان نکردم...
خواهش کیم آلا شه

نگران نباش الانم اگه تو سایت جدید ثبت نام کنی یه همچین قابلیتی گذاشتم واسش 😏💜

😎 خفن کی بودیم ما؟

آخ دقیقا

همه این پست ها اونجا هم هست 
یه چند وقتی زیاد پست نداشتیم


حالا با سوپرایز اومدی 🤩🤩🤩🤩🤩


عرررررررررر

ممنون
از طرف یه آرمی منتظر
اری دیگه جیسوک چند ماه درگیر این سورپرایززز بودهه
. 𝙚𝙙𝘸𝘪𝘯
ابهت لعنتی
پشمام.
😎😎😎
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
+"من تا ته و توی قضیه رو در نیارم اروم نمیگیگیرم😂"
-نگیگیر😐😂💔


هعیییییییییی

😂😂
نه وااااااقعا دوستت داره! به ممه های نامجون قسم😂
اوف راست میگی پس برم نماز قضاهامو بخونم😂
من تنها بخاطر تو اومدم بیان...بدون تو بیانو نمیخوام میتونه بره آشغالی..
باهات موافقمم کیوت 
اینجا اولین مکان برای ماست..
حیف شد آخه
من میخواستم بیام خاستگاری وبتون
نگف داره خودکشی میکنه🤒🤧🤧🤧🤧🤧😂😂
خیلی زود دیر میشه... باید زودتر اقدام میکردی 🤧
ای من فدای تک تک ارمیا برم هق😂😂
اوه نه نه جیسوگا اون خیلی دوستت داره به مولا😂😂 پیش من بود یه سر از تو میگفت...هق برم با شیرموز مست کنم...سینگل بدبخت موندم و هیچ کسم ندارم جر عروسکم شماها هم که از بیان میرید من احساس یتیمی بهم دست میده بخدا داره بغضم میاد عر هققققققققق
خدا نکنه✋
آره آره جون خودش...
زیاد مست نکن نامجون نیست برات سوپ ضد خماری درست کنه
وهههه؟ بیان که ماشالله خیلی شلوغ و پر جنب و جوشه باور کن ما بریم اصن حس نمیشه باااور کن
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
حالا یه سوال
ینی اگه وبتون سایت بشه
یه سایت رسمی میشه تو کل ایران؟؟؟؟

اوکیییییی ولی نمیتونم صبر کنمممممممممم
پس هنوز اینجا فعالیت دارین تا اون روز؟
بیا اصن راجع بهش حرف نزنیم 😂😐💜


منممم ولی چاره چیه؟ اسباب کشی ازینجا به اونجا یکم وقت میبیره
یسسسسسسس
قانع شدم جیسوگ😐😂
دمت گرم😋
همین ی دونه قابلیتم ک گفتی روشنم کرد فرقش چیه👌
خا خداروشکر پس 😂
نهههه از بیان نریییین🤧🤧🤧🤧🤧
هققققق
ولی چوکاهه🤩🤩🙂
یه کشور دیگه داریم نمیریم که 😂😂 ناراحت نباش پس

😻😻
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فدایت جیسوگا دعا کن امثال قبول شم و بابام ولم کنهT-T
اهان😂😂
براش شعر خونده بودم😂😂
پشت درهای بسته جیسوگ خانوم نشسته داره تو دستش یه ***** ناز و عزیز و خسته
بقیه اشو خودمم یادم نمیاد اما مفهومش به گاج رفتن سیم به دست جیسوگ بود😂
انا لناه و انا علیه راجعون
ایشالله
 ببین دعای ارمیارو دست کم نگیر! من با دعای ارمیا تونستم این امتحانارو پاس شم😂 مطمئنم تو هم پاس میشی.

ینی تف بهت 😂😂 تو عشق منو ازم دزدیدی حدود ۱ ساعت داشت از تو تعریف میکرد فکر کنم دیگه منو دوس نداره 🤧
جیسوگ....میگم چجوری آرمی هایی رو که به بقیه ی گروه ها توهین میکنن ادب کنیم؟ اذیتم میکنن:(
به ب پ آیکن و وینر توهین میکنن
دارن کاری میکنن که از بی تی اس بدم بیاد...راهی داری؟
بقیه ی ادامین محترم هم اگه میتونن کمک کنن خواهشا جوابمو بدن ~^~
ببین
دوست من یه حرف قشنگی زد
مگه تو به خاطر آرمی‌ها آرمی شدی ؟ :) نه! به خاطر بی تی اسه که الان ارمی ای.
پس دلیلی نداره به خاطر ارمیا از بی تی اس دست بکشی...

𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
وات پس چجوریییییییی
نظرم میشه داد؟
آره میشه عجله نکن میبینی بالاخره 💙😂
سلااممممم
خداجون این..... ای... این
شاید باور نکنید ولی الان دارم جدی جدی گریه میکنم اینقد خوشحالم که اگه بهم میگفتن کارنامه ی امسالم 20 شده اینقد خوشحال نمی شدم 😭😭😭😭😭😭😭😭
وقتی اینو دیدم جوری گوشی رو بغل کردم که می خواست بشکه
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کاشکی بمب میشدم تو اسمون میترکیدم
نمی دونم چجوری بگم که چقد خوشحالم🥺🥺🥺🥺🥺
به اندازه ی همه ی کهشکان ها قلب بنفشششششش💜♾️
از ته ته دلم ارزو میکنم با بنگتن ملاقات کنین و به بایستون و هرچی که می خوایین برسیددد💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستون دارم💜💜💜💜
هق هق هق 🤧🤧
هااااای عسل شههههه
دلم تنگیده بود واست

عرررررررررررررررررر :")))))))))))) بیا بقلمممممم حس میکنم از منم بیشتر خوشحال شدی لنتی :"))) 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
منم واقعا واقعا از اعماق قلبم ارزو میکنم یه روز هممون دسته جمعی بریم کنسرت بنگتن. 

گریمو در نیار که 😭😭😭😭😭 من بیشتر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر دوستتتتت دارممممممممممممممممممم


گریه نکننن بسی سارانگههه یوو
وااییی نمیدونید چقدرررررررررررر خوشحال شدم🤩🤩🤩🤩
خودمم نمیدونم چرا 😐😅
ولی خیلی خوشحال شدم در کل 🤩😍
خسته نباشید فایتینگ 🤛🏻🤜🏻
اصا هدف ما شادی شماس هوبی شهههه!🔥😎

کومائوووو فایتینگگگگگگگگگگگ
از بیان نرید :(

ع اون سایتت مبارک باشه
ناراحت نباش اونجا خیلی بهتر از اینجاس :(



😻😻
تبریکات فراوااااان🥳🎉🎊😇فقط ی سوال...فرق وبلاگ با سایت چیه مگه؟؟
راستش من تا الان فک میکردم سایتین😅
مثلا باید چی بشه تا وبلاگ ب سایت تبدیل بشه؟؟
وبلاگ امکاناتش خیلی کمه ، مثلا من نمیتونم کاری کنم که شماها کامنت های همدیگه رو جواب بدید
اما تو سایت این قابلیت هست تازه این یکیشه


زیاد خودتو درگیر نکن 😂 توضیحش هشت جلسه دو ساعت و بیست دقیقه ای طول میکشه😂
سلام جیسوگ....😇😇😇😇😇😇😇
مبارک باشه....سیو کردم آدرسو...🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠
ولی ویدیو های این سایت چی میشه🤔...اینارو توی اون یکی سایت هم آپلود کردی یا نه...🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
یعنی دیگه اون یکی سایت رو نمی تونن فیلتر کنن؟؟؟؟؟؟؟
🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟
از تم شمارش معکوس هم میشه فهمید سایت جیگریههههه...😊😊😊😊😊😊😊
🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤
هااییی نگین شههه
ایوللل
اره ککجنما هرچیزی که اینجا هست اونجا هم هست
میتونن ولی فرقش اینه که اگه اینجارو (وبلاگو) فیل کننن طرف نیست و نابود میشه و همه گمش میکنن و تازه پستارو باید دونه دونه انتقال بدیم به وبلاگ جدید با یه ادرس جدید ولی اگه سایتو فیل کنن با یه تغیر ادرس همه چیز اوکی میشه


یو آر وری زرنگگگ 😎💙
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
وایسا ببینم سایته که مال بیان نیست
از بیان میرین؟؟؟؟؟
یس
دیگه کلا خبری از بیان نیست
گوشه به گوشه سایت توسط من و سم ساخته شده 🚬🤧
عکسای پشت روز شمار فقط شق روش...
سیگار لازم شدممممممممممم لعنتتتتتتتتتتت نامجوووووووووووون
جررر😂
سیگار برای سلامتی ضرر داره!


راستییییییییییییی
دیروز یه چیزییی به سم گفته بودی گویااا ولی اون به من نگفتتت
حتی موضوعشم نمیدونم! ولی میدونم مهم بود چون سم نیم ساعت داشت میخندید سرش 
بگووو چی گفتی دارم میمیرم از فضولی
بغض:")
مبارکه ان شا الله یه روزم من هق
بغضض نکنن مایی کراششش
ایشالله به حق هفت تن بنگتننننن
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
پس ینی فقط سایتو انتقال میدین اونجا؟
چیزی حذف نمیکنین کههههه؟؟؟؟؟؟؟
چقدر باحال شده اون وبهههههههههههههههه
اره تا الان ۵۰ درصد پستا انتقال داده شده تا ۲۰ روز دیگه همه کارای اونجا تکمیله
نه چیزی ازین جا حذف نمیشه ( مگر اینکه فیل شیم)

اصا اونجا خعلییی عشخه😎 ( الکی تعریفف نمیکنم)

من از این سایته میترسم. 😂💔
دیگه هیچ وقت نمیاین توی این وبتون؟
وههههه؟؟😂😂


سر میزنم که اگه کسی نظر جدید داده جوابشو بدم ولی پستارو آپدیت نمیکنم
واووو مبارکه
💜😻
وای خداااااااا
چقدرررررررررر خووووووب🤧🤧🤧🤧
🔥🔥🔥🔥 یپپپ 😎
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂
چوکاهه 💜💜💜💜
جاست پروفایلت

💃🏻💜💜
بدگرل عاشقتم(;´༎ຶٹ༎ຶ`)
عرررررر مبارکهههه😍😍😍😍😍😍
فایتینگ😂✊🏼
من آنی ام ها اسممو سر ج ح باختم😐✊🏼😂💔
منم هوس کردم بازی کنم 😂

کومائووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.