بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ Blood Sweet & Tears

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۱
  • ۱۲۳۴۶

متن تلفظ آهنگ Blood Sweet & Tears

.


نه پی دم نومول
نه مجیکماک چومول 
دا گجوگا گا
نه پی دم نومول
نه چاگا اون سومول
دا گجو گا گا
نه پی دم نومول

نه پی دم نومولدو
نه موم مم یونگهوندو
نویی گوشین گول جال الگو ایسو
ایگون نارول بولبتگه هال جومون

پیچز اند کریم 
سوییتر دن سوییت 
چاکلت چیکس
اند چاکلت وینگز
بات نویی نلگنن اکامایی گت
نویی گو سوییت اپن بیتر بیتر

کیس می اپدو ده
اوسو نال جویه جو
دو ایسانگ اپول سودو اوپگه
بیبی چوییه دو ده ایجه نول دیریکیو
موک گیپسوگی نورن ویسوکی

نه پی دم نومول
نه مجیکماک چومول 
دا گجوگا گا
نه پی دم نومول
نه چاگا اون سومول
دا گجو گا گا

وونهه 
مانی مانی×2
وونهه 
مانی مانی ×3
وونهه 
مانی مانی ×2
وونهه 
مانی مانی×3

اپادو ده نال موکوجو
نگا دومنگچیل سو اوپگه
گاک جیگو نل هندوروجو 
نگا جونگشین موت جاریگه

کیس می آن ده لیپز لیپز
دولمانی بی میل
نوران گاموگه جونگدوکده گیپی
نیگا انین دارن سارام سومگیجی موته 
المیونسودو سمکیوبورین دوگی دن سونگ به


نه پی دم نومول
نه مجیکماک چومول 
دا گجوگا گا
نه پی دم نومول
نه چاگا اون سومول
دا گجو گا گا

وونهه 
مانی مانی×2
وونهه 
مانی مانی ×3
وونهه 
مانی مانی ×2
وونهه 
مانی مانی×3

نارول بودوروپگه جوگیوجو 
نویی سونگیلو نون گامگیوجو 
اوچاپی گوبو هل سوجوچا اوپسو
دونون دومن گل سوجوچا اوبسو
نیگا نومو دلکومه نومو دلکومه 
نومو دلکوم هه سو

نه پی دم نومول
نه پی دم نومول

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

فانوصا الان فهمیدم چ چرت و پرتی میخوندم تا حالا:")
وای من همع رو اشتباه می خوندم 🤪🤪🤪🤪
ممنون ازت عشقولی
😂😂
خواهش 💜
میشه متن تلفظ bulletproof pt 1رو هم بزاری تا امشب؟لطفا بد جور لازم دارم
سلام مرسی بابت سایت عالیتون لطفا تلفظ آهنگ anpanman رو هم بزارید ممنوووون
کارت عالیییییی دوست دارمممم💜💜💜💜💜
و الان متوجه شدم همرو اشتبا میخوندم😐😐😐😐😐
میشه متن تلفظ آهنگlife goes onرو بزاری؟
خیلی فوق العاده هستی من اصلا نمیفهمم چی تلفظ میکنند اما الان فهمیدم 😘
💜💜😍
خیلی ممنون

یکی یک اصلا تو دنیا مثل نداری🤩🤩🤩💜💜💜💜
مررررررسسسسیییی
بووس 🙂❤️
خبر مرگم چطوری ثیت نام کنم خب بگید دیگه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من گونا دارم
دور از جونت
تو صفحه اصلی بیان برو اونجا خودش توضیح داره
ممنون ولی لطفاً همون زبون خودشون رو بزارید تا من راحت تر بتونم بخونم
در کل ممنون بابت زحماتتون🙏⁦❤️⁩
کره ای؟
تلفظ کره ای یا انگلیسی میخوای گوگل سرچ کن جیمینی جون
سلام ببخشید من نتونستم اهنگ boy with luv رو پیدا کنم
کارتون حرف نداره دمتون گرم خسته نباشید
خواهششش😍
چشمممممممممممممم😂🙈😁
آفرین😂😂
واااییییییییی مرسی واقعا💐

سایتتون حرف نداره...✨

بی نظیره...👌
مرسیییی خسروی جون

دیگه انگلیسی تایپ نکنیااا 😂😂 من میفهمم کی ایرانیه کی خارجی
قضیه نداره 😂 همینجوری 😂

میشه موزیک ویدیو شو بزارین؟😍

ممنون میشم🌸💞
  گذاشتم عزیزم🌙💜
?Sorry this video does not have a music video

....Honestly, I've got a music video but I'm not sure
چرا موزیک ویدیو داره عزیزم

قضیه انگلیسی تایپ کردنت چیست ، دوست عزیز ؟😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.