بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ DNA

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۳
  • ۹۶۵۶

دانلود فایل PDF

~~~~~

چئونونه نول آرابوگه دئه سوو
سورول بوله واتون گوتچوروم
نِه هیولگون سوک دی ان ای گا مَل هه جو
نیگا چاجا هه مِدون نورانون گول

اوری مانامون سواگه گونگشیک
جونگیویه یولباپ اوجوهه سوبری

نه گِه جوانجین اونمیونگه جونگو
نه نون نه کومی چولچو
تیک ایت تیک ایت
نواگه نه مین نه سونون
جون هه جین سونگمیونگ

گوکجونگ هه جی مای لاو
ایی مودوم گون اویونی اَنی نیگا

اوری وانجون دالا بیبی
اون میونگول چاجا نون دوری نیگا

اوجوگه سنگین گو نل بو تو گسوک 
موهانه سه گیرول نو موسو گسوک

اورین جون سه گیدو اَما دوم سِنگیدو
یونگ وُنهی هَمگه نیگا
دی ان ای

ایی مودون گون اون یونی انی نیگا
اون میونگول چاجا نِن دوری نیگا
دی ان ای

ای وانت ایت دیس لاو
ای وانت ایت ریل لاو
نَن نو اِگم اَن جیبجونگه
جوم دو سه گه نل ایگ اِنه

تَچویه دی ان ای
گا نول وِن اَنوندهه
ایگون پیرهه نیا ای لاو آس
اوریی مانی ترو لاورز

گِنیورول بولدا مادا
سوسورا چیگه نولا

شینگیگه جاگومن سونمی مونون گه چم اسانگهه سولما
ایرون گه مالومَن دوتدون سَرنَگیرین گامجونگی گا
اِ چوبوته نه شیمجاگون نول هیونگه دونی گا

گوکجونگ هه جی مای لاو
ایی مودوم گون اویونی اَنی نیگا

اوری وانجون دالا بیبی
اون میونگول چاجا نون دوری نیگا

اوجوگه سِنِگین گو نل بو تو گِسوک 
موهانه سه گیرول نو موسو گِسوک

اورین جون سه گیدو اَما دوم سِنگیدو
یونگ وُنهی هَمگه نیگا
دی ان ای

ایی مودون گون اون یونی انی نیگا
اون میونگول چاجا نِن دوری نیگا
دی ان ای

دوراباجی مارا
اون میونگیول چاجانون اورین گا
هو هاجی مارا بیبی

یونگ وانهی
یونگ وانهی
یونگ وانهی
یونگ وانی
هَمگه نیگا

گوکجونگ هه جی مای لاو
ایی مودوم گون اویونی اَنی نیگا

اوری وانجون دالا بیبی
اون میونگول چاجا نون دوری نیگا
دی ان ای

لالالالالا
او یونی اَنی نیگا
لالالالالا
اون یونی انی نیگا
دی ان ای

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

عاااالییییعی
فدایت
چقدر خوب توضیح دادی مدیونتم واااققعاااا ممنون😊😊😊😊😊


اصلا اون دنیا باید خوبی هایی که کردم بدم بهت خیلی خوب بود 😀😀😉😉


لابیوو فافا
کنسرت دیروزشون ده اکتبر رو بزارین کاملشو لطفا تیکه تیکه است بزارینش کامله کامل😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
میگم که شما لینک کنسرت آنلاین بی تی اس که فرداست رو ندارین من یوتیوب ندارم نمیزارن نصب کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭اگه دارین بگین 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ممنون😭😭😭😭😭😭😭
یک عدد سوال

شما منظورم تویی همون. که نمیگی چطور ثبت نام کنم. پسری یا دختر نمیدونم چرا احساس میکنم پسری منظوری ندارم ها فقط همین پسری یا دختر؟😁😁

خداوکیلی فقط کنجکاو که نه فضولی گل کرده بود بدونم.همین..😊😊
دلیل این همه تکرار چیهه 😂

اونی ک پروفایلش تهیونگه، جیسوگ منه 😂 میتونی فکر کنی پسره 😂😏و اینک ما نمیتونیم برات ثبت نام کنسم خودت باید بکنی 
بلد نیستی یطوری یاد بگیر چون نمیدونم دیگ چطوری توضیح بدم 😇
من میخوام ثبت نام کنم.نیاز هست.
تو فقط بگو چطور ثیت نام کنم.

نگی نمیبخشمت اون دنیا وقتی داری میری بهشت جلوتو میگیرم ها.
من به این گلی حیفت میاد نگی .
قربونم بری . بگو باشه؟
ایگو
میری تو بیان و ثبت نام میکنی لاب
سرچ کن تو گوگل و ثبت نام کن
سلام به روی ماهتون دو چشمون سیاهتون حالا هر رنگیتون خوفین؟منم خوفم‌.
میگم که چطوری ثبت نام کنم و وبلاگ درست کنم😁😁
مر۳۰اگه بگین.🤗

من خیلی دختر خوبیم ها پس بگین. 💜 مر۳۰💜
حالا چ نیازی به ثبت نام هست ؟😂😂
جبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ آخجون میسی💜
💜💜
میشه لطفا مال آهنگ Just one day هم قرار بدید
سلام
بخاطر حجم بالای درخواست ، فعلا کامنت پست درخواستی ها بسته است
ولی بعدا که باز کردیم اونجا درخواست بدید
عهههه سیلام سیمایییی تورو هم خیلی میدوووووووووست😻😹❤

چقد این استیکره موده🔪😹😹😹

احساس میکنم کامنت زیاد میزارم😐💔 اشکال نداره کههه؟؟؟🥺
😹😹😹😹😹 از دستتت


نه خونه خودته ، هرچقدر دلت خواست کامنت بده 😹
چون من متن تلفظ میدوووست😹😹😹
جیسوگی هم میدوست-.-❤❤
.
عرررررر عرررررر عررررررررㅠ.ㅠ
دی ان اییییییی😻
جیسوگییییی عاشقتمممممممممم ❤❤❤❤❤😻😻😻😻
داری متن تلفظارو جارو میکنیا کوک شه 😂😂
ای لاویو تو 😍💞💞💞🔥
وایییییییییی چقدر خوبینننننننن شماااااااااااااااااااا،مرسیییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
تو خوب تری ک 😻😻
نمیشه اینارو هم تو فایل پی دی اف بزاری اون قبلیا خیلی خوشکل بکدن اصن روحیه میداد.نمیشه اینارو هم مثل اونا بزاری؟
اضافه شد
اقااا این پیاما قبل اون بود که بهم بگی عکستو از کوجا دیدم
خب الان که دیدی
بگو
اقا اینجا خیلی هندسام شده بودنن لنتیاا
گرچه میدونم این اولین اهنگی بود که ازشون دیدی و وقتی تهیونگو دیدی اصلا ازشش خوشت نیومددد 😉😉😉
داری بخثو عوض میکنی مثلا؟ ؟


ولی خوب یادت مونده ها 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.