بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ LIE از جیمین

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۰ مهر ۹۸ ، ۲۲:۳۳
  • ۹۳۶۴

متن تلفظ آهنگ LIE از جیمین

دانلود PDF

~~~~

نه گه مار هه
نُ ای دار گُم هان می سُلُ نه گه
نه گه مار هه
سُگ ساگی دِ نه کی گا عه مار هه
Don't be like a prey
(Be) Smooth like a like a snake
بُسُناگُ شیپُنده
(Ah woo woo)
نه گه سُ دونا دونا دوناچُ
نه گه سُ دونا دوناچُ
(Ah woo woo)
مو را دو نارِل نارِل کو هه چو
نارِل کو هه چو

گِه سوگ دِه دو مانگ چیو پوآ دو
کُجی سوگ عه با جیو ایسّو

Caught in a lie
سون گیور هه دُن نَر چاجاجو
ای کُجی سُگ عه هه اونَر سو اوپسو
نه اوسومِر دورلیوناچو

Caught in a lie
ای جیوگ عه سو نَر کُنه چو
ای کُ تُنگ عه سو هه اونَر سو اوپسو
بُل بَد نِن نارِل کو هه جُ

نارِل وان هه
کیرِل ایلگو هه مه ای نِن
نارِل وان هه
مه ایل کِرِدُ نا

I feel so far away
You always come my way
دو داشی بان بُگ ده نان

(Ah woo woo)
نه گه سُ دونا دونا دوناچُ
نه گه سُ دونا دوناچُ
(Ah woo woo)
مو را دو نارِل نارِل کو هه چو
نارِل کو هه چو

گِه سوگ دِه دو مانگ چیو پوآ دو
کُجی سوگ عه با جیو ایسّو

Caught in a lie
سون گیور هه دُن نَر چاجاجو
ای کُجی سُگ عه هه اونَر سو اوپسو
نه اوسومِر دورلیوناچو

Caught in a lie
ای جی اوگ عه سو نَر کُنه چو
ای کُ تُنگ عه سو هه اونَر سو اوپسو
بُل بَد نِن نارِل کو هه جُ

آجیگ نانِن یو جُن هی دُگ گاتِن نا این ده
یه جون گا دُگ گاتِن نانِن یوگی اینِن ده
نُ مونا کُ جیو بورین
کُجی شی نال سامکیریو هه

Caught in a lie
سون گیور هه دُن نَر چاجاجو
ای کُجی سُگ عه هه اونَر سو اوپسو
نه اوسومِر دورلیوناچو

Caught in a lie
ای جی اوگ عه سو نَر کُنه چو
ای کُ تُنگ عه سو هه اونَر سو اوپسو
بُل بَد نِن نارِل کو هه جُ

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

سلام ممنون لطفا تلفظ epiphany جین رو هم بزارید کامسامنیدا سارانگه
سلام پانیذ شهه
این آهنگ یکی از فیوریتامه
بنابراین شک نکن متن تلفظش تو سایته
توی قسمت متن تلفظ سایت صفحه 3
And take care!!!!!❤❤❤❤❤❤💘💘💘💘💘
اوکای😍💓💓💓💓💓
تو هم همینطور 
Jisog and sima.... Bye forever
Kidding..... Bye for a month
I'll come soon and I'll eat your brain... 😂😂😂
Don't forget me


(و همه در دل خود میگویند:برى که بر نگردى)
آى میس یو سوووووووو ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
فور اورررر؟؟؟؟؟؟؟ @@
ایگوو ، چی شده این ماه ؟
ای دونت فور گت یو ، دونت ووری ، وه یو گو فور اِ مانث؟؟

-___- شیکیرو
آخر دلیلشو نگفتی 
خوش بگذره بهت 🎊🎊🎊
اره من ى سال از زندگیمو اینجا گزروندم...... سخت بود کمتر آبو غذا میخوردم ولى نت زیاد مصرف مى کردم....
شرایط سختى بود ولى.....
خیلى گوشه گیر شده بودم... 😔😔
به نام خدا لاو بى تى اس هستم 21 روزه که دارم سعى میکنم اعتیاد به سایتو درک کنم...

دعا کنین نتونم ترک کنم....
I
Have
کرم.. 😃
Yeah

جیسوگااا فعال شدیااا
اندهههه یووو
من نمیخوام معتاد شده باشییی
چشمات ضعیف میشه و درست افت میکنه 
ببین من خودمم ب درسم رسیدگی میکنم ، تا انجام ندم نمیام این جا 
تو هم همین طوری باش


ن بابا فعال چی
من که عضو نیستم کت بلاکم کنه....
فوقش با گوشیه مادر پدر یا خواهرم میاممم
😂😂
داییامم
هستنتاا
با هویت جدید هرکى اومد بدون منم:)
متم اینکارو کردم.... اما تایید نشدم :') 
اولن که شما خب نیستین.... عالى هستین
اصلا مرزاس عالى بودنم جابجا کردین...
بعدم جیسوگ بلاکت نکرده بود اداى بلاک کردن در اورد.. 😃😃
البته فک کنم.. ..... چون تو یکى از کامنتات ى چیزى گفته بودى... یادم نیس
لابیووووووو
خوشم میاد کامنتارو دنبال میکردیو همه چیو میدونی 😂
درست فک کردی


سیم : دلش نیومد بلاکم کنه
😂😂
نه نه امسال نیست ولى کامینگ سووووننننن
جوابت داده نشد بدون بلاکی 😂
چرا جیوک کنکورری هارو بلاک میکنه البته من دهم کنکوری نیستم فقط کنحکاو شدم
چون باید درس بخونن 😂😂💪💪
مرسی مرسی خیلی خوبین شما
خواهش خواهش
خوبی از خودتونه 😍
تو کله کلاس 27 نفره که یک هفتمشون(؟)آرمین فقط منه بیکار آهنگارو حفظ مى کنم... 😐😐😐😐
ایشالا به حق هفت تن بنگتن کنکور اگه سوالاش راجبه بى تى. اس باشه صد در صد میزنم.. ...
عه کنکوری ای؟
جیسوگ کنکوری هارو بلاک میکنه چرا لو دادی خودتووووو
منم بلاک کرده بود حتی 😭😭😭

هدررررررر وبتتتتتتتتتتتتتتتت💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
خیلی خوبه 😭😭😭😭👍👍👍👍
جونننننن جیسووووکککککک پسسسس به یاد منم افتادییی✌شادمانن گشتممممممممممم,
چینچاااا به یادت بودم


چرا فک کردی به یادت نیستم ؟؟ وه ؟؟
قققققققققربون دستتتتتت جیسوکککککککککککککککککک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
داشتم تلفظشو درمیاوردم به یاد بع و تو میوفتادم همش 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.