بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ Mama جیهوپ

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۱
  • ۲۳۲۵


متن آهنگ MAMA جیهوپ به مناسبت روز تولد هوپی

تایم ترول ایچونیون یونه هه
چومه میچو اوما هوریتیرول جولامه
اپا بانده دو مل دالیودول ته 
ارانگوتاجی انگو 
دیوجوشین گومی جوگاکبه 
بات مولاجی اومای کون بوتمی 
پایچو ایتنون جیرمگیل انین 
بیجول جین ای کومی گیل 
آلویز مونجی مانی امونین گولگوک
گو اوی تاجیرو ایلهارو گاشوسو

جونهارو 
دونون اومای
موک سورینن سونمیونگ هاگو
گیوک نن گون
گوته اومای گانگینهامی نه گن بیونهاگو 
جونگمالو 
گوک سونگونگ هیاگت داگو گولشیم هاگو 
گو داجیم هانارو 
جیگومه ادلو


هی ماما
ایجن نگه گیده دو ده اونجه نا یوپه
هی ماما 
نگه اگیموپشی
جوشیتگیه بوتیموگیوت گه
هی ماما 
ایجن ادولنه می میدمیون ده اوسومیون ده
هی ماما هی ماما


هی ماما 
ایم سوری ماما
هانول گاتن اونهه ایجه ارسو ماما

هی ماما 
سو تنکس ماما 
نگه پیوا ساری دیه جوشوسو ماما

گیوکه مام
مونهنگ دونگ هیدینگو پی شی بانگ

بوروده وی رستورانگ 
گاجونگ ویهه دو بال دینن بته رانگ
شیپنن سونگونگه اومونی اومونی
گورون یولجنگا سونگشیمول به وو
وانا بی وانا بی
ایجه نادو اورونی دول ته
سه ساگه کون گورومی دوتگه
گوچی دیو گودامانه گوکگیری دولگه 
یو واکینگ آن وی وی وی


هی ماما
ایجن نگه گیده دو ده اونجه نا یوپه
هی ماما 
نگه اگیموپشی
جوشیتگیه بوتیموگیوت گه
هی ماما 
ایجن ادولنه می میدمیون ده اوسومیون ده
هی ماما هی ماما

سه سانگول نوکیگه هه جون
گوده گا مندوروجون سوم
اونول دارا موندوک 
دو انگو شیپون پوم 
دانگ وی گو موشی نوپدا هاریو 
هانول میتگو موشی نولپدا هاریو
اوجیک هانا اوما سونی یاکسون
گوده نون یونگ ونهن نامانه پلسه بو

آی لاو مام


هی ماما
ایجن نگه گیده دو ده اونجه نا یوپه
هی ماما 
نگه اگیموپشی
جوشیتگیه بوتیموگیوت گه
هی ماما 
ایجن ادولنه می میدمیون ده اوسومیون ده
هی ماما هی ماما

هی ماما
ایجن نگه گیده دو ده اونجه نا یوپه
هی ماما 
نگه اگیموپشی
جوشیتگیه بوتیموگیوت گه
هی ماما 
ایجن ادولنه می میدمیون ده اوسومیون ده
هی ماما هی ماما


دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۸ ]

✨🍉🍈🌻🌼🌽🍄
هرچی که هست من بخاطر هوسوکی همیشه دارم حرص میخورم و ناراحت میشم چون میدونم واقعیه حیف که نمیتونم بفرستم با سند و مدرک براتون ولی با این حال اون همیشه سعی میکنه طوری رفتار کنه که انگار طوری نیست😔💔
همه همینن
حتی منم خیلی اوقات تو سایت یطوری کامنت جواب میدم و پست میذارم ک انگار هیچیم نیست 😂
تو خودتم همینی
امکان نداره ک ی شخص همش خوب باشه
اونوقت لذت خوب بودن و خوش بودن از بین میره
بهرحال اونا نمیتونن خیلی واکنش نشون بدن که ته یه مدت حالش خیلی بد بود بخاطر همین چیزا کمپانیا باید دست به کار بشن معمولا که خودت وضع بعضی کمپانیارو میبینی اوندفه تو یه ماما قسمت vcr فقط فیلم جین نبود😐خو این ینی چییی
ببین من نمیدونم چطوری قانعت کنم 😂 پس بیخیال میشم 😂😂
آخه میدونی من همش دارم حرص میخورم سر این قضیه بخدا من یادم نمیره اون لایوشو که گف دلش واسه فنا تنگ شده ولی اون کثافطا گفتن برو پیش بقیه ی اعضاااااا😭😩ولی اون حتی به روشم نیاورد و گفت کدوم یکییییییی بعدم رف پیش جیمین و خودش رف بیرووووووووووون یا اونموقع که تو نمیدونم کدوم اجرا یا کنسرت بود که کلی کیوت بازی دراورد ولی فنا هیچ واکنشی نشون ندادن🤧یا اینکه هیچ وقت اسمش تو لیستای بهترین دنسرا نیستتتتت یا اینکه اوایل دبیو وقتی فنا برای اعضا هدیه میاوردن فقط سبد اون خالی بوووود🤧بخدا دلم خیلی پره جیسوگا راستی جدیدا بیگ هیت خیلی داره به ته بی توجهی میکنه یه جا بود که عکس همه ی اعضا رو گذاشته بودن جز تهیونگ یا یه جا دیگه که برای یکی از آهنگا زیرش اسم همه ی پسرا بعنوان خواننده ها بود جز ته😐
با جیسوگ حرف میزدی؟
میبینم هی میخونم چیزی نمیفهمم 😭😭😭😭
نمیدونم چرا ولی حس میکنم ادیته عکسی ک از اسم خواننده و فلان و اینا بود. خود اعضا بنظرت ساکت میشینن بیگ هیت اینکارو کنه؟
گریهههههههههههههه و زارییییییییی الهی بمیرم عشقممممم نمیخواستم باز کنم دوباره این موضوعو ولی چطوری یه سری از آرمیا دلشون میاد بهش بی محلی کنن و دلشو بشکونن اصا من دیگه نمیتونم چیزی بگم😔بیخیال
اونا اصن ارمی نیستن :)
جیسوگ شیییی
میدونستی تو ثانیه ۴۵ این اهنگ مامانش میگه"جیهوپ"؟D:

منم نمیدونستم دیروز از تو اینستا خوندم😹😹😹
جدی؟؟؟؟
بزار ببینم 



انقدر کم بود صداعه که نفهمیده بودم تا الان 
پشمام!😂😂😂 چه چیز باحالی گفتیا
عشقه خودمهه😍😍😍
صد البته😻
خدایییی انصافهه اهنگ به این خوشگلییییییی نداشته باشهه نظررر مایی هارتت اتک خورددد. 💘💘💘💘
من رقصشم خیلی دوست دارم 
هی ماما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.