بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ Mic Drop

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۱
  • ۱۹۲۶۹

متن تلفظ آهنگ Mic drop💥

یِه نوگا نهِ سوجو دوروبدِه
ای دونت کِر مایکو جابوم گوم سوجو یوروت پِه
بوروک هه جال موت ایگون گوتول سوتوکی یورو گِه
گودوپ هِه سو شیبوجولگِه سوتا اِیه جونیوگِه
وُرلد بزینس (بنگ بنگ) هه کشیم
سوبه ایلسنی (کلیک کلیک) ماجین
مانجی امجی ای کلاس گاچیل مانگیک
جون هیونگی اَکچین بانچیک
مایک مایک بانجی

مایک مایک بانجی
برِیت لایت جون جین
مانگال گو گاتاگِتجیمان آیم فاین ساری
میانه بیلبورد 
میانه وُرلد واید
آدِری نوم جالاگاسا میانه اوما
داشین هِه جو نیگا موتان هیودو
اُوری کنسسوتو جولدهِه اوپسو پودو
ای دو ایت ، ای دو ایت نون ماتوپنون راتاتویی
هوک به گا اپودامیون گوسوهِه
سو ایت

دید یو سی مای بَگ؟
دید یو سی مای بَگ؟
توروپیدولو به گی گادوک هه

هَو یو ثینک بَوت دَد؟ 
هَو یو ثینک بَوت دَد؟
هیتر دوروم بولسو هاگول تو

ایمی وانگومبیت وانگومبیت نایه سونگ گونگ
ایم سو فایرین فایرین سونگ وا بونگ سونگ

نونون وانگوپی وانگوپی دومانگ سیونگ سیونگ
هَو یو دِر؟ هَو یو دِر؟ هَو یو دِر؟

نه سونه توروپی اِ نومو مانا
نومو هیویی نه دو سونی موجالا
(مایک دراپ)
(مایک دراپ)
بل بل جوشیم نونه مَل مَل جوشیم

لالی دادی اِ نومو باپا
نومو بیزی نه اونمومی موجالا
(مایک دراپ)
(مایک دراپ)
بل بل جوشیم نونه مل مل جوشیم

ایگو وانجون نه گولجا
ساپیلگی جونگ آه
وانس اپون اِ تایم
ایزوبوهِوا فلای
نی هیونشیرول بارا سِه سِمتونگ
جیگوم جونگودو نَن گِه اِنگبوک
ابونِن اونو نارا گا
بی هِنگی کیوت سیگنال تا
یه ایم آن دِ ماونتین
یه ایم آن دِ بَی
مودا ایسو تالجین 
مایک دراپ بیم

دید یو سی مای بَگ؟
دید یو سی مای بَگ؟
توروپیدولو به گی گادوک هه

هَو یو ثینک بَوت دَد؟ 
هَو یو ثینک بَوت دَد؟
هیتر دوروم بولسو هاگول تو

ایمی وانگومبیت وانگومبیت نایه سونگ گونگ
ایم سو فایرین فایرین سونگ وا بونگ سونگ

نونون وانگوپی وانگوپی دومانگ سیونگ سیونگ
هَو یو دِر؟ هَو یو دِر؟ هَو یو دِر؟

نه سونه توروپی اِ نومو مانا
نومو هیویی نه دو سونی موجالا
(مایک دراپ)
(مایک دراپ)
بل بل جوشیم نونه مَل مَل جوشیم

لالی دادی اِ نومو باپا
نومو بیزی نه اونمومی موجالا
(مایک دراپ)
(مایک دراپ)
بل بل جوشیم نونه مل مل جوشیم

هِیترز گان هِیت
پلِیرز گان پلِی
لیو اِ لایف مَن
گود لاک

دو بول ایل اوپسو ماجیماک اینسایا
هال مالدو اوپسو سَگ وادو هاجیما
دو بول ایل اوپسو ماجیماک اینسایا
هال مالدو اوپسو سَگ وادو هاجیما

جال با نون گو گول ناجی
اورین تَک سا ماچی کولاجی

نویه گانگ ماک گامجاک نولاجی
کِه کِه پومناجی 
پو پو پومناجی

کپی فقط با ذکر منبع


دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

معرکههههه بود من تونستم با سایت شمغ بیشتر اهنگا رو حفظ کنمم تچکراتتتت فراواننننن😂💫💜
فقط جیمین
من دیوونه سایتتون شدم⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
عالیییییییییییییی معرکهههههههه
ولی اگه میشه اهنگ NO هم بزارین تلفظش رو
جدا از اون من عاشق این سایتتون شدم
معرکههههههه⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩👍👍👍👍👍
😻😻😻😻
ایشاالله میزارم واقعا هزار تا چیز باید بزارم هنوز نزاشتم😂
سلااام خوبین خوشین سلامتین😂 میخواستم بگم میشه طرز تلفظ آهنگ دنجر (danger) هم بذارین؟ ممنون🥰
میشه تلفظ اهنگ دینامیت رو هم بزارید
سلاااااام😀😀
اولن میخاسم بگم که یه دونه این و کارتون درستههه🔥🔥🔥
دومن واقعا مرسیتون میشم اگه متن تلفظ house of cards رو هم بذارین🥺🥺

مرسیاااااااات💛🌻
یه طرفدرار جدید
سلام........نمی دونم چه جوری از سایت بی نظیر تون تعریف کنم..‌‌..خیلی ممنون.......ولی میشه متن اهنگ دینامیت رو هم بزاری..........ممنون می شم😘😘
میشه تلفظ اهنگ دینامیت رو هم بزارید
بنده خدااااا
سلام من همون بنده خدا ام دوباره برگشتم 🤦🏻‍♀️😐😂
میگم میشه تلفظ سایفر ۲ رو بزاری؟😂می‌خوام اون قسمت رو که شوگولم خوند تلفظش رو یاد بگیرم مسننسنحسمح🤧🤧🤧
البته اگر تونستی هاا😅😅😅
سلام خیلی زحمت میکشین ولی تلفظ این اهنگ بعضی جاهاش با اهنگش فرق داره مثلا یه چند جا توی شاه بیتش فرق داشت
سلام بی تی اس ارمی جون 
اینو ما خودمون درست نکردیم بعدا ایشالله اصلاحش میکنم 
یه بنده خدایی
میشه لطفاً تلفظ آلبوم BE رو بزاری؟؟
چشم بنده خدا 😂💙
سایتتون عالیه میشه لطفا تلفظ فارسی آهنگ I need you از بی تی اس و هم بزارین؟
این تلفظ ها خیلی کمک میکنه واقعا ممنون از زحماتتون😍
میشه لطفا تلفظ آهنگ pop stars از گروه KDA رو هم بزارید
تشکر
کجا میتونم درخواست بدم پس؟؟؟
قسمت درخواستی سایت 
تلفظ ها عااالین😍😍 تروخدا اهنگ pide piper هم تلفظش بزارید
آهنگ مورد علاقم ک عاشق اجراشم (ಥ ͜ʖಥ)
یبار دیگ تو درخواستیا بگو لاو
خیلی خیلی ممممممممممنون♡♡♡♡♡♡♡
خیلی خیلی خواهش میکنم 😘
من با این آهنگ آرمی شدم پس وظیفه خودم دونستم حفظش کنم و معنیشو یاد بگیرم و همین کارو هم کردم😎😐
باریکلا
فایتینگ نهال شه 🙌
عاشقتنونم با این کاراتون هر کی شما رو ندیده بی عقله
وهه
شاید بیچاره مسیرش نخورده که بیاد اینجا 😂
💞💞
خداییی دیگه نظر ندادن برا مایک دراپو درک نمیکنمممم😐😐😐, اقا من مایکک درراپپپپپپپپپپ دوسسسسسسسسسسس اصن موقع گوش کردنش قابلیت لهیدن هر چی هیتره دارمم
راستی جیسوک اهنگ دوو دوو بلک 700هزارتا داره تا یک میلیاردی شدنشش😭😭😭😭😭😭😭
آفرین به بلک پینکیا 👏👏👏
کلا کی پاپ عشق است 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.