بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ Stay از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۹:۳۵
  • ۴۵۴۰

دانلود آهنگ Stay

....................

دانلود PDF متن تلفظ Stay

....................

 

[Verse 1: Jung Kook, Jin]

کّوم ای اُسِلکّا

نُل بُن گُت گاتا

نونتِّمیون داشی

آمودُ اُبنِن بَنگ

گامانهی نَن جومونِل گُرُ

گِ اُنِ تِّبُدا کِگه تّوینِن heart

ای سونگان اوری اُنجِلادُ اُدی ایتدِدُ

Together, wherever yeah

(Wherever yeah)

 

[Verse 2: RM, Jung Kook]

بانبُگدُ بُگین گُت گاتا

نادُ مولُگِسّو نا اوی سُگِل

نُل بُل سون اُپسِلکّا

گامانهی موآبُنه دو سُنِل

بیونهاجی آنهنِن نه ایل

میچینُّم چُلُم I keep sayin'

Wherever you are

I know you always

stay

 

[Chorus: RM, Jin, Jung Kook]

جُ گولِمی جیناگان جالی عه

Stay

مالِن ایبسولُّ نُ اِگه مالهه

Stay, stay, stay, stay (Always)

Yeah I know you always stay

Yeah I know you always stay

Yeah I know you always stay

 

[Post-Chorus: Jin, Jung Kook]

چانلانهان اُنِلِی

گ مُدولِل وی هه

Oh every night and day

Yeah, I know you always stay

 

[Verse 3: RM]

بالُ جیگِم نان نُل سِنگ گاگهه

نیگا اُدیعه ایدُنجی

گگه موگا جونگ یوهه

We connect to 7G

It ain't the end of the world

The present, it shine like a pearl

ایگُن میو پادُنگ عه بولگوا

هاجیمان نِگا نُل باکّوونُهِل گُیا

 

[Verse 4: Jin, Jung Kook]

گامانهی نَن جومونِل گُرُ

گِ اُنِ تِّبُدا بالگه بُ اینِن star

ای سونگان اوری اُنجِلادُ اُدی ایتدِدُ

Wherever you are

I know you always

stay

 

[Chorus: RM, Jin, Jung Kook]

جُ بالامی جیناگان بادایه

Stay

گودِن ایبسولُّ نِگه مارِل هه

Stay, stay, stay, stay (Always)

Yeah I know you always stay

Yeah I know you always stay

Yeah I know you always stay

 

[Post-Chorus: Jung Kook, Jin]

چانلانهان اُنِلِی

گ مُدولِل وی هه

Oh every night and day

Yeah, I know you always stay

 

[Outro: Jin, Jung Kook]

چانبارامی بولُ وا

سُن نِمیلُ نه سومگیورِل نِگیو

نون گامِن اُنِسه

اورین هَمگه این گُل

 

کاری از سایت:

Koreanlovestar2.blog.ir


ینی من معتاد صدای این سهههههه نفر توی این آهنگگگگگگگگگم

آخه چقدررر یه آهنگگگگ میتونههه جر دهندههههه باشهههه؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

هارتمممممم :)))))))))))))))

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

میشه تلفظ این اهنگ هم بزاری🥺💔 Louder than bomb BTS
تو سایت جدید ایشالله به ترتیب درخواستی هارو میزارم 😍
سلام لطفا تلفظ آهنگ Mic dropبا fake loveرو هم بذارید
ممنون میشم🙃
لطفنی تلفظ Home و magic shop عم بذارین👐🤕💜
ادمین عزیز لطفا بلو اند گری رو هم بزارین خیلی وقته منتظرم بزارینش💜
ادمینننن
توروخداااا تلفظ fly to my room رو هم بزار⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩
لاجیبولالا
بلو اند گری و فلای تو مای روم رو هم میشه تلفظارو بزاری ؟ :)
سلام ایشالله 
واقعا صدای این سه نفر در این آهنگ میخواست مرا زیر خاک ببرد... (ಥ_ಥ)

اما بعدش پشیمون شدم گفدم بزا بیشدر بگوشم حقم این نی ک زود بمیرم╥﹏╥
ینی هردفع ب امید اینکع ی متن تلفظ جدید بزارین میام سایت T-T
عااااااشق این پستاتونممم آخع چرا اینقد عالی هستین..؟😭💜
جدی ؟😂😂😂
به عشق تو زود تر بقیه متن تلفظ آلبوم ها رو میزارک
Reyhane.jn..jm ..
مادر
پدر
فرزند کوچولوعه
پس کره عم بین بچه بزرگا و کوچیکه فرق میزارن
امیدوار شدم
XXXXXXXXDDDDDDDDDDDDD
آره همیشه این فرق ها وجود داره 😂
میشه لطفا لیرک به صورت فیلم بزاری
همین عکسی که بالا گذاشتید
لطفا 🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭
خسته نباشید 😍😍
به زودی اینم اضافه میکنیم 
سلامت باشی 💙
سلامممممممم به ادمین های خوشگلمون .
من داشتم درس میخوندم یه دفعه یادم اومد بیام ازتون هم معذرت خواهی کنم هم تشکر . معذرت خواهی برای اینکه خیلی سوال میپرسم و تشکر هم بخاطر اینکه خیلییییییییی خوبینننننننننننن . من هر چی میخوام رو از تو سایتتون پیدا میکنم جینگولیا . ممنونم واقعا . وامیدوارم منو ببخشین
سلااامم سحر شههه
سایت خودته ، معذرت خواهی و این چیزا نداریم ماا
خواهششش😍😍😍
انقدر معذرت خواهی نکن وگرنه واقعا ازت ناراحت میشم -.-
بدون شرح
( من مرگگگگگگگگگ )
😂😂😂
تو باید زنده بمونییییی
سلام
جیییییییغ
بقیشون رو کی میزارید🥺🧚‍♀️
در آینده 
واوووووووووووووووووو من عاشق البومم حال میده اهنگاش و گوش بدی زیر نور ستاره ها دراز بکشی حتی فکرشم منم میکشه
.
😅🥺

اره سعی میکنم، حتما 💙💙💙
.
گوش دادم😭😭💜____💜
لعنتیییاااااااا
اخه اینستا نمیرم یه مدته، بیانم خیلی کم میومدم🤦🏻‍♀️
اوف بر من :/
😂😂😂
اخ بر تو 
بیان بیشتر بیا ک حداقل اخبار رو داشته باشی
.
نه من دیگه تحملللللل ندارم
..
من تازه امشب فهمیدم آلبوم جدید دادن :/
الان مرگیده شدم...من فعلا هیچی از دنیای اطرافم نمیفهمم -____-
دیگه چجوری برم پودر شم الان؟!؟
بنظرم جا پودر شدن برو گوش بده 😂😂
ایگو چطوری نمیدونستی اخه
من رفتم در قبر
بیا بیرون منتظر بقیش باش 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.