بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ Spring Day

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۱
  • ۱۲۹۱۳

متن تلفظ آهنگ Spring Day

بوگو شیپدا
ایروکه مالانیکادو بوگوشیپدا
نویی ساجینول بوگو ایسودو
بوگو شیپدا
نومو یکسوکان شیگان 
نانون اوریگا میبدا
ایجن اولگول هان بون بونون گوتو هیمدروجین اوریگا


یوگی اونتونگ گیول پون یا
پالووردو گوری وا 
مامون شیگانول دالیوگانه
هولو نامون سولگوک یولچا
نی سون جابگو
جیگو بنده پیونگاجی گا 
گیورول گونه گوپا
گوریومدوری اولمانا نونچوروم نه ریه
گو بومناری اولگا فرند

هوگونگول تودونون چا گن مونچیچوروم 
چاگن مونچی چوروم

نلینون نونی نارامیون
جوگوم دو پالی
نه گه دالسو ایسول تنده


نون گوچی دوروجویو
دو جوگوم شیک موروجویو 
بوگوشیپدا(بوگوشیپدا)×2

اولمانا گیداریویو
دو میوت بامول دو
سیوواو
نل بوگه دلگا (نل بوگه دلگا)
ماناگه دلگا (ماناگه دلگا)

چون گیول گوتل جینا
داشی بومناری اول ته گاجی
گوت پیول ته گاجی
گوگوسه جوم دو مومولوجو مومولوجو

نیگا بینن گونجی( نیگا بینن گونجی)
انیمیون نگا بینن گونجی( نگا بینن گونجی )
ای سونگان هورونن شیگانجوچا میوو
اوریگا بیونن گوجی مو
مودوگا گورون گوجی مو 
گوره میبدا نیگا 
نون دوناجیمان 
دان هارودو نورول ایجن جوگی اوپسوتجی نان 
سولجیکی بوگو شیپونده 
ایمان نورول جیولگه
گوگه نول وونمان گاگیبودان دول اپونیکا
شیرین نال بورونه بوندا
یونگی چوروم هاین یونگی چوروم 
مالونن جیوندا هه دو 
ساشیل نان اجیک نال بونه جی موتاننده


نون گوچی دوروجویو
دو جوگوم شیک موروجویو 
بوگوشیپدا(بوگوشیپدا)×2

اولمانا گیداریویو
دو میوت بامول دو
سیوواو
نل بوگه دلگا (نل بوگه دلگا)
ماناگه دلگا (ماناگه دلگا)


یو نو ایت ال مای بست فرند
اچیمون داشی اول گویا
اوتون اودومدو
اوتون گیه جولدو
یونگوونهل سون اوبسونیکا


بیوتگوچی پینا بایو
ای گیو اولدو گوچی نایو
بوگوشیپدا(بوگوشیپدا)×2

جوگومان گیداریمیون
موچیل بامان دو سه اومیون
مانارو کالگه(مانارو کالگه)
ده ریرو کالگه(ده ریرو کالگه)

چون گیول گوتل جینا
داشی بومناری اول ته گاجی
گوت پیول ته گاجی
گوگوسه جوم دو مومولوجو مومولوجو


کاپی هاجیما پلیجو

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

خیلی عالیه واقعا مرسی خسته نباشی بابت زحماتت و ی درخواست داشتم اینکه میشه متن آهنگ War Of Hormone رو هم بزاری میدونم قدیمیه ولی من لازمش دارم و بازم مرسی ❤❤❤❤💋💋💋💋
سلام خسته نباشید 😘
میشه ترجمه و تلفظ رو باهم بذارید یعنی اول تلفظ هر خط بعد ترجمش
خیلی ممنون میشم💜💜💜💜
سلام متن های تلفظت خیلی عالین الان حفظ کردن آهنگ ها راحت تر شده ممنون ازت .
فقط می تونم یه خواهشی کنم میشه متن تلفظ فارسی I need u رو بزاری 🙏
سلام شوگا کیپاپ شههه
خوشحالم راضی هستی 😍💞💞💞

درخواستی ها زیاده ممکنه گم بشه
تو قسمت درخواست اینو بفرست یادمون نره
وای خدای من چقدر spring day با صدای جین قشنگه من عاشق صداش توی این اجرا شدم و واقعا به نظرم بیگ هیت خیلی احمقه که از این صدای خوب استفاده نمیکنه توی یه نظرسنجی هم اخیرا مردم توی کره صدای جین رو به عنوان صدایی که قلب ادم رو میلرزونه انتخاب کردن ولی مگه بیگ هیت میفهمه من نمیگم بقیه شدن خوب نیستن برعکس یکی از یکی دیگه بهترن ولی کمپانی داره برای جین و جی هوپ واقعا کم میگذاره و من واقعا بابتش متاسفم که انقدر داره مکنه لاین رو سنتر میکنه
پیاماتونو خوندم دلم گرفت مال مهر بودن گفتن اینو بدم شاید دلتنگی از تنم بره بیرون با اینکه تاحالا ندبدمتون من نیکا هستم باغ بهشت چیه ماجراش چیه ؟ نظر سنجی نتیجش رو توی کدوم سایت گذاشتید؟؟ لینکشو میدی،؟
اخخخخ یادته شادی برداشت گفت منننن چندین بار راییی دادممممم 😭😭 چیتو چند بار رای داددددد اخههههعع وهههههههه
منم موندم چطور این کارو کرد 😂
فک کنم با فیل شکن ، آی پیشو تغیر میداد تا رای بده 
یادته نظر سنجی گذاشته بود بین تمای البوم پرسونا که کدومو بزاری هدر وب؟من برداشتم گفتم ملت سر دو راهی میمونن ما سر چهار راهی موندیم , یهو اریستا به جا 4راه گفت 4 باغ بهشت و گفت اسم ی خیابون تو اصفهوونه ی چی تو همین مایه ها هس ( باغ و بهشتو از دوچیز گرفته بود البته)
آره آره یادمه 😂😂
ورژن 3 هم انتخاب شد آخرش 
تا جایی ک یادمه ، پیشنهاد گذاشتن این نظر سنجی از ام ان بود 
و دقیقا ورژنی ک اون دوست داشت هم انتخاب شد 

یادم اومد 😂😂😂😂
400تا پستت که هستت اماا من تمرکزم رو اونایی کهه کامنت ندارن,
خیلی روزای خوبی بود همه شو یادمه ,حتی اون4باغ بهشتت( یادته یادته؟؟)
ارهه انگشت عضله ای میشمم اصنن ,بعد ماشینو با انگشتام بلند میکنمم
منم 
گاهی اوقات دلم برای اون موقع تنگ میشه
نمی دونم چرا ، ولی یه گرمی خاصی داشت ک الان حسش نمیکنم 
4 باغ بهشت؟
جیسوگییی من هنوز سر قولم هستم که گفتم تموم پستات ی دونه کامنتو باید داشته باشن از پستای اخر میرم به اول منننن , یادته ی بار برا البوما کامنت گزاشتم گفتی چرا برا البوما گذاشتی کامنت اینهمه چون پستای البومات بدون کامنت بوددد
یادمه ... یادش بخیر ، چه زود گذشت 
هعی ...
الان دیگه 400 تا پسته ، اگه بخوای کامنت بزاری انگشتات عضله در میاره
عرررررر منم دلم برا بی تی اس پوگوشیپپپداااااااااااااا شدههه, این اهنگوو خ دوس دارممممم
چی شد یهو پریدی روی این پست ؟😂
خیلی قدیمیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.