بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

ویمین عشقه💜💓💜
اینجا بهترین جاییه که اتحاد ویمین لاورا رو می شه دید جاهای دیگه متاسفانه جیکوک لاورا و تهکوک لاورا همیشه دعوا دارن که من اصلا درکشون نمیکنم یعنیی بعضی وقتا واقعا خندم میگیره از آرزو هاشون (فکر ببین میتونی حدس بزنی چه آرزویی رو میگم؟)در کل این سایت بهترینه^_^
خیلی :")
جدا؟؟؟ نمیدونستم بین جیکوکرا و تهکوکرا دعواس
حتما رسیدن کاپلاشونو میگن دیگه 😂
لاویوو💞
باشه🙂🙃☺️💋💖💜
:)
هوووم اینم یه نظریه🙃🙂
پس از این بعد هر پستی بزاری واست کامنت میزارم☺️💜
فعلا اعصابش ترکیده بام قهره😶😶
نمیدونم💖💋
برو از دلش درآر
بعد مدت ها پروف جیمین گذاشتم🤧🤧🤧🤧
اره متوجه شدم 
خیلی خوبه 
من چرت هر اجرایی نیگا میکنم مومنت ویمینن پیدا میکنم از توشش😐😐 جوری شده دیگه نگاهاشونم از دستم در نمیره😂😂😂
مومنتای ویمین زیاد نباشه مومنت های کی زیاد باشه ؟؟
😂😂😂
باید میگفتی اسمتو عوض نکن چون من ام ان لاورم 😂😂
آیگوووو شعر مال یکی دیگه هست من یکم عوضش کردم😂😂😂البته انشاء مدرسه ام خیلی خوب بود یه بار انشا کلا شعر نوشتم معلمم کلی ذوقم کرد
الان میخوام برم کیک درست کنم شکلاتی خیس😋😋 اگه نسوزونم
بهت گفتم کیک درست کردم سوخت؟😂😂😂😂همه منتظر بودن بیچاره ها😂😂😂
اگر خوب شد عکسش میفرستم واست


خب اگرم اسمتو عوض کنی چیزی از ام ان بودنت و ام ان لاور بودن من کم نمیشه که 

من به مادرم گیر دادم که کیک سرامیکی درست کنه درست نکرد :")
جدی سوزوندی؟؟؟ عجب ضدحالی به بقیه خورد 
خوب هم نشده بود عکسشو بفرست (البته همیشه خوب درست میکنی:| )
اوو یسسسسس من مواظببم😎

جییسوکککک جیسسوککککککککککککک



بلی بلی
نمیدونم😶
ولی اینا تاثیرات فیکایی که میخونم🙂
امکانش هست😶😶
خداوکیلی ذهنمو مشغول نکرده بود یهو یادم اومد💜💜
آخه هر موقع بیکارم میشینم کامنتای سایتو میخونم 💖💖
گفتم جیسوگ ازت تشکر کرده💋💋بعدم گفتم که تورو یاد جی هوپ انداخته🙃🙃
پشماش ریخت🙃
😂😂😂
منم از مادرم پرسیدم ، گفت شاید عطرشونم فرق داره
منم هروقت بیکار میشم صفحه سایت رو بالا پایین میکنم یا میام اینجا هعی صفحه رو رفرش میکنم به امید نظر جدید 😂

سلامم رو هم بهشون برسون 

عه وه؟😂
خودتون میدونید که من چقدر ویمن دوست دارم


الان چی کار کنم
میدونی جیسوگ اون اولا من منتظر متن تلفظ فرند بودم وقتی تلفظ ها رو گذاشتی در به در دنبال این میگشتم بعد یادم اومد خودت متن تلفظ می نویسی و لابد الان ننوشتیش😭😭😭😭😭

سحرم که اسمشو عوض کرده

منم عوض کنم؟بذارم موچی لاور😭😭😭😭😭😭😭
لعنتی چرا موچی حالا😭😭😭😭😭😭😭😭
در پی این اسم شهر به شهر شدم روانه چه عاشقانه🤧🤧🤧
یه عالمه متن تلفظ باید بزارم که نزاشتمش :")
منم عاشق این اهنگم دیگه یه جوری شد که الان تازه تونستم بزارمش

پروفایلتو دوس 💓
موچی لاور بودنت از پروفایلت مشخصه پس نزار 😂💞

و ام ان شی از لقب آشپز نمونه به آشپز شاعر نمونه ارتقا یافت😂
ویی در خیابان بود کنتوانست فرندلی کندد 😭😭😭😭ولی در ذهن خود همش تکرار میکرد
یو را مای سولمیتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مواظب خودت باش بیرون میری
نه بابا منه مغزه ماهیو چه برسه به تحلیل😂😂🤦‍♀️همینطوریه
الان کنچانایی؟؟؟
خب پس همینطوری بود 😂
من همیشه کِنچانام
اگه کِنچانا نباشم انقدر نمیام سایت تا کِنچانا شم 😂
یه جایی یکی پرسیده بود فرق شامپو بدن زنونه با مردونه چیه؟ 🙃🙂
از مامان پرسیدم گفت شامپو زنونه اسیدش کمتره چون پوست خانوما لطیفه ولی (یه قلوپ از چاییش خورد) شامپو بدن مردونه اسیدش بالاتره چون پوست مردا مثل خانوما لطیف نیست 💜💖
ولی مطمعن نیستم درس میگه یانه😶
بعد چن ثانیه زد زیر خنده در حد انفجار 😐
بعد اتمام خنده هاش گفت به چه چیزا فک میکنی 😶
ولی یکی نیس بگه من چیزی فک نکردم 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
😨😨😨😨😨 من یادم رفته بود این سوالو ، چطور یادت مونده؟!؟!؟!؟!؟!؟


عجب ... یه قلوپ از چاییش خورد 😂😂 خیلی باحالی.
من که جواب سوال رو نمیدونم ولی حس میکنم مامانت درست میگه 
😂😂
خالی نبند مطمئنن ذهن تورو هم مشغول خودش کرده بود وگرنه عمرا اگه این سوالو می‌پرسیدی 😂 از مامانت هم تشکر کن 
و اینکه مامانت چقدر منو یاد جیهوپ تو هوس اف ارمی انداخت ( وقتی جیهوپ مامان شده بود)
قوربونشون برم الهیییییییییی....😢😢😢😢😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘ویمین محشرممم😢😢💜💖

کوماووو جیسوگااا😘😘😘💜💜
ویمین الگو همه فرنداست 😭😭😭😭😍

خواهشش کاری نکردم که
سکوت سکوت سکوتتتتتتت🤧🤧🤧🤧🤧آدرس جیمیلمو با آهنگ ویمین ست کردم😂😂😂
😂😂😂😂 سکوتت فقط 💞


اووو یسسسس اما اون 7536 واسه چیه ؟؟ تحلیل داره یا بخاطر اینکه ناچار بودی چون بقیه شماره ها پر بودن گذاشتی ؟😂

اسممم ی چند رروزه شده جیمین موچیی😭😭😭😭😭😭😭


به احترام این سولمیتا باید خیلییی سکوت اختیاررر کردددد اصننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
جیمین موچیو بیشتر دوست دارم 😭💞



دستمال کاغذی را برداشته و آهنگ فرند را پلی میکند :")
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭وویییممیییییناااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عههه
کی اسمت جیمین موچی شد؟؟؟


به احترام ویمین دو دقیقه سکوت 😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.