بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ آهنگ serendipity از جیمین

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۰
  • ۹۳۸۰

 فایل پی دی اف : دانلود

متن تلفظ آهنگ serendipity از جیمین:

ای مودون گون او یون ای آنیا

کِنیانگ کِنیانگ ناعه نی کیمی رو
اون سی سانگی او جی اون دارلا
کِنیانگ کِنیانگ نوعه گی بوم اورو
نی گا نال بول لو سیل ده نانِن نوعه گوچ اورو
کی داریت دون گوت چوروم اوری شیری دوروگ پیو
او جه میون او جو عه سومری گو نیانگ گوره دُن گویا
یو نو ، آی نو
نونِن نا ، نا نِن نو
سورّی نِن مان کومانه ای دوریوا
اون میونگی ای یو ریر جا کوجیر تو هه سو
نو مان کیم نا دو مانه ای مو سو وا
وِن یو سی می ، وِن یو تاچ می
یو چو گا او ریل وی هه یوم جیگ یوسّو
چو گوم ای او گو نام جُچا اوب سوسّو
نو وا نه هِنگ بوگوم یه جونگ دِت دون گور
کاج :) یو لاو می اند آی لاو یو 
نون نِه پورین گُم پانگ ای
نَر کو وان عه جون نای جُن سا نای سی سانگ
نان نی سام سِگ گو یانگ ای نار مان نارو
لاو می نو ، تاچ می نو
جاست لت می لاو یو (لت می لاو لت می لاو یو)
جاست لت می لاو یو (لت می لاو لت می لاو یو)
یو جُ گا چو اوم سِنگ گیو نا سیر دِه پو تو مو دون
گون چونگ هه جین گویوسو
جاست لت می لاو یو 
لت می لاو لت می لاو یو
لت می لاو لت می لاو یو
لت می لاو لت می لاو یو
koreanlovestar3.blog.ir

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

عاشقتونممممممممممممممم هم خودت هم سایتت بى قیدوشرط😶♥️سارانگه
.
لطفا اهنگ Filter رو هم بزار از جیمین مرسییییییییی خیلیم ممنون^-^
چرا اینقدر سایتتون خوبه:)؟
بهمون دلیلی ک شماها انقدر خوبین  :")
جیسوگی یه چند تا سوال😅
کره ای رو خودت یاد گرفتی یا رفتی کلاس؟
اسونه یا سخت؟
من یکمی یاد گرفتم ولی خیلی سختهㅠ.ㅠ
چیکار کنم بهتر یاد بگیرمش؟
لفطا بجواب😹❤
بپرس ، اگه سکرت نبود جواب میدم بهت 😂
خودم یاد گرفتم 
بنظر من آسونه
برنامه memrise رو نصب کن 
درسته که از انگلیسی کره ای رو یاد میگیری ، ولی خیلی راحته
عررررر چرا من الان دیدمشششش ㅠ.ㅠ این اهنگ عشقههههههه عرررررㅜ-ㅜ
 ಥ⌣ಥ💜
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من عاشق صدای جیمینی ام کلا خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستش دارم عاشقشم من میخواستم این اهنگشو کاور کنم اینطور برام خیلییی سخت بود ولی با این خیلیییییییکارم راحت شد ممنونم ازتون من ریحانه هستم عشقمم جیمین جیمینیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوستت دارم برات میمیرمممممممممممممممم
عالیه من عاشق این اهنگم
😍👌
خیلی ممنون
خواهش میکنمم
وقتی که صدام زدی من تبدیل به گل تو شدم انگار که منتظرت بودم ما شکوفه میرنیم حتی اگه درد اور باشه شاید این تقدیری هست که دنیا رقم زده وباید همینطور پیش بره تو میدونی منم میدونم تو خود منی من خود توام......چرا این اهنگ انقد قشنگه چه احساسات قشنگیی واقعا جیمین یه پیشی ملوس که هی دوس داری بغلش کنی
این آهنگ و رقصو فضای ویدیو ، فقط و فقط مال جیمینه
فک نمیکنم کس دیگه ای میتونست انقدر قشنگ و زیبا حس این آهنگ رو به آدم منتقل کنه ...
ㅠㅠ
مرسییی مرسی😍من منتظرشم
💜💜 دیر شد نفرینم نکن 😂
خیلی خوب بود ولی میشه تلفظ اهنگ homeرو هم بزارید؟؟
سلام متی جون
از هفته دیگ همه اهنگ های البوم را میزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.