بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

عاااااااااااااااااالللللللللللیییییییهههههههههههه عاااااااااااااااااالللللللللللیییییییهههههههههههه عاااااااااااااااااالللللللللللیییییییهههههههههههه عاااااااااااااااااالللللللللللیییییییهههههههههههه عاااااااااااااااااالللللللللللیییییییههههههههههه عاااااااااااااااااالللللللللللیییییییهههههههههههه
عاااااااااااااااششششششقققققتتتتتتممممم جییبمییین خوش صدای من
اگه کسی آب قند داره بهم بده با تمام وجود میپذیرم😭😭😭😭😭 جیمین جذاب منـــــــــ لعنتی دوس داشتنی
😭
👍👍👍👍👍👍👍👍
💜💜
جیسوگ شی همونی که اهنگ پخش میشه لیریک ها هم میاد باهاش تو یوتیوب الان گذاشتن اگه سرچ کنی میبینی💜
اهااااااا
راسش من فنمید نمیزارم
ادمینای دیگ بیشتر ازینچیزا میزارن
جیسوگ‌شی جواب من بدبختم بده دیگه میدونم زیاد پیام میدم ولی جواب بده دیگ۶
میگم که این تلفظ ها فایل mp4هم میزاری یا نع؟؟؟
بوگوووو
چی هست این ام پی فوری که میگی
من که همیشه همینشکلی میزاشتم 🤔
شنیدم دنا رو فیلتر گیر کرده 😂 شما رو کدوم؟
.
سلام بر جیس ترین جیس دنیا
چطوری عزیزدل؟؟؟
ببخشید نبودم این روزا، همه چیم قر و قاط شده بود بیب
خوبی؟چ خبر؟
هلووووو یاسین شههههه
من روی اوک! گیرکردم و اگه خدا بخواد و بتونم میخوام حفظش کنم ، فعلا روی روان خوانیش گیر کردم 😂

نه بابا کنچانا ، نیس ک منم خیلی هستم
بسی خوبممم

یه سوال داشتم مثلا وقتی یکی میگه من یه ورژن ازآلبوم جدیدشونوگرفتم یعنی چی؟؟ یعنی چی یه ورژن؟؟ مگه یه آلبوم چندتاورژن داره؟ آخه من دیدم که همه ی آلبوماچندتاجلددارن. اگه میدونی میشه لطفاتوضیح بدی💜💜
۴ ورژن داره
اهنگای همشون همینه فقط عکسای داخل فوتوبوک با توجه به ورژن فرق داره
جیسسسسس
100 نفره شدنت چوکاههههههه
915روزگی وبت چوکاههههه تووووو
ععععععععععررررررررررررررررر
لی لی لیییییییییییییی(یه ارمی بی استیکرT_T)

اوه راسی از وبت اسکرین گرفتم...نمدونم کی بود ولی 176نفر تو سایتت بودن0_0 ژژژوووووووونننننننن...خدا بیشترش کنهههه ب حق بنگتننننن
یه دور دیگه...
لی لیی لیییییییییی یوروبون بیاین وسطططططط


ها ها هاااااا یه چیز دیگهههههه
خعلی خعلی خسته نباشی...این چندروز خیلی برا ما زحمت کشیدی
ماارمیا مدیون توییم...نصف نیکوکاریام مال تو^_^

عر ب تو جیس...احساساتی شودمT_T
مگه صد سالگیه سایته ک تبریک میگی 😂😂 صد ک زیاد شده (این چندروز البته)
بزار ۱۰۰۰ روزه شدم تبریک بگو 

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ۱۷۶؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامت باشیییی
نه نیکوکاریاتو به کسی نده ، جاش دعا کن به هرچی میخوام برسم 😁

*-*
من وقتی این آهنگ رو گوش دادم جایی بودم که نمیتونستم واکنش نشون بدم وسط آهنگ دیدم الان منفجر میشم رفتم یه جایی پیدا کردم فکر نکنن دیونم، دستم گذاشتم رو دهنم جیغغغغغغغغغغغغغ زدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😂😂 تو بالش جیغ بزن کسی نمیشنوه
Jimin shiiiiii
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
I'm not here
O my God
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
الهیییییییییییییی جیمن خوش صدامممممممم
صداششششششششششش 😭😭😭😭
و ام ان شهه وداع گفت ~~~
این آهنگ خیلی خاصهههه😭❤❤❤❤❤
واقعا خاصه 
چینچایوو
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🙌🙌💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.