بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

متن تلفظ Still With You از Jungkook

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۰
  • ۱۴۶۰۸

♦♦ Still With You ♦♦

_____________________

دانلود PDF

نَل سْچینِن گْدِیه یوتِن گِ مُکسُری
نه ایرِمِل هان بُنمان دُ بولُّجوسِیو
اُرُبُرین نُ اول آره مُمچو سُ ایجیمان
گْده هیانگ هه هان گُلِمشیگ گُرُگاله یو
Still With You

اُدو اون بانگ جُمیونگ هانا اوپجی
ایگسوگ هه جیمیون آندِنِنده
گْگه دُّ ایگسوگ هه

ناجیماگی دِلّینِن
ای عه اُکُن سُری
ایگُرادو اُپسمیون
نا چُنگمَل مونُجیل کُ گاتا

هَمکه اوگُ هَمکه اولگُ
ای دانسونهان گامجُنگدِری
نِگِن جُنبویونا بوآ

اُنجه جِمیلکا
داشی گـْدِل ماجوهاندامیون
نونِل بُگُ مارهالّه یو
بُگُشیپوسُیو

هُآنگهُلهِتدُن گیوک سُگه
نا هُلّو چومِل چودُ بیگا نِریجانها
ای آنگِگا گُتچیل تِجِم
جُجِن بالّو دَلّیوگال گه
کْده نَر آناچو

جُ داری اِرُوُ بُیوسو
بامهانِره هوانهاگه اولگُ اینِن گُ گاتاسُ
اُنجِنگا آچیمی اُنِن گُل آلمیونسُدُ
بیولچُرُم نُ ای هانِرِ مُمولگُ شیپُسو

هارورِل گْ سونگانِل
ایروگه دُل گُل آرادامیون
دُ دامادوسِل تِنده

اُنجه جِمیلکا
داشی گـْدِل ماجوهاندامیون
نونِل بُگُ مارهالّه یو
بُگُشیپوسُیو

هُآنگهُلهِتدُن گیوک سُگه
نا هُلّو چومِل چودُ بیگا نِریجانها
ای آنگِگا گُتچیل تِجِم
جُجِن بالّو دَلّیوگال گه
کْده نَل چاباچو

نَل بارابُنِن هیمیهان میسُ دیپیونه
آرِمداعون بُرابیچِل گْریوبُلّه یو
سُرُ بالگُرِمی آن ماجِل سودُ ایجیمان
گِده وا هَمکه ای گیرِل گُدگُ شیپُسُ
Still With You
2020-08-18

اینجوی آرمی😻
مخصوصا کوک لاورا ⛈🌧
و به خصوص یو هانی
...........
پ.ن۱: هیچ وقت ازین اهنگ زده نمیشم -ــــــ-

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

فقط میتونم بگم عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
و......
واقعا صدای کوک از اون صدا هایی هست ک آدم از شنیدنش خسته نمیشه هیچ وقت .🤍⁦❤️⁩
میشه لطفت دینامیت رو بزارین
چیشو بزاریم؟
سلاااااااام سایتتون عالیههههههه من عاشقتونم کککککککککک .....میشه تلفظ آهنگ hug me جیهوپ و تهیونگم بزارین لطفاااااااااا.....من می خوام آهنگه رو کاور کنم مثلا ولی تلفظشو هیچ جا نذاشتع
BTS and Army forever
کارتون عاااااااااااااااااااااااالیه
ممنونم
😘😘😘
سلام میشه لطفا متن تلفظ home رو هم قرار بدین ممنون💖💖
سلام ممنون بابت کار های خوبتون
ببخشید کجا میشه ادیشن داد؟ میشه بگید لطفا لطفا لطفا لطفا *^*
سلام
ندانم گوگل سرچ کن
انگلیسی بود خیلی بهتر بود چیه این؟؟؟؟
برو انگلیسشو بخون پس 😐
エルハ ~엘리
همه تلفظات عالیننننننننننن دستتون واقعا درد نکنهههه
سلاااااااام کارتون خیلییییی عالیه فقط میشه آهنگ cypher2 پارت شوگا رو بزارید واقعا واقعا نیازش دارم(اودیشن دارم🙇)خیلیییییی ممنون
این واقعا وقت و حوصله میخواد 😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
خواهش میکنم
قربان شما
باور کن اصن قابلتو نداش😂💜
-__________-
خیلی قشنگ بود ممنون
فقط کی موزیک ویدیو جدید بی تی اس رو میزارید
کپشن بخون
عحححح هارتمممم🥺🥺🥺
مرسی جیسوگی🥺❤❤

راستی جیسوگی یه کامنت واسه تلفظ یوفوریا گذاشته بودم میشه جوابشو بدی😅
سلام
همه رو جواب دادم حتما درخواستی بوده ک تایید نشده
مرررررررررریررررسریسیییسیییییییییییییییی
عرررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر
❤❤🧡❤💚🧡💙🧡💜🖤🖤💜❤💚🧡❤🖤💙💚🧡💞❣💓💗💖💗💕💟💘💕💚💔💚❤💜❤💜💜💓❣💚🧡💞💕💟💘💔💛💔💙💙❤
💙لابیووووووو🤪😻🌴
💛
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
چقد خوبهههههههಥ⌣ಥ
چقد قالب خوبهههههههههಥ⌣ಥ
چقد اینجا خوبهಥ⌣ಥ
چقد موهاشون تو این مدت خوب شدهಥ⌣ಥ
چقد دنیا زیباستಥ⌣ಥ
چقد تو توییتاشون نازنಥ⌣ಥ
من خوووووووووووووبمممممممم
:")
مرنپمزبتذپمن بتذنتبذنمتتتن تبیتیبنتذنتبذ
 ಥ⌣ಥ💜
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسوگ بزغاله
خعلی قشنگه
خیییییییییلیییییییییییییییییییییی خوبه
انقد خوبه ک میخوام برم کوکو بزنم سر قشنگیش-_______________-
یکی منو نجات بدهههههههههههಥ⌣ಥ
مرسی واقا از این همه ابراز محبتت😐💜
☆●~●☆ Min Noora
نونا
یه گله دارم ازتون:(
من خیلی با این اپلود صنترتون مشکل دارم
هیچی نمیتونم دان کنم:(
واقن صختمه
اون چیزی که باید بزنمو میزنم ولی نمیاره:(
کجاش مشکل داری ؟
تبلیغات رو رد کن میاره دیگه 
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر /:
(دوبس دوبس عر عربمن نمیگن خرخر
من عارمی ام ام😂😐)
بله بله 😶😶👍👍👍💞💞💞💞💞💞
جیســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوکککککککککککککککککک
میدونستی کیم جیسوک از بازیگرای مورد علاقمه؟ 😂
و اینک جیسوگ ساعت 7 و نیم میاد پست بذاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.