بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

مصاحبه BTS در Radio Disney

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۸
  • ۱۶۳۶

دانلود BTS Extended Full Interview Radio Disney

با ساب انگلیسی

 Download 720P | 151M

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن: جیمین عینک دودی زده تا درخشش بقیه اعضا کورش نکنه  😎😂💙

دسته بندی :
 مصاحبه

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

سلام میشه لینکو ی چک بکنین ممنون💜
دوباره امتحان کن لاو
سلام خسته نباشین
توی تلگرام هم کانال دارین عایا؟
و اینکه با تشکر فراوان ولی ایکاش لینک هاتون تو آپلود بوی نبود چون خیلیا توش ثبت نام نکردن:(
از جمله خودم:(((((
سلام روزان جونی
یس یس داریم واسه ساب
توی صفحه اصلی گذاشتیم
^-^ کومایو جیسوگ شی
(نمی دونم درست گفتم؟؟تازه دارم یاد میگیرم -_-)
💙
دقیقااااااااااااااااااا*-*
😃😂
اخه من میشه گفت هر چی برنامه ازشون بودو نبود دان کردم واگه نباشن من الاف میشوم-_- خیلی دلیلش هیجان انگیز بود
البته فک نکنم الاف شی
چون مطمئنم بازم به اندازه موهای سرت برنامه ندیده داری 
سلام ببخشید زیر نویس نداره
سلام لیسا جون
نه عزیزم
ممننننون سکته رو یعنی زدما
وهه؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یع سوالییی
***** *** * **** **** ***********😢😢😢😢😢😢😢
نه تنها شایعه است و هیچ چیزی تایید نشده ، بلکه اگه توجه کنی دو روز پیش تو لایو جیمین بود 
شایعه است ، توجه نکن 😉💙
تنکسسسس
یورولکام 😉💛
فقط جیمین با اون عینک ..........
خیلی باحاله ......مرسی که گذاشتی ....... ولی من دیده بودم.......
آره 😂😂
خواهش میکنم جونگ کوکی
واییی جیمین 😎😎😎😉😉😉👌👌👌👍👍👍دیگ حرفی ندارم
سیما جون 😙💜💜🙆 بازم دیگ حرفی ندارم
راستش منم حرفی ندارم 😂💙
فدات جسییی😘✌✌
چی بگم جز
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
🤔🤔🤔🤔
نظری ندارم
همون عرر بزن
عررر برا فاطمه
منم ریاضی نمونه میخونم اما الان کنکوریم عزیزم
سلام منم اسمم فاطمس
بشدت زدی تو خال چون منم بدم میاد کسیو ناراحت کنم حتی اگه اون مقصر باشه


اووو
پس میخوای بگو...شاید سوتفاهم پیش اومده برات؟؟؟
نگرانم نباش کامنتارو حذف میکنم بعدش
یا میخوای خصوصی بگو
سلام میشه ساب فارسیشم بذارین چبل کامسامیدا
سلام
حتما... منتشر که شد قرارش میدیم 😉💙
همین جا راحتم
ببخش منو فکرتو درگیر کردم الکی
نه این چ حرفیه خواهش میکنم
راستش از اینک کسی ازم ناراحت باشه خوشم نمیاد
اگ دلخورت کردم عذر میخوام
ن فدات
اونجا دلیل داشتم
الان ندارم
پس خودافظ دیگه کاری نداریم با هم:)
من ک چیزی سردرنیاوردم از حرفات ویستایی
اما خب باشه هرطور راحتی
خدافظ 💙
ن نتم خوبع


چی بگم؟
خب گفتی ازم دلخوری و دلیل خودتو داری...بگو دلیلتو
فدات اشکال نداره


فردا پس فردا من نیستم از پس فردا کمتر میام وب چون خونوده تشریفشونو میارن عزیزم

وبت نمیدونم چرا برا من خیلی کند بالا میاد بعبارتی جونم میاد بالا تا بیاد....
عههه پس همینجا بگو


نمیدونم شاید نتت ضعیفه ک .بم نمیاد آخه قالبش یکم سنگینه
داری کامنتارو میجوابی سیما؟

راستی گفتی میای وبم نیومدی که بیبی
آره


میخواستم بیام ببخشید انقدر ک درگیر انتخاب رشته هستم نهایت کاری ک وقت میکنم انجام بدم اینه ک پست بذارم گاهی و کامنتارو ج بدم ک کار جیسوگم کمتر شه
فردا پسفردا میام حتما...یا میخوای تو بیا وب من
جیمین عشق است و تمام ...................................................نقطه سر خط
😍💙👍
فدات عشقم:)
💙💜💞
فرست سین
سیما جوووووووننننننن
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
تنکیووو ویستاجون
فایتییینگ 💪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.