بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

امینو برنامه ایه که ارمیا توش پیج میسازن و پست میزارن و درکل چیز بیخودیه ولی سرگرم کنندست خود اعضا توش نیستن و هیچ فایده ایم نداره در کل برنامه جالبیه 😐و از همه کشوراهم توش هستن....😊😀🤚
سلام زیرنویسش قرار میگیره؟
سلام مهشید جان
زیرنویسش قرار نمیگیره متاسفانه
ى سوال.... Army amino چیست؟
کسی میدونه آیا ؟
فرا رسیدن ماه مهر را به شما آرمیونه گرام تسلیت عرض مى کنم.... 💔
تسلیت
غم اخرت باشع
با فیلترشکن امتحان کردی بری؟
اگه اره من دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
برای لاو بی تی اس
من بدنه بازى چى کاررر کنممم؟؟؟ 😢😢😢😢
هیچ رسانه ای به جز اون ندارمممممم
کمککککککککککک
بچه ها اگه کسی مشکل دوستمونو میدونه کمک کنه
( به شخصه یه هفته است نتونستم برم تو بازی )
البته پى وى نمى تونى برى و فقط تو پستا مى تونى بحرفى
استلا
برای استلا
از بى تى اس ورلد چى بگممم؟؟؟ 😭😭😭😭😭
کار نمى کنه الان اینترنت خوبه ولى نمى کاره(کار نمى کنه)
میتونى پست بزارى و با دوستات بحرفى
براى استلا
برای استلا
به احتمال ۹۰ % تو اینترنت بابات تو شهر خودتون قویه و اگه جایه دیگه ای هستی تو هر خونه ای یا هر جایی بهتره جایی رو پیدا کنی که بهترین انتن رو میده من برای سوپر استار بی تی اس اینکارو میکردم و فقط جاهای خاصی بود که میتونستم برم تو بازی
یکم از بی تی اس ورلد بگو ببینم چجوریه که میتونم نصبش کنم یا نه
برای لاو بی تی اس😉😉
سیما خواهش مى کنمممممم
راستش من بی تی اس وورد ندارم و نمیدونم
اما چیزی ک تو گفتی عجیبه واقعا 😕
این برنامه نت قوی و 4جی میخواد . همین
چیز دیگ ای نمیدونم جیسوگ هم فک نکنم بدونه 

بازى براى من فقط تو شهرى که بودم کار مى کنه مى رم مسافرت کار نمى کنه...
الان خونمون اون شهر نیستو یه جا دیگه ایم.....
بازى بى تى اس ورلد کار نمى کنخههه
همیشه به نته بابام وصل مى شم و تو مسافرت کار نمى کنه.....
مامانمم نمى زاره به نتش وصل شم.
خواهش مى کنم اگه نى دونین چى کار کنم کمکم کنید.....
پلیززززز
سلام...
مى شه یه سوال بپرسم؟
سلام بپرس
مرسی سیما جوننننننننننننننننننننننننننننننننننن 🙏🙏🙏🙏🙏👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خواهش میکنم عزیزم 😍😍😍😍😍❤❤❤
میدونم میدونید که چقد باحال و آنلاین و خوبید^^♡
و میدونم که نمیدونید اگر همینجوری که ویدیو ها،عکسهآ و آهنگای پسرا رو انقد کامل و سریع میزارید و نمیزارید واقعا چیزی تو دلمون بمونه😍،خبرایِ کتبی BTS رو هم بزارید کلی بازدید و عشق از طرف آرمیای ایرانی میگیرید^^
(میدونم کارتون سخته واقعا درک میکنم که چقدر سرتون شلوغه و فکر میکنید کلی چیز هست که باید بزارید تا سایتتون از این کامل تر بشه ولی اگر اینکارو بکنید واقعا باحالید👍)
کلللللللللی هآرت^^♡~~
ممنونم لطف داری 😍 خوب شما ارمیا هستین ❤😍
راستش درمورد اخبار باید بگم ک کارای سایت واقعا زیاده هنوز خیلی از برنامه ها هم قرار نگرفته
سر ادمین سایت هم خیلی شلوغه برای همین نمیشه ب اخبارش هم رسیدگی کرد
میدونم میدونم 😂 اولین نفری نیستی ک همچین درخواستی داره اما در حال حاضر نمیشه متاسفانه😭
فقط میتونم بگم ک برای توییتای بی تی اس یه وب هست بقیه اخبار رو شرمندتونم 😔💚
❤💙💚💛💜💓
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
فایتینگ
😘💗💪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.