بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

من نه از بی تی اس خوشم میاد نه از اکسو،فقط امینم
سلیقست
احترام میذارم
زیرنویس کلا نداره یا انگلیسی چسبیده داره
اگه تو پست چیزی نوشته نشده ، کلا نداره 
In all of my life
I just want your love
You never realize
that I give you my heart
You Go and leave me
You make me alone
To the end of my life
I singing this song
Before you Come
My life was so cold
You Come and change it
And you make it cool





این لیریکو خودم نوشتم
دیدم لیریکام همینطور رو هوا میمونن هیچکسم نمیخونه بتقدیممش به شما

❤❤❤❤❤❤❤❤❤😧😧😰😰😰😓😓😓
استعداد ارمیا فوران میکنه 😂💕👏👏👏
هر چیزى.. 😒
بیخیاللللللل
خوبى؟
بچه هات خوبن؟
از طرف من ببوسشون.....
اها گفتم بوس.....
وااااى سرما خوردگی چقددد حوبهههههه
سیماشهههه
کنکور خیلى عنه نه؟
اوکی بیخی
یس خوبم
:/
:|
چون مدرسه نمیری خوبه؟ 😂
خیلی عنه 
دانشگاه عنتره 😓
What=چى
کلمه ى پرسشى به معنى چه چیزی
چی چ چیزی؟؟؟ 
What?
ها؟ 
تهیونگ اینجا تو توهمه.... 😂😂😂
دقت کنین بش...
جیمین جانم انگار گلاب به روتون داره...
نامجونمم که هیچکس هاى فایوو بهش نمیده :(
🤔🤔🤔
sima juni hajme 1080 ro eshtebah zadi
آره دیدم کیمی
حواسم ندارم ک 🤦‍♀️
درستش کردم عزیزم
سلام سیمایی میگم مطمئنی که کیفیت هارو درست زدی ؟؟؟
سلام بهی
آره اما حواسم نبود حجم 1080 رو اشتباهی نوشتم
اصلاح شد الان
میانه یو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.