بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵۸ ]

سلام عزیز دلم
ممنون بابت قرار دادن این اهنگ
میشه بازم کاور های انگلیسی رو قرار بدی؟ و اگه لیریکشم قرار بدی که دیگه عالی میشه🌷😍
دمت گرم بابت سایت خوبت😘🌹
فایتینگ 🌼🌼🌼
ممنون.خوب بود ولی من یه ورژن انگلیسی دیگه از یه نفر دیگه دارم که به نظرم لیریک هاش خیلی بهترن و بهتر با آهنگ اصلی جور بود
بازم ممنون
.
اشکم در اومد چچققددرر خخووبب ببودد عالی بود عالی !!! مرسی از اینکه توی سایتتون قرار دادید !!! ممنون
😍💙💙💙
خواهش میکنم 
فقط جین وشوگا تکن جز اونا بقیه هم خوبن ولی من جین وشوگارو بیشتر دوست دارم
ولی بنظر من
ار ام و جین و شوگا و هوپی و جیمین و تهیونگ و جونگکوک تکن 😍 بقیه عوامل پشت صحنشونم خوبن
خداروشکر سیما شییی
خداروشکر که راضی هستی
😍😍
اره خوبه
فقط راهم خیلی دوره 😭
شادی من بیرونم باش الان برم خوابگاه بحرفیم 😉❤️😁
عه
😂😂😂😂😂
وای سیما
مردم
😂😂😂😂😂😂
یه آن فکر کردم شیرازی هستی داشتم تایپ میکردم خوبه احساس غربت نمیکنی یادم اومد از شمال میای😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
اوضاع خوابگام همونیه ک جیگر گفته 😂😂😂
بیشتر شیرازین اما یکی از هم اتاقیام کرجیه
با اون میام تهران حس غربتم کم شده 😁😁
این مرضی هست که همه دارن :/
تابستون که میشه هیچ کاری نمیکنیم بعد همین که کتاب باز میشه کلی کار یادمون میاد ://
دقیقا -ــــ-
برا من کتابم وا نشده حس و حال بازیگوشیم گل کرده
آیگووووو کنچانا سیما شی میگذره
آیگوووو مکنه خوابگا😂😂😂
سیما مکنه هم شدی ولی آیدل نیستی
اره 😂😂
شادی 90 درصدشون شیرازین اینجاااا 😁
ووووویییییییی جیسوگ شهههه هستی
ووووییییییی ذوققققق😍😍😍😍😍😍😍😍
ککککک
اصا وقتی درس شروع میشه من فعال تر میشم
الانم داشتم ی پست میزاشتم
جیسوگگگگگگگگگگ
من موندم برات نقاشی چی بکشم؟
خواستم خودتو بکشم فهمیدم اصلا نباید این کارو کنم😂😂😂😂😂😂😂
طراحی صورتم افتضاحه😂😂😂😂😂😂😂
ببین هرچی خواستی بکشش

نقاشیت هرچی باشه بنظرم هنریهه

😂😂😂 طراحی صورت سخته . دونت دو دیس ویث می
😂😂😂😂😂😂
خوابگاهت رو دیدی خوب هست؟
پس دیگه سایتم میای🤩🤩🤩🤩🤩
آیم هَپی..... 😁😁😁😁
خوابگاهش خیلی شلوغ پلوغه
همه هم ازش بزرگترن . اصا یه وضعی!!!

اره باوو میاد 
بیکاز آیم هپییی 
سیما مگه هستی؟🤩

آره دوبار گفتی سحر خو همو جیمینه😂😂
گوشی مامانمو گرفتم ازش 😂😎
جیسوگا
اکیپ دقیقا کیان؟
هر کس واسه خودش اکیپی داره این دیگه نمیشه اکیپ که میشه دوستان شخصی هر نفر که گاها مشتر هستن باهم :/
نه خب مثلا الان  ، من و تو و دنا و سحر و مبینا (...) و سیما و جیمین و مانی و نفس خیلی بیشتر صمیمی ایم ( افراد نام برده واقعا برام خاصن ) ، اریستارم نمیدونم چرا دوست دارمش زیاد ( ک بیشتر تو سایت میبینمش )
بچه های دیگ هم هستیم ولی گاها تو بیان 
تو هنگ و ... اکیپ من شمایین ک نام بردم
تو واتس ، باز با یه سری بچه ها دیگ اکیپیم😂



سیما:😂😂تاکید زیادی رو سحر میشه 😂😂❤️❤️
اقا این زنه اما هیسترز خیلی از اهنگ های معروف رو بازخوانی کرده اهنگ faded از الن والکر اهنگ دیو دیو از بلک پینک و خیلی دیگه اهنگ
تازه الان دارم پلی لیست اهنگاش رو می بینم سیمایی!
اووو چینجااا؟
نمیدونستم
من اینو گوش دادمو خوشم اومد گفتم بذارمش
اگ درخواستی داری از بقیه اهنگا بگو تونستم قرار میدم 😍❤️
هر کدوم از ادمینای جیگر ک این پستو گزاشته... میشه بقیه کاورای اما رم بزارین؟ من اما رو خعل دوس دارم همه کاوراشو تو یوتیوب دیدم ولی ی حس عمیق گشادی ک ب دلایلی نامعلوم نمیزارع دانلودشون کنم ... پس اگه بزارین ممنون میشم و اگه گوش میدین حتما attention از چارلی پوث ک اما کاور کرده رو گوش بدین.. همین دیه:/
سلام جی کی ایز ریل 😂💞
قرار گرفت 😉
جیسگگگگ
این کَجی نبود کُجی ؟ بود یعنی کجایی😂😂😂
او مای مای مای 
اوکای 😂💙
اوو پس خوبه ولی خیلیم مستقل نباش دیگه
وان کیس فور یو
هَوِ گود نایت
اتفاقا انقدر زیادی مستقلم ک وقتی 7 سالم بود بلد بودم جای سروشو ک 1 سالش بود رو عوض کنم
متاسفانه کاری برای اون نمیشه کرد -_-
یه ماااچ هم فور یووو
سی نایس دریمز 😘💕
فقط جمعه ها باید غذا درست کنی
امیدوارم با هم اتاقی های خوبی بیفتی وگرنه....
اینم ی حرفیه ولی کم کم ب دوری عادت میکنی,نگران نباش
اوهووم
آره امیدوارم
ن بابا دوری از خانواده و اینا برام سخت نیست
من کلا خیلی مستقلم
قابلمه دیگه چرااااا
خوابگاه میری یا خونه میگیری؟
من هیچ وقت دوس ندارم شمال یا ی جای نزدیک برم دانشگاه هرگزززز
ن بابا خوابگاه میمونم
شاید دلم خواست یبار غذا درست کنم خب ://
شمالم ک بیام مثلا بابلسر تا اینجا سه ساعت راهه
منم راه دور بیشتر دوست دارم
اما تا ابد ک نمیتونم بمونم اونجا باید گاهی موقع تعطیلات بیام خونه ک...20 ساعت راهه هزینه هم درنظر بگیر...
اوکی موفق باشی و پیشاپیش خسته نباشی و فایتینگ و اینکه وسیله زیاد بردن کاملا طبیعیه چون داری میری برای چهار سال و شاید بیشتر اونجا زندگی کنی
مرسی سلامت باشیی
اوهووم آره از قابلمه بگیر دارم وسیله میبرم 😂🤦‍♀️
البته آخر ترم برمیگردم احتمالا شمال...🙄 شایدم تونستم انتقالی بگیرم بعد یکی دو ترم کلا بیام شمال
شب بخیر شادی شی
امیدوارم بازم بتونم باهات حرف بزنم

خب سیما وسایلتو جمع نکردی؟

راستش یه لیست دراااااز نوشتم
اما هنوز جمع نکردم
از فردا جمع میکنم
موندم این همه وسیله رو چطوری ببرم تا اونجا
بچه هاا ببخشید من برم
کاری برام پیش اومد نصف شبی

مراقب خودتون باشیدددددد
🧡🧡🧡🧡🧡
کنچانا
شببخیر ام ان شییی
خوب بخواب و استراحت کن


تو هم همینطور ❤❤😊😊
جیسوگااااااااا
😍😍
آره امروز دلم تنگولید خیلی برات
منم
کاش همه چیز مثل گذشته بود ..
پس خوشبحالت
من دوبار میگردم دیگه خوابم میگیره و فقط تند تند ی چی میخرمو میام خونه بلافاصله میگیرم میخوابم
وای من خرید خیلی دوست دارم
مخصوصا خرید کیف و کفش و چیزای فانتزی
قشنگ حوصله دارم میگردمااااا
خداروشکر
من همینطوری میخرم همه چی رو حوصله خرید ندارم اصلاا
هیچی سلامتی
حوصله خوب بود ولی امروز خوصله نداشتم اصلا


وای بچه ها من عاشق لوازم تحریر فانتزیم شما چی؟
منم منم 😍👍
دیگه چخبرا همگی؟خوش میگذره؟حوصلتون سرجاشه انشالله؟
عه...
:////
اوهووم
گرچه میاد و میره جیسوگ -_-

عه اومد فک کنم 😍😭
باشه مبینا جون سر میزنم عزیرم
باشی هستممممم عزیرم


عه سیما جیسوگ داشته پست آپلود میکرده
اگ سریالو میگی اونو ک خیلی وقته آپ کرده
مگر اینک جدید بخواد آپ کنه
شادی الان دقیقا میخوای بری بخوابی یا میخوای بمونی بحرفی؟
میخوای بری برو
ولی
ب منم سربزن
چون نمیدوم از کجا باید حالتو بپرسم دختر
عه اومدی
خوبم عزیزممممم بیخوابی زده به سرم
تو چطوری؟
من فک کنم چشمام گرم شده
تا سرد نشده برم
فعلا سیماشی
مبیناییییی فعلا
جیسوگااااااااااا😑😑😑 فعلااااا
شببخیر شادی جونممم
انیووووو
😍🤗
هستم
حیف شد پس
سحرم اومد منه خر نتونستم ببینمش
خودت خوبی؟
مبینا تو هم که رفتی :/
ن فک نکنم رفته باشه
به سلامتی
ما قرار بود مسافرت بیایم شمال که نشد
ای بابا
میومدی دیگ 😪
چه خبر مبینااااا
دیدی شمال نیومدم😥😥😥😥😥😥
جات خالی شادی
سحر اومد دیدمش 🤗🤗
بیا بچسبونیمش😭😭😭😭
بذار خودش بیاد
چسب دست اونه 😥
سلام شادی
نرو من که تازه آمدممم,دلمون برا تنگ شده بود بمون گشادش کن
جیسوگ شی بیا حرف بزن با من دیگه عهه
بروک شد سیما شی
ن بروک نشه
اگ قراره هارت ب این چیزا بروک شه مال من پودره الان 😭😭😭
وای مبینااااااا
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
سلاممممممم
چطوری
وووییییییییییی
جیسوگا من ناراحت تا اطلاع ثانوی
نیستی چروووووو
من میرم به زور بخابم پس
😭😭😭😭😭
مای هارت بروک 💔
ام ان 😭😭💔💔
مواظب خودت بااش
هارتتم بروک نشه 😭😭

سلام ب همهه
سلام ✋✋😀😀
جیسوگاااااااا
😟😟😟
شادی 😭😭💔💔
نیستش 😭😭😭😭
جیسوگ کجی؟
نه صافم
وای الهی سیما😂😂😂
جیسوگ با من ودسیما این جوری نکن واسه دیدنت باید بال بال بزنیم وقتی میای دعا میکنیم زود نری
بابا مثلا mn لاوریا تو باید دنبال من باشی نه من دنبال تو
شادی 😭😭😭😭
آی شادی 😭😭😭
تو هم بخون آیت الکرسیییی بدو بدوووووو
😭😭😭
نکنه رفته باز 😨
جیسوگااااااااااا
چه خبرا
چی کارا میکنی
سلامتی
جز سایت ، دانشگاهو بدبختی
تو چخبر؟؟؟
سیما بی اینجی جیسوگ اینجی هس
آره دیدمش 😂
دارم آیت الکرسی میخونم غیب نشه 😰
خصوصی؟
مگه زده بودم رو خصوصی؟
عمومی بوده مثلا😂😂😂😂
اوهوم
دوتاشم خصوصی بود
عه جیسوگ سلاممممممممم
چطوری دخترررررررردددد
😍😍😍😍😍
خدایی چرا انقدر باید منتظرت بمونم تا بیای ها؟
سلاااااااااام ام ان شهههههه


راستی میخواتم بگم با اون پیام خصوصیت هارت اتک که هیچچچچ تشنجججج شدممممم 
TT_TT
TTTTTTTTTTTTTTTT_TTTTTTTTTTTTTTTTTT
فک کردم بی تی اس انگلیسی خونده
اوووو 😍
کجااا بودییییییی؟؟؟؟؟؟؟ 😘😘
دلم برات تنگ شدهههه بوووددددد😭❤❤❤




اما از کی تا حالا بی تی اس اسمش شده اما؟؟؟؟؟؟؟😶


همینجام


همینجا بمون غیب نشو جان من 😨😨
آقا جوابمو چرا خراب کردی 😒💙


لاس زده بودی ...

خب تو جیگرمی دیگه😍😍
😂 😂 😂 مرسی سیمایی
کوفت
کووووففففتتتتت
آه
حالا ک جواباتو نمیخونی فحش میدم بهت -_-
صوتیه نه؟آخه حجمش کمه
تنکس
آره صوتیه
بذار تو پست اضافش کنم
اصلا ازین دختره خوشم نمیاد

ی سوال آدرس سایتو عوض کردین؟
صدای قشنگی داره ولی و خوب خونده آهنگو
راستش من نمیشناسمش خیلی


آره عوض شده... 4 اومده کنارش 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.