بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

کاتِ کامل مصاحبه ی بُرد جایزه " Artist Of The Year " از مراسم MAMA 2018

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۷
  • ۳۵۰۲

کاتِ کامل مصاحبه ی  بُرد جایزه " Artist Of The Year " از مراسم MAMA 2018

.

.

.

ابتدا میخوام چند نکته را براتون عرض کنم

۱) اگه دل دیدن گریه هاشون را ندارید دانلود نکنید

۲) به قول دوستان توی کامنت ها اگه دل دیدن گریه اشون حتی از روی خوشحالی را ندارید دان نکنید

۳) اگر دل را به دریا زدید و دان کردید یا ندانسته دان کردید بدونید توش اشک میریزن و نبینید

۴) اگر قدرت دیدنش را دارید ( مثل من ) چند تا دستمال کنارتون بزارید که اشکاتون را پاک کنید... 

۵) هرچقدر بخواید سر جیهوپ مقاومت کنید سر نفر بعدی اشک ریزان میشید پس از همون اول مقاومت را بزارید کنار. (من سر جیهوپ مقاومت کردم ، هی مقاومت کردم و سر تهیونگ یهو ترکیدم ... اینکه آهسته اشکت را بریزی بهتر از منفجر شدنه... )

۶) من هیچ گونه مسئولیتی در برابر آسیب دیدگی شما ندارم.

.

  ••جیمین:

آرمی! ممنونم.
امسالی که گذشت زمان های سختی هم داشت نه؟ همینطور که سختی هارو پشت سر میزاشتیم، تجربه کردیم، صحبت کردیم، و فکر میکنم شانس این رو داشتیم که به عقب نگاه کنیم.
و همینطور که بررسی میکردیم فهمیدیم که افراد زیادی اطراف ما هستند.
کی این همه آدم ظاهر شدن؟
همینطور که به این چیزها فکر میکردیم،حتی اگر سختی میکشیدیم میتونستیم به این فکر کنیم که ما میتونیم خوشحال باشیم و قدرت بگیریم.
و واقعا، ما میخواستیم دوباره اینجا این جایزه رو دریافت کنیم.
همونطور که همیشه میگیم، غرور و افتخاری که شما برای ما دارید، بخاطر اینه که شماها غرور و افتخار مایید.
و سال بعد، با همین هدیه بهتون برش میگردونیم.
ممنونم عاشقتونم!


••تهیونگ:
اول اینکه، پدر و مادر اعضامون که دارن اینو میبینن، ممنونم برای بزرگ کردن ما
این جایزه، نمیتونم باور کنم که اینو گرفتیم... ما آرتیست‌هایی میشیم که دیگه خجالت‌زده برای گرفتن این جایزه نشن.

حتی اگه من بمیرم و‌ به زندگی برگردم، به آرمی‌ها که تغییرناپذیرن ایمان دارم.


••شوگا:
ممنونم! آرمی.
 ما واقعا خوشحالیم که جایزه آرتیست سال رو دریافت کردیم.
به آرمی هایی که همیشه مارو تماشا میکنند، درحالی که به شما فکر میکنیم بیشتر تلاش خواهیم کرد. و خانواده‌مون که ما ۷ برادر رو بدنیا آوردند. ۲۰۱۸ سالی بود که من خیلی خوشحال بودم طوری که با خودم فکر کردم میتونم انقدر شاد باشم؟ امیدوارم ۲۰۱۹ هم سال شادتر و فوق العاده تری باشه.


••جین:
آرمی! من اوایل امسال رو یادم هست.
اوایل سال، ما واقعا از لحاظ روحی خسته بودیم... همونطور که باهم صحبت میکردیم، تعجب‌آوره ولی حتی به این فکر کردیم دیسبند شیم یا نه.
ولی دوباره خودمون رو از اون کار منصرف کردیم و این مثل یک رفع خستگیه که تونستیم این نتیجه‌های عالی رو به دست بیاریم.

به اعضای دیگه گروه که قلب‌هامون باهم یکیه... میخوام که ازتون تشکر کنم و به اعضایی که همیشه دوستمون داشتن...نه... به آرمی‌هایی که همیشه دوستمون داشتن، خیلی ممنونم!


ترجمه از
  @btsir7 

.

حالا دان کنیدگریه

دانلود با کیفیت

720p

480p


دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۶ ]

زیر نویس نداره؟!
jhop هم که حرف زد چرا اونو زیرنویس نکردین؟😢

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


عشق فقط بی تی اس
واقعااااااا تاثیر گذار بود هر چند من گریه نکردم ولی الحق تاثیر گذار بود
فقط اونجاش که جونگکوک تهیونگ رو بغل کرد:(
آه مای هارت
اون صحنه تو تاریخ ثبت شد
واااااااایییییی خدا اقا ذخیره ی اشکم تمومید
😭😭
دوستان گرامی من دستمال کاغذی کم اوردم. احتیاج شدیدی هم به دستمال دارم. انقد گریه کردم دستمال تو خونمون نمونده😓😓😓😓
هشدار داده بودم که 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.