بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۶ ]

سلام از کجا می تونم همه ی عکسای فتوبوک رو‌پیدا کنم؟؟خیلی دنبالش گشتم ولی بعضیاشون رو پسدا نکردم لطفاً راهنمایی کنید
سلام و خسته باشید
سایتتون فوق العادست خیلی باحاله دستتون درد نکنه 😊😊
یه سوال داشتم اگر ممکنه جواب بدین ممنون میشم
ادرسی که ازش این عکس هارو و کلا سری عکس های مختلف اعضا، با کانسپت های مختلف دانلود یا دنبال میکنید کجاست؟
من دوست دارم کلا سری عکسای پسرا رو کامل داشته باشم و یه جای دیگه دیدم با اون کانسپت اخر تو چند مدل دیگه هم عکس انداخته بودن
خلاصه ادرسی رو میشناسید که بشه این سری عکسای پسرا رو کامل با کیفیت خوب دانلود کرد ؟؟😊😊
سلام عزیز جان
منابع ما ک سکرته 
ولی میتونی بری وبسایت رسمی بیگ هیت ، کانسپتا اونجا هستش ^^
گوگل سرچ کنی پیدا میکنی سایتشو
نمیدونم چجوری بگم یه سری عکس دیگه به جز اینا تو فیسبوک بنگتن میذارن با همین لباسا من اینا رو منظورم بود نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه😅
میشه لطفا عکسای متفرقه این سری رو هم بذارین تروخدا😭🙏🏻
سلام 
یعنی چ
این سایت بهشته چرا تازه فهمیدم؟چرا من الان با این سایت اشنا شدم؟؟؟؟چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟مرسی از بودنت کانال تلگرام نداری؟
😂😂😂😂
کِنچانا ماهیو هر وقت از آب بگیری ... مسلما میمیره اما تازس

نه متاسفانه نداریم 
وههههههه چنقدر جذابنننننننننننننننننننننننن
:')
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.