بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

کدپیگیری سفارشات فروشگاه KLstar

  • author avatar نگارنده: 🌅 Julia
  • ۱۶ دی ۹۹ ، ۱۳:۱۹
  • ۱۴۵۷

لطفا رها عظیمی به من پیام بده

2021-01-05


2020-12-27


2020-12-24


کد رهگیریتونو در این سامانه وارد کنید تا بتونید موقعیت بسته تون رو ببینید

(اگر کد رهگیری وارد کردید و اطلاعاتی نیومد لطفا چند ساعت بعد یا یک روز بعد امتحان کنید که در سیستم ثبت شده باشد)

(کد رهگیری با کیبورد انگلیسی وارد شود)
http://newtracking.post.ir


بعد ازینکه سفارشتون به دستتون رسید اگر دوست داشتید برای من عکسشو بفرستید 😍 🌻

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

میشه بگین شماره ادمین هارو باید از کجا بیاریم
سکرتع شماره هاشون
چطور می تونیم خرید کنیم؟
میدونم منظورم واسه bts بود کلا.
اخه هم دیروز بود هم امروز.
دو تاشو میزارید؟؟؟
دیروز ک اجرا نداشتن ولی واسه امروزو گذاشتیممم❤❤❤
میدونم ربطی به این پست نداره ها ولی نمیدونستم کجا باید بگم.
مراسم گلدن اواردز رو نمیزاری؟
کل مراسمو ک نمیزاریم ولی کات بنگتنو میزاریم 
گلم صفحه ای ک توش موجودهاتون رو میزارید رو میشه بدی چون من میخوام ببینم چی برای ارسال دارین‌اما پیدا نمیکنم صفحه رو
سلام تو قسمت نویسنده جولیا برو و اخرین پستو چک کن 
سلام عزیز
میشه لطفا لینک های لایو استریم مراسم ایونت سال نو بیگ هیت رو بزارید؟
ممنون میشم💜
سلام میشه آموزش رقص مایک دراپ و دینامیت رو بزارین؟🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
سلام.من بسته ام رو دیروز دریافت کردم.خیلی ممنون
😻
سلام تخته شاسی عکس نمیزنید؟
هااایی😍وای ممنوووون. عکسشو برای کی بفرستیم وقتی رسید؟
هلووو
یپ
سلام جیسوک خوبی🥰 من همه ی قسمت های رانو میخام چجوری سفارشش بدم؟🥺
سلام به ادمینش تو وات یا تل پیام بده
Chaklet ...mochi
پشمکاام0-0 چنگده زیادددده -0-

فتبارکالله *)*
منم جز افراد سری اول سفارش دادم ولی اسمم نیس که.....
:/
میاد عزیز صبر
میگم من کد رهگیری رو زدم اما اینکه کی وسایل رو میارن ننوشته بود
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
سلام من تو اون لینک رفتم و کد رو وارد کردم گفت اطلاعاتی در دسترس نیست
خوبه یا بده؟
یعنی تا چند شنبه سری دو رو میفرشتید؟
من نمد
ولی فکر کنم گفته بود شنبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.