بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

이 밤 by JIN of BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۲۵
  • ۲۸۵۴

 

دانلود فایل اورجینال آهنگ 이 밤 از جین

گفته بودم عاشق صدای جینم ؟ :)

ولم کنین تا صبب گوش کنمممم T_T

.

2:58

DOWNLOAD | 8M

فایل ترجمه

2019-06-04

.

.

 (نکته : وقتی یه نفر بیاد و اسم فایلی را تغیر بده و اسم کانال یا سایتش را کنارش بنویسه ، فایل دیگ اورجینال نیس و اصالت و ماهیتش دس کاری میشه 

بنابرین یه جایی میزنه دانلود اورجینال و بعدش میبینی اسم سایت یا کانالش کنار اسم اون فایل ادیت شده ینی در اصل اورجینال نی :| گفتم که فقط بدونید ،

. و من وقتی یه چیزی میزنم اورجینال دس کاریش نمیکنم )

.

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۶۳ ]

خواهششششش جیسوووگییی من ک گفتم آجار فرانسم خخخخخ
😉💙
راس گفتی
عه خب ویندوز ده صددرصد داره بزا راه دقیقشو بگم اول رو نوار پایین راست کلیک کن بعدش رو show touch keyboard buttonرو بزن
وقتی تیکشو فعال کردی تو نوار پایین یه عکس کیبرد میبینی رو اون کلیک کن کیبرد خودش میاد بالا.از اونجا با موس میتونی تایپ کنی استیکر هم اونجا هست
عههههههههههههههههههههههههههههه
اخ جوننننننننننننن 🤦‍♀️😂😂😂👍👍😘😘😎✌🎂💖😜🤞🎊🎉💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🍚🍚🍚🍱🍱🍱🍙🍘
خدا خیرت بدههه😂😂😂😂😂😂
امممم نمیدونم ویندوزت چنده شایدم نداشته باشی
ولی رو تسک بار کلیک راست کن بعدش بگرد اسکرین کیبرد رو پیدا کن اونجا دنبال استیک بگرد
البته من ویندوزم 10 ه ولی احتمال میدم 8 هم داشته باشه
ویندوز ۱۰ عه 

من با کیبرد خود کامپیوتر کار میکنما
جیسوگی منم با کامپیوتر میام ولی ایموجی دارماااا
اگ بگردی پیداش میکنییییی 😂😂😂😂😂
من ندارم 
😄😄😄😄😄😄
I LOVE YOU ولى قلباى خودمو کپى میکنى؟؟؟
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ببخشید دیگ وقتی با لپ تاپ نظرارو جواب میدم تنها اموجی ای که در دسترسمه اموجی خودتونه 😂😂
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💚💚💚
:)
دللل استتت دیگررررر
:)))
دلممم گرفففففتتتتتت یهوووو
ایگگوو چرا؟؟
هییییییییییییییی روزگاررررررر
چیشد؟؟
راستی یه چیزی میخام بهت بگم...
حاضری بشنویش؟؟
آره صد در صد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ****** ***** ** ** ***** ** ***** **** **
******* **** *** *******
***** **** ** ** ** ****** ****


سان شه لطفا
یه دقه بیا هنگ جمن شههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** **** **** ***** ***** *** * ** *** ***** *** ****

سان شه لطفا
اگه تونستی بیا هنگ 

ولش کن اصن حالم گرفته شد بیخیال...
...

آخرین کلام:چطور ممکنه هم اوپا هم نونا؟؟؟؟!!!!!!
و چرا سانسوووور؟؟؟؟
و ولش کن فردا میگم هاهاها
فردا بوگو
هیونگگگ میخوایی بریییی؟؟؟؟
نه خبرم هستم چطور؟
شبتتت خوش اونییییی بولتورونههه امتتتت
بولتارونی
فایر او عه او
ماتا چیکانیگا رول رول
نا موتو واچه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ***** ** ******
*** ***** *** ** *** *****

واوو خوشحالم برات رفیق

دوستت داشتی سان کن


خب یورابووووون
شوهر جیسوگ من نیستم یکی دیگه رو میخواد الکی واس من حرف در نیارین از اولشم بچه مظلوم و بی حاشیه ایی بودم⁦☹️⁩ •لبخند فیک•
دو خط اول را بعدا بهت میگم 

امم نمیدونم چی باید بگم ، یه چیزایی داره اذیتم میکنه

راس میگه بچه ها بچه 100 در 100 بی حاشیه ای عه 😂😂
آره خدایی نیستی 
ولی خب تو جمن شهه منی 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ماجرا ناموسی شد
من رفتمممم
جیسوگ شییییی سارانگههههههههه
دنا شییییییییی *************









اینم آخرین *** خخخخ
***** از قرارمعلوم *******
گودنایت
گودنایت
من رو بمب حساسم
حرف بمب را نزن
شب بخیر همه 
جمن شه ، جیمین شه ، لیندا ، و بقیه ، شب بخیر 💙💙 ( امت .. )
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دارم **** *** کامنت میذارم عشقم می‌کشه خوب😏💜💜
*********** **** *** *** **** **** ****** *********** ******* ***** **********

(به زیر پتو میرود و از استرس واکنش تهیونگ خانومی ناخن هایش را میجوئد)
عرررررررررر
خب ... اوپّا 😄 به خاطر دل تو سانسورش کردم 
ولی اوپّا ، ینی الان منو نونا صدا میزنی؟
عررر
جمن شههه 🔫😭 من مرگگگ
این کامنت دست ادمین بع بیوفته بد بخت میشم 🔫😂
بیشخصیت چرا سانسورش کردی؟؟؟😂
اونیی نگو که ممن امرو نزدیک 20تا کامنت به خودم دادممممم😂😂😂😂😂
بیا از تو یاد گرفته 😂😂
هیونگگگگگگگگگگ رفتتتتتتتییییییییییی
اندهههههههههه من غلط بکنم از این غلطا کنم😭

تهیونگ خانومی همه شونو خوندمم من کی لاو ترکوندم اخههه؟؟؟؟
آقا بیا تو بخش مدیریت
چرا واسه خودمون کامنت میزاری😂😂
بعدا بقیه فک میکنن خلیا
من اومدم صواب کنم فک کنم بقیه رو کباب کردم
چرا هوپ از خونه بیرون شد آخهههه
نگران نباش دو دقیقه ای خر میشم و راهش میدم😂
اللهمم صل علی محمد وال محمدددد
غیب شد رف😭😭😭😭
جمن شههه کجایی
اممم ما داریم در مورد هیونگ و چوسارانگ شما میحرفیم
جمن شه داشت تایید میکرد
منم داشتم میگفتم هیونگو میزنی آیا ک باور نمیکنه؟!!!!!



صلوات
بزار داستان اشناییمون را دنا برات تعریف کنه
همه چیز از یک پست با معنا در ، سایت دنا شروع شد ...

هیونگگ کوجا میرییی قضیهه داره جالب میشهههههههه
ععررررر جیسوگ اومددد *خون اشک و عرق هایش را پاک میکند و کف و خون بالا میاورد*

من رفتممم فرااااررررر هق هق
وایستا در نروووو
اینجا با بچه ها لاو میترکونی
خیانت به من تو روز روشن ( البته شبه )
یه دور کامنت ها رو بخون یه چیزهایی نوشتم 😒😒😒
از فردا پاتو تو خونه نزار 

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم(سلامی به همین درازییی) اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلامممممممم
سلام سلامتی میاره
عرررررر جیسوگ شههههههههههه
کتکش میزنییییی؟؟؟؟؟
من غلط بکنممممممم
من جمن شههههه را با کل بیان و سایتم عوض نمیکنم
والا جیمین جان منم میدونم حقیقته اما داره سخت مقاومت میکنه در برابر این قضیه
نکنه خانم مو آبی واقعا کتکش میزنه؟!

بازم میگم بیجا میکنه😅😅


اون تهیونگ خانومه که با کمربند من کتک نوش جون میکنه اوورههه

مگه نه چیم؟ 


جیسوگ:

آقا مو هام بنفشه 😒

بعدشم مگ دلم میاد بزنم؟

هعیییی ما کنکوریا بدبخیم بدبختتتتت شیمی ک خوبه بعدش سلامت و بهداشت دویست صفحه ای رو کی میخواد بخونه. تا حالا ورقشم نزدمممم عررررر





اما....
بزار جیسوگ اومد ازش میپرسم ک شوخی بود یا ن

ایگوو کنچانا کنچانا همبوکه فایتینگگ



باشه 😅



جیسوگ:

چی شوخیه

فدات سیماااا ناموسا اونی که گفتم عین حقیقت بوددد

برا سیما


(اسکی رفته از چیم :/)

بهههههههه جون هرکی بگی قسم میخورم هیونگ شوخی نمیکنممممم
عههههه حالا نیازی بع قسم خخوردن نیس بیخیال....
اخخخخ ممنون جمن شهههه پدرم دراومد تا بهش بقبولونم
هرچی شیمی خونده بودم پرید
شب بخیر من رفتم ک فردا نهایی شیمی دارم باید زود بخوابم
هوپی جان معلومه ک خرکیف نیستیی خخخخ

چه همه شیمی دارن :/

ایگوو تو هم موفق باشی


ولی راجب تهیونگ خانوم





























مرسی خندیدیم شوخی جالبی بود 😅

به طوری که خر فهم شم تو جواب کامنتم غیرت نشون داد جیسوگگ

خدایااا این تهیونگ خانومو زیاد کن

خندیدیم شوخی جالبی بود مرسی😅

هیونگگ دقیق یادم نیی چی گفت فقط برداشت گفت هی هیونگ اینا نگمم صاحاب داریی خودتت :((((((((

واااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی مردمممممممممممم

صاحاب دارم؟؟؟جررررررررر

جووون کههه

اما حالا صاحابم کی هس؟؟ :///////////////

مادرشوهر گل گلابممممممم
جوون که
ارههه هیونگگگ ی بار هی هیونگ هیونگگ میکردممم دعوامم کردددد جیسوگگگگگگگگگگ:(((((((((((((

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

چی گفت حالا؟؟؟؟؟ 😅😅😅(مدیون باشین اگه فکر کنین خر کیفم الان )

ننههههههههههههههههههههههههههههه....ککککک
اره دیگه مادرشوهرتونم من
امممم اینجا چندنفرو هیونگ صدا میزنن مگ؟؟؟؟!!!!!!

عاممم نمد

ینی کس دیگه ایی هم جز من هس؟؟ اگه هس بیاد معرفی کنه خودشو ://

نبابا کی شدن پسرای تو....ککککککک
آورین...آورین...

حالا دیگه دیگه

ننه شونم

اینو دارم میگم تا بگم به چشم شوهر و این حرفا نگاه نیمکنم

بیشتر ننه بازی درمیارم ^^

عاره
خود جیسوگ گفته بود هیونگ چوسارانگ منه
یعنی نمیدونستی؟؟؟؟؟
خخخ

هیونگ کیه؟؟؟

کککک...فقط جواب بالایی رو دادی...انگلیسی رو نخوندی!!؟؟
انگلیسی چی؟
آرامش خالص ک میگن همینه🙂🙂
من ک عاشقش شدمممم 😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤
...
حرفی نموند که بگم ... 
🔫😭💙
shalam jisog nona
chetori eshghooli
delam vasat yezare shode bood

سلام نورا

جیسوگ نیست به نبودنش عادت کن

منم عاشقتممممممممممم 😘😘💓💓💓💓
خواهش عزیزم همین ک گذاشتی ممنون
امتحاناتت باید از امروز شروع شده باشه خسته تباشی فایتیییینگگ 💪😚😚😚

هی هی هی عشقو عاشقی؟؟؟

نبینم از این حرفا  که اخخ رگ گردنم بلند شد -_______________-

سلام جیسوگ شیییی
میگما فکر کنم یه آهنگ دیگه شونم اومده
اسمش dream glow عه از جانگ کوک و جیمین و جین با یه دختره
اره سحر جون قرار داده شد
ببخشید بابت تاخیر
آها‌ممنون
^^
واقعا واقعا واقعا واقعا واقعا.....یکی از قشنگترین و پرارامش ترین اهنگیه که شنیدم😍😍🥰🥰😭😭👍🏻👍🏻
خیلی نیاز داشتیم به این اهنگه جین T_T
پنجمین هدیه فستاااااااااا😍😍😍😍😍
چقد منتظرش بودم بالاخره اومد دنس پرکتیس مایک دراپ
آمادم تا اینجا آپلود شد دانلودش کنم 😎😎😎😎😎😎
عاشششقتممم
ببخشید دیر عاپش کردم

ام ویه ایا
نه عزیزم Mp3 عه💜
اوننینییی من میترسم گوش بدم زنده نمونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اووووووونییییییی جاااااااااان گررررررررییییییییههه من گوش ندادم دارم میمیرم میترسم گوش بدم دیگه زنده نمونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
شک نکن زنده نمیمونی TT
وااااااااااااییییی....من برم بمیرمممممممممممم....تاالان صدبار گوش دادم...
bts have best and amazing and original voices...I love them for this...cuz they are real not fake....their words and speeches are real and change our life and live system....I LOVE THEM cuz they are my life guide....I purple BTS
ارهههه خیلی خوبههه TT
اونی چینجا یپودااااااااااااااااااااااا.....اوماااااااااااااا....
اونی من ک همچین کاری نکردم...خوشمم نمیاد...تنها فایلی ک برداشتم اونم بهت گفتم و حتی منبعشم ذکر کردم میتونی ببینی تو وبلاگم....ولی دستکاری نکردم...هرچی نوشته بود اونو عنوان گذاشتم...اگه کار بدی کردم میانههههههههههههههههههه....

نه لیندایی

با تو نبود فکر کنم :)

فکر کنم دوباری رفتی 😭😭😭😭😭😭
انیووووووووووووووووووو
ولی بزار ی پیشنهاد بدم بهت
هروقت حالت خوب نبود بیا اینجا بچرخ واقعا رو من تاثیر داره کلا مشکلاتم یادم میره امیدوارم برا بقیه هم همینطور باشه چون راه آسونی برا شاد شدنه🤗😊
دلیلشم بگم بهت
کلا همه ی انسان ها انرژی منفی رو خیلی بیشتر جذب میکنن مثلا اگ ی نفر باهات بد حرف بزنه تا 3 روز ممکنه ناراحت باشی اما اگ ی نفر ازت تعریف کنه نهایتا یک روز براش خوشحال میشی
اینجا جاییه ک همه آرمیا باهم دوستن و پر انرژی مثبته. من خودم اولین بار ک اومدم اینجا از فضای صمیمی اینجا خوشم اومد ب هر حال دانلودو ک از همه جا میشه کرد اما این صمیمیتو نمیشه همه جا پیدا کرد.
واس همین اینجا ب همه حس خوب میده
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
مرسی از کامنتت به دست جیسوگ میرسونمش :)
سلام جیسوگ جون مگ جایی رفته بودی راستی من برگشتم
صداشششششششششششششششششششش دیگ حرفی نمیمونه
همینه ک انقد دوسش دارم😢😢😢😢😢😢😍😍😍😍😍😍😍
جیسوگ جون نیستم ولی صدای جین بی نظیره😂😂
واهاااااااییییی
عاشقشممممم💜
و
عاشقتمممممم💜
ممنوونن
و این که برین زودِ زودِ زودِ تو Sound Cloud استریم کنننیییییییید
فایتیگ

واهاهاهاییی ما هم عاشقشیمم TT

فایتینگگگ

نهه کنچانا
اوا براچی حالت بد بود؟😨😨گرچه منم دیروز یکی از معلمام فوت کرد روحیم خیلی خراب بود.اومد اینجا دنبالت بگردم بلکه یکم شاد شم ممنون ک اومدی سارانگههه یوووو 😘😘😘

درمورد حدسمم باید بگم ک خودم تو استفاده از وقت مرده خیلی مهارت دارم براهمین فکرشو میکردم تا ران آپلود شه بیای کامنتارو جواب بدی منم از این کارا زیاد میکنم 😂😂

اره من شاهد حدسیاتش هستم😅😅😅

واهایییییییییییییییییییییییییئییییییییییییییییییی
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
💗💗💗💗💗💟💟💟💟💟❣💟
(من هنوز گوش ندادم البته ولی همین الان دان کردم 😆😅 )
گوش بدی تا چند ساعت نمی تونی تکون بخوری 😭😭😂😂
عاشقتم که گوش نداده ، حالت خرابه😂😂😂
جیسوگ شیییییییییییییییییییی اومدییییییییییییییییییییییی
بوگوشیپداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
ایگوووو
سیمااا شییییییییی
آره فقط پست می زارم و میرم
ولی درست حدس زده بودی راجع به ران 
واقعا میخواستم چهار و نیم ران را بزارم ، ساعت کوک کرده بودم ، که پیام ها رو جلوتر بیام و جواب بدم
ولی تلفنم زنگ خورد و تا خود شش بعد از ظهر حالم داغون بود دااااغوووننن
کنچانایوو؟؟

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
کیه ک صدای جینو دوست نداشته باشهههههههههههه
من ک سیر نمیشم از این آهنگ
وااااووو
대박
چونگگگگمللل یپوداا😭💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.