بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

🎁V LIVE] BTS Live : 방탄 크리스마스🎄선물파티]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۰
  • ۳۳۶۲

 

دانلود لایو 🎁방탄 크리스마스🎄선물파티

«کیفیت 1080 کلا ندارد »

این لایو ب طرز عجیبی عالیه 😂😂😂

وقتی برای هم هدیه میخرن ... و ... 😂😂

.

.

.

دانلود با کیفیت:

720P | 450M

480P | 281M

360P | 205M

زیرنویس فارسی

«زیرنویس فارسی از تیم ترجمه 3 سایت ، سیما و ملمون »

2016-12-24


منتظر نظراتتون راجع ب ساب فارسی هستم (خودشون جواب میدن)

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

واقعا این لایو محشر بود ممنون که گذاشتید
🥺 اریی اریی
سلام چرا لینکاش مشکل داره من نمی تونم دانلود کنم
ممنون میشم رسیدگی کنین
سلام مریم جونی
مشکلی نداشت دوباره چک کن 
کریسمس 2016 یا 2017؟
تاریخ زدم زیرش
2017
زیرنویس اینم همینجوره -.- من با KMplayer و VLc جفتش چک کردم مشکل داشت .... زیرنویسای بقیه چیزایی که میزارین میبینم اوکیه و میاد همیشه ولی این و اون یکی ...
سلام عزیزم چک شد مشکلی نداشت به احتمال زیاد یه جای کار پلیرت میلنگه چون من هم با کاام پلیر (کامپیوتر) و هم ام ایکس پلیر(موبایل) چک کردم و درست بود
عاشقتمممم جیییسسس
یبار از من طرفداری کردی 😂😂😂😂😂



چکنی تو رو چه ب صحبت با عشق من؟؟ 😒😒😒😒😒
عجب نامردی هستی ... یکبار ازت طرفداری کردم ؟؟
مونگول مونگوله چکنی 😂😂😂
شاخ و دم هم نداره 😂😂😂😂
😂😂😂
چقدر خوبه این لاویاشون رو با زیرنویس میذارید واقعا دوست داشتم ببینم مرسیییی بابت ترجمه💗💗💗لطفا لایو های جیکوک رو هم زیرنویس کنید اون قدیمیاشو که برای لوگ لایو گذاشتن یه ویلایوشون هم هست که لباس سیاه و سفید پوشیدن کوکی سفید و جیمین سیاه پوشیده منظورم اینه http://uupload.ir/files/n67v_531c05f34308f3ac51335e7aa3457123184_muploader_j_360p_640_1228_128_logo.jpg
سلام سمیه جون قرار داده شد 💙💙
مرسی جیسونگ که گذاشتی و مرسی از مترجمای خوبمون که اگه نبودن باید مث مشنگا ویدیو هارو نیگا میکردیم🤣🤣🤣
فایتینگگگگگگگگگگگگگگ🙏🙏🙏🙏
دور از جونت درسا جون😂
خواهش میکنم 😍💖
اوا سیما شهههههههه
ملمووووون
نهههه بابا
پس انگلیسی تون خوب بود رو نمیکردین
نه خوشمان آمد
از امروز روزی شیش ساعت زبان میخونم😂😂😂😂
فک میکردم ک گفته باشن دارن ترجمه هم میکنن 😂 ولی همه تازه فهمیدین آیگو ... چ زرنگن 😂

افرین فایتینگگگ
عه سیما و ملی هم جزو تیم ترجمن🤔 چه چیزا😂 این بشر اینقدر مغزش میکشه بیاد تو کار ترجمه چرا پس بهش میگی منگول آخه سیماشی😂😂😂😂 راستی جیسوگا چرا نمیای حرف بزنی با ما؟ دلم برات تنگیده 😭😭😭😭😭😭😭
یس
عاشق ترجمه هاشونم 😂
-ـ- معلومه ک میکشه ... چ ربطی داره .. اسم یکی ممکنه زیبا باشه ولی صورتش معمولی باشه ، اسم ربطی نداره ب خصوصیت ک 😂
درگیر خودمم و مشکلاتم 
داره دانلود میشه ولی مطمئنا عالیهههه😍😍😍😍
سپاس فراوان
فایتینگ🤩🤩🤩🎉🎈🎊
عاقا منم میخوام خب🙄
چ کنم ☹️
حتما بببین این لایوه عالیه 😂😂😂
همه شرایطو داشتی جز سن TT_TT
واقعا دلم میخواد اما محصل نمیتونم قبول کنم
سلام من این برنامه پاک شده بود میخواستم دانلود کنم از یه سایت دیگه که دیدم ءذاشتین کومااائووو💙🤩
خسته نباشین شنبه دانلود میکنم و یک باره دیگه بخاطر شما ها نگاه میکنم😹😹
خوب شد گذاشتیم پس
سلامت باشیی 💙💙
جاست فور آس 💗😍
مطالبتون خیلی جالبه
لطفا از مطالب ما هم دیدن کنید
سلام
سر زدیم مطلبی نبود 
سیما شی و مونگوله خسته نباشید و تنکسس
وای اون شرتهههه, خ وقته دیدمش فقط همینو یادم مونده ازشش
😂😂 شرت عالییییییی بود
از طرف تیم ۳ : خواهش میکنم 💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.