بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

ملیکا یا مبینا؟کدام؟
وایسا بینم
دلت میخواد چرا ورش نمیداری؟؟
ایشش
خوب میکنه 😝😝😝😝
ملیکا یا مبینا؟کدام؟
ب اسکیرینی ک سیما برات میفرسته شاید در آینده ننگر,آبروم میره(توروخداااا نگاش نکن)
اوکی اونو برداری خ ممنون میشم واقعا جیسوگ شی کاملا جدی و التماسانه تقاضا میکنم برش دارید لطفا
اوکی ما رفع زحمت میکنم و خجل میگردیم از این حجم ضایعات
با تشکر
خدافظ شما
فعلا که چیزی نفرستاده ... سیما بفرس اینی که مبینا میگه رو 😍💓

نچ انده 
خواهشمند شما جیسوگ 
با تشکر 
جین جلو موهاش یه ذره کوتاه کرد
من موهام که نزدیک کمرم یود رو کوتاه کردم و به پس سرم رسیدم😂😂😂😂
منم همینطور 😭😭😭
آره پیام قبلی هم پرسیدم جوابم نداد که لو نری


ولی من فهمیدم😑😑😑
😂😂😂✌️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** ***** **** ******
پیام قبلی لو داد خودشو


***** منم موهام کوتاه کردم
یه ماه قبل کنکور چون اعصاب نداشتم خودم با قیچی موهامو چیدم
فقط یه ذره گذاشتم تا مامانم بتونه از موهام یه چی از آب در بیاره
ایگووووووووووووووو
ایگوووووووو مگه جینی؟؟؟😂
ببخشید میشه راهنمایی کنید چطوری دانلود کنم ؟؟
حتما باید اشتراک داشته باشم ؟؟
ن عزیزم
دانلود کند رو بزن نیاز ب اشتراک نداره
چینجا؟؟؟ واقعنی یادته؟؟ خب افتخار آشنایی با کدوم ادمین گل و گلاب ک منو یادشه رو دارم؟؟ اگه ممکنه summer package 2019 رو هم بزارید. ممنون
وااا کوثر جون مگ میشه یادمون بره 😎
ما تک تک آرمیارو یادمونه 🤘😂
کوکی و تهیونگ تو پارت دوم اومدن؟؟؟ خیلی خیلی مدسی از سرعتتون😍😍😍😍😍😍😍
زیرنویس فارسی یا انگلیسی قرار نمیگیره؟؟
سامرپکیج ۲۰۱۹ کره میشه زودتر قرار بدین لطفا
دقیق یادم نیست چون آنلاین دیدم اما احتمال خیلی زیاد ته پارت یک اومده
کوکی پارت دو اومد اینو مطمئنم 
چشم بزودی قرار میگیره 💙
کیفیت پایین ترش قرار نمی گیره ؟؟؟ 480 شو میزنم زده 2 ساعت تا دان شه نمیدونم مشکل ار اینترنت نفتی منه یا چیز دیگه ای
ن عزیزم متأسفانه قرار نمیگیره ☹️

یکم صبر کن بعد چندساعت با یه مرورگر دیگ امتحان کن... ایشالا دانلود میشه
سلام نونا و سیما شهههه
من یه سوال دارم موزیک ویدیو یه چیکن نودل سوپو کی میزاری؟؟؟؟
با تشکر
قرار گرفت نوراشی
جیسوگ شهههههه
پوگوشیپویو آجوووووووووو نامووووووووو

میگم تو دلتم واسه من تنگ میشه؟؟؟
جدی سواله
آخه وقتی خبری از من نباشه خبری نمیگیری...😶
نادو پوگوشیپوسوووووووووووووووووووووووو


بی رحمممم!!! معلومه دلم تنگ میشه ولی انقدر کار سرم ریخته ک نگو
نمیدونم چرا من هیچ وقت بیکار نمیشم
گاهی اوقات دلم میخواد انقدر بیکار بشم تا هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشم

به طرز فجیحی بدبختم و ۲۴ ساعتو کم میارم 😐😭
مرسی نظر لطفته گلم 😚😍😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا *********؟من ک ****
اینقد ***** آزاری نکن

امروز موهامو پسرونه کوتاه کردم یک مردی شدم ک نگوو خواهرم منو نشناخت اومد ب مامانم با ترس و لرز گفت ماماننننننننننن بیا ی پسره تو اتاق مبینا نشسته مامانم چنان شتاب برداشت پرید اومد گفتم چیه چی شده؟پوکر خواهرم را نظرید یکی زد پس کلش گفت گیر آوردی؟
خواهرم کوره بابا اصا خیلی خنگه *** *** ** ** *******
والا جانه توو

آی از دردای حوصله سررفتنه بخداا سه ساعته دارم میتایپم
چون دلم نمیخواد
دلم میخواد !! 😂


وای منم خیلی دلم میخواد موهامو از ته کوتاه کنم ولی به خاطر ته نمیتونم ( اگه تونستی بفهمی چی گفتم😂 )
حقش بود
شیکیرووووووووووووووووووووووووووووو

جون عمه اتتتتتتتتتتتتتتت



بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیگه تعریف نمیکنم پس,چشم میخوری؟*** **** ****
ای کاش از اون چندتا عکس بیرون بیاد وگرنه همگان ب *** میریم
*** ***** ***** **** ** *** **** *********** * ****** **** ** ***** ***** *** ** **** ****
*** *** **********

یس
میخورم تا چشت دراد 😂

اره واقعاااا


نوچ نمیخوام برش دارم


سان کردم لو نری
#چقدر من جنتلمنم😎


سیم: عاشتم جیس 😂💙👌
جییسوووگگگگگ بگوو ببییینممممممم تهیونگوو دیدییی یااااانهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿








فداش بشم من دیدمش ولی صحبت کردناشو ندیدم😢😢😢😢
خیلی عالی و خوش فرم و دیگههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من جانگ کوک رو مثل ادم دیدم-_________-
من همشونو دیدم 😁💗

خیلی دلم تنگ شده بود . خوب شد اومدن
عینک تهیونگو دیدی؟؟؟‌ 
بمیرمممم براششششششششششش
سلام جیسوگی خوبی عزیزم میخواستم بگم شما عالییی هستید واسه سرعت فوق العاده دتون و دیگه کاور آهنگ ادل که تهیونگ خونده بود در سایت است یا اگر هست چرا من پیداش نمی کنم😐
سلام آریانا شیی
عالی هستی که عالی میبینییییی😍
هنوز تو سایت نزاشتمش
خداییش نمیدونم باید چی بهتون بگم کارتون از دمت گرم و ماچ و بوس و خسته نباشید گذشته واقعا واقعا کلی مرسی دوستون داریم❤❤❤💜💜💜 فقط نمیدونم چرا ادمینا اسم منو یادشون نمیمونه🤔😣😥
خواهششش میکنم وظیفه است کوثر جونی 😍

نه من تورو یادمه . کی گفته یادمون نمیمونه ؟
جیسوگ واقعا به عنوان ارمی بهت افتخار میکنم خیلی سرعت عملت بالاس واقعا تشویق نیازهههههه دوست داریم جیسوگیییی
برم اسپند دود کنم 😎
نادو سارانگهیووو جونگ کوکیی 😍🧡
سلام ببخشید چرا زیرنویس برامن باز نمیشه؟اصن نمیشه زد روش
سلام فاطمه
زیرنویس نیومده هنوز
جاشو گذاشتم که تا اومد لینکش کنم
من نمی‌تونم زیرنویس آش رو دانلود کنم😭😭😭😭
زیرنویس نیومده هنوز
بیاد تو پست خبر میدم 😉
واوووو جیسوگ بزن قدش آفرین بر سرعت عمل
میبینم آرمی با کار و درسخون زیادی زیاد شده

من هنوز تو اون تیکه ی chicken noodle soup with a soda on the side و let`s get itکنترل ندارممممممممم ولی خداییش استاایل و لباس دومیای جیهوپ فوق العاده بوداااا فوق العادهههههههههه آخخ من چطوری بشینم زیست بخونم الان؟ی دنس پارتی هم میشد تو سایت گذاشت هم بدک نمیشداا نه؟آها ملت آرمیز انقد سخت نگیرین ی دختره دیگه دستشو گذاشت نبوسید بدبختو کهه اینقد غیرتی نباشید سکته میکنید پس فرداا

چخبر همه ی خوشگل دوستان؟
انقدر تعریف نکنید 😎 خدای نکرده چشم میخورم 😎
هموننن😂 تو تابستون بخصوص این ماه اخر ، پشه هم پر نمیزد یه چند نفر خاصی بودن ... 

واااای من فدای استایل دومیشمم . کاش دیسپچ ازون استایل جی هوپ چند تا عکس میگرفت ... حیفه اخه ...
آفرین ملیکا . #ما روشن فکریم 😎


خبر ؟
ام وی جدید هوپی اومده و کمر نزاشته واسمون . الان اخبار تمامی ارمیا همینه دیگ 😂💙
سلام جیسوگیییییییی واییییی چه سریع من وقتی اومدم سایت خشکم زد از هیجان نمیدونستم چیکار کنم با خودم گفتم حتما ویلایو هم میزاره براش دو دقیقه بعد اومدم دیدم ویلایو گذاشتین تو سایت
خیلییییییی دوستون دارم ❇❇❇
سلام بی تی اس شی
یسسس . 😎😎😎😎
دیگه گفتم تا بازار چیکن نودل سوپ داغه همشو بزارم 😁
لابیوووو توووو  😍❤
من چیز بخورم که جیس شمارو دست کم بگیرم
Simog is fucking reall
#simog
#luv_simog
#simog for ever
واااای 😂😂😂😂
ایز نات ریل . از من بپرس بهت میگم 😂 
OUR RALATIONSHIP IS NOT RPMANCE
IT'S BROMANCE 😂
اووووووووو مای گاششششششش دمتون گرم بابا هیچکی مثه شما انقد فعال نیس کومایو فایتینگ
خواهششش
ما اینیم دیه 😎
فایتینگ 
سلام و خسته نباشید
ی سوال برنامه flower crew رو تو سایتتون دارید؟
چون دنبال زیرنویس فارسیش میگردم⁦:'(⁩
سلام هانیکا جون
اره .تو قسمت پروگرم ۲ قرار گرفته
عرررررررررررررر عاشقققق این مرغ و سوپ چیکنی شدم که گذاشتیییییییییییییی
من نزاشتم خودش گذاشته 😍
عررررررررررر زیرنویسم دارههههههعععععععع عزررررررر مرسی جیسوگاااااااااا بچه ها دیدن دوتاشون ویلایییو نیکل و هانیییی سیمام دید یکمی خوشبحالشونننن تو هم میدونم دیدیییییی
عجب ...
خبرا چه زود پخش میشن !
اون لحظه که تهیونگ اومد من با کف اتاقم یکی شدم از خنده 😂😂


سابش نیومده هنوز
جاشو گذاشتم فقط
سرعتیه کی بودی تووو؟؟؟؟؟؟
ناموسا انقدر سرعت عملو برادران نیروی انتظامی ندارن
بابا دمت گرم
اوو آره جیگرمو دست کم گرفتی؟ 😂😍💙



جیسوگ: کوموپدا نسیبه شههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.