بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

مرسییی🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷❤❤❤❤💜💜💜💜❤❤❤❤❤
خواهش میکنم 😉
بازم نمیشه..هی میره تو بازار..دارم خل میشم😐
پس باید بری آپدیتش کنی
تو گوگل پلی آپدیتش کن
سلام..یه سوال..چرا نمیتونم وارد بازی سوپراستارشم؟😕😕
سلام
با فیل شکن برو مهشید جون
آپلود بوی خرابه؟؟
نمیتونم دانلوددکنم😢😢
ن درسته
ترای اگین 😉
و این مرتیکه زشت رو بدین من بخورمش •-----•
یسسس لتس ایت هیم/هر 😀🍽️🍴
اهااانننننن عرررررر کینچاناااااااا راستی میگم سیمول این جیمین الان عربستانه؟
نمیدانم... فک کنم.... اره چون اگ بخوان برگردن عکساشون پخش میشه
اععع😐من نبودم که خبر بارونت کنم.....اگه بودم هم به سیمول میگفتم بگه بهت._.
نیکاشی من گفتم بهش
اما لالا بود 😭
واییییییییییییییییییی خیلی ممنونم از سایت خوبتون و بهترین ادمینای دنیا و تمام کسایی که برای سایت زحمت میکشن واقن آرمی واقعی به شما میگن کامزامنیدا
خواهش میکنم کیانا جون بهترین خودتی عزیزم 😍😍❤️❤️
لطفته گلم 🤗🤗
زیرنویسسسسسسسسسسسسسسسسسسس کوجاییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 جیمنی هم که الان در عربستاننننننننننن, میگممم جیسوککک
بیاد میزارم
بلیییییییییییی
اول از همه ممنون ک به سرعت گذاشتیش!
دوم اینکه ممکنه کیفیت بالاتر هم قرار بگیره یا نهایت کیفیتش همین بود؟!
بعد اینکه چرا دقیقا وقتی که من برنامه‌ ویلایو ب خاطر جا حذف کردم، یهو لایو گذاشت😢
خواهش میکنم 😍
این کیفیت آخرین حدشه. ینی خودش بالاتر ازین نگرفت نئون شی
شانس اوپسو😂
مررررررررررسی
از اینکه با این سایت آشنا شدم بی نهایت خوشحالم شما معرکه اید هزاااار بار هم بگم خسته نمیشم با یه بار حق مطلب ادا نمیشه اصن :*
چونمانهیووو😍😍
تو معرکه تری که 😍😍😍😍🎈🎈🎈🎈
همین که نظرتو دیدم به اندازه صد تا پست انرژی گرفتم 
من مدرسه بودم پس ندیدم.....تف تو این زندگی😑😑😭
من خونه بودمو ندیدم 
کِنچانا 
اخخخ جیمین شهههه فداتتتت😥
خدا نکنهههه
هیترا فداش شن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.