بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

😗V LIVE - BTS Live : 제가 왔어요

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۹
  • ۲۵۰۶

دانلود لایو 😗제가 왔어요 از جیمین با حضور جین و سپس آر ام

.

وقتی نامجونی اومد تازه فهمیدم چقدر دلم تنگ شده بود واسش

تاپشو عشقه

دوستان گفته باشم اون آهنگ یاکسوک آخرشو مدیون منید 

خودمو جر دادم انقدر کامنت به کره ایو انگلیسی دادم یاکسوک یاکسوک 

.

사랑해요 배시 , 시마시

.

😗V LIVE - BTS Live : 제가 왔어요

720P | 992M

480P | 507M

360P | 443M

زیرنویس فارسی

 2019-08-14 

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۳۳ ]

سلام این لایو هارو از کجا پیدا میکنین و اگر که اعضای bts اینستا ندارن چجوری لایو میذارن و چجوری میتونم هر وقت لایو گذاشتن برم و لایوشونو ببینم؟
برنامه ویلایو نصب کن
سلام من لایو اونروز جیمین همش آنلاین بودم ولی چرا نتونستم ببینم؟؟؟
عه
نوتفیکیشنش نیومد برات ینی؟
یه سوال من چطوری وی لایو نصب کنم؟چند بار اقدام کردم اما بعد از نصب بالا نمیاد و ارور میده😔😔
راستش من خودم اپش رو ندارم
اما وقتی میگی بعد نصب ارور میده احتمالا بخاطر اینه ک ورژنه سیستمت حالا یا اندروید یا هر چیزی دیگه ای پایینه
ولی خب اگ کامل نصب میشه و واردش نمیتونی بشی باید بگم که باید فیلترشکن داشته باشی و یه اکانت مثل لاین
عررررررررررررررررررررررررررررررررر چیمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر سیماااااااااااااااااااااااااااااااااااا عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررهیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ.....عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کل بیاننننننننننننننننننننننننننننننن من مررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
😶✋🧡
کی زیرنویسش میاد ؟؟ وای خیلی دلم برا اوپا جین تنگ شده دلم میخواهد زود تر زیرنویس بیاد ببینمشون
راستی ممنون بابت اهنگ😉😉😉
قرار گرفت عزیزم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


چرا آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااا

این همه نت داشتم لایو نذاشتی حالا که تحریمم پشت سر هم لایو میذاری
آخه یکی نیس بگه تابستونه چرا تحریم میکنین😭🤦‍♀️😭🤦‍♀️😭🤦‍♀️😭
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این به کنار
سه روز پشت سر هم لایو گذاشتی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


چرا انقدر فعال شدی منم خبر نمیکنی

به جیسوگ:
خوبه منم سه تا لایو ته ته رو ببینم و تو نبینی😭😭
هر سه تاشو دیدی من دیگه حرفی ندارم🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
너에게 화났어
سلام شادییی
نمیخواستم ج بدم ک جیس بیاد جوابتو بده اما سرش خیلی شلوغه میانه 😭😭😭😭

غصه نخوور منم مثل توعمم هیچی نت ندارمممم 😭😭
هیچ کدوم از لایو های اخیرشونو ندارن
حتی ران های اخیرم دانلود نکردم 😭😭
جنابببببببببببب اقای پارک جیمممممممممین تو خیلی خیلی خیلی

جذذذذذذذذذذذاببببببببببببببببببببی ................


یکی منو بگیره کههههههههههههههه با لایوای یک عدد عشق ......................


افتاادم دیگگگگگگگگگه ...فایده نداره ...جیسوگگگگگگگگ کجایی یه ارممممممی تو


وبلاگت غش رفتتتت...

.......چیم خدا نگم یا بگم چه کاررررررت کنه ...........یه روز بزار راحت باششششیم


عشق بود لایوش ......مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهییی 😂😂😂😍😍😍😍

جیسوگ نیست الان اما نگران نباش بهش میگم ک چقدر آرمی تو وبش غش رفتن 😭😭💙💙

خواهش میگنم از طرف جیسوگی 😉💙
سلام👋
ممنون از زحماتتون😘😘
ماشاالله..جیمینی خیلی خوش قوله..هر بار قول میده پاش وامیسته😍
قربونش برم الهی❤
سلام
خواهش میکنم 💙
بله واقعا دم جیمین شی گرم 😍💙
خوش حالم سما جون تو هم کوک لاوری جاست کوک لاور؟؟؟؟؟ یا نه؟؟؟؟؟؟ خیلیییی خیلی خوشحالم تو هم مثل من کوک لاوری چند سال کوک لاوری من 25 مرداد میشه پنج سال که کوک لاورم تو؟؟؟؟
خب میدونی ک انتخاب بینشون خیلی سخته 😁😁😁
اما خب بخوام بایسمو بگم یسس جانگکوک
من سه ساله کوک لاورم 😉💙
ای جان چقد خوبن این فرشته های زمینیمون 😍😍😍
جیمین چقد لایوی شده تازگیا 😎😉 بلاخره هندساممونم دیدیم بعد مدت ها😍😃😀😙
منم بدجور دلم تنگیده بود واقعا خوب شد این لایوو گذاشتن💓
جیسوووووگگگگ جوووونننننن ننووومممووو کککوووومممااااائئئووووووو❤🙆🙆

بلییی خیلییی خوبن 😍😍💘💘💘
اوهووم خیلی خوبه ک حداقل لایو رو میذارن تو استراحتشون 😃
از طرف جیسوگ میگم خواهش میکنم 😉
من همش تو برنامه وی لایو نشستم مبادا کوک بیاد ولی همش جیمین میاد :((( چرا چند وقته کوکی نیومده خیلی ناراحتم جیسوگی:(((((((((((((
منم منتظرم کوکی بیاد 😭😭
منم کوک لاورم 💘✌✌
چرا بچه انقد پر کار شده😐😂😍


ماشالا تا باشه ازین پرکاریا😂الهی من فداش شم😍😍



راستی مرسی انقد زود همه چیو قرار میدی☺❤
😂😂


خواهش میکنم از طرف جیسوگ 💙💙💗
برو بابا من یکی که هنگ کردم😐
کنچانااا 😂😂
چرا این بچه انقد پر کار شده؟!!😐😂😍
😂💙🤷‍♀️😂😂
چرا همش جیمین لایو میزاره من جونگ کوک میخواممممممممممم:(((((
اونم میزاره انشالله
ببینم تو الان سیمایی؟
اه اه اه چه با عشق کامنت داده بودم
عشقمو کور کردی
ایش
من سیمام
البته فکر کنم اول جیس ج داده بود
بعدش من ج دادم
خلاصه دوتامون باهم ج دادیم
پروفایل اون اومد و ج من 😂😂😂


جیسوگ: 😂😂😂😂😂
سیما 10 قسمت عقبییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟
وای خ زیاده که برو ببین آرمی
باشد میبینمممم 😁😁
من بدبخت 2روز پسش و خوشبخت امروز چون از اول تا اخر لایو دیدم جیمینشی من فدات بشم. اولین لایوم با بایس خودم و دوتا از گوگولیام من فداشون بشم . کل دوستان خبر کردم که اقا من لایو امروزوووووو دیدم . و خودمو با کامنت و قلب جر دادم با تشکر از همه دوستان . دوستانننننننننننننننننننننننننننننننن من لایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییو دیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددم
یص پرپل یو همه دوستان بوس به کلتون . دوستدار شما پارک یلدا .
خودم میدونم عاشقم شدین نمیخاد بگید .اقا چون امروز خوشحالم اینستا هم منو فالو کنید بوشسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ایدی اسممه بعد yیدونه a خوب حرفی نمونده......من خیلییییییییییی خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسس دلم میخاد همه رو بغل کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
نامرد نباشید منو فالو کنین .دوست بشین .....حتما دوست دارین یه دوست به خوشگلی من داشته باشین ای نو. دومی کیم سوکجین هستم.
خیلییی خوشحال شدم واستتتتتتت 
اره لایو دیدن خیلی باحاله حستو درک میکنم 😂✋
دوستان نامرد نباشن
عه مگه ندیدی هنوز؟
چرا اون بالاییو سان کردی آخه؟
کی جواب کامنتو داده بود ؟!!
نه دیشب کار داشتم نتونستم 
اه اه اه اونایی که دیدید کوفتتون شه😭
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جیسوگ بیا سیما کارت داره
(بهش بگو من گفتم کارت داره خودش میفهمه چیکارت داره😂)
چکنی من عاشقتم یعنیی 😂😂😂
من پخشششممم الاااان 😂😂😂
واای خدااااااا 😂😂😂😂😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ** **** **** *** ** *** *****
راستیییییی راننن فوق العاده بود فوق العاده خوشحال شدم ادامه داره
من ران نبینم بهتره میترسم قلبم از شدت هیجان وایسهههههههههه

خطر اسپویل:::::::::::::::::
*** ******* ****** *** ***** **** ** ** ***** **** ** *** **** *** *** ******* ** **** ** ****** ** **** *** ** ***** ** ****** *** *** ***** ***** *** **** *** ********* * *** *** ***

سیما :
-___-
من هنوز گیرم تو قسمت 74 😭😭
باید برم ببینم اییششش



خطر اسویلت تقریبا برام خطر مررررگگگگ داشتتتت 😭😭😭






جیسوگ : تف بهت که اسپول کردی تفففففففف
جججججججججججججججججججججججججیییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسوووووووووووووووووووووووووووگکگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من ندییدمممممم ندیدمششششششششش ندیدم جیسووگگگگگگگگگ😢😭😭😭
نیییییییییییککککاااااااااااااااااااااااااااا ککککککککجججججججججاااااااااااااااااااااااا بببببووووووووووووددددددیییییییییییی خب
😭😭😭
لاووو یوووو جیگرررممم تووووو
😍💙💋💛💚💙💜❤💘💖💗💓💞💕😚😚😚😚😚😚
خل شدم از دستت سیما
😂💙
وایییی راستی بابت آهنگم ممنون .....
💜💜
چطوری؟قرار بود برم ولی گفتم چرا برم.
خب جیسوگم رفت :(
ععععععععععععععررررررررررر
جیسوگگ.فقط منتظر بودم بیای یه سلام بکنم برم.
چینچاا؟؟؟
سلاممم
اونی
ای لاو یوووووووووووووووووووووووووووو
سو ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)
چی رو ........
هیچی بیخیال
..........
:\
هورااااااا .....دیدی .....خیلی گوگولی بود ....جین و آرام که دیگه نگو ....لباس آرام عالی بود......منکه نزدیک بود سکته رو بزنم .......
وایییی ار ام وقتی اومد مردم از خوشحالییی

آیا تو هم چیزی که من دیدمو دیدی؟😂
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
^^عرررر
واقعا عرررر
چعجب جیسوگ بزرگ
مارم ادم حساب کردید
وا این چه حرفیه ؟ :\\\
عر
حالا یه دور باید با زیرنویس فارسی هم ببینم 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.