بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

12 عکس نوشته از تهی اوپا

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۸
  • ۱۷۴۱

دوازده تا عکس نوشته به مناسبت تولد تهی جونی اوپا که توی برج دوازدهم به دنیا اومده آماده کردم... عکس ها اعم از چوس ناله و عاشقانه و ... است (البته چون تولدشه چوس ناله کم گذاشتم ). هم تو فایل زیپ هست . هم میتونید همین طوری دانلود کنید.

دانلود همه عکس ها در یک فایل زیپ: 6M

به دلیل حجم عکس ها ممکن است لود شدن صفحه طول بکشد:

میخواهمت...

ولی خیلی دوری...

خیلی خیلی دور..!

نه دستم به دستانت میرسد

نه چشمانم به نگاهت

چاره ای کن!!

تو را کم داشتن،کم نیست،

درد است...

‍‍‍‍‍~~~

خاطره یعنی

گذشته ها

نگذشته! 

(این ناله ای)

‍‍~~~


درک کردن،

یک هنر است...!

و

همه هنرمند نیستند

~~~


ای جان

چو رو

نمودی 

جان و دلم

ربودی!

~~~


این چه عشقی است که در دل دارم

من از این عشق چه حاصل دارم

میگریزی ز من و در طلبت

باز هم کوشش باطل دارم

~~~


شدم از درس گریزان و

به عشقت

مشغول..!

(روایت حال خیلیامون)

~~~


تو فقط آمده بودی،

که دل از من ببری؟

بروی،دور شوی، قصه و رویا بشوی؟

~~~


تعریف از خود نباشه ولی این واسه پرو خیلی شاخه خداوکیلی

I'm

broken

~~~


از تو کنار گیرم؟! چطوری وقتی که تو

در میان

جاااااانی

~~~


بوسه چیدن ز لبت

سلسله در سلسله هاست

اصلا این بوسه

دوای غم کم حوصله

هاست

~~~




به احترام این عکس دو دقیقه سکوت..!آرام

~~~


داغ جان سوز من

از خنده خونین

پیداست

ای بسا خنده که از گریه

غم انگیز تر است

~~~

امیدوارم خوشتون اومده باشه . تا درودی دیگر بدرود


دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
نه
هق
╥﹏╥
عاااام
حتی نمیتونی بزاری؟
:")
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
دیگه نمیزاریییییییییییییییییییییییییینننننننننننننن ازینا
عررررررررررررررر
:( وقت میکنم اصا؟
سلام میشه بیشتر عکس نوشته بزاری گروهیشون هم بزار من خیلی دوست دارم
سلام
تلاش میکنیم :"""
چشم کی بودم من🙃🙂☺️
من مرگ 💜💖💋
بای😶
😂😂😂
مسخره؟نه بخدا
خوبه
من این پستو ندیده بودم اصا
واوو جیسوگا خیلی خوبن خیلی دختر اردیبهشتی
مسخره میکنی؟😒😂
بسیار زیبا بود عکس نوشته ها ممنون ❤❤❤❤❤❤❤❤😘
خواهش میکنم ندا شههه😻😻😻💓💓💓💓
میشه بیشتر عکس نوشته بذارین
سلام حنانه جون
واووو بعد دو سال این پست یک طرفدار پیدا کرد 😭😭😭😭💜💜💜💜
نه نیستم برا تو کف کردم!
اوه یسس 😎
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مغناطیس چشم های اردیبهشتتتیییی اووووووووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووو
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
چی شده 
اردیبهشتی هستی ؟ 😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.