بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

اها باشه پس :)
💜
سلام
ببخشید همه کنسرت ها کامل هستن یا...؟؟!!l
سلام
ارشیوش کامل کامل نیست
سلام
من فک کنم 5 بار با اپلودبوی دریافت لینک رو زدم و وقتی میخوام دانلودش کنم اررور میده This site can’t be reached
کمک :|
مشکل منم یا لینک دانلود؟
سلام
با یه مرورگر دیگه یا یهز مان دیگ امتحان کن
سلااام گلییی میگم برامون بنگ بنگ کن رو نمیذااااری؟؟؟؟😍😍😍😍😍
سلام و ی تشکر و قلب بزرگ ب خاطر این وب سایت معرکه. ی سوال داشتم . میگم تا اینجا شما هنه کنسرت های بی تی اس رو گزاشتین یا ک ن ؟
سلام ، خواهش 😍💓💓💓💓💓

نه
واییییییی . فقط دو میلیون مونده برای یک میلیاردی شدن music video DNA .
Bts فایتینگ ❤❤❤❤❤❤
مرسی واسه این همه زحمت
ییسسس و یک میلیاردی شدددد 🥳🥳🥳🥳🥳🤗🤗🤗

سلام . عیدتون مبارک
تازگیا یه کنسرت گرفتم که پسرا یه آهنگ هندی میخونن 😍 اون کنسرتو دارین؟؟
سلام اهنگش ژاپنی عه
فکر کنم هست چون دقیقا چند روز پیش یکی از بچه ها راجع بهش کامنت گذاشته بود 
چرا دانلود نمیشه برا من
چک شد مشکلی نداشت
سلام ممنون از سایت عالی تون من آرمی هستم و عاشق بقیه آرمی هام همیشه هم آهنگ های بی تی اس رو از سایت شما دان می کنم اولین باره که می خوام کنسرت هاشون رو دان کنم زیر نویس داره کنسرت هاشون من یکم کره ایم ضعیفه
سلام
پستشو چک کن
یه سرییاش داره
یه کنسرت معروف تو هنگ کنگ داشتن توی سایت گذاشتی؟؟؟ چون من گشتم نبود
قسمت کنسرت و دی وی دی رو چک کنید اگه نباشه یعنی نزاشتیم
سلام ممنون از سایت خوبتون 💜❤️💛🖤🧡♥️💚💙
میشه کنسرت rose bowl روهم قراربدین؟من خیلی دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم اگه میشه قرار بدین چون خیلی کنسرت پرطرفداری هم هست همون که جمعیتش 90000نفره😍😍توی آمریکا هم هستش. ولی نمیدونم املای انگلیسی رو درست نوشتم یانه دیگه خودتون به بزرگیتون ببخشید 🌺🌺💜💜
درآخربازهم یه تشکر ویژه میکنم از سایت بسیار خوبتون🌹💞💗💕💝💓❣️💖❤️🌹🧡♥️💚💙❤️💛🌺💜🖤
سلام 
میگردم اگه پیدا کردم حتما قرارش میدم 😉
سلام،دوستون دارم هوارتا😻💜
.
میگم،مستند جدید بی تی اس رو میذارین؟
سلام
قرار گرفت 
صبح است دوباره در پناهت هستم
شیـــــداىِ سپیــــده و پگاهت هستم
گـــر نیــــم نگاهـــــى بکنـــــى ما را بس
خواهـــانِ همیـــــن نیــــم نگاهــت هستــم
🌷
🌷
سلااام..میشه یه درخواستی بکنم؟..میشه عکس نوشته بزارید❤دوست می دارم😁🌷🌷
سلام مهشید جون 
باشه سعی میکنم واسه تولد اعضا بزارم 😂 یکبار واسه تهیونگ گذاشته بودم 


من نیم نگاه که سهله ، تماماااا نگاهت میکنم مهشاد شی 
سلام
اول میخواستم ازتون تشکر کنم چون سایتتون خیلیییییییی عالیه
بعدش داشتم نظر هارو میخوندم واقعا میشه عشق شما رو نسبت به بنگتن و ارمی ارمی ها دید
این کنسرت هم خیلییی عالی بود ممنونم:-)
سلام متین شی
کومائووووووووووووووو
اگه ما و بی تی اس عاشق هم نباشیم پس کی عاشقمون باشه؟😻😻😻😻
خواهش میکنم
SALAM AZIAM MAMNOON BABATE SITE KHUBET
IN FILO UPLOAD BOY NEMIZARID
INJA TA NESFE DON MISHE BAD HANG MIKONE
قول میدم زودتر اپلودش کنم 
سلام عزیزای دل. میشه لینک اپلود بوی اینو بزارین لطفاااا؟ کی میزارین؟ T.T
سلام قرار گرفت
جیسوگی جون میشه زود تر لینک اپلود بوی را قرار بدی بعدش کیفیت 720 قرار بده تا بتونیم دان کنیم فول اچ دی پول باید پرداخت بشه
همینو می زارم تو آپلود بوی 😉
سلام
ممنون از تمام زحمتایی که میکشین
میخواستم بگم که میشه این کنسرت رو از لینک آپلودبوی بزارین ؟
اگر امکانش هست
ممنون
سلام
حتما قرار میگیره
سلام این چیه؟ :))
سلام 
کنسرت
salam azizam ... nemishe linke in filo tu apload boy bezarid
سلام 
اضافه میشه 💜
میشه اینو یه جور دیگه بذارید اینجوری تا وسطا دان میشه بعد قطع میشه لطفا اینکارو بکنید ممنون.
لینک آپلود بوی اضافه میشه 
بابت این یکی هم خیلی خیلی زیاد مرسیتونم🙂🙃💜
توت توت توت🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
😻💞💞💞💞
سلام وااای این سایت 😍😍من نمیتونم این کنسرت رو دانلود کنم میگه باید از مگا بگیری میشه لینک اپلود بوی رو بذارید؟
سلام
اره عزیزم 
آپلود بویش قرار میگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.