بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۴ ]

کنسرت نانجینگ هم توش هست؟
میشه کاملش رو بذاری
سلام

نه پارت دو دان میشه نه پارت سه😐💔
درسته که :(
چرا پارت دوم رو نمیتونم دان کنم🥺
واااااااااااای *-*، با چه کیفیتی هستش؟
سلام وای سایتتون محشرههههه مرسی که این کنسرت رو گذاشتین خاطرات وینگز زنده شددددددد
سلام برای کدوم کشوره؟
سلام
برای بار هزارم خیلی خفنه بلاگتون
میگم اون اجرایی که یونگی مامانش و اینا رو دید بعد گریه کرد و تعظیم کرد توی کدوم کنسرتشونه؟
هر چی گشتم پیدا نکردم.
میگم مدیا فایر با اپلود بوی چیه..؟
آپلود سنترن
سلام خسته نباشید پارت 2 ار اپلود بوی نمیشه دانلود کرد از مدیا هم نماره نمیدونم انگار فیلتر شده یا چی ....؟ میشه خواهش کنم یه چک کنید ببینید لینک مدیا سالم یا نه.
ممنون از تمام زحماتت که برای ما ارمی های ایرانی میکشی . خیلی دوستت دارم جیسوگی
سلام مینا جونی 
چک کردم مدیا مشکلی نداشت
آآآآآآآیگو !!!!!! جیسوگ شی اصلا یادم رفته بود لینک مدیا هم داره 😍😘😂😂😂😂
دفعه ی قبل چندگیگ دانلود شد کلی از نتم رفت ولی الان دانلود شدددددد به به خیلی خفنه کنسرتش
اخر کنسرت گریشون گرفت 😭😭😭😭😭😭
اریی داره


...
جیسوگ شی؟؟؟؟؟












من نمیتونم پارت 2 رو دانلود کنم 😣😫اشتراک ندارم حجمش 200مگ زیاده نمیشه یکاریش کنی؟خواهش میکنم جیسوگ شی 🥰😥پارت 1و3رو تونستم ولی این یکم زیاده.اودوکه؟
از لینک مدیا بگیر 
واسه همین دوتا لینک گذاشتم 
این تنها راهشه
ووووووووووووووو مرسی جیسوگ شی 😋😋😍😍
خواهششش🤪
اووم میگم یه سوال؟



الان این با اون یکی تور وینگز چه فرقی داره؟
تور لاو یور سلف اروپا و تور فاینال لاو یورسلف توی سئول چه فرقی دارن با هم؟
اینم همینطور
فاک فقط پارت اولش 4 گیگه:|
.
میگما جیسوگ شی اینو کی تو اپلود بوی میذارین ؟ ؟؟؟؟ تو تابستون میتونم دانلودش کنم؟ 🙄😎😎🥰🥰
ایگو یادم رفت 😂😂😂
بزار ببینم الان میتونم بزارمش



گذاشتم
قورچ 😂😂😂😄😄😄 یه سوال مال منم نمیشه کامل دانلودش کنم اگه با دی وی دی فرقی نداره فعلا بیخیالش شم
فرق داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
slm, linka baram filteran va chon ba laptop mikham down konm nmidonm che vpn E nsb konm ke bala biad, mishe ye komaki bkoni?
سلام متاسفانه نمیتونم کاریش کنم چون اینا لینکای خود منبع اصلین و من آپلودشون نکردم :)
وححح سایتتون عالیه
و باید بگم مررررسی که اینو تو اپلود بوی نذاشته بودین😍😍😅وای لطفاااا همیشه لینک مستقیم بزاریننننن
اپلود بوی سرعتو خیلیییی پایین میاره و خیلی معطلی و اذیتی داره..
ولی این لینکا عالیه عالی😶❤❤❤
مررررررسی از سایت خوب و عالی و به روز و خوشگلتون😍😅❤
اوووووه تنکووووووو موچی شیییی
خواهش میکنم 💞😻
حالا یه سری ها دوست دارن تو آپلود بوی آپ کنم 😂
البته وقت کنم اونم اضافه میکنم 
سلام
چرا دانلود نمیشه
فک کنم فیلتر شده
سلام 
متاسفانه فعلا نمیتونم کاریش کنم 
چرا حتی ویدیوهاشون هم انقدر دست نیافتنیهههه
مدیا فایر فیلترهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثن ک 
🌷🌷با تو تکرار می شوم
آرام
سرخـــــــــــوش
و آزاد
با تـــــــــــــو
با آوای واژه هایت
با ترنم بـــی وقفه ی شـــــادمانی
می خنــــــــدم
و تــــــــــو
تنها کـــسی هــســتی که مـــیدانــی
به چــــــه دلخوشم ... 
🌷🌷
😻😻😻😻😻😻
سلام*-*
مرسی که گذاشتیشونTT
یه سوال فقط...
اینا توی مموریا هستن؟؟؟
سلام
خواهش میکنم 💞💞
نه اینا توی دی وی دی های کنسرتشون بود
رد بولت توی ممریه
سلام. خیلی ممنون از لینک ها. من تا حالا سه بار خواستم دانلود کنم هر بار بیشتر از دو گیگش دانلود شد و بعد قطع شد و آی دی ام قسمت دانلود شده رو نگه نداشت. توروخدا یه چک بکنید. کل اینترنتم رفت :(((
سلام سارا جون
لینکا مشکلی ندارن از اونجایی ک خیلیا دانلود کردن
یه زمان دیگ با نت قوی امتحان کن
یا میخوای با گوشی یا لپتاپ دیگ دانلود کن شاید درست شد
slm Jisogam in ham jozve Concert Online hast?? y hesi behem mige nist
سلام 
هست 😂
امممم
برا من تا دیروز لینکا باز می شد
امروز که اومدم پارت دو رو دانلود کنم تا نصفه می رفت و بعد ارور میداد که ارتباط قطع شد
مشکل از اینترنتم نبود.
الان بسته شبانه گرفتم اومدم دیدم فیلتر شده.
حالا چیکار کنیم؟ :(
اینارو هم میخوان آپلود بوی بزارم 
هنوز وقت نکردم 😭
میگم میشه لینکه اپلود بوی رو بزاری با مدیا فایر نمیشه دانلود کرد
سلام حتما اضافه میشه 
سلام جیسوگا ... چرا می‌خوام وارد سایتت بشم خطای ۱۰ ۱۰ ۳۴ ۳۴ رو می‌ده؟ روی گزینه home رو که می‌زنم نمیاد ... چرا؟ مگه فیلتره؟
سلام
والا برای من اینطوری نیس
بچه های دیگ هم چیزی نگفتن بنابراین فکر کنم مشکل از سیستم خودت باشه
چرا اینا فیلتر شدن؟
final wings tour
final LYS
سلام 
چک کردم 
برای من اوکی بود 
برای چی فینال تور wings و فینال تور love yourself فیلتر هست؟
برای من خیلی زیبا اومد 
نمیدونم چرا واسه شما مشکل داره 
چند دقیقه دیگه اامتحان کن
از خود BangBangCon ضبط شده؟ حجمش خیلی زیاده :((( *اشک اشک*
توی پست توجه گفتم 
یه سری برنامه هارو بزارم ، اینارو هم تکمیل میکنم

نه bang bang con نیس
خیلی خیلی عالی بود میشه اون توریی که گفتم رو هم بزارید
💞💞💞
درخواستی ها به شدت زیاده و به ترتیب قرار میگرند
سلام، ممنونم از سایته خوبتون، میشه لطفا چیزای که قرار می دید رو با پیکو فایل قرار بدید خیلی طول میکشه تا با اپلود بوی دان کنیم من حوصله م سر میره بعد دیگه دوس ندارم دان کن😥😥
سلام
متاسفانه امکانش نیست
اوووو جیسوگ شی یهویی غوغا کردیاا😍
یسسس
قورچم درومد سرشون😂😂
کلاس مجازی هم هست ، داره داغونم میکنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.