بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۷ ]

سلام ممنون از سایت خوبتون ... میشه سیزن گریتینگ های سال های قبل هم بزارید؟
سلام تو قسمت درخواستی درخواست بده
البته فعلا قسمت درخواستی ها بسته است
لنتیییی بعد دیدن این فیلم از اینکه تو ماه جولای به دنیا اومدم خیلی خوشحال شدم😉😉
میدونم خیلی بی ربطه..ولی خدایی باعث شد خوشحال شم ..که تو ماه جولایم😂😂😂😂
و اینکه آخخخخخخخخخ از دست جیمین شی...چرا اینقدر کیوته لنتیییی😢😢😍😍😘😘
منم چون هنوز وقت نکردم ببینم ربطشو نفهمیدم 😓
باید ببینم جریان چیه 
خیلی :")
سیما؟
خداییش اسکلم کردی؟😁😂(اسکل بودم اسکل تر)
اینو کلا سان کنننن
چون جیسوگم ، سان نمیکنم 😂😂
راه چى؟
:/
شمال ب جنوب
خوبم :)
هستتتتى؟
خیر
در راه بسر میبرم
عه چه جالب منم اون شب نخوابیدم
تازه مدرسه هم تا ساعت دو و نیم بودم...
ار مدرسه اومدم فوت کردم.... اصلا مرحوم شدم....
سیمااااااااااا
خوبى؟
ایگوووو


خوبم مرسی تو چطوری؟ 
من خیلى جغدم نه؟
ن نیستی
من تا بعد طلوع خورشیدم بیدار بودم تا حالا
چرررررررررررررررررررررررررررررررررا هر چی میگیم فقط میگی پیمیل ...نباید بدونم جیسوگ چجوریه ..فقط تنها چیزی که میدونم ازت اینه که ارمیییییییییییییییییییییییی ....حالا









فایتینگ پیمیل جاااااااااان من ...................
فایتینگ 🙌
Sims...??? 😢😢
سیمس؟
سلام با کیفیت 720 نمیزارین
کامنتت با موفقیت ارسال شد 😂😂😂
فک نکنم قرار بگیره صبا 🙄
720 nemizarin?
اممم خیر متاسفانه 😓
اوو گاد چ قلبای خنده داری مهشید شهههه نیشم باز شد نمیدونم چراا
برای مهشید شی
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
😍😍😍😍💜
ولش کن اسمم باحاله؟
چشمم روشن
لاوت کیه؟

من ک اصا نمیشناسمش
اصا چ ربطی ب حرفای من داشت؟
چقد تو واککنش نشون دادی نسب ب این بازیگره؟
اسمارو سان کردی گِی رو نکردی؟واا خدایاااا خیلی خوبی جیسوگ شه
وای مبینا آخه نمیشناسیش
فرشته است ... 
من هر دفعه ویدیو اس اف ناینو میدیدم انقدر حواسم به زوهو بود که نفهمیده بودم همچین عشقی هم تو گروهشونه ... وای خدا قلبمممم ، اصا این سریاله باهام یکاری کرده که دلم میخواد برگردم به دوران مدرسه ( البته مدرسه ام هم باید عین اونا باشه 😂😂 ) ماشاالله همه جذابن
تا وقتی کسی ندونه راجع به کی حرف میزنی اوکیه😂😂😂
واقعا نمیشناختیش؟ 😂😂😂
خوبه....
خواهرم گوش میده منم میشنوم.. 😐😐😂😂😂(🙊🙉🙈نمى دونم چرا یاد اینا افتادم)
بابا به من چه اه
































































کرماى درونم فوران میکنه....
ببخشى.. 😘❤💜
سارانگهه
نه بابا کِنچانا 
من خودم رفتم کامنت گذاشتم ک دلم خنک شه 😂 با این که ممیدونستم نباید بزارم ولی نتونستم جلو خودمو بگیرم 
کاورم عوض کرد ولی معذرت خواهی نکرد !!) واسه همین منم دس بردار نیستم 
وهههههه پس هیونگ راس میگفت دیوونهsf9 , ولی من نتانم جز بنگتن گروهی را بدوستم , اهنگای بقیه گروهام بعد چند بار گوش کردن جذاب نیستن برام و دیگه گوش نمیدم
من عاشق رو وونممممم ㅠㅠ سریالشو ببین خیلی خوبهه
جیسوکی هستی ؟ نیستی؟ تروریستی؟
می رم و میام 😂
زدم تو کار سریال تو این تعطیلات 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من دارم فارسی میخونم ولی ی چیزی ذهنمو مشغول کرده
متنش خیلی ***** اصا خیلی منحرفانس
****** عاشق *** ****** بود؟خیلیم عاشقش بود اصا بیقرارش میشده که یعنی ****** میتونسته گِی باشه؟ولی فک کنم بود
خیلی نکته داره توش باید ریزتر تر بخونم بفهمم قضیه از چ قراره ,بعدن بهتون راجع ب این شاعر گرامی اطلاع میدم حتماا
بقیه راجع ب آلبومای بنگتن تحلیل و اینا میکنن من نشستم شاعرو گیر اوردم یه مشت حدسیات باره ملت میکنم خدایاا
واوووووووووو مبینااااااااااااااا
من الان برگامممم ریختتتتتت ، همین الان فهمیدم بازیگر نقشی اصلی سریال Extraordinary You که دارم میبینم رو وون از اس اف نایننممممهههههههه

وااااااااااااای ووووو وووننننممممممممم تر نسیترنتبینرمتیسنلرتینترلنیستردنیستپر TT_TT خدااااا من دارم میمیرم واسششششش قبلم عاشق جوهو\زوهو بودمممم ولی الان دیگگگ رو وونننن جاست رو وون
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ننه...

1080...1080 ......میییییییییسیییییییییییییییییییییییی جیسوگ




وای هارتم تنگید .....خیلی خوببببببببببه

راستی جیسوگ یه سوال ...جناب عالی پسری یا دختری ........
😂💕💕💕💕


پیمیل
پس رو تو هم جواب میده.
؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ***** ***** ****** ** ************ ******
*** * ***** *** *** **** * **** ****** ******* ** ***** **** *****
بخدا من اسم این یارو رو قبل این نشنیده بودم -___- توروخدا محل ندید 
هدفشون همینه ک با این کارا شهرت پیدا کنن
پس اهمیت ندید 
در هر حال کی به کارهاشون گوش میده اصا؟
سلآم اونییی♡
میگم جریانع این ARMY-zip چی شد؟
میدونین کِی منتشر میشه؟چیع اصن😅
فک کنم عکساش منتشر شده درسته؟




(ب خاطر کآمنت قبلی هم عذر میخام😅چِسونگ هِیوووو~😂💜)
سلااااممممم💕💕
والا هنوز کامل نیومده منم مثل خودت چیز زیادی نمیدونم همین پوسترایی که آمده رو دیدم فقط با پکیجش تو فروشکاهشون


مگه چی داده بودی ؟؟😓 یا خدا 
فراموشی گرفتم
جیسوککککککککککک کل پروفات ی طرف این ی دونه ی طرف دیگهههههههههههههههههههه,
یسسس ایمم جیمین شهه😉😉😁😁
😍😍😍 عاشق این عکسه ام
یهههه
میخای دیگه کامنت ندم جیسوگ؟
ایگو 
چت شده؟
وهههههه چرا اسم منووو تغیییرر میدیننن خوو😭😭😭😭😭 من عادت نمودم جیمین شهه بگیی بهمممم, وایییییی جیسوکک حتمن بببیننن سر تیرکمون و فوتبالششش غششش نمودم من از خنده وقتی ددیدمم (نانوساتتت فوتبال من از اینا بهترههه 😂😂😂😂)
اوکی جیمین شهههه😂
پس باید حتما دید 😂
واییییییی که چنقدررر خندیدمم من سر اینن. برنامه شونننننن 😂😂😂😂 لنتتتت تیراندازیی کوک و تیری که چیم انداخت اخررر عرررر, فوتبالشونم که نگووووو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 راستیییییی سلامممممم جییییسسوووککککککک
هلو سحر شه
من فقط مومنتاشو دیدم باورت میشه خودم میخوام تازه نگاه کنم ؟😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.