بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

جیسووووووگ....لینک ویدیوئه حذف شدهههههه!!!!!!!
کدوم کیفیت؟
سلااااام
عااااااااااااااااااالی بود...
محشربود...
عاشق همین کاراشم من😍😍😍😍😍😍😍😍😍
جیگرتو بوخولم من😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
...
وای خرگوشیییییه کیوت
چقدر خوب بودددددددد من این ورژنشو دوست داشتم
ولی اون ویدیو bad guy(درست نوشتم ؟) عالی بود🤣😂😆
وای خدا نکشتت کوکی.. جر خوردم انقدر خندیدم
اخ اخ بد گای

بد گای را یادم ننداز -ـ-

وای خیلی عالی بود ممنون *____*
آهنگ a brand new day ته و هوبی اومده میشه لطفا اون رو هم آپلود کنین ؟*______________*
اره T_T خیلی خوفه


قرار گرفت
منممممممممممممممم شانسسسسسسسسسسسسسسس اوبسوووووووووووو
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😂😂😂
خدااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا میخوام برم بمیرم
ای چقد خوبه فداش شم خرگوش کوچولوموووووو تو نمیگی ما اینجا میمیریم
چند وقته واقعا دپرس شدم این ناحقیه ک ما داریم اینجا دق میکنیم اونام همه جا میرن بجز ایران.این ویدئو سن منو ده سال کم کرد
خخخخخخ کامنتا عالی بودن منم امروز فقط ب دک ودیوار مدرسه خیره بودم.هر کی باهام حرف میزد باید یکی میزد پس کلم تا ب خودم بیام
جیسوگ خیییلی دوست دارم ونمیدونم چجوری ازت تشکر کنم.م همش اینجا ولم
مررررسی از زحماتت
نهههههه ارمی باید زنده بمونه تا زجر کش شه 😂 
تقصیر اونا نیس که ، مطمئن باش میدونن ما هم هستیم 
😂😂😂
چوهاایوووو سارانگههیووووو
😂😂 دور از جونت ، نگو ول
زحمتی نمیکشم که 
افسرده نباش 
کنچانا کنچانا
وقتی دیدم حذف شد فهمیدم ناقص آپ شده بود پیش میاد دیگ


ولی جیسوگی واقعا هیچ راهی نیست منم نامحدود بگیرم؟؟هیچ کدوم از تورهارو دان کردم.ویلایواهم همینطور عررررررررمم دیگ خشک شده
نمیدونم واقعا من همراه ندارم
امممم فایل MP3 واس من 3:03 تموم میشه دقیقا همونجایی ک اوج داره
من ناقص دان کردم یا واسه همه اینطوریه؟؟ 😢😢😢
واقعا ببخشید ، نصفه اپلود شده بود
الان اصلاح شد
آره بخدا راست میگی منم یادم نیست
همش عوارض ایناس فک کنم بزودی اسم و فامیلمم فراموش کنم😭😭


پ.ن: ویدیو بد گای رو میگی تو توییتر؟ من ک سرش تیک پاره شده هنوزم کسیو پیدا نکردم ک تیکه هامو دوباره بهم چسب بزنه 😂😂😂😂😂
وای الان ک دوباره یادش افتادم حس تجزیه شدن دارم
ی مدت دیگ ذره ای میشم بدنبال مهر 🌞🌞
اره خیلی خوب بود 😹😹😹
خیلی وقت بود خل بازی در نیاورده بودن
واییی آره اون دابسمشههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
یعنی عالی بودا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من با هر قرش از خنده پاچیده میشدم به سقف😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خو عیب نداره بیبی بعد نیگا کن😊💓
😹😹😹😹😹
عاشق اون اهنگه شدم اصا😹
هعی...
عزییییییییییییییییزمممممممممممم خییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی کییییییییییییووووووووووووووتهههههههههههههههههه 🐰🐰🐰🐰🐰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜
قلبمو ب درد میاره
من برم بمیرم
جیسوگ شی سنگ قبرمو ک یادته چی باید روش بنویسی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من شماره صندلیمو امروز یادم نبود سر امتحان چطوری سنگ قبر تو یادم باشه ؟😂
وایییییییییییی عزیزمممممممممممم عععععررررررررررررررر
تو لایوش گفت یه چیزی برا فستا آماده کرده هااااا😃😃😃😃😃😃😃😃
💓💓💓💓💓
من لایوشو ندیدم T_ T بچه راس گف
من سر ویدیویی که توی توییتر اپ کرد جر خوردم از خنده 
عههههههه
مرسییییی😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
چونمانههیووو
سلااااام اونیییییی
خوبیییییییییییی؟؟؟؟؟
یه سوااال اونیی ایننن چیهه؟؟
سلاااام
مغسییی
این هدیه دهم فستاعه ، ویدیو جونگکوکی با ورژن جدیدی از اهنگ یوف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.