بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سلااااام
عاااااااالی بووود😍😍😍😍😍😍😍😍
.
تورو خدا لینکا رو از پیکو فایل بذارید یا حداقل لینک کمکی پیکو فایل بذارید
متاسفانه امکانش نیست
فایل با حجم زیاد نمیشه پیکو آپ کرد
میشه لینک دانلودشو درست کنین
خرباب نیست که
سلام میگما شما معنی کلمه mikrokosmos که یکی از اهنگ های بی تی اسه رو میدونین معنی چیه؟
من الان حدود ۱۰۰۰ تا عکس دارم. لنتی چقد عکسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ولی خداوکیلی این چندوقت چقد کادو گرفتیم:))))
تا حالا کسی انقد بهم کادو ندادع بود😭😭😭😭😭 از خوشحالی دارم عععرررررر میزنم😭😭😭😭😭

گامساهاب‌نیدا جیسوگ شی💙💙💙
سارانگه اوپا💕💕💕💕
آنیونگ🙋❤

پ.ن : جیسوگ شی جان. من نمد تو دختری یا پسر اگع مشکلی نداری من اوپا صدات کنم.
اولا که جووووووننننننن😋
دوما دوباره نصفه شب شد
سوما هنوز اون سوال که کرونا واگیردار تره یا بی تی اس
ذهن من رو درگیر کرده🤔
سلام میگما شما معنی کلمه mikrokosmos که یکی از اهنگ های بی تی اسه رو میدونین معنی چیه؟
سلام
گمونم بشه دنیای کوچیک
چرا اچ دی نیستننننن🥺🥺🥺
و اینکه شما نویسنده فیک قبول میکنید؟
کیفیتشون خوبه

خیر
💜방탄소년단 보라해 💜
😍😍💜💜💜
وای آخ جون هشتمیشم اومد هوراااا
این اولین کامنت من اینجاس wow 😂
عه اولین کامنتت مبارک 😀😂
فداشون بشم💚💚💚💚💚دیدید ویمین ترند جهانی شد💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚بهترین دوستای دنیا❤❤❤❤💜
🤧🤧🤧
چرا نمیذارن من نفس بکشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:")
علت مرگ شماره هشت
هنوز با پست تو و اومدن ام وی مرگم...
یهویی شد که اومدم توی سایتتون و ناگهاننن 😍😍😍😍😍 چشمام هستن که اشتباه میبینن؟؟؟؟ 😍😍😍😍
خیلی تعجب کردم 😍😍😍😘😘😘

...
چند شب شده پشت سر هم دارم خواب BTS رو میبینم 😍😍😍😭😘😭😭😭😭😭😭

💜💜💜💜💜💜
وااااااااااااای چقد سریع کامسامیدا همین الان توئیتر داشتم توئیت میزدم اومدم ببینم گذاشتین یا ن واقعا ممنون خیلی اوپا هام خوشگل شدن مثل همیشه😎😎💜💜💜چشام داشت کور میشد😂
آخ چشماای آرمون  😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.