بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

FESTA 2020] BTS 7TH ANNIVERSARY FAMILY PORTRAIT]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۲ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۲
  • ۳۰۲۸

دانلود دومین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

عکس های منتشر شده به مناسبت هفتمین سالگرد BTS


~~دانلود | 14M~~

2020-06-01


منتظرم عکسای فستا کامل شه که هدر سایتو عوض کنم 🤪 (عکس فعلی هدر واسه فستای پارساله)

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۲۹ ]

فستا میشه شروع کار بی تی اس؟میشه دقیق توضیح بدی چیه؟💞
سلام تو قسمت تایم لاین فستا توضیح داده شده
چرا نمیتونی جدی بگیری؟😑ول کن منو بزار شادیمو بکنم قشنگ دارم میکنمش🤭😂😂
آخر من میمیرم و برنامه های بنگتنو نمیبینم و موکول میکنم ب آینده🤭😂
ادامه بده ، ببخشید مزاحم تو و شادی خانوم شدم مبینا شه😂

بهتره ببینی 
معلوم نیس چی بشه 
اکسترکت که میگی یعنی چی
یعنی خارج کردن از فایل فشره
اینا فایل زیپ هستن یعنی فشره اند
اگر با کامپیوتری کلیک راست کن و extract رو بزن
با گوشی هم نمیدونم مدل گوشیت چیه گوشی های مختلف فرق میکنن برای همین تو گوگل سرچ کن ^^
سلام میشه عکسایی ک تازگی برای البوم ژاپنی گرفتن بزاری عاخه خیلی خوبن ممنونننننن از سایت خوبتون
سلام 
قرار گرفت 
به نظرتون چرا فستای امروز هنوز نیومده؟
نمیدونم
ولی خب هنوز وقت هست ^^
ببخشید چرا دانلود میکنم باز نمیشه
باید اکسترکت کنی
یه بار دیگه امتحان کردم درست شد 😘 مرسی از سایت عالیتون
😍💜💜💜
سلام
چرا دانلود میکنم فایلش باز نمیشه
سلام
فایل و لینک مشکلی نداره
خودمم دانلود کردم و مشکلی نداشت
باید اول اکسترکتش کنی گلی
پششممماااممم سومین هدیه واااییی بسهههه ❤❤😍😍😭😭😭😭😭😭

عرررررر عررررررر عرررررررر 😭😭😭😭😍😍❤❤❤

دقیقا منم امتحان دارم تو این روزا 😭 دیشب زیست داشتم وااایی پشمام مث چی سخت بودند 😭😭😭😭 امتحان بعدیمون هم ریاضیههه 😭😭😭😭

بی تی اسسس ❤❤😍😍😍😍😍😭😭😭
😂😂😂😂 این تازه شروعشه

وای من اصلا از زیست خوشم نمیاد -__- ولی ریاضیو چوآهه

🎆🎆🎆🎆🎆
چرا دانلود میکنم باز نمیشه
باید از فرمت زیپ خارجش کنی
𝒦𝒾𝓃𝑔 𝐻𝑜𝒷𝒾𝒾𝒾
وااای چقد زمان سریع میگذره !! رسیدیم به فستا !! اkگار همین دیروز بود فستای سال قبل 😂😶 باور کن من هنوز کلیپای فستای پارسالو نگاه میکنم ... واقعا چه سریع گذشت!
آره واقعا ...🍃🍃
وایییی چقدر خوبه
موهای جین فقط 😂
اع اع اع دیدی چ شدO_O؟

چینجا وهه؟😩
































































































انقد ج ندادی شد چارتا حالا بیا و جمش کن:/
:|
واااییییییی خداااااااا اخخخخ جووووووووونننننن دارم تشناااااججججج میکنممممم ایول هووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
😍😍😀
وای😨😨
امتحانای شما از تیر شروع میشه؟!
چه قدر بد اینجوری،تابستونتون به فنا میره که😶
ما دیگه تا آخر خرداد تمومن 😁😁😁
هرچند بعدش باید برم جمع بندی کنکور😭😭😭😭😭ولی خب به تفریحاتمم میرسم کنکور نباید گند بزنه به دوران خوش زندگی من(الکی مثلا)😎😁😁
یسس
دانشگاه ها همینطورین تقریبا 😁
راحت میشین
اوخ اوخ کنکور ...
عهههه راستیییی
به شدت زدم تو کاره آرمی کردن و لیدری برای تازه آرمی ها😎😁
رفیقام هیچکدوم نمیدونستن فستا چیه،دیگه منم که دلسوز توضیح دادم براشوش😁😑
سایت شمارو هم معرفی کردم،گفتم یه سایت هست که عشقههه💜💙
ادمیناش دلبر ،مخاطباش خاص،اصلا جووون هست واسه خودش 😍😍😘😘
اوه یسسس معلم نیم مهربون کی بودی بیتا شه😂

ایگووووو ، خجالتم میدی 😅💞
سلااام میشه لطفا عکسایی ک برای کاور البوم ژاپنیMAP OF THE SOUL:7 The JOURNEY گرفتن بزاری خیلی خوبننن😍
سلام 
قرار گرفت 
این فستا قراره خیلی هیجان انگیز باشه من مرگ⁦(+_+)⁩⁦(+_+)⁩⁦(+_+)⁩⁦(+_+)⁩⁦(+_+)⁩
ذرزژلننلس 😭
فرستتتتتتتتتتتتتتتتت کامنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت آی تینک؟؟؟😁

واییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااا
چند وقت پیش هم سالگرد هفت سالگی بی‌تی‌اس بود هم اولین سالگرد تونایت جین:)
بع آرمی های نازنین تبریک میگم با کمی تاخیر البتع😂😂
I proud myself that I am an ARMY
من تا آگوست نمیتونم صب کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بیست و یک آگوست میشع یک سال کع بع خانواده بی‌تی‌اس و آرمی‌ها پیوستم😊
چقد زود گذشت خداوکیلی هاااااااااااا.
من قبل از اینکع آرمی شم خیلی از بی‌تی‌اس بدم میومد. اون موقعی کع تازع فیک لاو اومدع بود خیلی هیت بود (البتع هنوزم هس:). آبجیم دانلودش کرد گف ( این خیلی هیتع تو این چند وقت گوش بدیم ببینیم چیع) راستیش من انقد فهششون دادم کع الان هر وقت بع اون موقع فک میکنم فقط میخام خود کشی کنم😢😢
من با آهنگ بوی ویت لاو آرمی شدم و یکی از دوستام عم با ام‌وی بوی ویت لاو آرمی کردم:)) الان کع بع اون موقعهاا کع آرمی نبودم فک میکنم، با خود میگم ( چقد عوض شدم.)
قبلن خیلی تو خودم بودم. زیاد نمیخاستم تو جمع باشم. اصن بخام بهتر بگم میتونم بگم دپرس بودم. اما بی‌تی‌اس عوضم کرد. قبلنا نمیخاستم برم مسافرت یا حتی خونع کسی حتی از دست خانواده عم فراری بودم. الان دلم مسافرت میخاد. دلم میخاد برم مهمونی. دلم میخاد پیش خانوادم باشم. و این همع تغییر فقط در ۱ هفتع اتفاق افتاد.
من فن خیلی از بوی بندام. ولی وان دایرکشن عوضم نکرد. ان‌سی‌تی عوضم نکرد. اکسو عوضم نکرد. پنتاگون عوضم نکرد!
ولی نمد بی‌تی‌اس یع چیز غیر قابل توصیفع کع نمیتونم بگم کع چجوریع!:)
من با بی‌تی‌اس این دختر خوشحال شدم:)
و از اینکع آرمی هستم پشیمون نیسم.

گامساهاب‌نیدا بنگتن بویز
نوچ
فرست کامنت نیست 😂

یسسسسس 🎈🎈🎈🎈
چینچایوو ؟؟؟ یک سالگیت مبارک باشه 🎆🎆🎆

آره کاملا میفهممت و درسته 
هیچ گروهی مثل بی تی اس نیست و نمیتونه باشه از نظر من 
ایشالله همیشه،همینطوری که الان،هستی باشی💜
چرا لینکتون ایراد داره؟
سها جون الان چک کردم مشکلی نداشت
دوباره امتحان کن
لعنتیای جذاب💗💗💗💗💗💗💗
🤤🤤💕
آخ جوووون دومیش🎉🎉🎉🎉🎉
من دارم برا تمام رفیقای آرمیم میفرستمشون هاهاها😎😎
جذابای لعنتی من😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭
تنکیو سو ماچ بچه ها💜💜💜💙💙💙💙💙
بفرس بفرس 🙌🙌🙌🥳 🥰 😂
خواهش از طرف سوگی
میشه بعدنا فستا های سالای قبلم کامل بزاری🙏🏻💜💖☺️🙃🙂😶
هر وقت بمبا کامل شد چشم
Королева доброты
شتتتت
نامجون تیپش تو عکسای اولی عین خون آشامای اصیله 0-0
همه بسی جیگرررر شدننن
وااااای پپشششماامم 😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤
🍂🍂🍃🍃
😐گایز من باز نمیتونم ب چیزی نگه کنم،نگاه کنم دلم تنگ میشه براشون،الان یدور عکسا رو نگاه کردم اصا بغضم گرفت،هفت سال...هفت سال گذشت واووو اصا چی بگم
میخوام بریک د سایلنس ببینم باز نمیتونم،آیگووو😭😭😭عکسا محشر بودن،عینکه جی کی😭😭خنده دار بود😂واوو اصن هر چی بگم کمه پس هیچی نمیگم😐

وای موهای جیمینو بزار بگم😭😭😭😭😭
😂😂😂😂 نمیدونم چرا نمیتونم نظرتو جدی بگیرم مبینا شی
ایگووو آره دیگه همینطور داره سال ها میگذره ... 
قبل بریک د. سایلنس بشین فلاور کریو رو ببین 

اصا مدل موهاشونم خیلی خنده دار بود 😂😂😂
این مرگ کامل بود
ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر
از این تریبون فتوا میدم زنده موندن حرام است:|
اینا چییی بودپد؟؟؟ مسئولشون کی بودهههههههه هم تف روش و هم دستش درد نکنه مرتیکع اشغال عالییی بودن بنگتنننن معرکهه بودنننننن
جیسوگا یدونه مرگشو انتخاب کن هروقت اومدم سایتت اگهی ترحیمم بیاد رو پروفم دمت گرم
:""""""")

اصا خیلی خوب بود
تصور اینکه بقیه عکسا هم قراره به زودی بیاد ، داره منو میکشههههههه

حتما 😭💞
یه عالمه کادو اونم موقع امتحاناتتتتت
چراااا کارمااااا چراااااااا
فقط منم که امتحانام از تیر شروع میشه ؟😂


ن مال منم تیر و مرداده 😂
尺ム乙ノ乇 💖🎶
وااااااااای خدا برا امروز بسه منو به اندازه کافی ذوق مرگ کردییییییییییییییییی
سلام اوپا خوبی؟؟؟ وااااای من آخرش شهید میشم از دست ایناااااااااااااااااااااااااااااااا
😂😂😂😂
سلام من خوبم همیشه راضیه شی 😂

حالا من منتظرم ببینم سوم ماه چه ااتفاقی میوفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.