بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

2020 BTS FESTA] BTS PHOTO COLLECTION 19/20]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۵ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۸
  • ۳۱۷۱

دانلود چهارمین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

فوتوکالکشن های منتشر شده از BTS در سالهای 2020 و 2019 در فایل زیپ


دانلود | 14.5M

2020-06-04


پ.ن: چرا تو این عکس جین و کوک و شوگا کلا تو باغ نیستن؟🤔

پ.ن۲: راستی به نوشته زیر مارک فیسبوک این عکس توجه کنید😎

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

میشه اون وبتون معروف تهکوک که اسمش رویادم نمیمونه و کوکی خودش هم میخوندش رو بزاری 😭😭😭😭



فهمیدی کدوم وبتون رو میگم 😂😂😂😂😂
جدی ؟
خود کوکی هم میخونه؟ 00

Our omega leadernim
بعد از شیش ماه بیخبری از بی تی اس اینو میخام شانسکی ببینم :/
😂😂
Army From Another World
خانوم جیسوگ!|||||:
سوالا واسه جنابعالی بودن بی جواب گذاشتی رفتی|: بیگی ج بده بینم بیهدبا......-__-
1.چرا تبایستو به عنوان بایست انتخاب کردی؟
2.موز یا بادمجون؟(|:)
3.چیپس یا پفک؟
4.پاستیل یا لواشک
5.من یا سیما(|:)
6.وانشاتامو خوندی؟
7.سیکس پکای کوک یا باسن چیم؟
8.نامجون مردونه تره یا یونگی؟
9.دچیتا یا اوتوگه سنگاکهه؟
10.مکسو میشناسی؟
11.بغیر از بی تی اس چه گروهی استن میکنی؟
12.رژ لب یا خط چشم؟(*-*)
13.از چه سالی آرمی شدی؟
14.بلو ساید یا بدبای یا ست می فری؟
15.آلبوم ژاپنیای بی تی اسو دوست داری؟
16.کدوم آلبوم عشق عشق عشقتههههه ینی آخرررررش دیگه نتونی بکشی بیرون مثلا بهت بگن میمیری یا آلبوم مورد علاقتو عوض میکنی بعد تو ترجیح میدی بمیری. در این حد(خیلی مهربون و سافت حرفم نباشه) کدوم آلبومه؟
17.مرچ آلبوم یا لایت استیک؟
18.BT21 مورد علاقت؟
19.از بنگتن چیا داری؟
20.تولد بی تی اسو چجوری جشن میگیری؟
21.فستا چیکارا میکنی؟
22.رون جیمین یا دست تهیونگ؟
23.اگر نتونی با بایست ازدواج کنی (که نمیتونی کلا اصلا و ابدا کلا با هیچکس میترشی راحت) با کدوم عضو بی تی اس ازدواج میکنی؟
25.جاروبرقی یا ماشین لباسشویی؟(|:)
26.آخرین آهنگی که گوش دادی چی بود؟
27.فوتوبوک یا پوستر؟
28.با اولین چیزی که کنار دستته از پی دی نیم خواستگاری میکنی اون چیه؟(خوشبخت عالمی تو)
29.واسه هیت ایت آدیشن 3 میری آدیشن بدی؟
30.اولین اهنگی که باهاش گریه کردی (از بنگتن) کدوم بود؟
ج بده بوس بغل فشار فوشور موچچچچچچچچچچچچچ^3^
سیییییییییییییییی تااااااااااااااااااااااااااا سوالللللللللللللللللللللللل
جون من بیخیال T_T
کومائووو سوگ سوگا💗
چونمانه یووو 💜
من دارم با هر هدیه فستا جونم رو از دست میدم چرا انقدر فستای امسال عجیب و خوب و باحال و خوشمله
جواببببب بدید من جواب می‌خوام ⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩
آخ آخ آیگووووو 😭
سلام ممنون بابت زحماتتون . نوشته زیر مارک فیسبوک چیه؟
سلام 
اگه نگاه کنی زده عکس از ویه 💪💪💪💪💪💜💜💜
بالاخره هدیه ی چهارمشون رسید 🥳😍!!! اره دقیقا ولی در ازاش بقیه خیلی تو حس بودن 😎😂😂✌
بدجور 😂😂😂😂😂
Army From Another World
خب بسمالله (|||||:) آرمیون شمام حوصلتون سر رفته اینو کپی پیست کنین جواب بدین دور هم شاد شیم@______@
1.چرا تبایستو به عنوان بایست انتخاب کردی؟
2.موز یا بادمجون؟(|:)
3.چیپس یا پفک؟
4.پاستیل یا لواشک
5.من یا سیما(|:)
6.وانشاتامو خوندی؟
7.سیکس پکای کوک یا باسن چیم؟
8.نامجون مردونه تره یا یونگی؟
9.دچیتا یا اوتوگه سنگاکهه؟
10.مکسو میشناسی؟
11.بغیر از بی تی اس چه گروهی استن میکنی؟
12.رژ لب یا خط چشم؟(*-*)
13.از چه سالی آرمی شدی؟
14.بلو ساید یا بدبای یا ست می فری؟
15.آلبوم ژاپنیای بی تی اسو دوست داری؟
16.کدوم آلبوم عشق عشق عشقتههههه ینی آخرررررش دیگه نتونی بکشی بیرون مثلا بهت بگن میمیری یا آلبوم مورد علاقتو عوض میکنی بعد تو ترجیح میدی بمیری. در این حد(خیلی مهربون و سافت حرفم نباشه) کدوم آلبومه؟
17.مرچ آلبوم یا لایت استیک؟
18.BT21 مورد علاقت؟
19.از بنگتن چیا داری؟
20.تولد بی تی اسو چجوری جشن میگیری؟
21.فستا چیکارا میکنی؟
22.رون جیمین یا دست تهیونگ؟
23.اگر نتونی با بایست ازدواج کنی (که نمیتونی کلا اصلا و ابدا کلا با هیچکس میترشی راحت) با کدوم عضو بی تی اس ازدواج میکنی؟
25.جاروبرقی یا ماشین لباسشویی؟(|:)
26.آخرین آهنگی که گوش دادی چی بود؟
27.فوتوبوک یا پوستر؟
28.با اولین چیزی که کنار دستته از پی دی نیم خواستگاری میکنی اون چیه؟(خوشبخت عالمی تو)
29.واسه هیت ایت آدیشن 3 میری آدیشن بدی؟
30.اولین اهنگی که باهاش گریه کردی (از بنگتن) کدوم بود؟
خببببببببببببببب صلوات محمدی پسند ختم کنینننننننننن! منتظر جوابام کککککک
اوه یس ایول ازین بازیا
خوبه دیگه وسط خرداد جای درس خوندن ازین کارا کنید😂
Army From Another World
جیسوووووگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
چقد دلم تنگیده بوددددددددددددددددد*-*
خوبی زنده ای؟ امتحانا چطورن؟(میدی امتحان اصلا؟^^)
من مرگ با این عکسا
چه فستاعیه
جانم فستا
جاااااااااانم فستاااااااااااااا
آهنگ جدید کوک ه معنی عجیب غریبی داشتا|: ولی سافت بود دوستش داشتم.
دارم فکر میکنم که عایا......................... عایا؟ نمیدونم به چی فکر میکنم|:
اصن نوشتم کامنتم بلندتر بشه بعد سی قرن کامبک دادم
فورمی شدم (فسیل+آرمی *-*)
موز میخوری؟|:
زود تن سری ابراز احساسات کن بینم-______________________-
جیسوگ چقدر زندگی قشنگه بخدا... دو هفته دیگه تعطیلات تابستونی شرو میشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اینی ینی کلاس ملاس باید بریم و ننمونم میگه "نمیشه کل تابستون بخوری و بخوابی پاشو تکون بخور" درحالیکه همین 5 دقیقه پیش کل خونرو با مسواک سابیدی|:
خب با سری سوالات "من حوصله م سر رفته پس باید جوابشون بدی" در خدمتتون هستیم. البته اعتراف میکنم از یکی اسکی رفتم که توی سایت ددی بودعش
ولی خب-________- واست لیستشو میفرسم ج بده باریکلا قلونت برم
بوس بغل فشار فوشور موچچچچچچچچچچچچچ^3^
امتحان های من تیر شروع میشه
یه درصد فکر کن امتحان داشته باشم و اونوقت دم به دقیقه اینجا آنلاین شم 😂 امتحان من شروع بشه میرم محو میشم

اخ اخ فستا
فستا حکم شمشیر اگوست دیو توی دچویتا داره واسه ارمیا 😂
موز؟؟؟

خوش به حالت زندگیت قراره قشنگ شههههه😭😭😂😂😂 زندگی من اون موقع که واسه تو قشنگ میشه برای من قهوه ای میشه 

نگران نباش ، برنامه ریختم بشینم برنامه های بنگتنو (اونایی که ندیدم) رو ببینم ، از هر کدوم بیشتر خوشم اومد میام سایت معرفی میکنم که برید ببینید حال کنید

بزار اون موقع که زندگی منم قشنگ شد جوابتو میدم 😂
پششمااااممم 😍😍😍😍😍❤❤❤

منو اینهمه خوشبختی محااالللهههه 😍😍😎😎

کامسامنیدااااااااا ❤❤❤❤❤
لابیووووووو
خددااا هرسال واسه فستا من میمیرم و زنده میشم😐💜
بخدا 😓😂💞
جیسوگ شی jhope.lover ام.
یعنی ته ته خودمون گرفته؟وایی😍😍💜
یسسسسسسسسسسسسسسسسس💪💪💪💪💪

وه اسمت عوض کردی ؟
واااای چقد گوگولین مرسی جیسوگ شیی سایتون عالیه😘💜💜
قلب قلب قلب 😍💞
قولبونشون بلم *--*
*~*
چون هیچی مهم تر از خواب شوگا نیست هیچییییییییی😎😂
سوگ سوگا من چارتا سوال دارم ولی ط کلا ج نمیدی:(
بیام نصفت کنم؟
به جون تو دارم جواب میدم 
انقدر کامنتا زیاد شده هرچی جواب میدادم نمیرسید به کامنتت😂
جانگکوک که کلاً با جین پوشیده شده😄😄
آره 😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.