بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

2020 BTS FESTA] BTS Profile 2]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۳
  • ۳۵۵۹

دانلود دهمین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

دانلود عکس های پروفایل 2020 بی‌‌تی‌اس قسمت دوم


دانلود | 5M

2020-06-09

........................

دانلود فایل ترجمه شده

(تو کانال گذاشته بودیم یادمون رفت اینجا بزاریم واسه همین دیر شد دوستان -.-)

کانال تلگرامی ما

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

سلام 😐💜
فستا از چه تاریخی شروع میشه؟😐
خدایی میدونستما اما یادم رفت 😐👌
حالا تو بگو مطمئنم دیگه یادم نمیره 😐😂
حافظم اندازه ماهی قرمزه 😐😂💔
شایدم یه جا یادداشت کردم که یادم نره 😐😂 (چقد زر😐😗) مرسی 🙂💜
(همه ی اینا رو یه بار تایپ کردم نمیدونستم اومد یا ن محظ احتیاط یه بار دگه فرستادم 😐😂 باورم نمیشه دوباره این همه تایپ کردم 😐💔)
سلام بچه ها کسی میدونه فستا و هدیه فستا چیه آخه من تازه آرمی شدم و نمیدونم اگه کمک کنیید ممنون میشم
و یک نفرتون به عنوان دوستی شمارشو میزاره ؟
سلام 
 هدیه فستا که به طور مثال همین پستیه که الان کامنت گذاشتی به مناسبت دبیو بی تی اس توی این تاریخه و هر سال یه عالمه عکس و موزیک و ... به عنوان هدیه به ارمی ها منتشر میکنن😁
سلام جیسوگ شی
میگما
من برنامه MEMRISE رو داشتم قبلا واسه اینکه کره ای یاد بگیرم ولی پولی بود از قسمت 3 به بعدش...چیکارش کنم؟؟؟؟؟؟؟
تو کامل الان کره ای رو بلدی؟وووواااااااااوووو
سلام مهشید جون
من نسخه پولیشو تو اینترنت سرچ کردم و رایگان دانلود کرئم واسه همین همه قسمت هاش بازه واسم 😂


کامل نه
خیلی خیلی مقدماتی
♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
عررررررر بیا بخلمممممممم
بیا بچلانمتتتتتت
💫💫💫💫💫💫💫🍒🍒🍒🍒
♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
جیسوگممممممممممممم
من میخوام کره ای یاد بگیرممممممممم
میشه بم بگی چجوری یاد گرفتین منم برم یاد بگیرم ؟🌊👃🌊
هعییی خدااا
من با برنامه MEMRISE یاد گرفتم
ببخشید ب جا ترجمه گفتم زیرنویس خخخ😆
باش ولی خب خیلی وقت ازش گذشته
ولی من یادم نرفتە بود😂😂
منم یادم نرفته ....
سیم سیم جون
تروخدا زیرنویس😣😣😣
15 مرداد :(((( 
بخدا ک نمیتونم و کاری هم نیست ک مترجما بتونن، فقط منو جیسوگ میتونیم اونطوری ک میخوایم انجامش بدیم و بعد امتحاناتم حتما اینکارو میکنم

.
ملسی سیما شی
واقعا درک میکنم اشکال نداره بالاخره شمام امتحان دارید و نمیتونید
مهربون کی بودی تو ^_^
تنکیو 🥺💕
اخ تازه مال من شروع نشده هنوز، تو فرجه ام من☹️
😁😻😻😻❤️❤️❤️
لیل میو میو
بعد از این همه وقت چرا ترجمشو نمیزارین؟
چون وقت نکردم ترجمش کنم ^^
تا آخر هفته سعیو میکنم تموم کنم

جیسوگ تولوخودا تلجمه این کی میود؟؟؟
من ملدم به خودا
جیسوگ اگه به خودا تلجمه اینو نزالین قهلم
فمیدی؟؟؟ اهاهااههههاهاااه (دالم مثلا گلیه میکولم) :'(
نیکی جون ترجمه اینا میدونی چقدر سخته؟ 😭😭
اما فقط برای تو انجامش میدم ^^
منتظر بمون ولی 
برای اعصاب خوردی بیشتر
ترجمه اینو نمیزارین؟
میدونم همه پرسیدن ولی گفتم یکم اعصابتون خورد شه خخخخخ
ادمین های درجه یک :-*
😂😂😂
ترجمه اینو نمیذارین ادمینای گل؟
میزاریم
سلام.خسته نباشید.ترجمه این پروفایل ها قرار نمیگیره؟
سلام 
قرار میگیره
سیما ترجمهاینارو نمیذاری؟
میزاریم
عکس نام هوپ گذاشتین!!
تعداد کاپلای دوره فستا= ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹
میگم لطفا پستنظر سنجی مجله تایم رو قرار میدید
مرسی
سونگ جی سوپ
سلام جیسوگ شی امیدوارم امتحانات زود تموم شن همشون ۲۰ بگیری😁😁📚📚📙📙📙📘📘📘📕📕📃📃📄📄
برگردی سایت بهمون بگی که تو این عکسا چیا نوشتن من دانلودشون می کنم اما نمی فهمم چی نوشته شده روش😔😔😔😢😢😢

می دونم بازم فعالیت داری دستتم درد نکنه که هدیه ها رو میزاری ولی واقعا چون منم وقتایی که درس دارم نمی تونم به کارای دیگه برسم درکت میکنم و امیدوارم که بعد اتمام امتحانات به خواسته من برسی😘😘😘😘💜💜مسییییی💜💜
ایشالله 😭💜
میییییسسسسسسسییییی
جیسوگ شی
واقعا وبلاگتون بینظیره
ولی این بیان چیه تو رو خدا اول فک میکردم وقتی یه نظر مینویسم باید تو این بیان ثبت نام کنم واقعا فلج شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.