بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

2020 HAPPY CHUSEOK ARMY!

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۲۸ آبان ۹۹ ، ۲۱:۳۸
  • ۱۷۰۸

2020 HAPPY CHUSEOK ARMY!

Download | 6M

2020-08-29

.

.

.


خیلی خیلی معذرت بخاطر تاخیر

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۹ ]

سلام جیسوک شی
چه خبرا ؟
میگم خود برنامه رو نمیزارین ؟
میزارین ؟
منتظر باشم ؟
عزیز دلمممم وبتون فوق العادست واقعا بهترین وبی ک از پسرای بنگتن هست واقعا اینجاست از زحمات شبانه روزیتون بشدت ممنونم امیدوارم که همیشه موفق باشید♥♥♥♥♥♥ و من با این حال که نمیشناسمتون خیلی خیلی دوستون دارم واقعا خواهرانه میگم خیلی لاب یوووووو^^
فقط ببخشید عزیزم میتونم اسمت رو بدونم؟@_@
من خیلی دوس دارم باهاتون اشنا بشمممم
اسم من ستایشه 14 سالمه و 5 ساله ک ارمیم بایسمم کوکه اینم بگم تو تهران زندگی میکنم@_@
از اشنایی باهاتون خیلی خوشحااااااااالم♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
از آشنایی باهات به شدت خوشبختم😻💞
امیدوارم مدت زیادی اینجا رو دوست داشته باشی ستایش جونی
یکتا صفایی
خوده برنامرو نمی زارین؟
یکتا صفایی
فقط عکس خوده برنامه نیست؟
عکسه
اها گرفتم ^^
😁
اشکال نداره که تنبل باشی
مگه بده ؟
بد نیست؟
دوست داری برنامه هارو با ی ماه تاخیر بذاریم تو سایت؟ 😂
قضیه این عکسا چیه؟
کره ایا ی عید دارن ب اسم عید چوسوک
مال خیلی وقت پیشه، حدود سه ماه پیش این عکسا اومد منتها من و الان گذاشتم ❤️
نه عزیزم اشکالی نداره
هممون بالاخره برامون کار پیش میاد
من خیلی تنبلم 😭
نمیدونم چرا جیسوگ منو پرت نمیکنه بیرون از سایت😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.